Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2013-09-19 12:42:19 // 134403
Benyaszűrőt is cseréltél?
Marklar1552013-09-19 11:28:11 // 134402
Szagértőhöz kék vinni... :)
Amúgy, ha a 131 lovas motor, akkor az majdnem TS nélküli 16V :)
Marklar1552013-09-19 11:26:10 // 134401
Szerintem a 155 (nem úgy, mint a 145//6/56) a legyártott darabszám miatt sem volt még ez az Alfa. ;) A 90's években sajna csak 1x 91-ben jártam Itáliában :)
GT Ɨ|ѯ2013-09-19 11:01:43 // 134400
Német Misi Dunakeszi:-)
RoliQ42013-09-19 10:29:05 // 134399
Pedig könnyen lehet vezérlés is... meg még kb. 100 dolog. Egyébként autòvàsàrlàsnàl az első, hogy cseréljük a vezérlést.
karika1552013-09-19 09:48:29 // 134398
Üdv,skacok!
szomszéd haversrácnak lenne 1 problem az autójával,
gondoltam megkérdezlek titeket is hátha,mert a Fiat fórumon nem tudtak néki segíteni...

tehát az autó : Fiat Bravo 1.8 GT
3000-től 4000-ig eltelik egy örökkévalóságnyi idő,és onnan sem húz igazán,nincs benne kraft
ki is próbáltam,"megszakértettem":),cseréltem neki gyertyákat,olajjal+szűrőkkel eggyütt mert,hogy nemrég vásárolta az autót,de én ehhez tovább nem tudtam hozzászólni,mert különösebb dolgot nem találtam rajta,az autó amúgy pöcröff indul ,nem füstöl,egyenletes az alapjárat,kicsit eszegeti az olajat,
de : elvitte a helyi függettlen servicébe,ahol állítólag rádugták gépre,ami szerint minden érték jó,viszont szét akarták szedni a vezérlést !
na erre mondtam,hogy hozza el onnan az autót,majd keresünk valakit :)

bocsi,hogy ilyen hosszú voltam
várom szíves hozzászólásokat,tippeket,szervizeket,aki már látott ilyet,vagy beszélt már olyannal aki hallott valakitől ilyesmit :)
köszi
karika1552013-09-19 09:24:46 // 134397
Q-tya jó lehet,gratula.
Megmarad a Q2-is rohangálós autónak? :)
RoliQ42013-09-19 00:16:53 // 134396
Azon leszek... ;)
GEORGE2013-09-18 23:50:46 // 134395
Kint olaszba jobbléti életforma van. megtehetik az emberek, hogy javarészt friss autókkal járjanak. A 155-ök kiöregedtek, csupán ezért látni belőle keveset. A maga korábban minden utcában volt legalább 10 darab, és egy-egy jelentéktelenebb lámpás kereszteződésnél is összefutott, min 3-4 darab.

De majd mi éltetünk párat ezekből a szerintem remek kis autókból.
Marklar1552013-09-18 23:21:02 // 134394
Sóval. Max 10-12db 155 volt útközben, a megtett 2600km alatt.
Amit tudtam lekaptam. :)
Marklar1552013-09-18 23:11:09 // 134393
Remélem sokáig bírja majd...
Marklar1552013-09-18 23:09:13 // 134392
Gratula.Azért a 166 jobban bejövős, mint a 156 :)
Marklar1552013-09-18 23:02:24 // 134391
Fiat Lámpák, Lancia maszk, Lancia belső, felnikkel :) Dögös kis verdák. 170 loval még jól is mehet :)
GEORGE2013-09-18 22:01:55 // 134390
Gratula :-)
Buksi2013-09-18 19:48:36 // 134388
Gratula! :-))
GT Ɨ|ѯ2013-09-18 18:08:40 // 134387
gratu:-))
RoliQ42013-09-18 17:30:36 // 134386
Mától hivatalosan is.... :) Q4 :)
karika1552013-09-18 13:55:40 // 134385
Hi,én lecsapnék a 155-re :)
köszi
Marklar1552013-09-18 08:33:43 // 134384
Találtam kint ilyet:
155 ös 17,99euro
Spider 29,99euro
Ennyiért eladó is.
(155 meg van már)

Én 303 as árfolyamon vettem a forintot. Azt is elfogadok ;)
Buksi2013-09-18 00:24:33 // 134383
Gratula az új jövevényhez! :-)))
Buksi2013-09-18 00:24:04 // 134382
Húúú, de király mindegyik! :-)
sprint832013-09-17 23:30:43 // 134381
Kicsinek nem mondanám, inkább olyan passzosabbnak. Mivel a hatalmas 171 centis magasságommal nem vagyok egy nagy helyigényű elférek benne rendesen.:)) Csak az ülés van picit furcsán magasan. A garázsba viszont könnyebben elfér, ott meglátszik a méret különbség rögtön. A 166ban egy nagyon bosszantó dolog volt nekem, hogy nem lehetett lenyitni a hátsó üléseket. Hiába volt viszonylag nagy űrtartalmú a csomagtartó pl. a modell repülőim közül csak az egyik fért be, a többit mindig szét kellett szednem.
Fairlane2013-09-17 23:19:31 // 134380
Nem fogod kicsinek érezni a 166 után? :)
sprint832013-09-17 23:14:03 // 134379
1 gazdás volt eddig, meg is látszik rajta. Belseje patika, fényezése szép, leszámítva a csomagtérajtót az picit narancsosra sikerült. Ezt orvosoljuk majd, egyébként a többi helyen gyári értékeket mértem mindenhol. De látszik is az elemeken, hogy nem voltak még buherálva. Rozsda szinte jelentéktelen, egy rosszul sikerült emelés miatt van minimális az egyik ponton, de a 156-ra jellemző szétrohadásnak nyoma sincs sehol. Szépen egyben van, az első futóművet kell majd cserélni, néha már hallatja magát valamelyik gömbfej. Néztem, megbontva még nem volt se elöl se hátul semmi. Motortérben is minden gyári, sehol semmi kókányolás minden a helyén ahogy kijött a gyárból. A hab a tortán a Ragazzon rendszer, az valami brutál szépen kiadja a V6 hangját:))
Megnéztem pár autót ez előtt, főleg 166 V6-okat, de a magyar kínálat az néha a szeméttel egyenlő. Ezen kívül nem volt olyan amire azt mondtam volna, hogy kell. Néztem a novula V6 SW-t is, az is első magyar tulajos, de nem volt olyan része amihez ne kellene nyúlni.
Fairlane2013-09-17 23:02:38 // 134378
(meg)értem :)
süsnye2013-09-17 22:45:21 // 134377
gratula!
pont a napokban nézegettem ezt a gépet. Ha nem vettem meg volna a szürkét, erre biztos én is rámozdultam volna. :) Belső FL, piros bőr.. :) EUR3 motor az már más kérdés :)
Milyen állapotban van?
sprint832013-09-17 22:40:57 // 134376
A nagyvad bejött inkább a D betű nem az én világom.
szasza9112013-09-17 18:07:20 // 134375
gyorsan ment a csere. szép az új is, gratula!
GT Ɨ|ѯ2013-09-17 18:03:20 // 134374
grats!:-)


és 1 kis ON:

Fairlane2013-09-17 16:06:35 // 134373
Na, nem jött be a D nagyvad? :)
afri2013-09-17 15:47:59 // 134372
Nahh, igaze csak nem birod V6nélkül??
XDD
sprint832013-09-17 11:36:02 // 134371
Sziasztok!
Valami megint készül:

Megszűnt a dízel kerregés ismét.:)
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-17 11:28:39 // 134370
Akkor én vagyok a lázadó, mert egy OFF Espace III-at készülök üzembehelyezni. :-D
Fairlane2013-09-16 22:09:07 // 134369
Az kb ugyanez, csak egy generációval korábbi :)
afri2013-09-16 21:29:53 // 134368
És a Lancia Zeta-ról mi a véleményetek??
Belülről b@szott jó az is ...
Fairlane2013-09-15 21:20:45 // 134367
Kössz :)

Ha közelebb lennék, szívesen megsasolnám a gépet, de a táv...

Hét üléssel mennyire jelképes a csomagtartó? :)
Alfás Theo2013-09-15 17:47:11 // 134366
Eléggé jó mind a kettő. Valaki a 2.2 említi jobbnak, van aki a 2.0-t, mint én is. Ami gebasz lehet az a porlasztók kiszedése, kettős tömegű lendkerék, illetve olyan elektronikás személyt találni, aki érti is a francia kocsik "lelkét". 2.0 olcsóbb a fenntartás biztosítás adók, fogyasztás 1 literrel jobb, ha kell a sebesség akkor chiptuning és tud annyit mint a 2.2.
Alfás Theo2013-09-15 17:42:24 // 134365
Végig olvastam ca 1000 hszt, amivel lemaradtam, és a végén meglepődtem, hogy az az eurovan2 fórum lett?! 8o))
OFF
Nemrég ajánlottam Marklarnak az ulyssekat. Látom el sikerült ültetnem a bogarat benne (is). 8o)

Ha szabad megjegyeznem, a HDI és a jtd is jó elnevezés, de igazából ez pözsó hdi motoros mindegyik. Franciák rakják össze, egy soron készült mind a 4 EV2. 2010 vagy 2011 augusztusban álltak le velük, bocs a pontatlanságomért, ekkor un. bi turbós 170 LE dízel volt a csúcs. Sokféle motorral forgolódnak, nekem pl 2.0 hdi/jtd-m van. Fogyasztása 6,7-9.0 között, lábtól és helyszíntől függően. Ez nem sok és nem is kevés, de üresen majd 2 tonnáról beszélünk, állandó klíma vagy kiegészítő fűtéssel. Extrákkal nagyon el van engedve, de sok a kisnavis mono chrómos kijelzős. Praktikus tágas kicsit buszos, nagyon franciás. PL a sok mindenre figyeltek a tervezéskor, de a műanyagok irtózatosan könnyen karcolódnak, com2000 kontaktra hajlamos, mindent a szgépek sokasága felügyel....

A phedra és az ulysse majdnem cserélhető az eleje, de mégsem. A lámpák, moci tető, első maszk, lökös és a zárhíd teljesen eltérő. Átépítés esetén mindent kell cserélni. Pl ulysse első lámpa csoport 100.000-350.000/db. Megéri? Nem.
Belül mind a 4 totál ugyanaz, csak a lancia full alcantrás az ajtón, műszerfalon, és műfa betétes a belső csíkja. Kisgyerekek mellé, nem ajánlott, mert koszolódik nagyon. A kijelzők terén 2 variáció él, ami igazából 3. Van 2 mono chrómos, és 1 nagy 7 collos színes kijelzős. Ami inkább az olasz vasakban van bent, jellemzően a phedrában. Én is most építettem át az enyémet színes kijelzősre.
Alkatrész terén a citroentől érdemes rendelni, mert ök 20-25%val olcsóbbak, mint a pözsó és a fiat. PL a fiattól rendeltem optikai kábelt, pözsó matricás csomag volt 6500 ért, de fiat rányomta a ricambi originale-t és eladta sajátként 8000-ért. Ha valakit érdekel akkor várom a kérdését bármikor, akár össze is futhatunk valahol.

Bocsi a hosszért.

ON
Fairlane2013-09-14 13:00:24 // 134364
lol :)0
GTPeti2013-09-14 12:19:37 // 134363
A rendszáma viszont jó. :)
Edyboy2013-09-14 12:04:07 // 134362
Remélem hazahoztad :)))
Fairlane2013-09-14 09:36:22 // 134361
Köszi az infót :)
GEORGE2013-09-14 00:26:41 // 134360
OFF

Mindegyik HDi.
2.0 HDi 8v-16v illetve a 2.2 HDI, sőt a régebbiekben 1.9 TD volt, mint ami a BX-ben is szolgált. Amúgy Giulietta-ig nem is volt 2.0 JTD-je a Fiatnak csak 1.9-es.
Aztán ahogy Peti írta, utolsó faceliftől van 170 lovas 2.0-es diesel, de ezt már nem tudom, hogy milyen. Akár már lelet valódi JTD is, mert a 159-ben is van 2.0 JTD 170 lovacskával.




Nekem volt egy akkor 3 éves Mareás elejű 2.0 HDI 16V ( 110 HP) a Scudo buszom.
Nem olyan rossz motor, jól mozgatta a méretes kasznit.
Alfás utazókat is jól bírta, órákon keresztül :-) ( 150-170 )
A lendületes autózásért vegyesben 8-10 közt kért 100km-re.
Szépen indult ( mikor olyanja volt ) és hasonló halkan járt mint a JTD-k.
90ekm-el vettem 198e-al adtam el. A kopó dolgokon és a kötelezőkön kívül nem volt gondom vele, egyet kivéve.

Ha eljött a 0°C-os éjszakák ideje, és ha több mint 7 órát állt, nem indult el.
Olyankor lehúztam a szívócsövet és porlasztottam bele két három nyomásnyit egy viráglocsolóba töltött gázolajból, majd 2mp indítózást követően elindult.
Ha egyszer elindult és megmelegedett, akkor ha -20°C is volt kint pöcre indult ha 7 órán belül indítottam. Vagy ha nem volt nálam gázolaj, vagy hidegindító, akkor akár egy 50kg-os leányzó is megtudta annyira tolni, hogy ha ráengedtem 2.-ba a kuplungot akkor elkapta és járt. Egy minimális lejtővel is elindult.
Ezt az indítási gondot, soha nem tudták megoldani nekem. Vittem mindenhova, mérték nézegették, de nem javult. Cseréltem a nagynyomású előtti 2 mikronos szűrőt.
Akkor javult a helyzet, jó félévig nem volt gond az indulással, utána újból jelentkezett.
Nyár végén adtam el, decemberben hívott a tulaj, hogy indítási gondok vannak, és cseréltek neki porlasztócsúcsokat, nagynyomásút, de nem változott.
Ilyen gondról egyébként nem hallottam mástól, ez valami egyedi dolog lehetett.
Volt kollégám 1 évvel korábban vett ugyan ilyet mint amit én, és neki mai napig meg van. bőven 300e felett jár már és nincs az indítással gondja, jól szolgál neki az autó.

ja még egy eszembe jutott. Cserélni kellett az 1-es és kettes fokozatnál a szinkron gyűrűket. Na ez viszont típus hiba. A Ducatóknál is...
Szóval ha úgy alakulna én mernék megint venni ilyen motorral szerelt eurovant :-)

ON
Fairlane2013-09-13 23:07:22 // 134359
Na, közben utánaolvastam az Eurovanoknak, ha ennek lehet hinni, mindegyik HDI csak más felirattal :/
Szóval ezek mennyire strapabíró mocik?
Fairlane2013-09-13 22:32:54 // 134358
Ha már ezek a puttonyok szóba jöttek... :)

Néztem őket a hahun, a 2.0-sokat JTD-ként hirdetik, a 2.2-eseket vegyesen JTD-ként vagy HDI-ként.
Melyik a megbízhatóbb? Ez a JTD is az a strapabíró?
A HDI-kről nem sok biztatót hallani úgy általában...
Kovacs Laci 1552013-09-13 21:41:09 // 134357
óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó mit vétet szegény járgány! :D
GEORGE2013-09-13 21:34:43 // 134356
Megszentségtelenítették szegényt :-(
GEORGE2013-09-13 21:32:54 // 134355
OFF

A Fiat és a Lancia egyezik kívülről, olyan formában, hogy csak elejében van látható különbség. De a Fiatból gyorsan lehet Lanciát faragni és fordítva ugyan úgy.Hátul meg csak és kizárólag a lámpabura más, csereszabatosak a hátsólámpák. Ugyan ez a szitu a Peugeot 807/Citroen C8-al, annyi különbséggel, hogy azok hátulról nem egyeznek úgy mint az "olasz" páros. Viszont a "franciákból" nem lehet "olszat" csinálni, mert a hátsó részük is más és az elejüknek is.más kialakítása mint az "olasz" verzióké.

Én legszívesebben össze legóznék magamnak egyet. Fiat első kéne, P.807 hátsó és Lancia belső :-) Motorból meg legerősebb gázolajos..... :-)

Ulysse
Phedra
807
C8


ON
GEORGE2013-09-13 20:34:53 // 134354
22ezerrel vezetsz előttem :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak