mgeri762015-01-02 00:34:33 // 54082
En ugz tudom, hogy a kulcs kodja nem valtoztathato. 2006 Tol 3 kulcsod van, ketto taviranyitos es.egy amiben nincs taviranyito. A kodkartya azert kell kert azzal tudja a szerviz tutira a megfelelo kulcsot adni neked ha ujj kell. Alvazszam alapjan is megy de az rizikos mert.ha mar.volt.csereve a komplett gyujtaskapcsolo akkor lehet rosz kulcsot fognak kuldeni. A legtutibb ha keresel egz komplett gyujtaskapcsolot 3 kulcsal , atszereled es utanna lehet az autot hozzatanittatni az uj kulcsokhoz.imot.es a zar tavirqnyitokat is. Amugy ha a forgalmival besetalsz egy fiat szervizbe ott tutira megmondjak a tutit.es hogy mennyibe fog fajni. Esetleg bontottba is vehetsz kulcsokat de csak szettben szabad. A mostani kulcsod alapjan a mechanikus reszeit biztos ki tudjak cserelni hogy ne keljen az osszes zarat cserelned, utanna meg hozza tanittatod a bontott kulcshoz az autot
linzenbold2015-01-01 21:22:40 // 54081
Na ez eddig világos. mondjuk az immo-t azt kiíratnám szerintem a motorvezérlőből.
Viszont hallottam egy olyat is, hogy egy kulcsot, csak egyszer lehet tanítani, vagyis ha veszek egy másik használt kulcselektronikát, akkor az én autómhoz nem tudom hozzátanítani, mert csak ugyan ahhoz az autóhoz lehet újratanítani. Ez mennyire lehet igaz? Az meg a másik nagy problémám, hogy nincs kódkártyám :(
Viszont hallottam egy olyat is, hogy egy kulcsot, csak egyszer lehet tanítani, vagyis ha veszek egy másik használt kulcselektronikát, akkor az én autómhoz nem tudom hozzátanítani, mert csak ugyan ahhoz az autóhoz lehet újratanítani. Ez mennyire lehet igaz? Az meg a másik nagy problémám, hogy nincs kódkártyám :(
Csabo222015-01-01 19:58:47 // 54080
Kihivsz egy csókát aki tud kulcs immo-t irni, azaz van hozzá technikája. :)
A fiat code rendszert használja asszem az Alfa is. Elve tulképpen ugyanaz, mint ahogy a legtöbb autó immobiliser-ja működik. Berakod a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, ahol elektromágneses térbe kerül, ezáltal a passziv eszköz (kulcs) képes elküldeni a jelet (kulcs kódot) az immo egységbe. Ha a kulcs által sugárzott kód ugyanaz, mint az immo egységben, akkor elidithatod a kocsit.
A távirányitót meg teljes verziós MES-sel és ELM kábellel a kulcs kódod ismeretében meg lehet csinálni, tehát az nem egy nagy procedúra. De esélyes, h aki kulcsot (immo-t) tud tanitani, az egyszerre a távirányitót is össze tudja hangolni a kocsival.
A fiat code rendszert használja asszem az Alfa is. Elve tulképpen ugyanaz, mint ahogy a legtöbb autó immobiliser-ja működik. Berakod a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, ahol elektromágneses térbe kerül, ezáltal a passziv eszköz (kulcs) képes elküldeni a jelet (kulcs kódot) az immo egységbe. Ha a kulcs által sugárzott kód ugyanaz, mint az immo egységben, akkor elidithatod a kocsit.
A távirányitót meg teljes verziós MES-sel és ELM kábellel a kulcs kódod ismeretében meg lehet csinálni, tehát az nem egy nagy procedúra. De esélyes, h aki kulcsot (immo-t) tud tanitani, az egyszerre a távirányitót is össze tudja hangolni a kocsival.
linzenbold2015-01-01 17:35:48 // 54079
"Ezután beleiratod a kulcs kódodat, és rátanittatod a távirányitót a body comp-ra"
ezt kitudnád fejteni picit bővebben?
ezt kitudnád fejteni picit bővebben?
Bomi2015-01-01 15:48:31 // 54078
Sziasztok,
Hátsó lökhárítót vennék jó állapotban, nem törött, repedt stb.,.147 es 2003-as Alfához kellene.
Színkód: 694 metal. (ezüst)
Akinek lenne ilyen eladó írjon!
Hátsó lökhárítót vennék jó állapotban, nem törött, repedt stb.,.147 es 2003-as Alfához kellene.
Színkód: 694 metal. (ezüst)
Akinek lenne ilyen eladó írjon!
Csabo222015-01-01 13:38:47 // 54077
Hali
Sajna ez nem olyan egyszerű művelet. A legegyszerűbb és legdrágább, ha bemész a márkakereskedésbe és rendelsz egy új kulcsot. Nemtom az árakat, de kb 40-50 ezer között mozoghat a dolog.
Az még járható út lehet, hogy veszel csak egy bontott kulcsot, amiben benne van az elektronika (ugyanolyan tipusú immo chippel, mint ami a tiedbe kell), hozzá meg egy új kulcs házat nyers kulcs szárral (ebay-en ez össz 12-15k lehet). A kulcs szárat lemásoltatod (kb 3-6ezer az Arany kulcsnál a művelet) és a házába berakod a bontott kulcs elektronikáját. Ezután beleiratod a kulcs kódodat, és rátanittatod a távirányitót a body comp-ra.
Furcsa, h csak 1 kulcsod van... Nekem a feketéhez van 3 gyári bicsakakulcs, 2006ban igy vettem a kocsit, a jtd-hez meg van 2 bicska, amiből az 1ik távirányitós.
Sajna ez nem olyan egyszerű művelet. A legegyszerűbb és legdrágább, ha bemész a márkakereskedésbe és rendelsz egy új kulcsot. Nemtom az árakat, de kb 40-50 ezer között mozoghat a dolog.
Az még járható út lehet, hogy veszel csak egy bontott kulcsot, amiben benne van az elektronika (ugyanolyan tipusú immo chippel, mint ami a tiedbe kell), hozzá meg egy új kulcs házat nyers kulcs szárral (ebay-en ez össz 12-15k lehet). A kulcs szárat lemásoltatod (kb 3-6ezer az Arany kulcsnál a művelet) és a házába berakod a bontott kulcs elektronikáját. Ezután beleiratod a kulcs kódodat, és rátanittatod a távirányitót a body comp-ra.
Furcsa, h csak 1 kulcsod van... Nekem a feketéhez van 3 gyári bicsakakulcs, 2006ban igy vettem a kocsit, a jtd-hez meg van 2 bicska, amiből az 1ik távirányitós.
linzenbold2015-01-01 13:07:40 // 54076
Sziasztok. Egy kis segítség kellene nekem. nincs bicskakulcsom, csak egy sima pótkulcsom van az autóhoz. központizár miatt szeretnék egy bicskakulcsot. mit kell cserélnem az autóban, hogy ez működjön? egy másik bontott autóból szeretném valahogy átépíteni a dolgot.
Rolee462014-12-31 18:32:17 // 54075
Minden Alfas cartársnak B.Ú.É.K!
NetBarna2014-12-31 17:05:08 // 54074
Az enyém így indul:cool start
és a tiétek?
és a tiétek?
mgeri762014-12-30 23:09:28 // 54073
hali!
budapesti kollegat keresnek akinek van folosleges izzoja a futesallito panelhez. az sem baj ha nem mukodik, csak a foglalat meg az ellenalasa legyen meg.
elorre is kosz!
budapesti kollegat keresnek akinek van folosleges izzoja a futesallito panelhez. az sem baj ha nem mukodik, csak a foglalat meg az ellenalasa legyen meg.
elorre is kosz!
Tomek 1472014-12-30 14:07:37 // 54072
szia, azthiszem az ebayen láttam
Tomek 1472014-12-30 13:26:07 // 54071
Sziasztok! Vannak eladó cuccaim, bal oldali ajtó kárpit nélkül, jobb-bal elektr. tükör, motorvédő burkolat, jobb-bal légbeömlők a műszerfalról, külső indexek a sárvédőről (n.sárga) ha bármi érdekel, hívj. de cserélnék gyári felnire akár lemezre is. Szép napot nektek és boldog új évet ;)
ASR162014-12-29 20:50:21 // 54070
Nem tudom, netről kaptam le a képet, lusta voltam kimenni a -8 fokba fotózni..:P
ilyen az enyém:
http://i.ytimg.com/vi/afaHj28KpU4/maxresdefault.jpg
ilyen az enyém:
http://i.ytimg.com/vi/afaHj28KpU4/maxresdefault.jpg
Csabo222014-12-29 20:07:01 // 54069
Ebben navigáció is van?
ASR162014-12-29 20:05:11 // 54068
Okay, várjuk a beszámolót, hasonló szépet oda is..:)
Andrea1472014-12-29 19:57:53 // 54067
Koszonom, majd rakok fel kepet ha elkeszult :) szép estet!
ASR162014-12-29 19:53:51 // 54066
Így van, sok sikert a legózáshoz...;)
Andrea1472014-12-29 19:46:26 // 54065
ASR162014-12-29 19:27:56 // 54064
Andrea1472014-12-29 19:22:42 // 54063
ASR162014-12-29 19:18:38 // 54062
Engem is mindenki a Pio-ra beszélt rá, hangzásban állítólag többet hoz mint a kategóriatársak, én nem bántam meg.
Csabo222014-12-29 19:12:14 // 54061
Én is Pio-t fogok az új kocsiba tenni, hangtechnikában eléggé jó neve van. Blau-n gondolkoztam még, de a 40ezres kategóriában nem tud olyan komoly teljesitményt, mint a Pio.
ASR162014-12-29 19:11:59 // 54060
Sajnos kell..:) Most is van a fejegységed körül egy vékony beépítőketet, olyan színű (antrazit) mint a középkonzol, csak az ugye 1din-es. Ugyanazt látod a képen 2din-ben, az mindenképpen kell. Az aluminium konzol amit kékkel látsz kiemelve - csak akkor kell, ha nem kaptál a Pioneer-hoz. A képeden nincs rajta, ha a dobozban sincs, akkor szomorú hírem van, az is kelleni fog, az rögzíti a helyére a fejegységet.
Lehet, hogy ennél olcsóbban is be lehet szerezni ezeket, érdemes futni egy kört a neten..:)
ASR162014-12-29 18:58:58 // 54059
nekem nem kellett az alukonzol ,csak az antrazit müanyag keret, így nem volt vészes..
ég és föld a hangzás de nehéz összehasonlítani.. szinte csak flac file-okkal használom usb-n, imádom..:) tervezek hangszóró fejlesztést is, akkor lesz majd az igazi, de így is hatalmas a különbség..
ég és föld a hangzás de nehéz összehasonlítani.. szinte csak flac file-okkal használom usb-n, imádom..:) tervezek hangszóró fejlesztést is, akkor lesz majd az igazi, de így is hatalmas a különbség..
kispeterz2014-12-29 18:41:16 // 54058
Jövő héten megpróbáljuk, köszi!
Csabo222014-12-29 18:38:15 // 54057
Kissé meredek a 21k Ft-os ár...
Milyen a Pio hangzása? (gyárihoz képest)
Milyen a Pio hangzása? (gyárihoz képest)
Csabo222014-12-29 18:36:10 // 54056
Fel sem merült, h vitatkozni akartál, inkbb én szerettem vna minél kielégitőbb választ adni ;)
Álljatok aknára és percek alatt kiderül mi a baj.
Álljatok aknára és percek alatt kiderül mi a baj.
Andrea1472014-12-29 18:29:04 // 54055
Koszonom :) a kepen lehet hogy nem latszodik, de van hozza egy beepitokeret fekete szinben ami rajta van a radion.azon kivul kellene hozza plusz keret? Nemnagyon ertek hozza ,de ugylatom hogy kaptam hozza mindent.
ASR162014-12-29 18:15:14 // 54054
szia,
kell hozzá egy 2dines beépítőkeret és némi kézügyesség.. egy hónapja estem át rajta, én innét rendeltem:
http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_98&product_id=2009
nekem kellett egy antenna konverter is, de én a gyárit cseréltem szintén egy pioneer-re.. pár száz forint volt, ugyanott vettem meg.. nem volt nagy meló, simán bevállalható, de szerintem találsz hozzá infót a hifis topic-ban is..
A.
kell hozzá egy 2dines beépítőkeret és némi kézügyesség.. egy hónapja estem át rajta, én innét rendeltem:
http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_98&product_id=2009
nekem kellett egy antenna konverter is, de én a gyárit cseréltem szintén egy pioneer-re.. pár száz forint volt, ugyanott vettem meg.. nem volt nagy meló, simán bevállalható, de szerintem találsz hozzá infót a hifis topic-ban is..
A.
kispeterz2014-12-29 18:14:12 // 54053
Ok, értem! Nem vitatkozni akartam :) csak megérteni a dolgot. Majd ilyen szemmel nézzük meg! Köszönöm!
Andrea1472014-12-29 18:06:15 // 54052
Csabo222014-12-29 17:56:12 // 54051
Ott. De nagyon kicsinek tartom az esélyét, h az verődik fel (kissebb tempónál is csinálná akkor). Esetleg még egy kipuff csatlakozásnál a tartó gumibak fáradt el, és az engedi lötyögni a kipufogót. De azt se tartom esélyesnek.
Viszont nagyobb sebességnél a szél belekap a hővédő lemezbe és azt csapkodja a padlóhoz.
Viszont nagyobb sebességnél a szél belekap a hővédő lemezbe és azt csapkodja a padlóhoz.
Alfa GT-Csaba2014-12-29 17:55:04 // 54050
A flexibilis csőnek kizárt dolog hogy hangja legyen!
kispeterz2014-12-29 17:36:27 // 54049
Egyébként az a bizonyos harmonikacső ott található középen?
kispeterz2014-12-28 14:36:53 // 54048
Ok, köszönöm!
Csabo222014-12-28 13:54:11 // 54047
Szia
Sztem inkább az 1ik hőszigetelő alulemez vmelyik rögzitése adta meg magát és az verődik a padlóhoz. Ha igy van, akkor általában egy nagy átmérőjű anyával vissza lehet rögziteni. ha nem, akkor van nálam bontott, keress meg ha szükséges.
Sztem inkább az 1ik hőszigetelő alulemez vmelyik rögzitése adta meg magát és az verődik a padlóhoz. Ha igy van, akkor általában egy nagy átmérőjű anyával vissza lehet rögziteni. ha nem, akkor van nálam bontott, keress meg ha szükséges.
kispeterz2014-12-28 08:58:28 // 54046
Sziasztok!
Mostanában, főleg városon kívül nagyobb tempónál fura tompa fémes kopogó hangot hallok az autó alja felől, a kocsi hossztengelye mentén, nagyjából a két ülés közül. Olyan mintha a menetszél hatására összeütődne valami. Nem ütemes a hang, inkább véletlen szerű. A szerelő azt mondta, hogy a harmonikacső az oka. Ez ott van, adhatja ez a fenti hangot?
Mostanában, főleg városon kívül nagyobb tempónál fura tompa fémes kopogó hangot hallok az autó alja felől, a kocsi hossztengelye mentén, nagyjából a két ülés közül. Olyan mintha a menetszél hatására összeütődne valami. Nem ütemes a hang, inkább véletlen szerű. A szerelő azt mondta, hogy a harmonikacső az oka. Ez ott van, adhatja ez a fenti hangot?
Csabo222014-12-26 17:21:36 // 54044
Még semmilyennel, mivel azt írtam, h elakadtam...
Majd ha kivettem a műszerfalat a donorból kiderül hogyan tovább.
Majd ha kivettem a műszerfalat a donorból kiderül hogyan tovább.
Tisy2014-12-26 15:45:30 // 54043
ok ez eddig ment , csak a lábkiosztsa kéne a vezetéknek amivel összekötöm a kormányt a rádioval. Vagy milyen kábellel csinltad te?
Csabo222014-12-25 15:28:15 // 54042
Ha megvan a kormány, a bele való (légzsák mögötti) patkóval együtt és a kormány mögé az átvezető, akkor már csak a rádió és az átvezető közé kell a vezetéket betornázni.
Pont múlt 7en fogtam hozzá én is a projekthez, de elakadtam, mert a műszerfalból az átvezetőre érkező kábel csak a duda csatijával végződik...
Lekötöd az akksisarut, iszol egy teát/kávét, majd kicsavarod a 3 imbusz csavart ami a légzsákot fogja. kibillented, kipöckölöd a légzsák csati zöld biztositóját majd kihúzod a sárga csatit. lepattintod a kormány csavarjának kupakját, majd egy 24es fejjel lecsavarod a csavart és óvatosan lehúzod a kormányt. Bontod a duda csatlakozás(ok)at, és 3 pici kereszthornyos csavarral leveszed az átvezetőt (előtte vszeg szükség lesz a kormányoszlop felső takarójának meglazitására, amit 2 kis imbusz fog, ugyanis az átvezető 1ik csavarját csaka takaró megemelésével tudod kitekerni). Ha szerencséd van megtalálod a multikormányos átvezetőhöz a csatlakozót (asszem 8 lába van), és forditott sorrendben összerakod amit eddig szétszedtél.
Sok sikert
Pont múlt 7en fogtam hozzá én is a projekthez, de elakadtam, mert a műszerfalból az átvezetőre érkező kábel csak a duda csatijával végződik...
Lekötöd az akksisarut, iszol egy teát/kávét, majd kicsavarod a 3 imbusz csavart ami a légzsákot fogja. kibillented, kipöckölöd a légzsák csati zöld biztositóját majd kihúzod a sárga csatit. lepattintod a kormány csavarjának kupakját, majd egy 24es fejjel lecsavarod a csavart és óvatosan lehúzod a kormányt. Bontod a duda csatlakozás(ok)at, és 3 pici kereszthornyos csavarral leveszed az átvezetőt (előtte vszeg szükség lesz a kormányoszlop felső takarójának meglazitására, amit 2 kis imbusz fog, ugyanis az átvezető 1ik csavarját csaka takaró megemelésével tudod kitekerni). Ha szerencséd van megtalálod a multikormányos átvezetőhöz a csatlakozót (asszem 8 lába van), és forditott sorrendben összerakod amit eddig szétszedtél.
Sok sikert
Tisy2014-12-25 08:23:23 // 54041
Szia! 2003 147 jtd be vettem gyári multikormányt azt akarnám megoldani hogy müködjön rola a rádio stb
Csabo222014-12-24 16:18:35 // 54040
Hi
Konkrétan miben?
Konkrétan miben?
Tisy2014-12-24 16:05:49 // 54039
Sziasztok! Valaki tudna segíteni multikormány utólagos bekötésében?
Csabo222014-12-24 09:22:12 // 54038
Ha megvan a technika, nyelvtudás, meg némi jártasság a software-ben akkor nem kell a 8 ruppót kifizetni. Arra mondjuk figyelmeztet a MES készítője, h csak akkor fogj hozzá, ha tudod mit csinálsz...
Valerossa2014-12-24 01:03:22 // 54037
LED nélküli. Azért az gyönyörű, ha 8 ezer Ft egy felismertetés...
Csabo222014-12-23 22:52:08 // 54036
Full verziós MES és ELM kábel kell hozzá, mivel a body comp-hoz kell hozzáférni. Az összes távirányitós kulcs, és igen, a kulcs kód kártya is kell hozzá. A 8 rugó kicsit meredek azért...
peto1472014-12-23 20:04:40 // 54035
én most voltam csináltatni meg kell a kocsival újra tanítattni a kulcsot ami kb 12mp vesz igénybe a kulcskódkártya illetve fiat ecuscan kell hozzá mivel nekem programom nem volt ezért 8000 huf is:D
Csabo222014-12-23 16:40:12 // 54034
Pislog a kis piros led amikor megnyomod a gombot a távirányitón? vagy már led nélküli változatos kulcsod van?
Valerossa2014-12-23 14:49:38 // 54033
Nincsenek szétnyomkodva, teljesen jó állapotban van a kulcs. Hibakódot sem ír ki, szóval vagy össze kell hangolni a távirányítót a szervizben a kocsival vagy új kulcs kell. A szerencsém az, hogy sima kulcsos zárásnál is rárakja a riasztót.