Fórum >> Típusok >> 155

Zolika1552013-09-29 15:30:34 // 134601
Sziasztok.

Létezhet olyan, hogy kilyukad a flexi cső, és rohadt repedtfazék hangja lesz?
Marklar1552013-09-29 11:14:35 // 134600
Áhhh. Állj a talpadra. :)
Marklar1552013-09-29 11:10:50 // 134599
Húgodat is hozd ámm... :-P
Thomika2013-09-29 11:07:50 // 134598
Ha jó ügyvéd kell, szólj! Bár attól is függ, milyen témában!
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-29 10:22:50 // 134597
A Roverrel nem tudok mit csinálni. Egyszerűen MEG VAN KÖTVE A KEZEM! :-(((
A spórolt pénzemre - ami a 155 lakatolására menne- lehet, hogy keresztet vethetek, ha valami kibaxott ügyvédet akarnak velem fogadtatni. Nem azért gürizek és spórolok, hogy ne az ÉN dolgaimra költsem. :-(
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-29 10:19:30 // 134596
Halom, hallom, de jövő héten befejezem! :-)
Semmi időm nincs. :-(
Marklar1552013-09-28 22:22:56 // 134595
Nem volt mindig ennyi 16V váltóm :)
Thomika2013-09-28 16:38:50 // 134594
:D Igen, pont tegnap előtt beszéltük Lacival, hogy nagyon útban van ott a sárga Fiat meg a Rover, mert két Lanciának kell hely még!
Thomika2013-09-28 16:37:30 // 134593
Jókor mondod... anno nem vettem volna drágán egy "felújítottat" ami vmiért nagyon nem úgy megy mint ahogy kéne neki! :(
Marklar1552013-09-28 08:28:56 // 134592
Mondjuk ott van méf egy 8V is kint. Ami Tsigáé. El is vihetné. Már lassan 1 éve ázik a kövön... ;) Meg a Rovert is :) Meg a neonokat is be kéne fejezni...... (Nem az Alfa alá) Hallod Tsiga? :))) Tudom a Tsigáknak nincs is fülük. ;)
Marklar1552013-09-28 08:26:45 // 134591
Van 5db váltóm még. Mind 16V... ;)
Marklar1552013-09-28 08:26:08 // 134590
Jaja. Most már 4 hengeres JTD is kiesett a kéne kategóriából :) Persze azért (gondolom) a 159 ben jobban el van az szigetelve.
A Dedra mondjuk alapból a 116 lovas JTD volt. S fullra fel van újítva. Szerintem elég jól harap. Kappa után biztos. Az azért gondolkozik. Meg kormolgat is.
Thomika2013-09-28 08:04:30 // 134589
Vissza lett állítva gyári kinézet:

Thomika2013-09-28 08:02:20 // 134588
Még nem teljesen, mert a váltó sajna nem az igazi, kicsit majd műteni kell azt is...De nem annyira SOS. A többi viszont tényleg jó lett :)
Thomika2013-09-28 08:01:23 // 134587
Elég nagy különbség van az 4 és az 5 hengeres között. Előbbi sokkal kerregősebb és néha dadogós... Viszont a Dedra lényegesen könnyebb, még ezzel a motorral is. Ezért is érződik erősebbnek.
Buksi2013-09-28 00:26:24 // 134586
El sem tudom mondani mennyire! :-DDD
Buksi2013-09-28 00:25:35 // 134585
Akkor most már patent a gép? :-)
Buksi2013-09-28 00:24:33 // 134584
Ez de igaz! :-DDDD
Marklar1552013-09-27 20:29:09 // 134583
Nahh. Ma épp elhoztam a Dedrát. Ennek tényleg más a hangja. Nem olyan kulturált, mint az S5 JTD. Viszont érzésre még jobban is mehet,mint a Kappa. Jó a Turbó hangja, meg a kipuffé is. Érezni, hogy nem ugyan az a kategória. Pedig most jobban egyben van, mint amikor tavasszal vezettem. ;)
Marklar1552013-09-27 20:25:41 // 134582
Irigykedsz mi? :-P
Mr. Z2013-09-27 19:51:08 // 134581
Lecseréltem a turbót, a vason, hajnali fél 3-ra végeztünk. Van egy pár buktató, szóval csak azért írok ha valaki hasonlóba kezd szívesen adok pár tanácsot.
Thomika2013-09-27 16:48:32 // 134579
Hali!

Meglepően jó lett! Feszes futómű, rendese, és főleg nagyon csendesen teszi dolgát a motor. Fogyasztás csökkenésről talán később, ha lesz egyáltalán... de visszakerült a régi burkolata motorra, most úgy néz ki, mint a gyári! :)

Ami most cserélve lett:

- Teljes vezérlés vez. móddal ,vízpumpával
- Hátsó motortartó gumibak
- jobb első lengőkar
- bal kormányösszekötő
- két stab pálca
- bal hátsó kerék csapágy
- gyertyák 120K-s platina NGK
- szelepfedél tömítés
- egy vákuum cső

Kb ennyi. Ezeket eddig nem cseréltem....tehát itt volt az ideje. 37.000km után..
Svéd2013-09-27 16:26:32 // 134578
Az enyém nem kerreg,viszont nem is járok el 6l-böl.:)
Zsolt1552013-09-27 16:26:12 // 134577
Ifjú korában az embernek van négy hajlékony és egy merev végtagja. Aztán idővel az is átfordul. :-)))
Buksi2013-09-27 13:32:06 // 134576
Vagy a derekadban! :-DD
Buksi2013-09-27 13:31:20 // 134575
És milyen lett a gép? :)
Marklar1552013-09-27 11:20:02 // 134574
Az 4hengeres JTD... ;) Meg Alfaból van :-P A Kappában meg ügye... :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-27 07:40:35 // 134573
Amikor a reggeli merevedés már csak a nyakadban van ! :-DD
Thomika2013-09-27 07:25:12 // 134572
Indulok a járgányért a szervizbe! hmmm kb. negyed milla lesz a vége :((( Ajánlom, hogy ezért cserébe tegye a dolgát.. :)
Thomika2013-09-27 07:20:25 // 134571
:DDDDDDD EZ mekkora! :DDDDD
Thomika2013-09-27 07:18:55 // 134570
Nekem a JTD hangja sem jön be :( Most pár napig azzal jártam és nem tudom megszokni a folyamatos kasztni rezonálást és a kerregést! Nyomaték ide vagy oda, egyetlen jó amit látok a dízelben, az az 5-6 literes fogyi egy 166 méretű autóval. Ez igen dicséretes...de a hangja :(
Buksi2013-09-27 00:16:31 // 134569
Ez a baj, hogy csak többnyire! Mondjuk ebben a korban már ez is
szép teljesítmény! :-DDDDDDDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2013-09-26 17:36:15 // 134568
Marklar Ewing, hogy mik vannak...:-))))))))
Marklar1552013-09-26 14:24:04 // 134567
Vannak olyanok is. De többnyire sikerül... :-P
RoliQ42013-09-26 14:18:53 // 134566
Mint a nőkkel? :D
Marklar1552013-09-26 13:50:29 // 134565
Úgy vagyok ezzel, mint az 1,9 TDvel. Nem ízgultam rá fel... :-P
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-26 12:35:30 // 134564
Hali!

Megint OFF:

LOL sebesség! :-D
Marklar1552013-09-26 12:26:20 // 134563
Ott ritkán járok. Akkor meg biztos nem :-P
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-26 12:23:53 // 134562
évente csak egyszer mi?:D az andrássyn felkavarodik a por:D
Marklar1552013-09-26 12:21:58 // 134561
Szerencsére itt Pesten nincs homok vihar :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-26 12:20:31 // 134560
nem emberi homokra gondoltam :P
Marklar1552013-09-26 12:18:08 // 134559
Nem a Capellában szoktam átönteni... :-P
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-26 12:16:02 // 134558
hát ha homokviharban fejted át akkor eléggé:D
Marklar1552013-09-26 12:15:16 // 134557
Nekem mind1, hogy kezdő autó-e vagy sem. :) Brrrr. ;) Az egyből kannába tankolt s átöntött WPower kannázásnak számít? ;)
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-26 12:10:14 // 134556
kezdő autónak jó az öreg td,olcsó hozzá minden és egyszerű,de a dinamikájától nem kell hasra esni,egy VM jobb kezdő autó,de ott meg nagyon figyelni kell a nyűgjeire,meg gondos előző gazda kell.a jtd-vel meg nem biztos hogy szabad összevetni ezeket,jobb egy jtd az ezer százalék,több a lehetőség korszerűbb,mondjuk azzal nem biztos hogy kannáznék:D
Marklar1552013-09-26 11:36:28 // 134555
Én is tudok néha 300 ért Golajat :) Jó, ha van buszos a családban ;)
De nekem az a TD nem kéne. Hiába van a világ egyik legszebb bódéjában. (szerintem) Válság ide vagy oda. :) Van Érden nem egy. Sőt épp tegnap hoztak még egy olyan Dedrát. Feláll a hátamon a szőr a hangjától. S nem az élmény miatt :) Nekem specc a VM sem kéne már. Amit vezettem anno igen kellemes volt amúgy. Viszont a JTDt megkedveltem a Kappában. A 7L nagyon baráti. S még lép is... ;) S "csak" a 136 lovas.
Marklar1552013-09-26 11:28:41 // 134554
Elkelt ott a segítő kéz... :)
Marklar1552013-09-26 11:27:47 // 134553
Ha már V6, legyen Turbós.
Marklar1552013-09-26 11:23:29 // 134552
Ha sírva fakadás a lényeg, akkor gyere azt ingyé tö..n rú.lak... ;-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak