Fórum >> Típusok >> 155

afri2013-04-06 11:48:05 // 132104
ez igen! :-)
brutáljó!
T.a.m.a.s.2013-04-06 09:09:45 // 132103
hétévégén néztem Cacho spiderében, hogy az ülések közvetlenül a padlóra van téve, nincs semmiféle kitüremkedés az alvázból. mindegy ez ilyen lett, így marad:)
Fairlane2013-04-06 09:03:57 // 132102
A képen igen, de lehet csak becsapós...
Meg én anno Fiat Coupe üléseket faragtam be, az is egy picit magas volt elöl.
Kovacs Laci 1552013-04-06 08:48:41 // 132101
Jóféleeeeeeeeee szobácska :DDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2013-04-06 07:24:58 // 132100
majd utolérsz nemsokára..:-)
GT Ɨ|ѯ2013-04-06 07:24:23 // 132099
gratu!:-)

a fejtámlát azért valahogy urigellerrel előre lehet(ne) 1 kicsit hajlíttatni,kár, hogy fix
Zsolt1552013-04-06 06:20:12 // 132098
Elhiszem, de megérte szenvedni vele, mert nagyon jó lett. :-)))
Zsolt1552013-04-06 06:16:01 // 132097
Ez nem is az. :-))) Az utolsó kép király. :-DDD
Zsolt1552013-04-06 06:11:04 // 132096
:-)))
Zsolt1552013-04-06 06:02:41 // 132095
Jó lett! Nem semmi mutatvány volt a felújítás. Nekem még az is tetszett, hogy visszavitted utána fényképezni oda, ahol a videó kezdődik. A hangja is szép lett. :-)))
Buksi2013-04-06 04:11:25 // 132094
Gratula, nagyon király lett! :-)
Buksi2013-04-06 04:09:17 // 132093
Ez jó! :-DDDD
pb_2013-04-05 23:57:29 // 132092
Má +int a varia.D
Marklar1552013-04-05 23:45:25 // 132090
Tud valamit...? :)
Zolika1552013-04-05 23:15:14 // 132089
pofátlan nem leszek. És rájöttem, hogy akkor cserélni kell az ajtó kárpitokat is. :)
T.a.m.a.s.2013-04-05 22:59:28 // 132088
mondj egy árat a szettre, úgyhogy a sínekról a konzolok és az ülésmagasságállító lelett vágva (a te gyári üléseidről pótolhatod! Már mint a teljes alját átszereled) Képek az oldalamon!
Zolika1552013-04-05 22:54:10 // 132087
érdekel de biztos, hogy nem 1 árra gondolnánk :) Csinálja csak meg ha már úgyis segített :)
T.a.m.a.s.2013-04-05 22:52:31 // 132086
a képeken magasnak látszik?
T.a.m.a.s.2013-04-05 22:51:28 // 132085
érdekel?
munkatársam, akivel csináltuk, meg akarja tartani magának: kerti székeket, padod csinál magának..:)
Zolika1552013-04-05 22:48:11 // 132084
a sportcsomaggal mi lett? :D
T.a.m.a.s.2013-04-05 22:40:21 // 132083
igen GTV, egy kicsit magas lett, de az 174cm-hez épp jó, kellet faragni a konzolokat!
Fairlane2013-04-05 22:37:10 // 132082
Nagyon fasza, gratula!

GTV ülések, ugye? Nem magas kicsit elöl? A padlón levő gyári konzolokat kellett módosítanod?
T.a.m.a.s.2013-04-05 22:16:03 // 132081
2 vasárnap délután, fél hajam oda, meg kb 100x ordítva kérdeztem magamtól, h miért kell nekem ilyen hülyeséget kitalálni..:)
de megérte, kényelmesebb (!) mint a gyári sport, meg vadálat a q4 hátsó sorral! xD
Zolika1552013-04-05 22:11:48 // 132080
Azta kva :o Grat.
T.a.m.a.s.2013-04-05 22:10:01 // 132079
itt is dicsexek egy kicsit:
Marklar1552013-04-05 21:01:00 // 132077
Tök jó a zene is. Öreg vagy már... :)))
Kovacs Laci 1552013-04-05 20:12:23 // 132076
Be szarás :DDDDDDDDD
Alfy2013-04-05 20:09:36 // 132075
T.a.m.a.s.2013-04-05 19:46:36 // 132074
üdv, "xar ts" topic! :)
atesssz2013-04-05 19:33:50 // 132073
Köszi! Mert van egy szál fekete-szürke vezetékem azon a környékem, ami a világ f*aszába lóg, viszont azon 14.4 V feszültség van járó motornál. A manual is GRY-BLK vezetéket ír. Gyanítom, hogy a sarut levágták róla.
Thomika2013-04-05 19:30:51 // 132072
Egy vékony, egy szálas vezeték megy a motor elején a jeladóra. Legalábbis emlékeim szerint. De megnézem neked, mert jön az olajcsere, tehát újra ott kell mojolnom.
Thomika2013-04-05 19:17:05 // 132071
Ahhoz, mindent cserélni kell. Csonkállványt, csapágyakat, nyergeket, betéteket. Szerencsére, a kormányösszekötőt nem, ha a megfelelő átmérőjű kúpos van benne, merthogy ebből is többfélét gyártottak.
atesssz2013-04-05 19:12:20 // 132070
Az olajnyomás minimum indikátor gombám nincs bekötve. Az olajszűrő konzolra van ráépítve. Ez a gomba pozitívat, vagy testet kapcsol? Manualban nem találtam meg, amit találtam az ellentmondásos az én esetemmel.

TEHÁT:

Az olajszűrő konzolon (a motor elején) van egy gomba, ahova ilyen csatlakozó kell:


viszont a manual azt írja, hogy egy ilyen csatlakozó megy rá az olaj minimum szenzorra:



Most akkor hogy van ez?
Én találtam is egy bekötetlen csatlakozót ott elől a motortrében, ami oylan mint az első képen, működik is, mert bevillant a műszerfalon az "elhasználódott fékpofa" ikon.

help
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-05 19:03:27 // 132069
Nyerget, csonkállványt is.
atesssz2013-04-05 18:52:17 // 132068
de ahhoz nyerget is kell cserélni? vagy hogy van ez?
afri2013-04-05 18:06:26 // 132067
nem jó a link
Alfy2013-04-05 18:03:27 // 132066
Eredeti szöveg Vikipedia TS motorok: ...Itt
GT Ɨ|ѯ2013-04-05 17:48:19 // 132065
Cserélni kell a vez.módot 60 ezrenként, ennyi:-)


Ha jót akarsz.

Az olajszintet max közelben tartani, nem szétpörgetni az agyát, néha becézgetni.


/ de ezzel semmi újat nem fedeztünk fel:-))) /
Zolika1552013-04-05 17:04:00 // 132064
Nagyon jó!!! :)
Thomika2013-04-05 16:58:06 // 132063
Szépp :) Azért a lényeg kivehető :P
Thomika2013-04-05 16:54:40 // 132062
Már olyan vagy, mint a Galambos Peti! Tőle is folyton ezt hallgatom :P
Thomika2013-04-05 16:53:41 // 132061
Leginkább vicces lenne! :P
Thomika2013-04-05 16:52:57 // 132060
257mm-es. Nekem már 284mm-es tárcsákra át lett szerelve. Sokkal hatékonyabban teszi a dolgát :)
Zsocy1552013-04-05 16:33:06 // 132059
Gratula!!!
Szuper lett!
atesssz2013-04-05 16:18:28 // 132058
akkor ezt most inkább eredeti nyelven kérnénk, lehet hogy érthetőbb lenne :D
Kovacs Laci 1552013-04-05 16:07:57 // 132057
Magyarul van egy modositott strapa birób variátor változat!
afri2013-04-05 16:05:07 // 132056
:-DDD
Alfy2013-04-05 16:02:11 // 132055
Vikipédia forgitásában. Változó szelepvezérlés megkaptuk a Twin Spark motor nagyon jó teljesítményt nyújt a hengerűrtartalma, de ez az egyik gyengébb területek a 16-szelepes motor. Az eredeti variátor , amely ellenőrzi a szelepvezérlés hajlamos viselni vagy lekvár, bár pótalkatrész hordoz egy másik része számot, és javult a megbízhatóság. A tünetek enyhe teljesítménycsökkenés és dízel típusú csörgő a tetején a motor, amely úgy tűnik, induláskor és fokozatosan tart hosszabb ideig. Ezért tanácsos, hogy a variátor megváltoztatta függetlenül látszólagos állapot a 36.000 mérföld (60.000 km) cambelt csere. A variátor probléma nem gyakran látható a korábbi 8V Twin Spark változat, mivel ezek használjon más típusú szelepvezérlés görgőszabályozó rendszer, ez is a helyzet későbbi 16v verziók használt Alfa Romeo 156 és a 147, ahol a gyenge variátor volt foglalkozni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak