ilyen:
Mr. Z2013-10-17 19:31:50 // 134951
Mr. Z2013-10-17 19:31:24 // 134950
ez jól mutat, egy Q4-en, vagy egy 2.0TS-en nagy felnikkel, de az én elképzeléseim teljesen más irányúak. Én inkább ültettem, kisebb de széles felniket szeretek, teli felniket, Slow and Low stílus jobban bejön. Jut is eszembe valakinek nincs eladó 16-os speedline felni szettje? Nem baj ha kopott polírozni szeretném. Olcsó legyen :)
Buksi2013-10-17 16:04:23 // 134948
Először én is így voltam vele, de most meg már Brembo nyergek figyelnek a 155-ömön! ;-)))
Mr. Z2013-10-17 15:50:16 // 134947
na mindjárt lekapom a kereket, mert már bosszant, csak nem akartam leszedni , most raktam fel csak nem néztem meg ... A nagy féket, inkább hagyom, TD úgyse száguld, 257-es Brembo tárcsa + betét ( ha kapok végre hűtőtt Brembo tárcsát ) elég arra amire nekem kell
Buksi2013-10-17 12:27:19 // 134946
Így van, jól tudod! Én már végigjártam ezt a létrát! ;-))
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-17 10:21:50 // 134945
Igeeen:D bár nekem nem kell én nem használom ki:D
süsnye2013-10-17 09:52:35 // 134944
Marklar1552013-10-17 09:52:32 // 134943
Hűtött féket mindenre! :D
Marklar1552013-10-17 09:51:18 // 134942
1,9 TD re bőven elég a 257 es fék. Tök 1x ü szedd le az első kereket és nézd meg a tárcsát. Ha csak 1db vasat látsz, akkor tényleg a sima. Ha 2db tárcsa közte hűtő bordák akkor a hűtött. 284 es fékhez másik csonkálvány, tárcsa betét. Még külső gömbfej is jár. + minimum 15" felni
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-17 08:51:14 // 134941
lehet hogy 55-öt csak hűtöttel csináltak.nem tudom,csak azt mondtam amit tudok:D
szasza9112013-10-17 01:34:27 // 134940
egyébként a 284-esre a 15-ös (és nagyobb) felni passzol.
szasza9112013-10-17 01:22:24 // 134939
lehet, hogy rosszul emlékszem, de 257-ről 284-re váltani nem csak a fék elemeinek (nyereg, tárcsa, betét) cseréjéből áll, hanem a csonkaállványt is át kell rakni. de javítsatok ki, ha nem kell.
Mr. Z2013-10-17 00:18:55 // 134938
akkor mit ajánlasz? Én benne vagyok a nagyfék dologba is , de akkor most csak hogy összegezzük, valószínű mivel minden webshop ezt hozza , az 1.9 TD-n nem hűtött 257-es van, Ha veszek hűtött tárcsát ahhoz még kell nyereg, az 10k. illetve van a 284-es fék, de van egy sejtésem hogy ahhoz már nem lesz majd a lemez felni se téligumival ami meg jó nem akarok elpazarolni. A 16-os gyári speedline felmegy a 284-esre gondolom. Tavaszal talán, de egy ilyen projekt mennyibe van?
Marklar1552013-10-17 00:10:15 // 134937
284 esem is van :)
Marklar1552013-10-17 00:09:34 // 134936
Nem olyan nagy szám a 257 es fékrendszer alatta... Hamar elmelegszik. Ha még nem is hűtött lenne...
Mr. Z2013-10-16 23:35:47 // 134935
Fékezésben annyit számít hogy hűtőtt-e?
RoliQ42013-10-16 23:30:34 // 134934
Van eladò nagyfékem (kinek mi a nagy :P) ;)
Marklar1552013-10-16 22:57:13 // 134933
Az igaz, hogy 1,9 TD 155t nem bontottam, de 155 ben hűtetlen féket még nem láttam. Dedrában is hűtöttek (amiket láttam) De, ha mégis hűtlen lenne, de hűtött tárcsát venne, akkor +10e ft 1pár nyereg... :) nem baj az, ha jobban fog :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-16 18:43:26 // 134932
szerintem nem kell hűtött,esetleg a 2.5-ösbe, a 145 1.9 TD elől-hátul hűtetlen gyárilag.így gondolom a 155-is mert nem nagy a súlykülönbség
GT Ɨ|ѯ2013-10-16 17:28:52 // 134931
Ez a legolcsóbb...de nem biztos, hogy a legxar-abb:-)
Marklar1552013-10-16 16:44:08 // 134930
Lpr? Így nekem sem rémlik. De van még bőven gyártó. Aki nem is jut az eszembe. :)
Mr. Z2013-10-16 16:10:31 // 134929
Brembo-ba sehol nem találok 257mm-es hűtőttet. De Lpr-be találtam. Érdemes megvenni, semmit nem tudok az Lpr-ről
Marklar1552013-10-16 15:59:05 // 134928
Mit kell ott vastagság? ;) Hűtött tárcsa kell.Az meg 20mm vastag. Valami 18,5m a kipás határ is. Az átmérő meg 257 es. Ha valaki nem mókolt már nagy féket a Tiédre ;) A tárcsa gyártmánya a mérvadó. De 8-13e/db az új. Amúgy meg Vmasat (164 nagy vad) épp a Bárdinál dolgozik.... ;)
Mr. Z2013-10-16 14:16:36 // 134927
az unix-ot most néztem sok tárcsánál még a vastagság sincs odaírva, pont ezen bosszankodtam mikor ezt írtad :) Az elaforg-nál van egy fajta tárcsa és ott sincs méret. Még a fékmester a legjobb
Marklar1552013-10-16 14:12:13 // 134926
Linket meg a jobb sarokban lévő gémkapoccsal tudsz berakni ;)
Marklar1552013-10-16 14:11:25 // 134925
Ozt mér nem a Bárdiét, vagy a Unixét bújod? ;) Vagy az Elaforgét?
Mr. Z2013-10-16 13:56:32 // 134923
http://www.fekmester.hu/fektarcsa__fekdob/fektarcsa/alfa_romeo/155/diesel/1.90/1997/brembo/
itt a másik link, a brembo max-ot néztem 9000 birodalmi
itt a másik link, a brembo max-ot néztem 9000 birodalmi
Mr. Z2013-10-16 13:54:03 // 134922
:/ mert elvileg ugyan az, szar egy webshop, mert ha kiválasztod a 155-öt, első tárcsának a 240-est hozza... :/ Amúgy ma egész nap webshopokat bújok egyik nagyobb kaki mint a másik. Úgy elegem van.
Marklar1552013-10-16 13:50:27 // 134921
Hmmm. Neked Palióra kell? ;)
Mr. Z2013-10-16 13:24:43 // 134920
http://www.autoolajshop.hu/index.php/fektarcsa-fekbetet/fiat/palio/brembo-max-sport-fiat-palio-elso-fektarcsa-detail
ezt néztem, rendelhetem, jó lesz?
ezt néztem, rendelhetem, jó lesz?
Marklar1552013-10-16 11:56:12 // 134919
Furcsállanám, ha a 155 n lenne olyan mega kicsi fék... 257 es 20mm
(nem hűtött a 12mm es, 1,4- 1,6 Lancian, Fiaton van olyan)
Pl az 1,6 16V Deltan is olyan volt, de valami 30-50% al nagyobb nyereggel
(nem hűtött a 12mm es, 1,4- 1,6 Lancian, Fiaton van olyan)
Pl az 1,6 16V Deltan is olyan volt, de valami 30-50% al nagyobb nyereggel
Mr. Z2013-10-16 11:23:56 // 134918
Sziasztok, két fajta Brembo tárcsát találtam a webshop-okban előre, 12 illetve 20mm szélesek, Nekem melyik kell 1.9 TD-re tudja valaki?
Buksi2013-10-15 18:13:12 // 134917
Igazából még nem vettem meg, de megfogom! A 155-öt tényleg sajnálom ütni-vágni, futárkodni! :-/
süsnye2013-10-15 14:23:42 // 134916
tényleg vettél egyet? :)
bár, támogatom.. én meglepődtem, amikor mondtad, h a 155el futárkodsz Bp-n. Arra azért nem való.. ;)
bár, támogatom.. én meglepődtem, amikor mondtad, h a 155el futárkodsz Bp-n. Arra azért nem való.. ;)
GT Ɨ|ѯ2013-10-15 07:37:27 // 134915
Ha elkezd szorulni felfelé húzáskor akkor 1 idő után reccs.
Megelőzhető:
kárpit le,rudazat és zárszerkezet beállít,ennyi:-)
( csere volt nálam is, vettem is még 1 tartalékot, de az már nem fog kelleni.)
Megelőzhető:
kárpit le,rudazat és zárszerkezet beállít,ennyi:-)
( csere volt nálam is, vettem is még 1 tartalékot, de az már nem fog kelleni.)
Buksi2013-10-15 01:18:18 // 134914
Az ki van csukva, az én 155-öm nincs elátkozva! ;-))))))))))))))
Marklar1552013-10-14 20:51:01 // 134913
Marklar1552013-10-14 20:30:53 // 134912
Én is ott vettem :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-14 19:42:48 // 134911
elszokott törni a bal egyes,és mivel fogyóeszköz nehéz találni cseredarabot,így volt fater 164-eséhez is...
Mr. Z2013-10-14 19:27:35 // 134910
miért mi szokott lenni a kilincsel ?
Inter156 (il mascalzone)2013-10-14 19:14:49 // 134909
Majd fogsz...előbb,utóbb :-DD
Buksi2013-10-14 13:30:49 // 134908
Inkább ne írd! :-DD
Én még soha nem bajlódtam egyik kilinccsemmel sem! :)
Én még soha nem bajlódtam egyik kilinccsemmel sem! :)
Buksi2013-10-14 13:28:57 // 134907
Soha nem jártam a Homasitában és nem is fogok! :))
Suzukit meg azért vettem, mert sajnálom az a 155 ütni-vágni minden nap ezeken a sz@r budapesti utakon! ;-))
Suzukit meg azért vettem, mert sajnálom az a 155 ütni-vágni minden nap ezeken a sz@r budapesti utakon! ;-))
GT Ɨ|ѯ2013-10-14 09:08:18 // 134906
TSiga ( I am the TSIG)2013-10-14 08:58:48 // 134905
Érdekes módon én ott kaptam direktszűrőhöz adaptert. Ráadåsul bmw 325i-hez árulják.
TSiga ( I am the TSIG)2013-10-14 08:54:51 // 134904
Most írjam azt, hogy a tiedhez a tökéletességhez csak 1 valamit kellene venni: festéket. Amúgy épp a szokásos bal első kincsel bajlódok. Volt egy balosom, de nem találom sehol. Lassan ott tartok, hogy nézek egy 16v-t kint, és lesz kilincsem, Marklarnak meg motorja.
GT Ɨ|ѯ2013-10-14 08:02:09 // 134902
Vagy a Tipo/ Lancia kar. Cserélhető lapáttal 5000ft/pár áron ;)
ez jobb megoldás:-)
ez jobb megoldás:-)