szép jó napot mindenkinek!
tud valaki nekem mondani egy osztrák, és egy olasz "használtautó.hu".-t???
Buksi2013-05-12 18:56:54 // 132651
beero1552013-05-12 17:22:00 // 132650
Buksi2013-05-12 16:50:12 // 132649
Ezt lehet én is megcsinálom! :-)
Kovacs Laci 1552013-05-11 13:30:34 // 132648
Értem vagy próbálom :D
atesssz2013-05-11 11:59:02 // 132647
Hát, relatív, hogy megérte-e. Ami hiányzik az csak a nyomaték. Benzines autót többet nem veszek, nem érdekel, ha triplája a dízel fenntartása, meg az alkatrészárak. Nem vagyok ahhoz hozzá szokva, hogy 5-ösben 1800-as fordulatnál lepadlózom, és nem történik semmi, és kettőt vissza kell kapcsolnom. :D De hát ki ezt, ki azt szokta meg.
atesssz2013-05-11 11:43:15 // 132646
bízom benne, hogy ezek csak kezdeti betegségek/gyengélkedések, és ezután még egy hibamentes másfél év vár kettőnkre :D
Kovacs Laci 1552013-05-11 11:34:30 // 132645
:( Szivsz rendesen vele, megérte a cserét ha meg kérdezhetem ?
atesssz2013-05-11 11:11:53 // 132644
Na, hát ugye nem meglepetés, hogy megint nem indul ez a szar. Viszont a kék csatlakozó összes lábainál szakadást mértem, 20 MOhm-os méréshatárban volt 1,6. Amikor üzemképes az autó, akkor pedig 200k-nál 98,5 a 2-es 3-as láb között, és ugyan úgy 58,1 az 1-3 láb között.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-10 22:04:35 // 132643
Akkor az általam javasolt oldalról leszeded a manualt és kikeresed a 29-es fejezetet: "Motronic M1.7 Ignition and injection system" -részt. Abban van a gyújtás tesztelése. "N" procedúra. Azt meg kell csinálni. Ott van, hogy milyen feszültségeket kell mérni.
Bull1552013-05-10 20:53:53 // 132642
Azok is újak :)
Süni1552013-05-10 20:44:02 // 132641
Gyertyák ? :)
Bull1552013-05-10 19:39:21 // 132640
Hali srácok! Vettem új trafot a kocsihoz,de nem változott semmi meg mindig dadog! A gyujtas modulokra raprobaltunk es azok jók! Mi lehet meg a probléma ha ezek jók?
Buksi2013-05-09 23:14:27 // 132639
:-DD
Na látod! :-))
Na látod! :-))
RoliQ42013-05-08 23:31:01 // 132638
azt hittem visszaszámlálás van:) egyébként abban is kettő van:)
Buksi2013-05-08 20:55:01 // 132637
A Q4-ben lehet! ;-)))
Bull1552013-05-08 18:48:04 // 132635
Elvan repedve azt akartam írni csak a telefon átírta :)
Bull1552013-05-08 14:50:35 // 132630
Hány darab gyujtasmodul van a 155-ben?
süsnye2013-05-07 23:24:32 // 132629
"el van feledve"
ez mit jelent pontosan?
ez mit jelent pontosan?
Bull1552013-05-07 21:30:56 // 132628
A trafó maga el van feledve de már így vettem az autót 3 éve azóta olyan!
süsnye2013-05-07 21:26:45 // 132627
Nézd meg a trafót, hogy nem sérült-e/repedt-e. Ha sérült, áthúzhat az akksitálcára is.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 21:26:03 // 132626
Rendben van, megnézek valami leírást! .-)
Bull1552013-05-07 20:36:11 // 132625
annyit megtennél ha már nálad lesz a géped rálesel egy két okosságra!!! utánna ha nem nagy kérés dobj már nekem egy üzit lécci!!!!
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 20:11:58 // 132624
Nincs tipp. Vezeték, kábelköteg, manual, multiméter....
Bull1552013-05-07 19:51:32 // 132623
pl mi a tip????
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:48:17 // 132622
Én meg Bécsben vagyok a szállodában. Sajna nem tudom fejből a dolgokat. A saját laptop sincs kéznél, csak a céges. De ha azonos helyen rosszak, akkor valami közös dologra tippelnék.
Bull1552013-05-07 19:42:38 // 132621
ha az aksi felöl nézem mindkét trafó bal oldala alul felül nem adja a szikrát.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:40:48 // 132620
Bull1552013-05-07 19:35:45 // 132619
Manualt?
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:34:45 // 132618
Trafó a gond, vagy az alatta levő gyujtásmodul.
Bull1552013-05-07 19:31:48 // 132617
A kábel jó biztos mert este megnéztük sötétben hogy át húz e,a gyertyát pedig ma cseréltem ki. Akkor mi lehet?
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-07 19:26:37 // 132616
Amennyiben megnézed a manualt ott van a trafó kimérésének módja. Egyszerű ohm-mérővel megy a dolog.
süsnye2013-05-07 19:20:17 // 132615
mivel a 4 gyertyábal kettő az egyik, kettő a másik trafóhoz tartozik, így nem biztos, hogy az a gond, ha a többi 4 gyertya meg rendben van..
Szerintem először a kábeleket nézd meg és mérd ki, hogy nem szakadtak-e, nem sérült-e a szigetelés (nincsenek-e áthúzási nyomok), valamint a gyertyákat is ellenőrizni kellene.
Trafót + modult sztem tudsz próbálni Marklarnál.
Szerintem először a kábeleket nézd meg és mérd ki, hogy nem szakadtak-e, nem sérült-e a szigetelés (nincsenek-e áthúzási nyomok), valamint a gyertyákat is ellenőrizni kellene.
Trafót + modult sztem tudsz próbálni Marklarnál.
Bull1552013-05-07 18:56:25 // 132614
Hali srácok! Segítsetek lécci! Van egy 1.8 ts 155 öm 8 szelepes. A két középső hengerembe egyik gyertya sem ad szikrát. Mi lehet a baj? Én trafóra gyanakszik ...
Buksi2013-05-07 16:49:31 // 132613
Igen, kellene! :-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-07 07:35:40 // 132612
Akkor bontunk kárpitokat?:-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-07 07:35:03 // 132611
Alfa nélkül meg lehet élni de minek?...:-)
Ez legyen a szemed előtt!!!!
Ez legyen a szemed előtt!!!!
Buksi2013-05-07 02:04:06 // 132610
Na ilyet nekem is csinál! :-/
atesssz2013-05-06 23:43:51 // 132609
szalon autót én sem vennék. Mikor átjössz a küszöbön, minimum 500 ezret, vagy egy milliót kidobtál az ablakon. És ez hatványozottan igaz pl egy Giulietta-nál, vagy egy 159-nél :D
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 20:06:49 // 132608
Én biztosan nem hagyom a fenébe:-)
Most ez az 1 apróság van már csak kijavítandó, aztán a klíma feltöltés és kész.
nem is kell új autó, a legtöbbet azon bukja az ember.
ennyi.
Most ez az 1 apróság van már csak kijavítandó, aztán a klíma feltöltés és kész.
nem is kell új autó, a legtöbbet azon bukja az ember.
ennyi.
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-06 19:59:28 // 132607
Azért nem hagyod az egész Alfázást a fenébe, mert néha felvillan a nem fiatal autóvan a csillár?
Ezek nem fiatal autók...
Az újarka nem kell költeni. Csak kifizeted egyben az irreális árat és kihozod a szalonból. Ez -10%. Kötelezőt nem te csinálhatod. A gyári alkatrész biszony nem olcsó. Aztán jönnek ott is az elektronikai goldok. Érthetetlen hibák a motorvezérlésben, a CAN-BUS rendszerben. A márkaszervíz meg csak alkatrész-cserélőkből áll.
Ha meg hitelre veszed, akkor imátkozol, hogy ki bírd fizetni és még élhess is mellette. Ha meg ellopják, akkor is talál rá módot a bank, hogy tovább fizesd a pénzt, mert ott az elmaradt hasznuk.
Ennyi.
Ezek nem fiatal autók...
Az újarka nem kell költeni. Csak kifizeted egyben az irreális árat és kihozod a szalonból. Ez -10%. Kötelezőt nem te csinálhatod. A gyári alkatrész biszony nem olcsó. Aztán jönnek ott is az elektronikai goldok. Érthetetlen hibák a motorvezérlésben, a CAN-BUS rendszerben. A márkaszervíz meg csak alkatrész-cserélőkből áll.
Ha meg hitelre veszed, akkor imátkozol, hogy ki bírd fizetni és még élhess is mellette. Ha meg ellopják, akkor is talál rá módot a bank, hogy tovább fizesd a pénzt, mert ott az elmaradt hasznuk.
Ennyi.
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 19:45:12 // 132606
ettől tartottam én is..:-(
jó játék lesz
jó játék lesz
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-06 19:26:41 // 132605
Az ajtók nyitásérzékelője a zárba van beépítve. Egy egyszerű reed-relé. A csomagtartójé is hasonló.
GT Ɨ|ѯ2013-05-06 19:06:18 // 132604
Az ajtókban ill. a csomagtérajtónak hol vannak a ( belső világításnak ) zárásérzékelők?
néha menet közben bekapcsol a belső világítás majd később kialszik, aztán kisebb zökkenés és újra:-(
néha menet közben bekapcsol a belső világítás majd később kialszik, aztán kisebb zökkenés és újra:-(
Thomika2013-05-06 18:55:06 // 132603
A barnát kell lecserélned, az a főtengely jeladó. Találtam 11K-ért is eladót, újat! Tehát nem vészes, aknából ha épp már nem forró a kipuff, egész könnyen cserélhető, bár azért kell némi kézügyesség és egy kis racsnis vagy egyéb kicsi L alakú csőkulcs vagy mi. Azzal könnyen kijön...
Thomika2013-05-06 18:52:23 // 132602
Ha ez megnyugtat, velem em közölték, mikor 700K-ért megvettem a kocsit. :P Meg persze sok egyéb mást sem, ami miatt már 1,6M Ft-ba áll verda 2 év alatt....