Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2013-10-30 15:31:48 // 135153
igen, elmondtad és köszi kedves Marklar Kappa Vajda bácsi! ;)
Marklar1552013-10-30 15:29:31 // 135152
Ezt pár szóban elmondtam én is... :) A C oszlopon lévő léchez le kell venni ügye a C oszloptakarót is...
süsnye2013-10-30 15:00:11 // 135151
hát, lehet, h leszedem mielőtt megy a lakatoshoz..
itt találtam egyébként egy leírást a leszedéshez, hátha vkinek kell még rajtam kívül ;)
Thomika2013-10-30 14:39:54 // 135150
Én tegnap voltam átvizsgáláson és azt mondták, néhány felületi kis rozsdától eltekintve, nagyon jó állapotban van a vas. Még majd leszedem a műanyagokat, és a hátsó lökőst is, látni akarom a sajt szememmel. :) De alul nincs semmi komoly gáz...
Thomika2013-10-30 14:35:10 // 135149
:DD Mindjárt megsajnálunk! :P
Marklar1552013-10-30 14:27:40 // 135148
Ott úgy. De ügye perem, meg a tank ajtó...
süsnye2013-10-30 14:11:03 // 135146
tehát ott csak "szárazon" van iilesztve, semmi ragasztás vagy ilyesmi?
Marklar1552013-10-30 13:58:39 // 135145
Nem. Ott az a közel téglalap formájú bemélyedés a sárvédő része. S egy gumi gyűrű a mi tartja a tank beöntőt.
süsnye2013-10-30 13:14:59 // 135144
és a tankbetöltő körül is csak ragasztva van? Ott mondjuk problémás lehet hozzáférni sniccerrel. :)
Marklar1552013-10-30 10:29:53 // 135143
Szólj, ha le kell szedni a GT sárvédőit. :P
Marklar1552013-10-30 10:29:11 // 135142
AC Sniccer :)
Az alsó 1-2 csavar már el szokott forogni...
Fairlane2013-10-30 10:28:04 // 135141
Baltával... :P
süsnye2013-10-30 09:51:48 // 135140
node, mégis mire kell odafigyeln? A csavarok megvannak az OK, de a ragasztást mivel szeded szét? Pengével?
Marklar1552013-10-30 07:57:48 // 135139
Valószínű ez a Nr1. 1997-es! Újonan itthonról... 1,6 16V TS.
130ekm el!!! S 2011-ben...
Marklar1552013-10-30 07:40:22 // 135138
Ez egy osztrák 2,5 TD 1996-os volt. Rozsda szempontból a TOP5 ben. :) Ennek a sárvédői még nem is voltak (külsőre vészesek). Viszont még a teteje is lyikas volt...Én meg 2010ben hasznosítottam újra... :) 170e km-el!
G-Burt2013-10-30 06:51:31 // 135137
Van ennél nagyobb gondod is :D
Zsolt1552013-10-30 05:18:17 // 135136
Az a hátsó. Zöld az első.
Buksi2013-10-30 00:16:11 // 135135
Ezt most miért kellett? :-DDD
Buksi2013-10-30 00:15:20 // 135134
Ennyi! :-DDDD
Buksi2013-10-30 00:14:18 // 135133
Hát... ööö... nem jut eszembe! :-DDDDD
Marklar1552013-10-29 23:47:55 // 135132
Jó. Úgy is jó... ;)
VKG699!!! (4x156+75)2013-10-29 23:29:25 // 135131
Na persze... :D De ha az úgy jó neked, hogy elküldöm a pénzt és odaadom a régit majd ha otthon vagyok, akkor benne vagyok.
VKG699!!! (4x156+75)2013-10-29 23:28:35 // 135130
Ehh, nem kitöröltem azt a részt, hogy otthoni címre küldd? :D Engem se az eszemért visznek el :D



December 1-jén megyek haza.
Marklar1552013-10-29 23:27:40 // 135129
Küld el a pénzt aszt megvár itt a polcon is? ;)
Marklar1552013-10-29 23:26:57 // 135128
Meddig akarsz ott lenni? Minek oda küldeni???
Marklar1552013-10-29 23:26:02 // 135127
Le lehet. :) Ebben Nyúl haver a menő ;)
Marklar1552013-10-29 23:25:05 // 135126
Ha nem felejtem el holnap (itt nincsenek még képeim) rakok fel doblemez képeket... ;) Épp most szortírozom a bontós képeim... Hibátlan sárvédő, s csúf doblemez... Sajna jó munkához illene leszedni :/
VKG699!!! (4x156+75)2013-10-29 23:22:28 // 135125
Szórakozás... Áhh, nem értitek ezt ti... :D

Tényleg? Háakkor lelevelezzük? Ha elutalom a pézt, elküldöd? Vagy hogy lehet az ilyent 600 km távból? Na jó, tőled csak 570... :D
süsnye2013-10-29 23:20:35 // 135124
egyébként mennyire lehet épen leszedni a sárvédőket?
VKG699!!! (4x156+75)2013-10-29 23:19:37 // 135123
Kiiiráááánduláááás? Itt kemény munka folyik ám! :D

Tegnap is be kellett rúgni. MA is be kellene, de nem fogok. Látod, ez már azért munka! :D
süsnye2013-10-29 23:15:10 // 135122
pont azt ajánlottam nekik, h le kéne szedni a sárvédőket, hogy látszódjon mi van még ott. De nézegette a srác és aszonta, hogy a leszedés még csak oké, de a visszaszerelés az a macera, mert lehet, h nagyon feszülni fog + a tömítést sem biztos, hogy érdemes zargatni, mert a sérült részt kivéve jó állapotban van.
Egyébként az a tetű kicsike műa dobbetét a ludas (persze a kor is nyilván :) ). Mögé befolyik a dzsuva és ott megáll, összegyűlik és tartja a nedvességet.
Ha kész lesz, akkor indul a hátsó dobbetét projekt. Van tartalék hátsó dobetét a 156ból, abból kéne vmit varázsolni.
süsnye2013-10-29 23:10:20 // 135121
2003ban hozták Svájcból asszem
Marklar1552013-10-29 23:10:17 // 135120
Fékerő szabályzót nem kell készlettel felújítani... Fater megcsinálja őket. 5e :)
Jó szórakozást...
Mondtam már, hogy a 156 os nép Alfa... :)))
Fairlane2013-10-29 23:07:39 // 135119
Decemberben a hó lesz itt ropogós... :P

Inkább gondolj arra, hogy majd ha végetér ez az iskolás kirándulós jólét és kilépsz a nagybetűs életbe.... na akkor mennyivel szarabb lesz :D
VKG699!!! (4x156+75)2013-10-29 22:59:27 // 135118
Hällö!


Nekem igazán 140-160 között nem látszik annyira, dehát nem köll annyira sokkal menni éjszakába' benne! :D

Ami fura, hogy én azt se tudtam, hogy van övbecsatolást jelző piktogram, amíg valakién nem láttam, aztán megfelelő fényviszonyok mellett észrevettem, hogy nekem is van.
Csak még sose világított.


HIÁNYZIK AZ AUTÓM!! :(
Kb egy hónapja vagyok tőle távol... De ez borzasztó. Egy új egyhat szívó fókuszt vezetek nagyritkán, jó ballonos gumikkal, hát... Jónak éppen nem nevezném :D Viszont a kormányzása egész élénk, fékek vannak rajta és ha eltekintünk attól, hogy egy ezeréves kis pattanásból ültem át, még a futóműve sem vészes, kifelé a Mondeo kombié inkább hasonlított tengeribetegségre... :D

Viszont: Koper dugig van Alfákkal. Rengeteg a 159 (egyik tengerparti futásom alkalmával valami szombat délelőtt fél óra alatt ugyanabba az irányba 5 fekete sedan ment... persze nem egymás után), brutál sok 156 SW van, 147-esekkel leginkább csajokat látni...

Viszont eddig egyetlen egy 155-öt láttam, széleskasztnis 1.7 volt, szóval legalább érdekes, csak roppantul le volt fingva szegény.

145-ből 2-t látni a városban általában, 146-ot még egyáltalán nem vettem észre, viszont láttam egy gyönyörű, tip-top 90-est piros színben, gyári picike 14-es felnikkel, nagyjából oldtimer állapotban, és egy még talán annál is szebb fehér Alfettát.



Ja, hogy senki se kérdezte ezt? :DDD

Azt se kérdezte senki, hogy milyen a tenger? Na akkor elmondom: Hát, azért nem annyira meleg. Mikor kiérkeztünk, azt mondtam, hogy simán lehetett úszkálni benne fél órát, de pl tegnap éjszaka már kifejezetten 3 centi hideg volt...

Viszont a 25 fok, napsütés, tengerpart, pálmafák elég jó környezetet biztosítanak ahhoz, hogy azért kellemesen érezzem magam. És december legelején megyek haza, addigra elvileg ropogós lesz az 55-ön a műszaki, a bal hátsó csúnyaság ki lesz lakatolva és a hátsó fék is ráncba lesz szedve.

Ha még valaki eljutott idáig az olvasásban, kérem válaszoljon: Ér valamit a fékerőelosztó felújítókészlet, vagy inkább jobb kibaszni az útból a fékerőelosztót? A féknyergek nyilván megkapják a felújítókészletet (ha már lemaradtam a GTV nyergekről megen...) meg egy garnitúra új betétet meg új fékcsöveket, de a fékerőelosztóval nem tudom, hogy érdemes-e szórakozni. Marklar, neked nincsen jó állapotú működő? A feléért? :D

Végezetül egy kép:
Igen. Az anyámat. Azt. :D
Fairlane2013-10-29 22:23:13 // 135117
Már kopnak az emlékek, de asszem gyujtáson:
- kézifék
- olajnyomás
- töltés
- immo, aztán ez elalszik
- injektor, de ebben nem vagyok biztos :)
Marklar1552013-10-29 22:06:17 // 135116
Ha nem felejtem el. De csak elölről vannak képeim :)
Marklar1552013-10-29 22:04:30 // 135115
Én Péter/ György vagyok... :DD
Amúgy igen. Írhat ide. Legfeljebb nem válaszolunk... :)))
Marklar1552013-10-29 22:02:59 // 135114
Amúgy az a baj (szerintem), hogy a ragasztás alatt az a csomagtartó alja. Tulajdon képen a doblemez alja is. A sárvédő rácsavarozásánál/ ragasztásánál már dupla lemez van. Kisebb nagyobb üregekkel. OK, ha nem folyik be a víz. De, ha be is folyki nem folyik ki. Nem szárad ki. S ott össze is gyűlik... A "mi" környékünkön meg sok a pára is. Lásd mostani hajnalokat. Ami a két lemez között tengődik és rombol... :/ Nem ártott volna új korában egy kiadósabb üreg védelem... De sajnos már a 90's években is fogyasztói társadalom volt arra felé... :/ S biztos kevés új tulajt érdekelte ez...
Marklar1552013-10-29 21:57:09 // 135113
Vajon miért is nem lepődök meg? :) Amúgy csak úgy tudnak ott jól dolgozni, ha a sárvédőket le is szedik. Vagy legalább alá nyúlnak...
S + 5 év :/
Fairlane2013-10-29 21:44:44 // 135112
Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! :D

Első körön írd be ide, legalább megélénkül ez a lanyha topik...
Marklar szívesen segít elbontani - ha már majdnem névrokonok vagytok :D
Zoli892013-10-29 21:23:29 // 135111
Jut eszembe: én, mint újonc szerelési tanácsokkal, esetlegesen személyes segítséggel a szerelésben kihez fordulhatnék?

Köszönöm,
Zoli
Fairlane2013-10-29 21:22:04 // 135110
Meglakatolják ,azt jó lesz pár évig....

A te autód egyébként itthoni? Vagy honnan hozták be?

Az enyém ugye sokáig lakott a digóknál, az pár éve ilyen volt:
Zoli892013-10-29 21:21:03 // 135109
Részvétem, én még nem mertem megnézni, de tartok tőle, hogy hasonló látvány vár majd engem is, bár az autó többi része rendben van. Meglátjuk...
süsnye2013-10-29 20:59:19 // 135108
"Barátunk" a korrózió:

2009. 09.
2013 .10.
Zolika1552013-10-29 20:49:36 // 135107
Érdekes, mert nekem narancssárga :) Csak ezen a felvételen eléggé rossz a minőség :(
Zsolt1552013-10-29 20:31:57 // 135105
Az az első ködlámpa visszajelzője. Ahány, annyi helyre kötötték be. Marklar tesz majd fel a különböző műszerfalakról fotókat.
Zolika1552013-10-29 20:28:25 // 135104
Neki sem ég az a cuccos.. ott alul ég neki valami.. Na asszem akkor túrnom kell a manualba :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak