Tudom hogy van,a thesisben is volt a volvoban is van.Tudnek elni nelküle,de az annyira nem zavar mint pl a labtervilagtitas aminek ertelmet a mai napig keresem, valamint a mar emlegetett bucsui szinekben tündöklö ajtopanelek :)
Hat amiket leirtal igaz, de pl nalam nem jatszanak nagy szerepet, bar azt is tudom mint irtad is kissebbsegben vagyok ezzel a velemennyel a mai vilagban.
Kócosw2017-02-27 07:27:02 // 114
Giuntini2017-02-25 14:55:04 // 113
Ez jó hasonlat volt, a hifi és a dühöngő csápolás. Azt nem szabad elfelejteni, hogy a 159 abszolút bajnok merevségben. A Giuliánal viszont az autó mozgásából érezhető volt hogy nagyon könnyed, de nincs az a hihetetlen túlbiztosított merevség, mint a 159-ben. Kíváncsi lennék erre, ha a kettőt összehasonlítanák. A Stelviónak mivel "terepjáró" (tudjuk hogy nem az), elvileg merevebbnek kellene lenni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-25 13:58:08 // 112
A kérdés az, hogy mit számít a gyorsaság? Elvileg nem időmérő edzéseket futunk a mindennapokban, hanem valami céllal valahova autózunk. Legtöbben ezen a sokat emlegetett A-ból B-be jutáson belül keressük az élményt adó pillanatokat.
Én örülök nagyon, hogy nagy nehezen rávettem magam, hogy elszakadjak kicsit a nyers dühöngős élménytől, és kipróbáljam ezt a másikat.
Részegen üvölteni egy koncerten vs. dúdolni egy dalt miközben csúcs hifin hallgatod :-)
Ha ezt valahol egy autó egyesíteni tudja, arra azért kíváncsi vagyok :-) A benzines Giulia piszkálja is a fantáziámat, nagyon kipróbálnék egyet.
Én örülök nagyon, hogy nagy nehezen rávettem magam, hogy elszakadjak kicsit a nyers dühöngős élménytől, és kipróbáljam ezt a másikat.
Részegen üvölteni egy koncerten vs. dúdolni egy dalt miközben csúcs hifin hallgatod :-)
Ha ezt valahol egy autó egyesíteni tudja, arra azért kíváncsi vagyok :-) A benzines Giulia piszkálja is a fantáziámat, nagyon kipróbálnék egyet.
Tedi2017-02-25 11:52:19 // 111
Ahogy olvasgattam, meg nézegettem a teszteket, mindenki ezt állítja róla. Az Omniauto kevésbé, a Quattroruote annál inkább :) Pedig utóbbi bagázs egyelőre "csak" Vairanóban tesztelte, az Omniautó meg a Stelvión.
Giuntini2017-02-25 11:47:27 // 110
Érdekes amit írsz, még igazat adnék neked, de csak feltételesen. Szerintem semmi rossz nincs abban, ha nem érzed hogy eléri az autó a tudása határát. Mert minden amire azt mondod hogy "hű meg hú" az valahol az autó lehetőségeinek kóstolgatása. Egy mai Ferrari F12-es lényegesen stresszmentesebben vezethető mint egy Testatossa. Annak idején sokkal jobban átjött az érzés, viszont az F12 csak megy nincs határ. Mikor én vezettem a 360 Spidert elcsodálkoztam mennyire könnyen vezethető. Egy régi Ferrarit meg kellett zabolázni, be kellett törni. Nem baj ha az autó bolondbiztos, nem mindenki rendelkezik szuper kvalitásokkal. Annak idején a 164 V6 turbóval Trentino hegyi útjain iszonyú mit műveltem. Az autó hanggal, mozgással ezt még meg is spékelte. Viszont az az érzésem, a 159-esemmel sokkal gyorsabb lehetnék ugyanazon az úton, csak észrevehetetlenül. A futóműve bolondbiztos, és ott van a 20 év fejlődés. Csak kevésbé látványosan adja elő.
Ami nagyon jó, hogy a Giulia remekül hozza össze a biztonság érzetét és az élvezetet. Ha én nem a 180 lóerős dízelmotorral vezettem volna (mindenben vérszegényebb a2,4-nél, leginkabb hangban), akkor szerintem az egyik legnagyobb élményautónak titulálnám. Hihetetlen az a könnyedség és mellette a biztonságérzet. Én azt hiszem hogy valóban a QVegy Ferrari szedán, ahogy az amcsik titulálták. Szerintem ebből kiindulva a Stelvio lesz a világ legjobban vezethető SUV-ja.
Ami nagyon jó, hogy a Giulia remekül hozza össze a biztonság érzetét és az élvezetet. Ha én nem a 180 lóerős dízelmotorral vezettem volna (mindenben vérszegényebb a2,4-nél, leginkabb hangban), akkor szerintem az egyik legnagyobb élményautónak titulálnám. Hihetetlen az a könnyedség és mellette a biztonságérzet. Én azt hiszem hogy valóban a QVegy Ferrari szedán, ahogy az amcsik titulálták. Szerintem ebből kiindulva a Stelvio lesz a világ legjobban vezethető SUV-ja.
gradvolttomi2017-02-24 15:00:55 // 109
145 - 166 között ugyanígy hatalmas a különbség. Mindkettő másra tervezve, máshogy jó.
Kazes☻2017-02-24 14:04:01 // 108
Most olvasom, hogy mit írt a telóm... : /
Csúclényeg szuper = csúcs szuper! :)
Csúclényeg szuper = csúcs szuper! :)
Kazes☻2017-02-24 13:24:59 // 107
Csúclényeg szuper ez a reklám... igen, ez a lényeg, ez az Alfa Romeo! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 12:10:55 // 106
Szerintem sokan jutunk erre. Ebből a szempontból tisztelendő az Alfa bevállalóssága, továbbra sem követik igazán a trendeket, csak amennyire muszáj.
Ide illik :-)
146-ról 159-re váltva telibe csapott a kontraszt elég jól. Ez pont jó volt arra, hogy megértsem a lényeget. Nem egyféle vezetési élmény, vagy mondjuk úgy élményautózás létezik. A 146 után mondhatnám azt, hogy a 159 egy merő unalom. De ez így nem igaz. Inkább csak az autózás más élményét nyújtja. Mióta nincs nálam az észveszejtően őrült 146 jtd, azóta az adrenalin szintem a nulla körül mozog. Ilyen szempontból nem nyújt semmit a 159. Ha beülök kipróbálni, megyek két kört, ilyen érzéssel szállok ki belőle. Őszintén megmondva 1000km múlva is így szállok ki. Aztán ahogy telnek a méterek, leér a lényeg. Amikor extrém körülmények között autózol, és megérzed azt a hihetetlen tudást a futóműben, menetbiztonsági cuccokban. Amikor bevágnak eléd, reagálsz és csodálkozol, hogy a csúszós úton erős fék, éles kormány mozdulatra az autó minden bizonytalankodás nélkül reagál. Baszott nagyot lassít, miközben sávot vált. Egy ilyen szituban (ami iszonyat nagy ködben történt) szaladt mosolyra a szám először. És nem az ideg állt belém mint általában amikor valami őrült veszélyeztet, hanem igazából csak csodálkoztam kicsit és mentünk tovább. Szerpentinen szintén nincs az, ami eddig. Hogy a fülemen is adrenalin csurog miközben tolom határon, dolgozok a pedálokkal, váltóval, és a végére konkrétan a lábam remeg, ha rendesen túltolom az élményt. Erre sajnos képtelen. Amire képes az az, hogy ugyanúgy tolom, próbálgatom a határait, de valahogy lényegesen kevesebb inger ér, amitől lényegesen kisebb idegi munka végigfűzni vele egy szerpentint. Teljes nyugiban, fülig mosollyal lehet élvezni ahogy dolgozik alattam a gép. Nagyon más, de élmény ez is, nekem tetszik.
Persze mondhatjuk, hogy nem olyan férfias mint ezerrel gépészkedni, de ha ezen túllépünk, akkor rohadt jó. Ha választanom kéne, akkor mindkettő kellene :-)
Ide illik :-)
146-ról 159-re váltva telibe csapott a kontraszt elég jól. Ez pont jó volt arra, hogy megértsem a lényeget. Nem egyféle vezetési élmény, vagy mondjuk úgy élményautózás létezik. A 146 után mondhatnám azt, hogy a 159 egy merő unalom. De ez így nem igaz. Inkább csak az autózás más élményét nyújtja. Mióta nincs nálam az észveszejtően őrült 146 jtd, azóta az adrenalin szintem a nulla körül mozog. Ilyen szempontból nem nyújt semmit a 159. Ha beülök kipróbálni, megyek két kört, ilyen érzéssel szállok ki belőle. Őszintén megmondva 1000km múlva is így szállok ki. Aztán ahogy telnek a méterek, leér a lényeg. Amikor extrém körülmények között autózol, és megérzed azt a hihetetlen tudást a futóműben, menetbiztonsági cuccokban. Amikor bevágnak eléd, reagálsz és csodálkozol, hogy a csúszós úton erős fék, éles kormány mozdulatra az autó minden bizonytalankodás nélkül reagál. Baszott nagyot lassít, miközben sávot vált. Egy ilyen szituban (ami iszonyat nagy ködben történt) szaladt mosolyra a szám először. És nem az ideg állt belém mint általában amikor valami őrült veszélyeztet, hanem igazából csak csodálkoztam kicsit és mentünk tovább. Szerpentinen szintén nincs az, ami eddig. Hogy a fülemen is adrenalin csurog miközben tolom határon, dolgozok a pedálokkal, váltóval, és a végére konkrétan a lábam remeg, ha rendesen túltolom az élményt. Erre sajnos képtelen. Amire képes az az, hogy ugyanúgy tolom, próbálgatom a határait, de valahogy lényegesen kevesebb inger ér, amitől lényegesen kisebb idegi munka végigfűzni vele egy szerpentint. Teljes nyugiban, fülig mosollyal lehet élvezni ahogy dolgozik alattam a gép. Nagyon más, de élmény ez is, nekem tetszik.
Persze mondhatjuk, hogy nem olyan férfias mint ezerrel gépészkedni, de ha ezen túllépünk, akkor rohadt jó. Ha választanom kéne, akkor mindkettő kellene :-)
BeeGee2017-02-24 12:03:26 // 105
Valszeg a kisebbségben vagy a puritánságoddal, de nem baj az. :)
Ha félre tesszük a high tech extrákat, akkor is van a rengeteg design opció a Porschénál, ami szvsz nagyon fontos. Ilyen olyan küszöb, mi legyen fényezve, mi ne, biztonsági őv színe, egyedi színű bőrborítás, választható felni fényezés, stb. Hasonló opciókat elvétve találsz Alfáéknál :(
A 159esben is van hangulatfény, szép vörös fényt szór a középkonzolra. Az nem zavar? :) A magyarázat amúgy az, hogy nem autót vesznek az emberek, hanem életérzést, amire ilyen cuccokkal rásegítenek. Van aminek jól áll, szvsz
Ha félre tesszük a high tech extrákat, akkor is van a rengeteg design opció a Porschénál, ami szvsz nagyon fontos. Ilyen olyan küszöb, mi legyen fényezve, mi ne, biztonsági őv színe, egyedi színű bőrborítás, választható felni fényezés, stb. Hasonló opciókat elvétve találsz Alfáéknál :(
A 159esben is van hangulatfény, szép vörös fényt szór a középkonzolra. Az nem zavar? :) A magyarázat amúgy az, hogy nem autót vesznek az emberek, hanem életérzést, amire ilyen cuccokkal rásegítenek. Van aminek jól áll, szvsz
Kócosw2017-02-24 10:56:30 // 104
Megmondom neked az öszintet, nekem az egyetlen fícsör aminek örülök hogy van az autóban az az ABS. A 156 om 8 eve boldogit,es azota par autot csereltem mellöle,mert élményt szamomra annak a vezetese ad.Ezek az elektronikaval teletömött taviranyitos autok vezetesi elmenyileg hat nemis tudom.Volt a hatso malatt 911 es porsche is olyan erzesem volt mintha a need for speedet nyomtam volna. Hosszutavon vagy tenyleg marad a 156 hogy vmi elmeny is jusson vagy veszek egy oldtimert a 80-as evekböl oszt van élmény is nemcsak közlekedes.Ugyhogy en örülök minel kevesebb elektromos jatek van az autoban. Itt nem az mp3 lejatszos navis fejröl beszelek :)
Pl, örülnek neki ha vegre nekem valaki ertelmes magyarazatot adna arra hogy mi a bubanatnak van az autokban labter vilagitas,meg bucsus szinekben vilagito diszcsikok az ajtokban...es orakig lehetne sorolni.Es ezek utan 60 k ba kerül egy csomagrögzitö háló lefogato fülekkel...gratulalok...
Pl, örülnek neki ha vegre nekem valaki ertelmes magyarazatot adna arra hogy mi a bubanatnak van az autokban labter vilagitas,meg bucsus szinekben vilagito diszcsikok az ajtokban...es orakig lehetne sorolni.Es ezek utan 60 k ba kerül egy csomagrögzitö háló lefogato fülekkel...gratulalok...
BeeGee2017-02-24 10:13:49 // 103
Ezt én is kétlem.
Lehet, hogy vezetési élményben, dinamikában, formában akár minőségben is ott van, ahol a Macan de az extráknál nagyon elvérzik a Stelvio, ahogy a Giulia is. Feltételezem h hasonló lista lesz hozzá. A Giulia konfigurációját kb 10 perc alatt kivégzi az ember, a Macant fél, egy óráig lehet nyomkodni, annyi lehetőség van egyedivé tenni az autót. És ebben a rétegben az számít, hogy ne parkoljon két másik ugyanolyan a Pasa parkban.. A 60K EUR Macanra még szó nélkül rá lehet költeni ugyanennyit, de spórolósan is a felét. Igaz, hogy minden szarért (is) pénzt kérnek, de a Giulia 30.000 Ftos csomagtér hálójához is kell külön 30.000 Ftért lekötőgyűrűket rendelni, ami röhej :)
Lehet, hogy vezetési élményben, dinamikában, formában akár minőségben is ott van, ahol a Macan de az extráknál nagyon elvérzik a Stelvio, ahogy a Giulia is. Feltételezem h hasonló lista lesz hozzá. A Giulia konfigurációját kb 10 perc alatt kivégzi az ember, a Macant fél, egy óráig lehet nyomkodni, annyi lehetőség van egyedivé tenni az autót. És ebben a rétegben az számít, hogy ne parkoljon két másik ugyanolyan a Pasa parkban.. A 60K EUR Macanra még szó nélkül rá lehet költeni ugyanennyit, de spórolósan is a felét. Igaz, hogy minden szarért (is) pénzt kérnek, de a Giulia 30.000 Ftos csomagtér hálójához is kell külön 30.000 Ftért lekötőgyűrűket rendelni, ami röhej :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 09:22:54 // 101
Értem én :-) A feladatot tényleg szépen megoldották, főleg hogy nincs SUV-os múltjuk. A többi majd kiderül. A "Macan az ellenfél" témát is szépen előkészítették, jó ötlet, van esélye, hogy bejön. De nyilván nem az a fő célja, hogy a Macantól vevőt vonjon el. Hanem hogy emelje a márka presztízsét a tényleges konkurenseivel szemben. Az ízlésem meg lehet nekem maradi, SUV témában Range Rover párti vagyok.
Kócosw2017-02-24 07:57:38 // 100
Mindden igaz amit irsz, de egy dolgot nem szabad elfelejtenünk. Az Alfa nem engedheti meg maganak hogy arcozzon,es csak azert is olyan autokat csinalok amilyeneket ö szeretne. Ha ezt a vonalat követnek le lehetne huzni a redönyt. A piac a SUV okat viszi, akkor SUV ot kell csinalni. Sztem a feladatot * -os 5 -össel oldottak meg ,mert csinaltak egy olyan SUV ot szerintem ami nem egy csillagközi rombolo hatasat kelti.
Nekem pl tetszik,es sajnos azt kell mondjam hogy majdnem hajlok rabologatni arra a feltevesre hogyha nincs a juliskabol sw es arban nem szall el a Stelvio akkor ö a megoldas.Marpedig ugy nez ki nem fog.
Nekem pl tetszik,es sajnos azt kell mondjam hogy majdnem hajlok rabologatni arra a feltevesre hogyha nincs a juliskabol sw es arban nem szall el a Stelvio akkor ö a megoldas.Marpedig ugy nez ki nem fog.
GT Ɨ|ѯ2017-02-24 07:24:32 // 99
Jobb, szebb, érdekesebb, szerethetőbb, kell/ene/:-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 22:51:05 // 98
Ha az embléma nem érdekelné a vevőt, akkor felesleges is, nem gondolod? Minek egy presztízs brandet felépíteni, ha úgysem befolyásol a vásárlásban. Szóval na. A 'pedig de'-nél jóval árnyaltabb a kép. :-) De felesleges ezen rugózni. Véleményt írtam, engem nem tudna meggyőzni a Stelvio, egyszerűen azért mert nem tetszik.
Kazes☻2017-02-23 22:45:42 // 97
Biztos... tudjuk, tudjuk...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 22:40:49 // 96
Akkor biztos baj van velem :-) Neked tetszik, nekem nem. Nem lehet ezt simán ítélkezés nélkül elfogadni?
avvocato2017-02-23 21:11:17 // 95
Azért nehogy már szégyenkezni kelljen a Stelvioval! Én ültem v8-as cayenneben, hát nem voltam elragadtatva, főleg a műanyagoktól, de nem is ment annyira. A formaterve a Stelvionak zseniális, aki szerint aránytalan, azzal valami baj van.
vm2017-02-23 21:08:36 // 94
Hát pedig pont de.
Egy Macan csak nálunk a gigafelső rétegsuvja, Jürgenéknél csak egy drágább népautó a középosztálynak. Pont szarnak az emblémára, és ha érdekesnek találják a Stelvit, átcuccolnak mint a pinty. Mint ahogy Haleszék is írták annó. Julist is kapkodják a jenki Bimmer-, meg Mergatulajok, mert unikum, és legalább olyan jó, mint ami a garázsban áll.
Egy Macan csak nálunk a gigafelső rétegsuvja, Jürgenéknél csak egy drágább népautó a középosztálynak. Pont szarnak az emblémára, és ha érdekesnek találják a Stelvit, átcuccolnak mint a pinty. Mint ahogy Haleszék is írták annó. Julist is kapkodják a jenki Bimmer-, meg Mergatulajok, mert unikum, és legalább olyan jó, mint ami a garázsban áll.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 20:45:26 // 93
Én csak arra reagáltam, hogy mi minek az ellenfele. :-) Aki SUV-ot szeretne jó ár érték arányban, annak jó a Stelvio. Műszakilag mindenképpen. Kinézetre kinek hogy, én sem vagyok egy SUV rajongó. Biztos jó vezetni ezeket, kár hogy rusnyák :-)
Kazes☻2017-02-23 18:01:18 // 92
Kazes☻2017-02-23 17:25:07 // 91
Nyilván nem fog senki átugrani, de véleményem szerint nem is ez a lényeg, hanem pl. aki szeretne azt a szintet igencsak megközelítő verdával járni olcsóbban, az megy a Stelvioért... ahogy vannak itt is olyanok, akik Ferrarisok, de arra nem telik, hát Maseratira sem, így marad az Alfa... és vannak, akik eredendően Alfások. :)
Ngynrbrt2017-02-23 16:34:26 // 90
Csak itt szerintem nem a Porschetől kell elcsábítani a vevőket, sokkal inkább a többi márkától azzal, hogy ez az autó jobb mint az összes többi amit ezért az árért kapni, és szinte van olyan jó mint a jóval drágább Porsche. Szerintem :)
Giuntini2017-02-23 16:04:27 // 89
Igen, csak a Macan egy VW alap, Audi motorokkal, és a Porsche átdolgozta. Akkor már egy Ferrari alapú motornak nagyobb a presztizse. De lehet hogy én vagyok elfogult. Azért ha a történelmet nézzük, a Porsche még a versenypályák közelében nem volt mikor az Alfa hülyére nyerte magát. Ennek ellenére igazad van, a Porschének a mindennapi presztizs értéke jóval nagyobb. De én egyáltalán nem vagyok elhalva a SUV formatervektől, és szerintem az Alfa az adott lehetőségekből a legjobbat hozta ki.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 14:22:52 // 88
Ez, hogy a Porsche az ellenfél, ez jó marketing, hátha bejön. :-) Valójában azonban nem tudok elképzelni olyan vevőt (legalábbis nem sokat) aki egy Porsche szalonból csak átugrik kipróbálni egy Alfát is. Ezen a szinten már a névért teszik le a lóvét, és az Alfa egyelőre hiába mutat nagyon ütőset műszakilag, a presztízs értéke nem sok.
A Porsche egyébként nekem harmonikusabb kívülről. . Ha én Porsche vevő lennék, a formával sem igazán tudna elcsábítani a Stelvio, szerintem tök aránytalan. A Porsche fara lényegesen elegánsabb és hoz egy kis 928 utóérzetet. Egy Hamann tuningos Macan meg már majdnem kéne kategória :-) De ez egyéni ízlés kérdése.
A Porsche egyébként nekem harmonikusabb kívülről. . Ha én Porsche vevő lennék, a formával sem igazán tudna elcsábítani a Stelvio, szerintem tök aránytalan. A Porsche fara lényegesen elegánsabb és hoz egy kis 928 utóérzetet. Egy Hamann tuningos Macan meg már majdnem kéne kategória :-) De ez egyéni ízlés kérdése.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 13:57:52 // 87
Na igen, az volt az egyik első tuningom, a pléh doboz hangot megszüntetni :-)
Tocke2017-02-23 11:57:18 // 86
Csikós már a Giulia benzines változatának (automata) tesztelésekor is csak pozítívan beszélt a motorhangról. A QV és az M3 motorhangja és kipufogóhangja is teljesen elkülönülnek egymástól, az M3-é mélyebb tónusú, a QV kicsit ércesebb, "rotyogósabb".
Giuntini2017-02-23 11:33:48 // 85
Igazad van! Nagyon jó!
A youtube-n már itt van a Stelvio első tesztje az AM-től. Nagyon jókat mondanak róla, kivéve ismét az infotainment részt. Ez a 210 lovas dízel, és ők is leszögezték, hogy nem az x3 ellenfele, mert annál mindenben magasabb szinten van a tudása, hanem a Porsche az ellenfél. Kiemelték az előnyét, hogy 10 ezer euróval olcsóbb mint a Porsche Macan, tudása ott van, ahol a német, csak bizonyos részletekben a Porsche még igényesebb. De ott van az árelőny.
A youtube-n már itt van a Stelvio első tesztje az AM-től. Nagyon jókat mondanak róla, kivéve ismét az infotainment részt. Ez a 210 lovas dízel, és ők is leszögezték, hogy nem az x3 ellenfele, mert annál mindenben magasabb szinten van a tudása, hanem a Porsche az ellenfél. Kiemelték az előnyét, hogy 10 ezer euróval olcsóbb mint a Porsche Macan, tudása ott van, ahol a német, csak bizonyos részletekben a Porsche még igényesebb. De ott van az árelőny.
Liquid2017-02-23 10:58:43 // 84
Az ajtócsukódás hang, megfizethetetlen, amúgy korrekt hangja van :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 10:05:06 // 83
Ugyan.. a QV is csak ezt majmolja X-) Csak ez legalább forog is rendesen :-)
Giuntini2017-02-23 09:46:07 // 82
Sajnos a turbó, és a mai környezetvédelmi követelmények visszavesznek az autók hangjából. De a Veloce hangjától a tesztelők el voltak ájulva. Nem tolakodó, de nagyon jónak mondta mindenki. Kíváncsi leszek élőben. De ízlések és pofonok különbözőek. Ez a hang dolog nagyon szubjektív dolog. A németek az M3 hangját jobbnak tartják mint a QV-t. Viszont nemcsak az olaszok, hanem az amerikaiak is azt mondják, hogy a QV szebben szól. Nekem tetszik az M3 hangja, nagyon jó, de szerintem a QV hangja izgalmasabb. Van akinek az amerikai jellegű gurgulázás tetszik, van akinek a Ferrari üvöltése...
Tedi2017-02-22 21:34:26 // 80
Ez nekem is feltűnt és nagyon jól eső érzés.
Bár nem teljesen egy kategória, de vezettem X4-et. Az M-es dízelt. Kíváncsi leszek, hogy ahhoz képest mit tud a Stelvio. De az olvasottakat mérlegelve asszem csak többet. Oké, nem motorerőben. De minden másban.
Bár nem teljesen egy kategória, de vezettem X4-et. Az M-es dízelt. Kíváncsi leszek, hogy ahhoz képest mit tud a Stelvio. De az olvasottakat mérlegelve asszem csak többet. Oké, nem motorerőben. De minden másban.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-22 21:30:24 // 79
Azért az, hogy már nem is a BMW-hez, vagy az Audihoz hasonlítják, hanem egy Porsche-hez, az szerintem nagyon nagy dolog.
Tedi2017-02-22 21:05:53 // 78
Bár élőben még nem hallottam, csak videón, de én sem voltak elájulva a Veloce hangjától :) De nyilván adok neki egy esélyt élőben :)
Giuntini2017-02-22 20:53:08 // 77
Így már én is elfogadom a leírtak alapján.
Giuntini2017-02-22 20:52:13 // 76
Tulajdonképpen ez is csak jót írt róla, de egyvalamit nem értek! Csikós lelkesedett a motorhangért, és a Giulia Veloce hangjáról mindenki áradozott, ez a tesztelő azt írta, "kevésbé jó motorhang". Ki érti ezt! Csikós azt írta, mindent űberel, a másik tesztelő meg nem tartja jónak.
Tedi2017-02-22 20:46:31 // 75
Asszem Csikós utolsó pár mondatában ott van a lényeg. Bár nem itt zajlott, de ezzel szerintem tökéletes választ adott az Sw kontra SUV vitára.
Kazes☻2017-02-22 19:49:38 // 74
Szuper... bírom ezt a csókát! :)
Jorjie2017-02-22 19:24:41 // 72
Giuntini2017-02-21 15:16:07 // 70
Nem hallottam, mert csak a Rock rádiót hallgatom. Mit mondott?
Jorjie2017-02-21 08:49:09 // 69
Rákóczi Feri most hozta szóba a Stelviot a reggeli műsorban :-)
gradvolttomi2017-02-20 18:33:35 // 68
Kazes☻2017-01-31 20:19:06 // 67
Rendelhető Magyarországon a Stelvio, az elsőt már el is adták...
Sőt, valaki már meg is tette, ugyanis megérkezett az első rendelés Magyarországról a Stelvióra.
Sőt, valaki már meg is tette, ugyanis megérkezett az első rendelés Magyarországról a Stelvióra.
pettinke2017-01-30 15:43:05 // 66
Halesz2017-01-30 13:57:41 // 65
Így jár az, aki egy az egyben átcopyzza a sajtóanyagot :)
Abban sem értettem már ezt :)
Abban sem értettem már ezt :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
600
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...