Fórum >> Típusok >> 155

SD2009-09-01 10:01:52 // 84060
Jó akkor az nekem még pár hónap addig meg szétszedem megnézem:D Mert áltában nem cirreg, a bicikli meg nem rontja el:)

Mondtam már sztájkolok a BKV buzidrága bérlete ellen cangával járok:) Faterom összetákolta a régi bicómat, (ezt akár le is köthetem bárhol) rakott rá egy jópofa kosarat is hátulra. Na ez a endzinéring nem amit a winkler hüppög a totákárogón... :)

Nem is tudtam hogy ekkor kényelmi extra egy kosár? :))) Nem izzad a táska alatt a hátam, nem görbül a notbook a hátamon, és nem nyomja a girincem:) Zsííírr:)

Marklár na erre mit lépsz? :) Nyitsz egy bicikli bontót? Mert ugye tudjuk az alfa 155, és a BKV a kezében van, cangásokra mit talál ki vajon? :)
Marklar1552009-08-31 23:53:35 // 84059
Igen van aki örűl:)
Amúgy csütörtökön 18h felé végzem Újpesten. Hazafelé el is hoznám:) Kiváncsi is vagyok, hogy jó e a Temprára.? Vagy "kénytelen" leszek eladni.? :)
Marklar1552009-08-31 23:51:39 // 84058
Nem olyan nehéz azt! :)
Marklar1552009-08-31 23:30:17 // 84057
Az egyik V6om meg is vehetnéd alkatrésznek:)))
Thomika2009-08-31 19:32:13 // 84056
Elöl tuti törve volt, mert ferdén állnak a lámpák a helyükön. A motorteret nézve, biztosan nem 74ezer van benne! Toronynál bal oldalon pici rozsdát lát a szemem :) vagy inkább :(
Amúgy nincs különösebb (képeken látszódó) probléma. 1500-al kéne bekínálnod, aztán ha 1700-ért elhozod, akkor még jó vagy!
Fairlane2009-08-31 18:06:34 // 84055
Vételkor nekem is cirregett, azán pár nap mulva elmúlt - az órával együtt :)
Bontott Marki bácsitól....
Ceki1552009-08-31 18:04:31 // 84054
meg is fogom nezni.igaz faj a szivem erte de hulyeseget nem veszek.koszi a tippeket
Buksi2009-08-31 18:04:31 // 84053
Fárad a mókus! :-DDDD
SD2009-08-31 18:01:14 // 84052
Ha menetközben cirregést hallok a km-órából akkor kifog pusztulni a számláló??? Vagy még menthető??? lassan 220000km nem kéne elvesztenem:(:)
SD2009-08-31 17:59:01 // 84051
Lehet hogy 1.073.000km van benne?:D

De most viccen kívül, ez az autó egészen egybenlévőnek néz ki, elsőre nem csálék az elemek, ugyan a csomitetőn hátul van két pukli, de az apróság, a festés matt kicsit, a jobb lámpamosó nincs, olyat szerezni nehéz, kerék kukás, motor koszos de nem retkes, lehetne tisztább de nem vészes. Viszont hogy a dobbetét elől sértetlen?? Lehet ez az autó még szét sem volt törve??? Hát nagyon nézd meg, ha neked nem kell alkudd le 100k ért veszem:D de ebben legalább van 200k és utcán állt sokat, ami az általános állapotára nézve lehet nagyon rossz is meg átlagos is. A tulajt nézd meg nagyon, kérdezd meg mennyi ideje van nála (1 évnél kevesebb akkor vanvalami nyűgje nem feltétlenül nagy de akár, ha sok éve akkor is lehet de akkor nagyobb esély van rá hogy megkapta a kötelezőket), miért adja el? Miket cserélt rajta (a semmit nem kellett csinálni megint veszélyes szöveg, mert akkor majd neked kell, ha nagyonsokmindent, akkor meg miért?)

Alapvetően ha nem akarod napi szinten nyúzni, (és vagy van legalább mégsegyszer annyid mint a vételár) akkor jó vétel is lehet, de én nem hiszem hogy ez lenne a világ egyetlen megkímélt V6-osa, tudnod kell hogy kapott ez már meleget, hideget, de ha megcsinálod, és vigyázol rá jó is lehet.

Ha pl: tudja az előző tulajok listáját az sem baj, és mondjuk nem 40-en vannak:)

Meg a szokásos.

Nagy karambol, elől hátul, rozsda, olajfojás, kerék lógás kopogás, motorhang, olajfogyás, apróságok amik igénytelenséget láttatnak esetleg. Jól nézd meg sok 100-1000 eurod múlhat rajta.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-08-31 17:50:54 // 84050
OK,most kedvezményesen vehetsz tőlem sapit,amit majd a facliftbe ölök.
Ceki1552009-08-31 17:42:57 // 84049
http://alfa-romeo-155.autobazar.eu/25-v6-id1022899.html
itt a link ha esetleg meg kiszurtok vmi hibat szoljatok.
ma mar nem er ra a tulaj de holnap megyek nezobe.
kivancsian varom a velemenyetek.
SD2009-08-31 17:38:47 // 84047
amúgy a megvalósítás az eddigi ilyen irányú ferdültségek közül a legszebb, de mondom faceliftes maszk punktum!!! :)))
SD2009-08-31 17:37:28 // 84046
értem én:) de az alfa eredeti dizájnjával nehéz felvenni a versenyt, ilyen rácsot bármilyen autóra lehet tenni, alfa maszkot csak alfára:)))

de mondom ha egy facelift maszkba raksz ilyen rácsot feketére festve az pöpec lenne

mert a fceliftesnek a két oldalsó beömlője sűlyesztett, ott jól mutatna, így olyan kicsit háztáji tuning jellegű:) de nem akarom elrontani az örömöd, majd párnap múlva szedd le addig jó:D:D:D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-08-31 17:27:10 // 84045
Venni-venni-mindig csak venni,de miből.??Na majd megnézem.Amúgy lehet,hogy ferdült vagyok de nekem tetszik.
SD2009-08-31 17:27:02 // 84044
lehet csak odaképzelem, de a sárvédő belseje nem pirosklik a rozsdától? akkor ott akad lakatos munka bőven, ez olyan átlagos állapotú 200e km feletti futásteljesítménnyel rendelkező autó szerintem...

ami pozitív hogy nincsenek rajta bohóckerekek, akkor talán nem csapatták annyira, de 400-500k-nál nem ér többet az tuti, ha 1800 és amúgy pöpec és ez a vágyad, akkor OK

De itt egy full fényezés, kicsi lakatolás, és egy vezérlés csere már kapásból mégegyszer az autó ára:( a V6 szereti a pénzt:)
SD2009-08-31 17:23:20 // 84043
nem véletlenül grill a neve a külföldinyelvekben:D na tessék még ezen gondolkozni, és venni egy szép új Q4 maszkot Marklartól abban a rácsot tuningolni:)
SD2009-08-31 17:21:13 // 84042
igen a faceliftes maszk nekem is jobban tetszik:) abba lehet ilyen rácsot rakni de akkor is feketére festve ez igy olyan átmeneti megoldásnak látszik:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-08-31 17:19:15 // 84041
Én is onnét vettem ki:-))
Na most tiszta frusztrált leszek napokig.
Ceki1552009-08-31 17:15:39 // 84040
ezt en is igy gondoltam,nekem sem hianyzik hogy szetrepuljon a motor.
Thomika2009-08-31 17:14:17 // 84039
itthon is kevés olyan V6 van,ami megér 500K-t. Inkább alatta lévő árban mennek el.
Thomika2009-08-31 17:13:08 // 84038
Mielőtt megveszed, szervizben nézesd át!! Ott meg tudják mondani mi lesz cserés rövid időn belül!! Vezérlésnél meg azonnal cseréj mindent, ha megvetted, mert senki nem tudja megmondani szétszedés nélkül, milyen állapotban vannak a görgők és a szíjak! Hiába hantázik a tulaj vagy bármelyik szerelő... cseréld ki, jobban jársz! Ha olyan friss még benne a cucc, akkor max. félre teszed a következő cserére! :)
Ceki1552009-08-31 17:12:47 // 84037
en is szeretnem megdumalni.azt mondta engedne az arbol ha jo lesz es 1 800 eur ert adna akkor megvennem.van egy csomo 1300 tol kezdodnek de azok dizelek,nekem meg benzin kell,meg lenne 1 700 ert egy 2,0 ts de az meg Kassan van.odaig meg nem megyek.
Thomika2009-08-31 17:09:11 // 84036
Sok az a 2000 euro! Én max 1500-1600-at adnék V6-ért! Sajnos 95 után már nem gyártották! :((((
Thomika2009-08-31 17:08:04 // 84035
Nekem a fritőzben van ilyen szűrő! :P :)))))))))))))))))))))))))))
Thomika2009-08-31 17:05:23 // 84034
rugalmasan, csörgess meg és megbeszélünk előre egy időpontot! Csüt. és péntek előre láthatólag szellősebb! Péntek este 6-tól nem jó.
Ceki1552009-08-31 17:01:08 // 84033
mennyinel kene szijat cserelni?100 000-120 000 .mert az biztos nem egyszeru munka.
Ceki1552009-08-31 16:58:29 // 84032
es igen megvedett.sertetlenul szaltam ki vagyis rugtam ki az ajtajat.pedig nem volt airbag sem.
Ceki1552009-08-31 16:56:01 // 84031
o lenne az:
SD2009-08-31 16:54:47 // 84030
Hát legalább megvédett az is valami:(

74k hát akkor annak úgy kéne kinézni mit egy új autónak... ez nem elhihető kategória... egy 74e km-es autó olyan mint a szalon autó... alja, kasztni, minden...

Kép nincs róla? 2000eur nem kevés, annyiért már lehetne találni szépet, ha lenne de én régen nem láttam:( minden esetre drukkolok.

Nagyon attól függ hogy mit produkál neked, hogy volt-e szétcsapva a motorja, megkapta-e a kötelező dolgokat...

Egy 74k-s pöpec 155 V6 szerintem milla körül lenne legalább, és versengenének érte a gyűjtők:D

de hajrá:) én is hegyezem már a fogam egy ideje egy V6-ra de TS-t nem cserélném el még egy Q4-re sem, na jó talán:D de szarra biztos nem.:D
Buksi2009-08-31 16:52:35 // 84029
Jó, akkor nem árulom el! ;-))
Ceki1552009-08-31 16:47:20 // 84028
Allitolag csak 74 000 km van benne.Na ez az amit nehez elhinnem.a fogyasztasaval tisztaba vaok.a kasztnit megfigyelni nem lesz gond.na mindegy majd kiprobaljuk.2 000 eurot ker erte a tulaj de meg megdumalom vele.az 1,7 est meg ugy sikerult osszetornom hogy elaludtam vezetes kozben es sikerult kiegyenesitenem egy jobbos kanyart,utana mély arok es a kasztni KO.faj is erte a szivem.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-08-31 16:42:45 // 84027
Na,egész nap molyoltam,zender szárny leugrott, gondolom most valaki örül:-))az uj felnik felmentek előre, meg egy kis saját tuning a rácsnál.
SD2009-08-31 16:36:41 // 84026
Az oldaladon nincs info, hogy sikerült elpusztítani a TS-t?
SD2009-08-31 16:36:10 // 84025
Hát ha már volt 155-öd tudod hol rohad, ha rohad, a motor, elég strapabíró, de szíjas, Marklárnak van hozzá alkatrésze, amúgy a TS költségeit szorozd be 1.5-el, mind fogyi, mind alkatrész árakban és kb. ennyi szerintem. Ha jó a motorja akkor jó ha nem akkor lesz vele meló. Ezek sem mai csirkék már.

A váltóját érdemes megfigyelni mert ilyen erő átvitelénél, már megfárad, idős korára.

De tuti feeling:)
Ceki1552009-08-31 16:18:47 // 84024
Sziasztok.tudnatok segiteni?ma lehet veszek egy 2,5 V6 155 ost.mire kell figyelnem,mert ezt a motort nem ismerem.1,7 ts volt a dragasag amig le nem zuztam.elore is kossz.
SD2009-08-31 13:19:40 // 84023
ha alacsony fordulaton dadog inkább a levegővel lesz gond, ha a benzin szar szerintem nagyon köhögne és fel sem pörögne.

ja a légmennyiségmérőt rázogatni, löttyel:)

de én a csövekre tippelek, persze lehet bármi más is, de az alacsony fordulati bizonytalanság tipikusan fals szokott lenni.
gabor6962009-08-31 13:17:21 // 84022
Köszönöm szépen akkor ezeket megnézem hátha meggyógyul, esetleg 1 telitank alkalmával ilyen motortisztítót érdemes belelötyinteni a benyába? :)
SD2009-08-31 13:13:38 // 84021
egy légmennyiség mérő takarítás is elkélne, esetleg, azt csak is féktisztítóval vagy olyan oldószerrel ami nem hagy bevonatot, WD40 tilos!!!! mert az beragasztja...

kiveszed, befogod a végé, jó sokat fújsz bele és befogod a másik végét is, ki hoz egy csomó olajos trutyit.
Krisz1552009-08-31 13:13:14 // 84020
mikor érsz rá?
SD2009-08-31 13:11:24 // 84019
hidegen ne padlózd, amúgy is én 2000 fordulat de még 3000 alatt sem nyomok padlót mert nem ott kezd élni a motor, csak 3000 fölött van igazából értelme:)

falslevegő valószínüleg, valamelyik gumicső öregedett el és ezért a computer nem tud jó levegő, benzin keveréket beállítani, az alacsony fordulatszám tartomáynokban, le kéne ellenőrizni az összes csövet, mert ha a légmennyiség mérő után valami lukas akkor hiábba számol a gomjúter...
sok cső van a szívócson környékén keresd, van vagy 7db, főleg a nagy vastag hajlamos megkeményedni és elrepedni, így tizen sok éves korára, nekem is volt már vagy kettő ami lefittyedt a 4 év alatt.

Megnyugtatásodul közlöm valószínű hogy nem komoly probléma, de mielőbb orvosold! Mert egyrészt gáz, másrészt ciki, harmadrészt attól függetlenül hogy fentebbi fordulatokban megy zabálni fog, a rossz keverék miatt.

Mióta csinálja?
Thomika2009-08-31 13:10:52 // 84018
Légtömegmérőt és pillangószelepet pucold ki! Jah és persze a légszűrődet cseréld, vagy szintén pucolás, ha még csak 1-2000-et mentél vele!
Thomika2009-08-31 13:09:08 // 84017
Vazze! Most már megvan jogsid! Beülsz és lejössz hozzám, megcsináljuk a vasadat!!
Thomika2009-08-31 13:04:52 // 84016
Hogy Veled mik történnek??!! :)))))))))
155Gábor2009-08-31 12:58:36 // 84015
Üdv szeretném segitségetek kérni !
Van egy 155 2.0 8V -em és ha induláskor vagy akármeik sebbeségben lepadlozom, illetve ha 2cm-nél nagyobb gázt adok 1400-1500 -as fordulattól akkor rángat meg dadog 2000 ig, utánna viszont megy mint az álat.
Meg tudnátok mondani mitől csinálhatja, illetve hogyan kell kijavitani?
SD2009-08-31 12:38:20 // 84014
manual ríderek onair!!!

hát ahol kapja a 12V-ot a motor oda kell 12V-ot kötni, ez azért nem mindegy azért hogy hova mert lehet vele tüzet gyújtani és akkor nem 120fok lesz a vége:)

Ezért kérjük a magasságos hozzáértőket!
Krisz1552009-08-31 12:34:57 // 84013
szerelő hiába cserélt ki vmi szar patront ami szerinte hibás volt, a motor ugyanúgy melegszik tovább és 120ig meg sem áll.. na amíg nem lesz megjavítva hogy is kell direktbe kötni a hűtőt? de kb mintha gyp-seknek magyaráznátok hogy én is megértsem:D kössz
SD2009-08-31 12:18:23 // 84012
Olyan érzés hogy elbizonytalanodik a motor?

Elsőkörben nézd meg a csatlakozókat, meg a levegőcsöveket.

A csatikat érdemes megtisztítani, WD40, vagy Contact spray.

A levegő csöveket meg luk keresés célzattal.

De ha a tied 16V akkor inkább Légmennyiségmérő lesz, ami nem occsó de legalább drága és érzékeny...:(

De előtte nézd át a csüveket meg kábeleket, mielőtt vennél új valamit.
gabor6962009-08-31 12:08:18 // 84011
uhh :)

Inkább hidegen, és olyan 1700-2000rmp között de melegen is előferdűl és nem mindíg. Nem hinném hogy benya mert amikor kipróbáltam akkor is csinálta 1x de nem foglalkoztam vele különösebben :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak