Fórum >> Típusok >> 155

Krisz1552010-03-27 22:00:43 // 97060
és ő jó áron alkot nekem zöld, helyenként kicsit horpadt ajtó helyett hibátlan, kék ajtót?
Fairlane2010-03-27 22:00:15 // 97059
Nekem mindegy ki kivel dolgoztat, de azt nem birom, ha kéretlenül a pofámba reklámoznak...

Amúgy nem tudom elképzelni, hogy pl Krisznél jobban és olcsóbban dolgozzon.
SD2010-03-27 21:59:57 // 97058
Van egy rokonom emvéjezik megadjam a számát?:) 6 hónap múlva kereshetsz 2milát per hó:)))
SD2010-03-27 21:58:53 // 97057
És mondja csak nyugodtan:)

Én úgy is Krisz33-hoz viszem:)

Azért érdekes hogy vannak időről időr próbálkozók:)

Legutóbb is az a vegyél csininvili alu alkatrészeket, írtam neki nem baj hogy 156-hoz jó az enyém nem az:) őőő

lehet a festő is 156-hoz jó:)

az enyém nem az:)))

Krisz33 a festő a többi csak mázoló:))))))
Buksi2010-03-27 21:58:12 // 97056
Ááá... nincs arra semmi szükség! :-D
Krisz1552010-03-27 21:56:33 // 97055
akkor jó:) alfa jel kéne a közepére. majd intézek azt is. akkor lesz tökéletes. ja amúgy a fényező számát én pl elkértem:D egy próbát megér, mennyiért fújja az ajtómat. de ne verj meg érte:( :P
Fairlane2010-03-27 21:54:24 // 97054
Csak a szemeteket próbálom felnyitni :))
Longman2010-03-27 21:54:16 // 97053
az nem, annak más hangja van..
Fairlane2010-03-27 21:53:56 // 97052
Angoloknál menő keréknek számít!
Csak itt a balkánon nemigen ismert :)
Buksi2010-03-27 21:52:55 // 97051
Nyugi!!!! Ne húzd fel magad! :-DDDDD
Fairlane2010-03-27 21:49:41 // 97050
A gyári bilincs ilyen spéci szerszámmal rászorítós xar?
Miért jobb az, mint az AWAB?
Fairlane2010-03-27 21:46:30 // 97049
Milyen ékszíj?
Ezekbe niccse olyan..... :D
Fairlane2010-03-27 21:45:19 // 97048
Szia.

Te vagy a fényező, vagy a rokonod, vagy haverod?

Vicces hogy eddig hét hozzászólásoddal hét különböző topikba írtad be ugyanezt....
Kicsit okádék dolog ez a direkt marketing.....

Bár gondolom ezt sem olvasod, meg lehet nem is látunk itt többé :P
Krisz1552010-03-27 21:42:52 // 97047
köszi:) az:) nem ismertem eddig ezt a márkát. mondjuk most se nagyon
Buksi2010-03-27 21:41:51 // 97046
Aaaazzz... :-DDD
Fairlane2010-03-27 21:40:56 // 97045
Szép kerék :) Wolfrace?
Fairlane2010-03-27 21:39:17 // 97044
Nahát, "rotation" márkájú gumi? :O
SD2010-03-27 21:14:03 // 97043
sziszegés lehet ám a kipufogód kifújása is nem csak szívás:)

azt mikor tömíted?:))) szép csöndes legyen:)))
Krisz1552010-03-27 21:03:03 // 97042
igazából lehet ez logikusabb lépés:D bízzunk benne, hogy nem csak veszíteni tudok:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-03-27 21:01:28 // 97041
Megfogadtam,hogy amit kidobálnék sportfogadásra,azt az autóra költöm:-))))))
Krisz1552010-03-27 20:50:31 // 97040
megfogadtam, hogy amennyit nyerek sportfogadáson, azt mind az autóra költöm építő jelleggel:P ebből lesz majd sötétítés:) ha lesz egyáltaán. fék az mindenképp javításra szorul.. újonnan drága a rásegítő?
Thomika2010-03-27 20:19:19 // 97039
Gratula :) Azért arról a fémről kéne vhogy képet készíteni....
Thomika2010-03-27 20:15:07 // 97038
Zsííír! :)))
afri2010-03-27 19:55:18 // 97037
okés! köszi a tippet!! ;-)P
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-27 19:48:35 // 97036
Ez már nem semmi! Nagyon szép lett! Gratula! Piros ótó, fehér kerék!
Longman2010-03-27 19:41:22 // 97035
azokat a gumi átvezetőket anno mikor raktam össze, megvettem gyáriba. azokra fogom megvenni most a gyári bilincseket (mosta AVA van rajuk), és az aljára a gyári tömítéseket, bár most sem rosszak vannak alattuk, és paszta is van ráadásul.
viszont, ez alatt (mármint a szívósor) van még egy talp(gyak. egy közbetét), amibe belefekszenek az injektorok is. gyanús nekem annak a tömítetlensége is, vagy hogy vmelyik rögzítő csavarja nem fogja rendesen. szinte csak az lehet már vagy a repedés..

a képen a cső amit bekarikáztál, az az üzemanyag rendszer párologtatójáról jön, a felesleget dolgozza vissza a szívórészbe. Azok nálam rendben vannak. Én még a szervodobból jövő vákumcsőre is gyanakodtam (az meg csonk hátoldalára megy) de arra is tettem új bilincseket, meg ha az a ludas akkor inkább fulladós lesz a gép..
de az enyém nem fullad..
az a baj, hogy a sziszegést sem tudom behatárolni pontosan mert mindenhol hallani, csak annyit tudtam bemérni hogy nem a motor háta mögül jön, hanem elölről..
Krisz1552010-03-27 19:32:19 // 97034
rásegítőből gondolom majd Marklart kell zargatni:) de az nem egyszerű csere, ez se két forint lesz.
és télen nem nyomtam neki egyáltalán, nem mehetett szét a vezérlés.. most hogy kisütött a nap, átlagtempóm +20Km/h-t javult, de ez kb egy hete van így.
sprint832010-03-27 19:17:24 // 97033
A kipufogó szelepeken könnyen lehet állítani, szerintem ez meg is oldja a gondod.
A szívók állításához kicsit már bele kell merülni.
De a szelephézag állítás ezeknél a motoroknál 20K km-ként esedékes.
Ha van egy szelephézag mérőd akkor Te is meg tudod csinálni, nem nagy meló. Én is megcsináltam már. Igaz pár dolgot le kell bontani hozzá:)
SD2010-03-27 19:13:47 // 97032
Ha ilyen villanymotor szerű daráló hang akkor az lehet a kormány szervó hangja is.

Jah a fékrásegítőt ne odázd ha megpunnyad nem tudsz megálni...

Össze áll a gép lassan, de akkor használod is rendesen ha már 9k van a vezérlésben de annak nem szabadna szólnia!
afri2010-03-27 19:11:09 // 97031
hát nemtudom! én nem hallok sziszegést! most néztem, de majd holnap több időt szentelek rá! sajnos engem sokkal jobban aggaszt az, hogy melegen a motor elég erős szelephangot ad ki! hidegen nem, csak ha már üzemmeleg! tegnap voltam kipuffot heggesztetni is, hát sajnos hamarosan csináltatnom kell egy komplett rendszert, mert már eléggé el van korrodálva az egész, és majd jönnek a kilyukadások egyik a másik után! :-//
ez a csattogó hang pedig akkor szelephézagbeállítás után vajon elmúlna???
afri2010-03-27 19:07:13 // 97030
:-DDD
sprint832010-03-27 18:54:34 // 97029
Ilyen jól megy már a Tiéd is, ugye?:)))):D
Krisz1552010-03-27 18:50:22 // 97028
féktárcsa, betét új, erre most kezd behalni a fékszervó ami nem biztos h ráér cserélni.. korm. összekötők, lengőkarok csere megvolt, vezérléscsere volt még azt ennyi. most jöhet a karosszéria:) viszont most előbb néztem, tök hangos a szíjam amikor jár a motor.. belül is hallani ezt a visító hangot. pedig 9 ezer van a vezérlésben még csak. annyira nem is nyomtam neki pedig:(
SD2010-03-27 18:50:14 // 97027
Nekem is sziszeg akkor lehet nekem is V6-om van?:D
sprint832010-03-27 18:43:40 // 97026
A képen bekarikáztam egy részt. Én ezt a csövet cseréltem ki, nekem itt sziszegett nagyon.

A szívócsöveket a szívócsonkkal összekötő gumik milyen állapotúak? Ott is tud falsot szívni, ill. a szívócsövek tömítésénél is. Ezek nekem is elég rosszak, műszaki után cserélem is őket.

Szívócsonk is hibázhat, bár ez elég ritka. De van a családba egy Dedra annak is ez volt a baja egyszer. 2 hétig kínlódtunk vele mire egyszer csak megláttam egy hajszálrepedést a szívócsonkon.

Majd holnap csinálok egy videót a motor hangjáról.
Buksi2010-03-27 18:27:40 // 97025
De most már szépek! ;-))
atesssz2010-03-27 18:22:51 // 97024
az enyémre értettem, össze-vissza volt padkázva szegény :(
Buksi2010-03-27 18:20:59 // 97023
Na azért ne szóld le a szürke felniket hééééjjjjjj!!! :-DD
Egyébként a peroshoz tényleg a fehér felnik passzolnak! :-)
Longman2010-03-27 18:19:57 // 97022
Jut eszembe, afri, sprint, V6 tulajok hallgassátok már meg lécci ti hallotok-e ha közel hajoltok a szívósorhoz (krómozott csövek) sziszegő hangot. elég erős, legalábbis nálam.
illetve ha ráteszem a fülem a szívócsonk tetejére, mint az indiánok, és belül is hallom.. megtennétek nekem egy próbát, nagy segítség lenne..
esetleg egy hangfelvétel is segítene.. :P

arra is gondoltam már, nincs-e hajszálrepedés a szívócsonkomon..
atesssz2010-03-27 18:19:18 // 97021
köszönöm a dícséreteket.:) Egy álmatlan éjszakán ötlöttem ki, hogy fehérre lesznek festve az unalmas, köpött szürke helyett. Szerintem teli találat volt a piros kasztnihoz.
Holnap majd csinálok fénygépezővel képeket.
Buksi2010-03-27 18:18:14 // 97020
Rendesen belecsaptál a lecsóba! :-D
Longman2010-03-27 18:14:57 // 97019
Ma én is szereltem. fényképezni nem volt időm, se kedvem.
lökös le, maszk le, R12klímahűtő le, R134 fel.
Régi klímacsövek ki, az "új" R134 csöveket pedig áttisztítottam kívül-belül, felkészítettem a beszerelésre őket, az összetételek csavarjaival szoptam keveset mert össze voltak már rohadva, de azt is megoldottam.. Jövő héten veszem hozzájuk a tömítőgyűrűket is.
4 kerék le, gépre fel, mind a 4 ütött, lehet vinni görgőzni őket..
Ha már belekezdtem forrasztgattam egy kicsit, egy csomó kábelt a motortérben átforrasztottam, máshová tettem, rövidítettem, szigeteltem normálisan, stb. Volt még néhány fehér folt, de most fasza lett.
El is ment a nap.
Rájöttem hogy a ford. ingadozásom tutira fals levegő a qvva annyát, úgyhogy megszületett a döntés - amit egyéb(esztétikai) okokból is meg akartam tenni - szedem le a szívósort a jövőhéten, a csövek mennek nikkeleződni, a benzin híd meg az összes ottani csavar galvanizálódni, megveszem a gyári bilincseket is a gumiharangokra is, hogy a kinézet meglegyen, ezen kívül, mivel onnan a szívócsövek aljáról hallom a sziszegést, rendelem megfele a gyári tömítéseket hozzá, és faszán össze lesz rakva, mert elegem van már..
Jövő héten kis segítséggel kicserélem a klímakompresszort is, meg ha ott vagyok akkor az egyik gen.vezetőgörgőt is..
Aztán a kipuff első részének átvariálása jön.
Szóval most adok a pofájának.. :D

Megvan a kalkuláció a fényezésre is: 160K-t kell összeraknom, igaz ebben benne van a lakatosmunka, szélvédő ki-be szerelés, Marklartól első lámpák/indexek, tetőablak üveg, egyéb apróságok is.. Május végéig szeretném összehozni, ha addig munkanélküli nem leszek.. :D
Buksi2010-03-27 18:14:45 // 97018
Ateszkám... f@sza nagyon! ;-))
afri2010-03-27 18:14:07 // 97017
király! mindig is odavoltam a fehér-felnikért!!
atesssz2010-03-27 18:13:10 // 97016
Itt a tavasz, elkészültek végre a nyári kerekek, ráadásul fel is kerültek ma a vasra :)

Komment nélkül :) :

SD2010-03-27 17:13:40 // 97015
Jólmutat a paripa:) Hajár gondozni kell ezeket!!!

És ha arra áldozol hogy mechanikailag rendben legyen és csak utána a külcsínyre azt nagyon is megértjük:) így helyes a sorrend:) előbb legyen rendben aztán lehet szépítgetni:) De már ez a szép felni meg a kis polír is jót tett neki.

Sok off tuningcsávó veszi a nagykipufogót meg a sötétüveget közben a gép meg majdnem kihullik alóla:)

Futómű motor legyen rendben aztán jöhet a kaszni, meg az apróságok:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-27 16:53:27 // 97014
Amúgy happy 97,014K!!!
TSiga ( I am the TSIG)2010-03-27 16:52:52 // 97013
Sikerült a tornamutatvány. Ha már nekiestem a kocsinak, akkor az ékszíjat is cseréltem. A gyanúm beigazolódott: még Alfa Romeo feliratos volt az ékszíj, tehát 10 éve volt cserélve leghamarabb. Ahhoz képest nem is volt nagyon repedezett a belseje. A vízpumpa viszont megszivatott. A manual szerint motor ki, és úgy jön le. Majdnem igaza is lett. Le kellett venni az alsó motortartó bakot konzolostul, mert csak akkor lehetett hozzáférni a vízpumpa tárcsájának a csavarjaihoz. Persze csak akkor jött le az is, ha a motort a váltó felé eltoltam egy kicsit. Vízpumpa már könnyen jött. A felújítás során teljes tömítés készletet vettem, tehát volt másik tömítés. Viszont hiányzik egy darab a jobb oldali doblemezből, amelyik az ékszíjakat védi.

Viszont találtam érdekes dolgot. Van egy nagy vastömb a jobb oldali motortartó bak mellett, ami a (még meglevő!!! - anno 1992.03) felirat alapján egy vibráció csökkentő valami.
Fotók sajna nem készültek, mert a telefont nem akartam összeolajozni.
Krisz1552010-03-27 16:14:23 // 97012
nincs most rá lovetta:( de szeretném
Buksi2010-03-27 15:03:53 // 97011
Akkor azokat gyorsan le kell kezelni és festeni, hogy közelről is szép legyen! ;-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak