Kötél vs tréler. Mindekettő megoldás.
Amúgy a generátort ki lehet venni könnyedén mond meg a "szerelőknek".
Csöri2009-07-02 21:32:31 // 38632
Zori2009-07-02 18:47:57 // 38631
Szia!
Szerintem ha reggel még a nagy forgalom előtt elindulsz, akkor tuti odaérsz, a környéken csak Watz van, én csak oda viszem a gépet, sok mindent megcsinált már a vason, nagyon korrekt.
Szerintem ha reggel még a nagy forgalom előtt elindulsz, akkor tuti odaérsz, a környéken csak Watz van, én csak oda viszem a gépet, sok mindent megcsinált már a vason, nagyon korrekt.
Gyöki2009-07-02 17:12:38 // 38630
Mivel csak aksival nem mehetek messzire, angyalföldről el merjek-e indulni Watz-ékhoz, ami kb 6 Km-re van. Van valakinek jobb 5lete? A topicban nem találtam közelebbi szervizt...
Gyöki2009-07-02 17:02:45 // 38629
Tegnap ki voltál kapcsolva 16.30 - 17.00 körül. Pont akkor történt az eset és te voltál az első akitőltanácsot kértem volna... Large Gyuriék segítettek, őket még el tudtam érni.
Csöri2009-07-02 16:03:23 // 38628
Tegnap nem volt egyetlen nem fogadott hívásom sem a te számodról.:))
Csöri2009-07-02 16:00:48 // 38626
Akkor próbálj újra, nem látom.
bilon2009-07-02 15:52:37 // 38625
jah..küldj neki sms-t! arra válaszol! :D:D:D
bilon2009-07-02 15:51:57 // 38624
csöri! az sw-n csináltatok mást is a generátor, meg hosszbordás cserén kívül?, mert most mintha jobban menne...
Gyöki2009-07-02 15:47:12 // 38622
tegnap is és ma is kerestelek, de elérhetetlen vagy...
Csöri2009-07-02 15:45:54 // 38621
Erre csak ennyit :))))))))))))))
Gyöki2009-07-02 15:39:29 // 38620
Sziasztok,
Gyors segítség kellene. Rossz szervizbe vittem a generátor problémás autómat, ahol csak a motor, váltó kivételével tudnák a generátort kiszedni. Large Gyuriék, erre azt javasolták, hogy azonnal hozzam el onnan az autót.
Tud valaki gyorsan egy jó észak budapesti szervizt javasolni, ahol láttak már 147-est?
Thx, Gyöki
Gyors segítség kellene. Rossz szervizbe vittem a generátor problémás autómat, ahol csak a motor, váltó kivételével tudnák a generátort kiszedni. Large Gyuriék, erre azt javasolták, hogy azonnal hozzam el onnan az autót.
Tud valaki gyorsan egy jó észak budapesti szervizt javasolni, ahol láttak már 147-est?
Thx, Gyöki
Gyöki2009-07-02 10:24:05 // 38619
én időpontot kértem és elmenetem a legközelebbi vizsgaállomásra, ahol végigvártam a sort és átment az autó: 7700 huf volt.
ChEff2009-07-02 10:07:16 // 38618
Nekem 30ezer volt vizsga meg zöldkártya együtt.
Gyöki2009-07-02 07:27:04 // 38617
Tegnap egyeszercsak nem indult a vas. Egész nap használtam, aztán egy 10'-es megállás után nem vitte az önindító.
Vettem egy aksit az ismerősök tanácsára, de egy közeli szerviz, ahol be akartam szereltetni jelezte, hogy a generátor nem tölt jól. Az elején igen, aztán terhelésnél csökken a töltés. Most ott maradt, ma reggel nézi meg.
Szerintetetek mire számítsak?
Vettem egy aksit az ismerősök tanácsára, de egy közeli szerviz, ahol be akartam szereltetni jelezte, hogy a generátor nem tölt jól. Az elején igen, aztán terhelésnél csökken a töltés. Most ott maradt, ma reggel nézi meg.
Szerintetetek mire számítsak?
Xixo2009-07-02 01:00:14 // 38616
Uhh, akkor az is jóval drágább lett. Már ha egységáras!?
DonPimpa2009-07-02 00:36:10 // 38615
Nem, azt még ősszel megcsinálta Csöri mester, amikor észrevette helyettem, hogy 2 hónapja lejárt...:D
DonPimpa2009-07-02 00:10:47 // 38613
Nekem 25 volt 1 hónapja...
Xixo2009-07-01 23:52:34 // 38612
15 volt asszem a Punto.
147jtd2009-07-01 22:29:09 // 38611
mijez a pangás?
mennyiért mérnek egy műszakit manapság?
mennyiért mérnek egy műszakit manapság?
Matteo1472009-06-29 10:35:27 // 38610
Szerencsétlenek... Nyugodjanak békében.
Xixo2009-06-29 00:12:51 // 38609
Köszi szépen!! Erre voltam kíváncsi! :))
Picit féltem, hogy ott is olyanok a főutak, mint nálunk, de ezek szerint rendbe van.
A pályamatrica tényleg durva, 30juró a havi (nekünk az kell), előtte a féléves volt 35, csak rájuk szólt az EU, hogy legyen rövidebb időre szóló is és így oldották meg. :)
Picit féltem, hogy ott is olyanok a főutak, mint nálunk, de ezek szerint rendbe van.
A pályamatrica tényleg durva, 30juró a havi (nekünk az kell), előtte a féléves volt 35, csak rájuk szólt az EU, hogy legyen rövidebb időre szóló is és így oldották meg. :)
Cselentano2009-06-28 22:46:48 // 38608
Trieszt felé, a legrövidebb Szlovénián át
Itthon végig M7-es, majd M70-es pár km (nem pálya!) és már át is mentél a határon, ja már nincs határ csak tábla :-)
Onnan Maribor-ig 2x2 sávos főút van kb. 60-70 Km , megengedett sebesség 110 km/h
Itt lazán mehetsz 140-et, nem te leszel az egyetlen, jó azért a traffira figyelj. :-)
Utána végig autópálya a határig, Olaszoktól meg megint csak autópálya.
Ez a legrövidebb út, és a leggyorsabb, de talán a pályamatrica miatt nem a legolcsóbb.
Viszont a Horvátoknál 2 határ be-ki lépés + szintén autópálya díj.
Osztrákok felé kerülő, és szerintem nagyobb a forgalom is. + arra jártunk már eleget.
De ha figyelembe veszed az időt , az üzemanyagot, akkor nem is vészes a szlovén útvonal.
Nemrég jártunk Franciaországba, onnan jöttünk haza 9,5 óra alatt ( 1350 km volt ), 2 x tankoltam, ebédeltünk, 2x lábnyújtás, ja és a szlovánoknál leszakadt az ég, de úgy, hogy beállt a pálya, mivel az orrodig sem láttál, na az nem volt vicces, (mínusz fél óra kb.) Maribor-tól tudtunk jönni rendesen.
Itthon végig M7-es, majd M70-es pár km (nem pálya!) és már át is mentél a határon, ja már nincs határ csak tábla :-)
Onnan Maribor-ig 2x2 sávos főút van kb. 60-70 Km , megengedett sebesség 110 km/h
Itt lazán mehetsz 140-et, nem te leszel az egyetlen, jó azért a traffira figyelj. :-)
Utána végig autópálya a határig, Olaszoktól meg megint csak autópálya.
Ez a legrövidebb út, és a leggyorsabb, de talán a pályamatrica miatt nem a legolcsóbb.
Viszont a Horvátoknál 2 határ be-ki lépés + szintén autópálya díj.
Osztrákok felé kerülő, és szerintem nagyobb a forgalom is. + arra jártunk már eleget.
De ha figyelembe veszed az időt , az üzemanyagot, akkor nem is vészes a szlovén útvonal.
Nemrég jártunk Franciaországba, onnan jöttünk haza 9,5 óra alatt ( 1350 km volt ), 2 x tankoltam, ebédeltünk, 2x lábnyújtás, ja és a szlovánoknál leszakadt az ég, de úgy, hogy beállt a pálya, mivel az orrodig sem láttál, na az nem volt vicces, (mínusz fél óra kb.) Maribor-tól tudtunk jönni rendesen.
Hédi2009-06-28 21:54:15 // 38607
Borzasztó ez a baleset, nagyon sajnálom őket, nagyon fiatalok voltak és túl nagy árat fizettek.:((
Tudom, ha bekötötték volna magukat, blabla.......most már csak nyugodjanak békében és őszinte részvét a családjaiknak, hozzátartozóiknak:(((((
Nagyon sajnálom Őket :((
Tudom, ha bekötötték volna magukat, blabla.......most már csak nyugodjanak békében és őszinte részvét a családjaiknak, hozzátartozóiknak:(((((
Nagyon sajnálom Őket :((
Zori2009-06-28 19:47:55 // 38605
Xixo2009-06-28 15:04:43 // 38604
Biatorbágyról Trieszt felé dob hármat is, de Szlovénia felé a legrövidebb, a horvátok felé a leggyorsabb, az osztrákok felé pedig a leglassabb és a leghosszabb. :)
Majd kitaláljuk addig. De mivel szerencsére hétközbe megyünk, talán nem lesz akkora forgalom.
Majd kitaláljuk addig. De mivel szerencsére hétközbe megyünk, talán nem lesz akkora forgalom.
147jtd2009-06-28 09:32:44 // 38603
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=naples,+italy&daddr=Budapest,+Magyarorsz%C3%A1g&geocode=&hl=hu&mra=ls&sll=46.372517,16.644287&sspn=0.479448,0.911865&ie=UTF8&z=6
a gugli is bécs fele hozza, de ahogy érzed, ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz:-DDDDD
bár szerintem arra sok a fő ami nagyon lassitja a haladást, bár lehet hogy érdekesebb mint a pálya..
a gugli is bécs fele hozza, de ahogy érzed, ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz:-DDDDD
bár szerintem arra sok a fő ami nagyon lassitja a haladást, bár lehet hogy érdekesebb mint a pálya..
Xixo2009-06-28 00:27:42 // 38602
De! :))
Azt írja, hogy végig az M7esen, onnan M70-es (gondolom az már főút és az visz át Szlovéniába...
Azt írja, hogy végig az M7esen, onnan M70-es (gondolom az már főút és az visz át Szlovéniába...
147jtd2009-06-27 14:43:43 // 38601
földrajzbol nem voltam jo, de a 7 es nem horvátországba visz????
fisch2009-06-27 13:26:30 // 38600
igen, észrevettem :)
bilon2009-06-27 13:16:29 // 38599
világít...de jól mutat :))
Csöri2009-06-27 13:14:37 // 38598
Elaludt?:)
ECU baja van/volt neki, lehet a tegnapi kábel javítás tett neki jót.:))
ECU baja van/volt neki, lehet a tegnapi kábel javítás tett neki jót.:))
Csöri2009-06-27 13:13:07 // 38597
Hétfőn tudsz csak hívni, akkor leszek onlány.:)
Xixo2009-06-27 13:10:37 // 38595
Ez 557km lenne, Bécs fele meg 705km és másfél órával több. Szal inkább a szlovénok felé mennék, csak még nem jártam arra, azért érdeklődtem....
Xixo2009-06-27 13:06:41 // 38594
Végig az M7esen, onnan át Szlovéniába és úgy Triesztbe. Legalábbis az útvonaltervező ezt dobta legrövidebbnek, leggyorsabbnak...
147jtd2009-06-27 12:56:42 // 38593
figy én nem tom merre akarsz menni, szlovénia eus, de horvát nem...legalábbis én nem tudok róla...
vagy hogy akarsz menni?
8 ason veszprém, rábafüzes, graz, maribor?
vagy hogy akarsz menni?
8 ason veszprém, rábafüzes, graz, maribor?
András bácsi2009-06-27 11:54:56 // 38592
Mindkettő. Estére megnézem, hogy milyen, és utána mondom.
Tommaso 1592009-06-27 11:47:40 // 38591
Kulisszád vagy bowdened?
Költségvonzata?
Költségvonzata?
András bácsi2009-06-27 11:46:29 // 38590
Repedt/kopott kulissza, szoruló bowden.
Épp van egy felesleges. ;)
Épp van egy felesleges. ;)
Tommaso 1592009-06-27 10:55:33 // 38589
Áh, én nem szeretem, félek az ilyenektől.....:-)
Tommaso 1592009-06-27 10:54:18 // 38588
Sziasztok!
Szarakodik a váltóm...
Olyan, mint ha egy szurkos vödörben lenne a váltókar, ha jobbra kitolom ott marad, ha balra kitolom ott.....
A váltáskor is nehéz a kart tologatni.
mi lehet a probléma?
Bowden még nem volt cserélve, csak talán kenve, de tudtommal még az olaj is a gyári benne:-S
Javaslat?
gyári olaj?
Köszi...
Szarakodik a váltóm...
Olyan, mint ha egy szurkos vödörben lenne a váltókar, ha jobbra kitolom ott marad, ha balra kitolom ott.....
A váltáskor is nehéz a kart tologatni.
mi lehet a probléma?
Bowden még nem volt cserélve, csak talán kenve, de tudtommal még az olaj is a gyári benne:-S
Javaslat?
gyári olaj?
Köszi...
fisch2009-06-27 10:44:27 // 38587
Reggel ugyanígy jártam. Már kihúztam a másik sávba az autót, miközben vissza akartam rakni 4.-be. Na ott volt egy kis matatás, aztán csak utána indult meg a gép :) Szerintem a 307 sofőrje kicsit hülyének nézett, hogy kimentem, aztán kezdtem lemaradni :)
Csöri, köszi az infót, akkor mindjárt hívlak.
Csöri, köszi az infót, akkor mindjárt hívlak.
bilon2009-06-27 08:59:28 // 38586
az jó..akkor viszem Bea 147-ét is, mert teljesen hasonlóak a tünetek.
váltáskor nem ugrik vissza középre. okozott pár meglepetést, mikor előzés közben nem tudtam 5-ből 4-be visszatenni, mert igazából 6-ba próbáltam akaratomon kívül...
(btw a légszáklámpa mitől alszik el az 56-ban? :DDDD )
váltáskor nem ugrik vissza középre. okozott pár meglepetést, mikor előzés közben nem tudtam 5-ből 4-be visszatenni, mert igazából 6-ba próbáltam akaratomon kívül...
(btw a légszáklámpa mitől alszik el az 56-ban? :DDDD )
Csöri2009-06-27 08:24:46 // 38585
Még mielőtt bármit vennél, megnézném a bovdent is. Attól szokott ilyet csinálni.
fisch2009-06-27 06:42:20 // 38584
Sziasztok!Írtam a hírdetés rovatba is, de hátha itt előbb jár az illető. Szóval az a helyzet, hogy megmurdelt a váltómban az a rugós cuccos, ami visszatéríti a kart alaphelyzetbe középre. (Sorry a konyhanyelvért) Ha kitolom balra a kart, akkor ott marad. Jobbról még valamennyire visszamozdul, de az is gyalázatos, akadályozza a váltást. Emlékszem, hogy nemrég hirdetett valaki váltókart és ezt a szerkezetet ~5000Ft-ért. Ha megvan még neki, akkor kérem keressen meg!Az is írhat bátran, akinek van ilyen cucca. Köszi előre is!
Xixo2009-06-27 01:33:05 // 38583
Ezt nem Te szereted inkább??? :)))))