Halesz2025-02-04 20:13:42 //
576
Gyertek el a 10., jubileumi vezetéstechnikai tréningükre április 5-én!
Február 15-ig early bird áron vásárolhatjátok meg a jegyet.ú
Katt a képre a részletekért!

Ott leszek. Egész nap. :-)

Halesz2023-11-14 19:46:38 //
574
Régóta mondják, mondjuk, hogy évente legalább egy vezetéstechnikai tréningre mindenkinek el kellene menni az autójával...
Aktuális beszámolónk, komoly videóval:
https://alfaamore.hu/esemenyek/Tempo2
Kazes☻2023-10-11 11:59:41 //
573
denpet2023-02-25 16:27:33 //
571
Sziasztok!
Mar csak egy hét! :)
Ki milyen gumival érkezik? Gondolkodom, hogy már feltegyem a nyári szettet, bár a P zero corsa hidegben meg alig tapad..
Szóval ki mit gondol?
Kazes☻2021-09-16 21:00:26 //
569
Kazes☻2021-04-10 21:01:09 //
568
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2020-10-12 19:04:49 //
566
Profi!!!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2020-05-20 19:42:56 //
562
Na, ja... bár valójában ott sem kellene lennie, mármint a tócsának.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
carver2020-02-22 14:19:12 //
557
Halesz, köszi a szervezést, szuper volt a tréning, a hangulat és külön köszönöm hogy remek időjárást intéztetek :D
Halesz2020-02-13 15:14:13 //
556
Korlátozott számban van még helyünk a jövő szombati vezetéstechnikai tréningre:
Délelőtt: 1 autó
Délután: 4 autó
Arslan2019-10-20 11:04:56 //
555
Csakhogy a kézifékkel csak pillanatokra tudod befolyásolni a haladás irányát, a hatsó kerék túlpörgetésével pedig nagyjából amíg akarod. Persze ez függ az erőtől is. De egy hátsókerekessel így tudod a gázpedállal is kormányozni, míg a kézivel csak pillanatokra tudod megtörni az erők irányát. Ahogy Király Gabi pécsi VFTS pilóta is mondta az autója bemutatójában, a hátsókerekes autóban két kormány van. A kormány és a gázpedál.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Arslan2019-10-16 10:06:53 //
553
Nem egészen. Hatsókerekest az elejével kormányzod, de valójában az elejével és a hátuljával is. Persze ha nincs mindenbe belepofázó menetstabilizátor.
:-)
mindig a gázon a lábam :-) :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
A felvetés nem pont így szólt, csak arra irányult, hogy azért nem igazán összehasonlítható, hogy egy hátsó kerekes autó hajtott kerekét rántod ki, ami még gázadás közben tol valamerre, vagy egy első kerekes autó hátát rántod ki, ami csak úgy gurúl, de nem hajt. Sztm
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-10-15 16:28:37 //
545
Ha a hátulja elszabadul, akkor biztosan nem irányítod sehova, ha az eleje, azzal még lehet kezdeni valamit
Kazes☻2019-10-15 16:14:40 //
544
Vagy pont fordítva... mert ha az eleje csúszik, akkor elvesztetted és kb. már csak utazol valamerre, amíg meg nem áll... szvsz. :)
Liquid2019-10-15 15:57:33 //
543
gondolom azért csinálják így, mert az autó hátuljának megcsúszása az ami veszélyes és nehezebben kontrollálható
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Azért egy észrevétel ehhez a rántópados teszthez. Én azt gondolom, nem mindegy, hogy egy hátsó kerekes autó hajtott kerekét rántják ki és ezáltal azonnal valamilyen oldalsó irányba lökik a hajtott kereket, i arra tol tovább abban a pillanatban, vagy egy első kerekes autó hátsó kerekét rántják ki, ahol az első kormányzott kerék azonnal irányba áll (ha oda tekeri a sofőr) és oda húzza az autót.
Kiváncsi lennék, ha az orrát löknék ki egy első kerekesnek, akkor mi történne. :-)
Erre könnyűszerrel válaszolok: Feleségem 146-tal egyszer sem pördült meg, jobban csinálta, mint én a 166-tal, viszont pár hónapos Continental gumik voltak fent. Mondta is az instruktor, hogy a gumi típusa és állapota (kopottsága) sokat hozzátesz, ez látszott a fékúton is.
Négyévszakossal jobban szerepelne. Ez a műgyanta kicsit olyan, mintha jégen mennél. Négyévszakos jobban belekapaszkodik, mint a nyári gumik. Nekem az volt a tapasztalatom, hogy ilyen szinten már az elektronika nem tud beleavatkozni. Hiába kapcsolgattam a VDC-t, semmi különbséget nem éreztem.
Amúgy az kezdte piszkálni a fantáziámat, hogy vajon hogy szerepelne (le) a 146. Nincs abs, nincs vdc, négyévszakos gumik vannak rajta. Meg lehetne fogni? Csak a gumi és az elektronika számít, vagy nyom a latban az is, hogy az autót jobban lehet érezni?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Egyébként a sárga féknyerges piros Giulia QV-ról mit lehet tudni? Az magyar volt egyáltalán? Az első rendszáma meglepően kicsi. Vagy az valami kincstári (importőri) autó?
Ha csak ezt hiányoljátok, tessék, itt láthattok :D
video
blog
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jó az összefoglaló videó :-) Kedvet kaptam a következőhöz.
A bevágásokban érdekes módon csak a 159-ek nem forognak meg. Lehet csak véletlen :-)
Halesz2019-08-06 18:06:53 //
528