Fórum >> Egyebek >> Vezetéstechnika

Zsolt1552008-12-05 20:01:39 // 225
Vasárnap Veszprém mellett lesz az idei Mikulás Rally. 189 indulóval, közte 3 darab 601-es Trabival. :-)))
zolee1452008-12-05 19:57:27 // 224
Elhiszem...a dakaron meg amikor ment jól ment, sőt jobban mint a hivatalosan terepralizó magyarok...
Zsolt1552008-12-05 19:56:21 // 223
Itt nem azzal van a gond, hogy elindult, és versenyzik, hanem azzal, hogy túljátssza a szerepét.
Zsolt1552008-12-05 19:52:50 // 222
Central European Rally 2008. eredmények. A többi magyar résztvevőnek szerintem összesen nem volt annyi szponzori pénze, mint amit egyedül ő kapott. 84-ből 82.-k lett.
zolee1452008-12-05 19:51:23 // 221
Kőváry Barna mindig tetőre rakta a Trabit, és ezért szerették. Colin McCrash... folytassam?:D Amúgy ahhoz képest, hogy egy riporter aki versenyezni kezdett ahogy a pénze engedte egész jól megy.
Ha lenne rá pénzem én is versenyeznék, és leszarnám, hogy van-e tehetségem hozzá.:D
Zsolt1552008-12-05 19:42:50 // 220
Nem is megy rosszul, mert rendszeresen eldobja az autót a versenyeken. A Central European Rally-n például kétszer is elég rendesen fejre tette a Nissant.
A technikai sporthoz bizony nem kevés pénz kell. De azért mert sok pénzed (vagy jó szponzorod), meg sok szabadidőd van még nem leszel első egy bajnokságon sem. Legfeljebb egy a sok közül.
zolee1452008-12-05 19:35:18 // 219
Lehet szidni, meg kiröhögni, meg bármit, de egyrészt nem megy rosszul - gyári versenyzők gyári technikával 3 keréken is lenyomnak bármilyen privát versenyzőt - másrészt meg be kell látni, a technikai sport bizony pénz kérdése. Nem nagyon láttam még a szegény ember legkisebb fiát az F1-be eljutni pusztán tehetséggel...
Zsolt1552008-12-05 19:18:08 // 218
Az feltétlenül kellene neki, hogy megértse a pénzen kívül tehetségre is szükség van.
SD2008-12-05 15:25:49 // 217
hümm az agya? :D:D:D
Zsolt1552008-12-05 14:58:38 // 216
Palik László is mióta a Hungaroringen dolgozik, és részt vett egy-két teszt körön, meg F1-et közvetit élőben, autóversenyzőnek, oktatónak képzeli magát.

A Parázs-Dakar helyett megrendezett Central European Rally egyik szakaszán büszkén mondta a kamerába, hogy egészen jó időt mentek, mert Carlos Sainztól csak 1 percre maradtak le.
Igaz, Sainz úgy teljesítette a távot, hogy 20 kilométeren keresztül beragadt a váltója - kettes fokozatban -, plusz eldurrant a VW Tuareg belső radiátora, a kocsiban gőzfelhő volt, és ezért elsodort egy másik versenyzőt a pálya szélén. De még így is leiskolázta. :-)))

Paliknak pénze is van, tesztelni is tud, háttere is adott, csak még valami hiányzik. :-))))
Zsolt1552008-12-05 14:44:17 // 215
Gondolom a CARtárs csak műkedvelő autóvezetők, és a saját szorakoztatására tette be ezt a linket, és nem a profi gyors és gépkocsivezetőknek. :-)))
Mike.2008-12-05 07:46:47 // 214
A múltkor is leszóltad ezt a produkciót, pedig nem semmi ahogy a csávó vezet.
Jaa, hogy csak pénz, meg gyakorlás kérdése? Azért némi tehetség sem árt hozzá. Na meg
pont ezt a sok ráfordított időt, tehetséget kell(ene) méltányolni.
Ilyen alapon leszólhatnánk a rally bajnokokat is mert azt is sokan megtudnánk csinálni. sok pénzzel, sok gyakorlással. Szintén így az F1 es versenyzőket, a repülős versenyzőket....
Szóval lehet, hogy te megtudnád ezt csinálni, de attól ez még nem kis produkció. :-)
Xixo2008-12-05 02:49:21 // 213
Ezzel csak két baj van: csak bmwk mehetnek, meg az ára...
SD2008-12-04 10:39:56 // 212
Elvitelre kérnék kettőt:D:D vagy részletekben adnék érte egy lovat, mivel szegény vagyok:) Első törlesztőnek tudnék küldeni egy lófaxt:D

De most viccen kívül itthon is van ilyen asztmakupa képzés vagy mi a is ilyen 2-3kiló per fétvége, ennek úgylátszik ennyi az ára. De az is igaz ha egy ilyet elvégez az ember nem jön zavarba rögtön egy kis csúszkálástól...

Én egyszer szeretnék valami hasonlót, de jelenleg örülnék ha kijutnék egy tanpályára:)))
Cselentano2008-12-04 09:18:13 // 211
ystuc -nak igaza, az isten összes pénze se lenne okításra elég
:-)))
Cselentano2008-12-04 09:17:26 // 210
ezt ma kaptam:

Kedves ügyfelünk,

érdeklődése alapján küldöm Önnek részletes tájékoztatónkat a 2008-2009. évi 2 napos ausztriai téli tréningünkről:

tréning
BMW Winter Training, 2 days

időpont
2008. 12. 17-19. illetve 2009. 01. 30 – 02. 01., valamint + 1 időpont 2009. február közepén

helyszín
Ausztria, Ötztal, Sölden

ki- és hazautazás
egyénileg, érkezés a szállodához 1. nap 17.30-ra, hazautazás a 3. napon 17.00-kor

szállás
a söldeni Central Hotel*****, mely az alábbi linken érhető el: http://www.central-soelden.at

instruktor
Palánkai Gellért

létszám, járművek
max. 10 fő, 2 fő/autó, BMW 330i és egyéb BMW modellek

program
csatoltan küldjük

részvételi díj
bruttó 1390 EUR/fő, melyet euroban, banki átutalással kérünk kiegyenlíteni a tréning tervezett időpontja előtt legfeljebb 28 nappal az alábbi euro-bankszámlaszámon: Wenson Driver Training Kft. 11763134-18765883. A részvételi díj tartalmazza a a 2 éjszakás szállást teljes ellátással, egyágyas szobákban, illetve a biztosítás díját.

kísérők
szeretettel várjuk kísérőiket is, akik remek wellness – síelési és egyéb kikapcsolódási lehetőségeket találnak, amíg Ön a tréning feladatait végzi. Kísérő esetén az egyágyas szoba és a két-vagy többágyas szoba és az ellátás különbözetét kell közvetlenül a szálloda részére a tréning díján felül kifizetni, ez időszaktól függően kb. 150-200 EUR / nap / fő, melyet visszajelzése alapján szintén lefoglalunk az Önök részére.

Általános Szerződési Feltételek
a csatolmányban található ÁSZF egyben a tréning jelentkezési lapja is, melyet aláírásával fogad el. Jelentkezése esetén kitöltve legyen kedves visszaküldeni postán a Wenson Driver Training Kft. 2040 Budaörs, Kelet u. 1. címére. Ez alapján véglegesítjük foglalását, készítjük el és postázuk a számlát és a vouchert, ha a tréninget ajándékba kívánja adni.

Csatoltan küldöm Önnek a tréning angol nyelvű, látványelemekben gazdag tájékoztatóját is.

Minden további kérdése esetén állok szíves rendelkezésére, kellemes napot kívánok,

Viktória

Vízhányó Viktória
Élménymenedzser
Poló2008-12-04 00:29:06 // 209
Ilyesmit szoktak rendezni nálunk, csak kisebb pályán. Meg nem a látvány számít, hanem az idő. 3 kategória szokott lenni, első kerék, hátsó kerék, összkerék.
SD2008-12-01 13:33:42 // 207
nekem az a tapasztalatom hogy míg havon, salakon az embernek van ideje eldönteni mekkora és milyen ellenkormány kell és simán érzésből a helyére rakja az autót, persze nem 1000-el, de már elég gyorsan hogy megcsússzon

ezzel szemben betonon ha megcsúszott, akkor határozott és megfelelő mértékű ellenkormány mozdulat kell és gyorsan különben csak megpördül, mert mire hat a kormányzás aadigra esetleg tultekerte és dobja is a másik oldalra

ezért kellene ezt pályán gyakorolni
SD2008-12-01 13:30:28 // 206
igen a jogsihoz jó lenne ha ilyeneket komolyabban vennének de az is igaz hogy szerintem az ismeretlen elrettentő ereje is talán azért visszafogja az aturósok nagy részét az ökörködéstől

ha mindenki kereszben autózna az szép lenne:D:D:D

képzeld mikor a teszkó parkolóban kivágódna matiz kilincsel előrre mert a néni otthonhagyta a vasalót:D:D:D
Tom122008-11-30 20:58:41 // 205
Amíg látod, hogy merre is van az út, addig jó, ha már nem tudod, merre van az "előre", ott már csak a szerencsében bízhatsz...
Tom122008-11-30 20:55:00 // 204
én pl. biztosan kötelezővé tenném a jogsi megszerzéséhez

Én is, sokkal kevesebb dolguk lenne a "lánglovagoknak".
Tom122008-11-30 20:52:10 // 203
Attól függ, melyik ember, én elég "konzervatív" vagyok ebből a szempontból, nem bízom magam rájuk és akkor vagyok magammal elégedett, ha a 3 betűsök "kussolnak" és mégis egészben érek haza, pedig általában "sietek".:-))
...talán mert mikor a szárnyaimat bontogattam, még híre sem volt egy 3 betűsnek sem és akkor is ki kellett kerülni, meg kellett állni az akadályok előtt...:-)
zolee1452008-11-29 19:25:44 // 202
Meg arra a néhány évnyi ralis múltra egy Impreza volánja mögött.:D
ystuc2008-11-29 14:45:03 // 201
Van bizony. :-)
LacUS2008-11-29 14:43:45 // 200
Mi a helyzet nálad?Kiszemelt van már?
ystuc2008-11-29 14:40:30 // 199
Ennyi... :-D
LacUS2008-11-29 14:33:46 // 198
Gyakorlás és pénz kérdése..:) Persze a gyakorlás meg pénz kérdése..:) Szóval akkor pénz kérdése az egész.
SD2008-11-29 14:05:52 // 197
De azthiszem én már azzal is megelégednék ha bármikor veszély nélkül keresztbe tudnám tenni az autót:)

de tartok tőle hogy sajnálnám ezt csinálni vele, talán vizespályán még ok, de szárazon? hát a biztonság kedváárt azt is megpróbálnám valami hurkalé gumikon:)
SD2008-11-29 13:55:48 // 196
picit több pénzre még:) vagy egy nagybácsira, esetleg valami olaj sejk vagy ilyesmi:D
ystuc2008-11-29 13:45:31 // 195
Itt szükség van pénzre, helyszínre, pénzre, autóra, pénzre, pénzre, szabadidőre, meg még egy kis pénzre is. Ja, meg pénzre.
:-)
SD2008-11-29 13:43:31 // 194
pl napi 10garnitura gumi meg havonta egy autó:D de látványos, és az is biztos hogy nem egyszerre ment végig:)

ebből a szempontból örülök hogy ezt nem egy alfa kapja:)
ystuc2008-11-29 13:32:52 // 193
Szerintem én is képes lennél hasonlóra, ha rendelkezésemre állna a sok feltétel, ami ehhez kell. :-)
SD2008-11-29 13:30:31 // 192
Szabi(kispalinagyobbikfia)2008-11-28 11:53:19 // 191
Csákvár sem a régi már mióta a nagy "kifuót" felbontották... bár én személy szerint a csákvár felöli kis utakat szeretem ahol lehet egyikból a másikba csúszni:D
ystuc2008-11-27 20:17:38 // 190
Hát, végül is a szlalomversenyek hasonlóak. Most nyáron is volt.
Mike.2008-11-27 20:00:50 // 189
Azt nem mondtam, hogy egyszerű is lesz. :-)))
Majd sok önkéntes segítő felállítgatja .... a bólyákat! :-))
Zsifi2008-11-27 19:58:33 // 188
Csak közben állítgatni kell a bólyákat is!:)))) Nem 1x!:))) Soxor!:)))
Mike.2008-11-27 19:53:45 // 187
Egy az előbb látott videóhoz hasonló pályának a teljesítése nem sok idő. 1-2 perc körül végig lehet menni rajta.
Zsifi2008-11-27 19:50:06 // 186
Az nagy létszám!
Mike.2008-11-27 19:48:13 // 185
Szerintem ezt nem tipustalira kellene szervezni. Inkább a clubos gyorsulásra, vagy a kaposi talira.
Zsifi2008-11-27 19:45:18 // 184
Másnaposan?:)))
Hardy2008-11-27 19:43:18 // 183
Diszkrimináció, nem ér ! :))
Ha a tavaszi 156 találkozó ottalvósra sikerül Bodajkon akkor onnan nincs messze a csákvári reptér, mi ott is szoktunk gyakorolni. Ha sikerül és megengedik akkor ott lehet egy ilyent csinálni. Természetesen a második napon :))
Mike.2008-11-27 19:35:40 // 182
Ez tetszik. Egy találkozó alkalmával lehetne ilyenből akár versenyt is csinálni.
Persze ti ebben nem vehetnétek részt! :-)))
ystuc2008-11-27 19:21:40 // 181
Így van, ez Tököl. :-)
Hardy2008-11-27 19:21:05 // 180
Ez a Tököli pálya volt ha jól láttam. Volt pár ismerős közöttük.
ystuc2008-11-27 19:09:04 // 179
Hát, azt nem tudom, hogy másfelé milyen képzések vannak.
De nálunk ilyen van:
Klatty.
Persze ez csak részlet, de valamekkora betekintést azért ad. :-)
Hardy2008-11-27 19:03:35 // 178
Nálunk is különböző képzések vannak. Van aki csak a tétinyin van 1 napig, van aki 3, vagy 5, és van aki a Ringre is eljut. A legkomolyabbat ti kapjátok, ha nem tévedek.
Hardy2008-11-27 18:57:46 // 177
Mi reggel kezdtünk a Hungaroringen aztán délután kiszedték az ABS biztosítékját, és úgy kellett mindent újból csinálni.
ystuc2008-11-27 18:56:35 // 176
Jah, jól gondoltam akkor. Meg ugye a mi cégünknek ott van még a Tököli pályánk, amihez képest a tétényi gyerekjáték. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak