Fórum >> Típusok >> 155

norbee2015-04-08 18:56:45 // 143132
Mé', maga nem? :D
Read-onlyban héba-hóba, most kicsit gyakrabban, más topikban, mert úgy néz ki, jön még egy kígyós a családba és kicsit utánaolvastam.
Thomika2015-04-08 17:48:52 // 143131
:) Jó....
Thomika2015-04-08 17:48:32 // 143130
Most már. De azért ennek a rendes!! javítása is lesz vagy 60-70K :( És az elejét sem sikerült tökéletesen megcsinálni. Szóval én a fényezéssel együtt min. 200K-val számoltam..
karika1552015-04-08 17:00:36 // 143129
Uhh,látom megint előkerült az olajtéma :-)

ezeket szeretem olvasgatni :-)
tapasztalat csere stb.

Én szintén a gyár által előírt-javasoltat részesítem előnyben,a sajátomba csak ilyet teszek.
1-szer nyáron kipróbáltam a 10-60-as Selenia racsingot,észrevétel csak annyi,hogy hamarabb megette(lehet azért mert toltam is neki),és 8ekm -nél lecseréltem.
Mert amúgy a 10-40-esből is csak akkor fogy 10ekm alatt 1,5-2l ha sűrűn hagyja el a fordulatszámmérő a 4000-et,de sztem ez így normális,más tipusoknál is.

ez az én szerény véleményem-tapasztalatom :-)
Buksi2015-04-08 15:48:23 // 143128
Héjjj... maga még él? :-D
norbee2015-04-08 13:14:12 // 143127
Abból kiindulva, hogy nem állandó jelleggel autópályázol, érdekes lehet megfigyelni, hogy az olajad hidegoldali viszkozitása ugyanúgy 10-es maradt, tehát változatlan, míg a melegoldali másfélszer akkora lett az amúgy magas hőre, versenykörülményekre kitalált 60-assal, azaz másfélszer sűrűbb melegen a 40-eshez képest. A sűrűbb olajat könnyebben húzza le gyűrű a hengerfalról, nővelve ezzel a kopást, az üzemmeleg (tehát nem vízhőmeleg) tartomány eléréséig.
Mondom, csak érdekesség... ;)
Forró2015-04-08 12:49:16 // 143126
Érdekes, hogy annak ellenére, hogy a Selénia a gyár ajánlása, ami szerintem nem véletlen, mégsem szereti. Szívem szerint maradnék ennél az előbb említett ok miatt is. Most 10w60 Racing került bele, ha azzal is hasonló fogyasztási értéket produkál, akkor nem hiszem hogy az olaj lesz a problémája. Persze azért köszi a javaslatot, felírom magamnak, ha a mostani sem jön be.
norbee2015-04-08 11:16:25 // 143125
Mióta az OFF svédacél legfeljebb 0.5 L utántöltést igényel két olajcsere között 5w40-ből, nem hiszek a laza illesztésű motorok mítoszában... :P
Rolee462015-04-08 00:52:27 // 143124
HEJ tobbet ne add az asszonynak😉!
afri2015-04-07 21:42:05 // 143123
emmáosztan
elfogadnám itthonra bohóckodni :)
Kár azért a bmw emblémás kormányért :(
Buksi2015-04-07 21:17:25 // 143122
Megmondom én neki, ha egyszer találkozunk. :-)))
De addig is mondd meg neki te. :-D
Marklar1552015-04-07 20:17:25 // 143120
Itt kezdem. ;)
GTV vajbőr J1. 10e ft
Marklar1552015-04-07 20:13:59 // 143119
Nem olyan vészes... ;)
Thomika2015-04-07 17:39:44 // 143118
Asszonynak mondd! 3x törte tavaly.... nem kevés időmbe és pénzembe van... és még közel sem hoztam helyre mindent.
GT Ɨ|ѯ2015-04-07 17:10:27 // 143117
Előtte és utána..:-)

Buksi2015-04-07 16:04:50 // 143116
Most már vigyázzatok rá. :-)
Buksi2015-04-07 16:04:23 // 143115
Mikor viszed a chipet? :-)
VKG231!!! (156+75)2015-04-07 15:43:10 // 143114
Nekem is annyi a mérce, inkább picit kevesebb, használattól függ.
Marklar1552015-04-07 15:39:50 // 143113
Hmm. Az SW Dedra épp most lett feltöltve. 0,9l /800km. Igaz csöpög is. Nem olyan nagyon vészes az a 2,5L. BMWknél még a L/1000km gyári érték.
Thomika2015-04-07 14:33:24 // 143112
Újra hadrendben a 155 :) Ma kb. 3 perc alatt elintéztem a papírmunkát. Ezt azért pár napnyi kemény munka előzte meg. Az elejét egész jól rendbe tettem, de a hátulja és a jobb oldala még igényel némi munkát. Sajnos egy körbe polírozás nem hinném, hogy elegendő lesz. De ahogy a pénztárca engedi majd csinosítgatom. Fura volt 4 hónap után megint vezetni, még mindig feelinges kis autó.

Egyelőre így állunk:

Thomika2015-04-07 14:27:13 // 143111
A 2,5 liter nagyon sok! A legtöbb 16V Ts nem szereti a Selénia-t. Javaslom inkább vegyél Eni i-Sint 10W40-et. én azzal járatom évek óta a TS-t is meg a Lancia-t is, és szinte semmit nem fogyasztanak belőle.
Buksi2015-04-06 22:23:26 // 143110
Az én 8V-m beéri 10ezer km alatt a fél literrel. ;-))
Forró2015-04-06 21:14:37 // 143109
Üdv!
Hétvégén sikeresen megtörtént az olajcsere szűrőkkel együtt. A 10ezer km alatt 2,5 liter 10w40 seléniát fogyasztott el. Ez még elfogadhatónak számít, vagy kezdjek el gyűjteni másik motorra? Ja persze TS 16V :)
Rolee462015-04-06 16:35:54 // 143108
Nagyon csini!
Buksi2015-04-06 11:36:58 // 143107
Hát akinek fűtött garázsa van... ;-)))))
GT Ɨ|ѯ2015-04-06 10:53:41 // 143106
Aha, de szíp!...., én meg le sem vettem:-)))

KolbiQQ2015-04-06 08:58:30 // 143105
Sziasztok,
Eladó sorba került az autóm. A lenti linkre kattintva találjátok meg a hirdetést:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_ts_2.0_super-8849155
Jó gumik vannak rajta, a szervó sajnos nem működik kb 2 hónapja. 5 évvel (és 67ezer kilométerrel) ezelőtt egy kisebb vagyont (négyszázegynéhányezer) költöttem a motorra, Mester cartárs rakta szépen össze. Az autóval 4-szer jártam meg Angliát oda-vissza, egyszer sem hagyott cserben. Ha érdel az autó telefonon 209705864 vagy emailen juhasz.laszlo.mail@gmail.com elértek.
Köszönöm!
Sok locsolót/hímes tojást! :)
Buksi2015-04-05 23:06:10 // 143104
Örülök. :-))
Rolee462015-04-05 21:07:26 // 143103
Gratula!
Rolee462015-04-05 21:06:13 // 143102
Ez is karpotol.
Buksi2015-04-05 20:31:27 // 143101
Köszi! :-)
Bocsi, de a blogomba már nem fért több kép. :-)
Rolee462015-04-05 20:29:54 // 143100
Erre a kepre vartam!Gyonyoruuu!
Buksi2015-04-05 20:26:45 // 143099
Nah, én is feldobtam a nyári pacskerokat. :-)
És nem mellesleg sztem szép lett a sárvédő. ;-)))

Buksi2015-04-05 07:03:02 // 143098
Na végre. Gratula. :)

Mindenkinek kellemes nyulat. ;-)
Thomika2015-04-04 17:49:13 // 143097
Sziasztok!

Jelentem, kedden reggel a 155 újra hadrendbe áll! :) Ma rendbe rakta ma vasat, és kicseréltem a főtengely jeladót. A remélhetőleg tökéletes eredmény majd teszteléssel jön elő.

No és Kellemes Ünnepeket, sok locsolót! :P :)))
Forró2015-04-03 12:28:11 // 143096
Okés, köszi mindenkinek! Akkor hétvégén ez is meglesz az olajcsere mellett. :)
Lali752015-04-03 09:20:45 // 143095
Manual-os módszer nem ajánlott! Nagyon nehéz lesz beindítani
Buksi2015-04-03 08:24:46 // 143094
Fölösleges köröket futnál csak és ahogy Karika is írta, utána lehet, hogy nehezebben tudnád elindítani. Nyugi, semmi trükk nincs benne én már cseréltem. Alámész lekötöd a csöveket, kicseréled a szűrőt, vissza a csövek és kész is. ;-))
karika1552015-04-03 07:46:28 // 143093
Nem tudom,ezt a részt még sosem olvastam,csak fogtam és kicseréltem a szűrőt :-)
De lehet,hogy elég nehezen fogod tudni elindítani,ha a manual szerint jársz el :-)
...sztem,de hangsújozom: nem tudom,nem értek hozzá :-O
Forró2015-04-02 20:16:00 // 143092
És azzal mi a helyzet, amit a szent manual ír , hogy lehúzod a benzinpumpa reléjét, majd addig járatod, míg leáll és utána állsz neki?
Forró2015-04-02 20:13:42 // 143091
Okés köszi, arra majd figyelek. :)
Buksi2015-04-02 20:11:09 // 143090
Csak arra vigyázz, Nehogy a szemedbe fröccsenjen a benya. :)
Egyébként nincs. :)
Forró2015-04-02 20:08:57 // 143089
Üdv!
Benzinszűrő cserénél van valami extra dolog amire érdemes figyelni további szopás elkerülése végett?
n00body002015-04-02 19:30:45 // 143088
Nekem végül is a katalizátor külső burkolatát háncsholta le a kapuütköző, de a kisdobot ami utána van azt sikeresen be is lukasztotta. Katalizátor nélkül meg volnék (sanszos, hogy a következő műszakin lepuffantanának a hiányáért :)), de a középdobon keresztül kifújt "traktor hang" már annyira nem tetszik :(
Buksi2015-04-02 14:48:56 // 143087
Kabbe... Tudod, hogy miért. :D
GT Ɨ|ѯ2015-04-02 14:48:18 // 143086
kesztyű, gázálarc és részing:-)
karika1552015-04-02 13:59:58 // 143085
Aha,értem :-)
Dizájn tuning,kívülről halk,belül meg melegít is az ilyen hideg tavaszi napokon és még az esővíz sem éri,tehát nem korrodál olyan gyorsan. :-)
Bennt ülve a hangja pedig felerősíti a racsing fílinget :-O
GT Ɨ|ѯ2015-04-02 11:53:46 // 143084
Euro 8-as norma:-DDD
karika1552015-04-02 11:18:44 // 143083
...és ez az utasteren belül megy? :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak