Fórum >> Típusok >> 155

DCS2006-02-17 19:27:38 // 3523
Most nincs alfám ,azért elmehetek én is??
DCS2006-02-17 19:27:06 // 3522
Engem is léccci ,lécci,tudod,csússzunk keresztbe....jóóóó??
..2006-02-17 19:24:17 // 3521
Talán...:) Nyüstölöm,ahogy tudom:)
Buksi2006-02-17 19:23:42 // 3520
:-)))))))))
Maszat2006-02-17 19:22:00 // 3519
Engem is!!! Engem is!!! :)))))))))))) Gratula! Tessék alaposan próbára tenni az új kuplungot!!! ;)
Buksi2006-02-17 19:17:51 // 3518
Ha nem vagyok túl pofátlan, akkor én is feliratkoznék a listára! :-)))))) Besz@rás lehet a gép! :-))))
..2006-02-17 19:15:40 // 3517
Megdumáltuk:) Tavaly is vittünk mindenkit Maszattal,aki szólt...:)
Thomika2006-02-17 19:07:57 // 3516
Granula :)))) Esztergomban viszel majd egy karikát! kíváncsi vagyok már Q4-re!! :)) Még nem volt szerencsém utasként sem ülni ilyenben...
Buksi2006-02-17 18:52:20 // 3515
Gratula hozzá! Állat lehet! :-)))
Whiteskull2006-02-17 18:49:24 // 3514
Gratula! :)))
..2006-02-17 18:47:04 // 3513
Uraim! A Q4em ma saját lábán végre elhagyta a DCS műhelyt.:)A sok munka meghozta a gyümölcsét,és immár egy versenykuplung viszi át az erőt mind a 4 kerekecskére.Iszonyat milyen jóóóóóóóóóóóóóóó:)Na csak ennyit akartam:)
Thomika2006-02-17 17:56:13 // 3512
mszabika: Holnapra hozz egy valag pénzt, mert viszek egy rahedli alkatrészt Neked! :))
Thomika2006-02-17 15:33:15 // 3511
A venti teljesen jó,ill kicsi hangja még mindig van, de nem vészes! Sajna azt a fesz.szabályzó marhaságot kell kicserélni (eccer)! :(
SD2006-02-17 09:00:38 // 3510
Csak egy tipp: nem lehet hogy a ventid nem a leg f@szányosabb, és szorul még mindig a csúszócsapágya? Ezért indúl csak legmagasabb fokozaton???
otos_2006-02-17 07:46:31 // 3509
Gratulálok:)
a2006-02-16 18:16:48 // 3508
Hölgyek és urak! Bocsánat, hogy több helyre is berakom, de ultrafontos... Aki tud segíteni ultra rapid módon USA vízumot szerezni, kérem ne habozzon, nem lennék hálátlan. Feb 28.-án kellene mennem ki egy konferenciára, most jött a meghívó. Eléggé fontos lenne! A cég kérvényezné hivatalosan, minden támogatást megad, de ultra gyorsan kellene intézni. Aki tud bármiben is segíteni, kérem jelezze a voda négyöthárom egynyolckilencegy számon, minél hamarabb! Köszi!
Thomika2006-02-16 14:03:34 // 3507
Megtaláltam a cuccost! Venti ögött van a tűzfalnál! A manualban a 80-40 es (39.old) ott mutatja az ábráját! Szétszedtem megigazgattam a keleket,most fogjuk rá megy, de csakakkor kapcsol be, ha maxra feltekerem, utána kb lehet állítgatni! rámértem, a venti csatijára, és ne mkap megfelelő mennyiségű áramot! míg maxra fel nem tekerem,addog csak 8-9V jut el hozzá, maxon felugrik 12,5 re.
otos_2006-02-16 12:30:44 // 3506
Javítok: ha -29-et mutat, akkor rossz az érintkezés vagy nincs bekötve. Csak rá kell dugni rendesen a csatlakozót:) Ha rendesen be van kötve és az érzékelő rossz, akkor 49-et kellene mutatnia. (26-73 oldalról) A 26-14 oldal szerint a külső hőmérőt is figyeli a renccer. (Bár ha ilyen okos, akkor talán észreveszi, hogy nem jó?)
Thomika2006-02-16 12:19:29 // 3505
Na most értem haza! Már egyáltalán nem műxik a fűtésem!Fasza volt így autókázni,hogy párásodik minden ebben a trutyis időben! :(( Átböngészem a mnualt, aztán nekiállok szomorkodni! De miért pont tali előtt 2 nappal csinálja! GRRRRRR >:((((
Otto2006-02-16 12:05:57 // 3504
Engem nem zavar ha ennyit mutat!Van fűtés!De mi lesz nyáron?Nem ám megfőlök a kocsiba mert ez a bizbasz szarakodik!Szóval szükséges vagy csak ott van? Azért megnézem mi van vele!
otos_2006-02-16 12:00:40 // 3503
Ha folyamatosan -29-et mutat, akkor 1. nincs bekötve az érzékelő (tapasztalat: érzékelő nélkül nálam is - 2x-et mutatott) 2. be van kötve, de rossz. Ha kell, jövő hétvégén elő tudok keresni egyet. Más: manualból 2 féléről tudok. Az egyikben A4-es oldalak vannak, a másikban 2 oldal van 1 A4-esen. Ezt egy orosz oldalon találtam tavaly (vagy az előtt), de ebben van 2.0 8 V(oltos) motor is (ami a másikból hiányzik). De a teljes még így sincs meg. kukac az adatoknál.
otos_2006-02-16 11:52:37 // 3502
Szerintem a motortérben van (a manual alapján), és előfordulhat, hogy csak az érintkezéssel van gond - ha azt is piszkáltad:)
Otto2006-02-16 11:42:07 // 3501
Nekem külső hőmérő csak hideget mér!-29 Lehet hogy nem is hőmérő?:) Van annak valami szerepe a belső fűtéshez,vagy csak adatszolgáltató hogy tudjad mi vár kint?
Otto2006-02-16 11:38:11 // 3500
Nézd meg a 3087Hsz-t!Na ennyire ne szedd szét mert nem kell!Ha vmit nem tudsz csak szólj!Márt ott is vagyok nálad!:)
Spyder2006-02-16 11:36:42 // 3499
A középkonzol bal oldaláról elérhető, bár az igazság az, hogy a cserét nekem már a szerelő csinálta...
Otto2006-02-16 11:34:26 // 3498
Szevasz Mester! Vezetőoldali lábtérnél műanyag burkolatok le,kettő van,és már látod is a csapot!Nekem is büdös volt mikor folyt ott minden!De már tuti!:)
Otto2006-02-16 11:29:47 // 3497
Igy van!Új állja a helyét!Én is cseréltem az enyémen,ha jól emlékszem 3500körül volt!
Roli2006-02-16 10:39:33 // 3496
Hello Spyder Kösz a segítséget, végül is valamennyire van füttésem csak nem olyan jó mint szeretném hogy legyen! És van egy nagyon érdekes dolg is ha automatára kapcsolom a klimát akkor elkezd a lábhoz fujni és mikor oda fúj akkor olyan fura szag lessz a kocsiba mint ha a fagyálós hűtőfolyadék szaga lenne. Olyankor szoktam ilyen szagot érezni ha meleg motornál leeresztem a fagyálót és a gőz hasonló szagú, főleg akkor ha ráfolyik a meleg blokkra és onnan párolog! Hol van az a csap? Eltudod magyarázni hogy honnan férek hozzá egyszerűen hogy megtudjam nézni ? Még az is lehet hogy folyat!
Spyder2006-02-16 10:27:56 // 3495
Nem sok mindent lehet vele kezdeni. Ha jól emlékszem műanyagból van és nem érdemes foltozgatni...
Spyder2006-02-16 10:24:16 // 3494
Sorry, a mondat helyesen úgy hangzott volna: "...ami miatt nem keringett a fűtőradiátorban a hűtővíz..."
Thomika2006-02-16 10:23:12 // 3493
Mostanában sokat votl piszkálva a fűtőventi, mert míg megjavítottam az enyémet, kaptam egyet kölcsönbe. Elképzelhető,hogy ott az utas lábtértben vmi kábel megsérülhetett, és emiatt szórakozik?
Thomika2006-02-16 10:21:03 // 3492
Tegnap kiderült,hogy nálam is rossz a fűtéscsap....kicsit csöpög! mit lehet azzal kezdeni? Nem feltétlen akarom egyből cserélni...
Thomika2006-02-16 10:19:30 // 3491
Asszem jobb lesz utánanézni ,hogy ho lvan az a Q31es akármi.....remélem nem kell szétbombázni hozzá a középkonzolt?! :(
Spyder2006-02-16 10:17:12 // 3490
Sziasztok! Roli, Nekem hasonló problémám volt a fűtéssel tavaly előtt. Akkor a műszerfal alatti kis radiátor csapja volt eltörve ami miatt keringett a fűtőradiátroban a hűtővíz, így nem tudott fűteni. A radiátor csap cseréje megoldotta a problémát. Azóta a legnagyobb hidegben is már 5-10 percen belül felfűt a kocsi. Talán nálad is ez lehet baj...
Thomika2006-02-16 10:16:54 // 3489
Ha ez így van,akkor ez könnyen orvosolható, mert a belső érzékelőhöz könnyű hozzáférni! Mindenesetre megnézem azt is, aztán kiderül mit szól hozzá a gépezet!! Thx a 5letért!
Thomika2006-02-16 10:15:27 // 3488
De van, csak éppen több 100 MB!!! Ezt max cd-n tudom odaadni,mert e-mailben elküldeni egy örökkévalóság lenne!
otos_2006-02-16 08:54:25 // 3487
A Q31 "Conditioning unit fan speed adjuster". A tükörben levő érzékelőt (Q24) én is leszedtem már a tükörcserénél, akkor -26 -ot írt ki (ha jól emklékszem). Belső érzékelővel még nem volt gondom, ezért nem tudom, hogy annak mi a száma, pontos neve. Tippem: Q25a, Q25b vagy Q33
Roli2006-02-16 08:53:26 // 3486
Hello Cartársak Vissaztérve erre a termosztát dologra, nem rossz a termosztátom! Tegnap frankon mentem a kocsival felmelegedett addig amig szokot olyan 50-60 fok közé (ora szerint). Motorháztető kinyit aztán megnéztem hogy melyik cső meleg meg hogy a hüttő meleg-e. És csak a kis vízkör volt meleg vagyis a motoré, a hűtő felé nem megy a melegvíz, a termosztát rendesen zárva maradt. De mégsincs rendes füttés az autóba, meg ugye 60 fok fölé nem nagyon megy a víz, annak ellenére hogy a termosztát nem nyit kis és a hűtő felé nem megy a víz. A motor blokk jó meleg, a termosztát ház is jó meleg, az összes olyan cső is jó meleg ami a termosztát elött van, ami meg utána van aza vastag cső ami megy a hűtőre zsír hideg, meg az alső cső is ami a vízpumpára megy rá. Szóval értetlenűl állok az eset felett nem értem hogy akkor miért nem megy jobban fel a víz!
Roli2006-02-16 08:35:21 // 3485
Hello Thomika Tegnap este nekem is prodikálta ugyan ezt a hibát az autó. Elötte meg kb 3 hónapja, lehet ő is olvassa az amore-t ? :) Az az érdekes hogy én egésszen eddig Econ-nal jártam , nem automata klimával. Aztán tegnap mondta az Otto hogy kapcsoljam automatára mert úgy jobban fűt, megtettem, este ki is írta ezt a hibakodot. De aztán gyujtás le gyujtás fel és onnantól kezdve megint müködik rendesen. Neked nincs meg digitális formában az autóhoz a manual? Mert én azt nem kaptam és ilyen esetekben jól jönne nekem is!
mszabika2006-02-16 08:33:22 // 3484
nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól emlékszem a Q31 a belső érzékelő?!?!?!??? Valaki cáfoljon meg vagy erősítsen meg! Mindenesetre nekem párszor a külső érzékelő lecsúszott róla, és nem hiba kódot írt ki, hanem ha jól emlékszem 50°C-ot.
otos_2006-02-16 08:21:12 // 3483
Akkor még annyi, hogy a 3477-ben a Q31-ről írtam. Ennek a kiszerelése a 80-40 és 80-41 oldalakon van.
Marklar1552006-02-15 23:25:56 // 3482
új volt, de én vittem a szerelőnek a csapágyat...:/
Thomika2006-02-15 21:59:33 // 3481
jah!:)) mostmár csak meg kő oldani!
Larini2006-02-15 21:00:51 // 3480
Nnnna, csak kiokoskodtuk! :)
Thomika2006-02-15 20:45:20 // 3479
Thx, megnézem ,és holnap megcsináltatom vele azt az öntesztet! remélem sikerül orvosolni a problémát, mer most még hüsi vna ahhoz,hogy a pára ellen lehúzott ablakkal közlekedjek!....
Thomika2006-02-15 20:40:54 // 3478
Köszönöm a fáradozásodat Cartárs! :))) Megnézem én is a manualban! Amúgy igazad van E2 a hibakód!!!! Legalábbis kép alapján.....

Remélem azért látszik, telóval csináltam....




A legutolsó kikapcsolt állapotban mutatja a venti seb. kijelzőt! kikapcsolva 1 vonalka ott maradt...
Larini2006-02-15 20:38:36 // 3477
Közben rájöttem: nekem E3 volt, nem E8!
otos_2006-02-15 19:51:45 // 3476
Még egy kis infó: a BODY rész 80 fejezete foglalkozik a fűtéssel. Itt a 80-29 oldaltól a 80-34 oldalig le van írva, hogy hogyan kell csinálni az öntesztet és hogy melyik érték mit jelent.
otos_2006-02-15 19:41:35 // 3475
Megvan : 26-18, 26-19 és 26-21 oldalakon van róla szó. Ez az izé szabályozza a propeller (áerkondicionáló elektonyos ventillátor) sebességét:) Pontos helyét passzolom, a 26-37 oldal alapján (ha szemben állsz a kocsival) a motor bal oldala, vagy hátsó része felé lehet.
otos_2006-02-15 19:31:43 // 3474
Az elektromos rész 26. fejezetében van szó hibakódokról. A 65. oldaltól érdemes böngészni. Ahogy én értem: E1 E2 E3 kódot magától kiírja. Ha végrehajtasz egy tesztet, annak során mindenfélét kiír, itt van E5 is. (Hogy ez hibakód-e azt nem tudom.) Na, szerintem nem E5-öt írt ki, hanem E2-t (nekem ez a könnyebb:)) Az E2 azt jelenti, hogy a Q31-esben levő hőmérsékletérzékelő 110 Cfok felett van. (Temperature sensor in Q31 >=110 C) (Az E1: - rövidzárlat a Q31 érzékelőnél (Short circuit to ground of variator sensor Q31) - Q31 érzékelő nem érintkezik (Temperature sensor in Q31 disconnected) - A Q31-es szabályozójában megszakadás van? (Interruption in regulator Q31 power supply) (Angolszakfordítást nem vállalok!) Az E3: (csak 1 jelentése van) Sensor in Q31 in contact closeg to supply Már csak azt kéne tudni, hogy mi az a Q31 és hol van...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak