Fórum >> Típusok >> 155

István19562012-12-31 13:21:21 // 129301
BUÉK
Janó1552012-12-31 12:19:03 // 129300
B.Ú.É.K. Minden Cartársnak!! :-)
GT Ɨ|ѯ2012-12-31 12:01:38 // 129299
BÚÉK!!!:-))


Atesz772012-12-31 10:53:53 // 129298
Bezningőzös,sikerekben gazdag,boldog új évet,mindenkinek!!!
Rolee462012-12-31 10:52:52 // 129297
B.Ú.É.K.mindenkinek!
atesssz2012-12-31 09:58:09 // 129296
ja igen, már minden tiszta!
Akkor ezért írta TSiga, hogy 5 perces munka az egész, és semmit sem kell feszegetni :P
Marklar1552012-12-31 03:07:13 // 129295
5'? Mint anno, ennek? :)))
Jahh. S ez is peros TD volt:)))
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-30 21:48:28 // 129294
Rájöttem, hogy nem is kell feszíteni az ablakot!
Ha leveszed a belső merevítőről az ablak mechanikáját, akkor kb 2 centivel fog lejjebb kerülni az ablak, mert az ajtó alja és a mechanika alja közt ennyi van.

Figyu!
Óvatosan leveszed a kárpitot. A merevítéslevétele előtt lecsavarozod róla az ablakmechanikát. lehet, hogy a mechanikába tett patentok tartják a vezetékeket. Erre is figyelj.
Így bonyolult, de kb 5 perces meló.
atesssz2012-12-30 21:38:52 // 129293
hova feszítsem be az ablakot? ez a rész nem tiszta.
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-30 21:35:36 // 129292
Leveszed a kárpitot
A merevítő tartja az ablak mechanikáját. Az ablakot először egy lapos csavarhúzóval finoman feszítsd be. Utána jöhet a 3 csavar, ami a mechanikát tartja.
A merevítőt körben csavarok tartják. kivéve a zárnál, ahol 2 db patent.
Alatta elvileg van egy fólia, ami a vizet levezeti az ajtó aljára.
Utána van 2 db csati a záron. Egyik a motoré, másik a nyitásérzékelő reed-en van rajta.
Aztán már csak 3 csavar tartja a zárat.

Jó tanács: akármennyire fűtesz, az ablakmechanikáról ne vedd le az ablakot, mert egy műanyag tartja, ami ilyenkor nagyon sérülékeny!!!
Másik jó tanács: legyen melletted forralt bor! :-D
Ádi_39002012-12-30 19:58:21 // 129291
Beálltam a garázsba, holnap már nem autózom. 2012-ben 12629 öregfiús km. És tovább.
atesssz2012-12-30 18:54:57 // 129290
oké, hát ha valaki le tudja írni a merevítők meg az ablak kiszedés menetét, megcsinálom, bár nekem is csak egy kis garázskám van, ahol nincs fűtés, csak egy 2000W-os hősugárzó. Szóval mi a menete? :)
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-30 17:30:35 // 129289
Szólj és megyek! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-30 17:29:21 // 129288
:-D
"nyáron"
:-D

Amúgy tényleg jóval gyorsabb kiszedni a belső merevítőt, mint nőgyógyászkodni télen a hidegben. Kesztyűben nem lehet finoman dolgozni, kesztyű nélkül meg vág a fém széle.
Konklúzió: használd a jobb oldali ajtót!
Thomika2012-12-30 16:15:22 // 129287
Javaslom, ne xarozz vele, vedd ki az ablakot. Én nyáron megcsináltam 2x is..szórakozott a zár télen ,gondoltam nem várom meg a xar időket. Szinte képtelenség rendesen helyre tenni a fém merevítő leszedése nélkül... És persze sokkal gyorsabb is. Én már fél óra alatt kibelezem és összerakom újra az ajtót, közben még egy sört is megiszom :P Ha van fűthető hely, ahol szerelhetsz, szerintem inkább kapd szét...
Thomika2012-12-30 16:11:13 // 129286
Zárolajozó-jégoldó a barátod! Nekem is csak az segített!
Fairlane2012-12-30 15:13:45 // 129285
Az ablakot nem kell, meg asszem a belső fém borítást sem.
Ami rá van kötve rudazat, azt le tudod akasztani ha kicsavartad a csavarokat.

De persze nőgyógyászkodni kell :)
atesssz2012-12-30 14:21:16 // 129284
ja még egy valami: az a húzogatós bowdenes cucc is a zárral van, ugye?
atesssz2012-12-30 14:19:31 // 129283
összvissz akkor az a 3 csavar fogja? és azok a cuccok amik pl a lezáró rudat mozgatják? nem kell hozzá kivenni az ablak szerkezetet remélem?
Fairlane2012-12-30 14:15:23 // 129282
Zármotor csere.
Bontottra.
Mr. Klártól.

Az az egész záró szerkezet egy műanyag házban van, belül is tele kis műanyag biszbaszokkal. Valamelyik elfáradt belőle. Van benne egy mini DC motor is, ami egy kis csigakerekes hajtással rángatja a bekarikázott pöcködet.
Csak roncsolva lehet szétszedni, és egyébként se igen javítható belül.

Ajtókárpit le, a három csavar az ajtó éle felől ki, és hajrá.
atesssz2012-12-30 13:50:37 // 129281
Segítség....

Egy zárbefagyás után a vezető oldali ajtót csak kívülről lehet kinyitni, a benti kilinccsel nem. A hiba az, hogy a mellékelt fényképeken bekarikázott pöcök nem megy lejjebb, hogy a szárszerkezet alaphelyzetbe álljon. A képeket a zár nyitott (1.kép) , és csukott (2.kép) állásában készítettem.
A bowdenen is próbáltam húzni, hátha lejjebb megy az az izé, hogy kinyíljon a zár, de koppig húztam, többet nem lehet húzni a bowdenen. Mi lehet a baj? :((
Ha be van csukva az ajtó, és le van zárva, a belső kilincs felhúzza a lezáró gombot, de sajna az ajtót továbbra sem nyitja ki....
Hol kezdjem? Már telinyomtam féktisztítóval is, meg WD40-nel is, de nem segített...

Thomika2012-12-30 11:22:51 // 129280
Segítesz a leírt problémám megoldásában! :) :P
Alfás Theo2012-12-30 10:08:02 // 129279
Renaultokban nagyon nagy a kínálat és a szórás minőség terén.
Marklar1552012-12-29 23:49:02 // 129278
De csak elseje után. Mind2 taknyos... ;)
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-29 23:45:39 // 129277
Lehet, hogy a nagy semmittevésben kiugrok és pakolgászok egy kicsit. Meg a karnist is fel kellene tenni. :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-29 23:44:36 // 129276
Nem is érek rá! :-)
Valahogy ki kell töltenem a szabadságomat...
Mit fogok csinálni január 14-ig? :-)
Marklar1552012-12-29 23:24:37 // 129275
De ráér itt valaki :) Elcseréltem ma a ződ hátsó lökösöd. Egy pirosra...
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-29 23:13:49 // 129274
Holnap egy kis elektronika: 2 injektorrol is le lehet könnyen húzni a csatit. :(
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-29 23:11:51 // 129273
A kettes és hármas hengernél repedt a hüvely. Ha kint vannak, tolok képet.

A féktisztítóra én is gondoltam, kell is.
A többi dolgot már a gépműhely mossa meg.
A teknő lehet, hogy túlzás :-)
Fairlane2012-12-29 22:45:09 // 129272
Beteges... :) Főleg, hogy a 95-ös teknőt 92-esre kell cserélni??
Tkp mi baja is volt ennek a motornak?

Féktisztítóból is szerezzél egy flaskát, ez hasznos a makacs kokszos retekhez.
A héten én is olajban vájkáltam; szétborítottam egy kompresszort, meg egy fél esztergát...
TSiga ( I am the TSIG)2012-12-29 21:40:48 // 129271
Jó neked! Én holnap egy OFF rönyó grand espace-t nézek meg. Viszem az OBD olvasómat is biztos ami biztos.
ON

Elkezdtem írni a blogot a motorfelújítással kapcsolatban. Nem lesz rövid. :-)

Alfás Theo2012-12-29 15:15:04 // 129270
Majdnem, fiat ulysse-t hajtok most. 2.0 jtd-t
GT Ɨ|ѯ2012-12-29 13:27:41 // 129269
Marklar1552012-12-28 17:35:58 // 129268
Majdnem olyan fain, mint a 3,0 12VTB :)))
GEORGE2012-12-28 17:33:31 // 129267
Ebből a videóból is látszik, hogy teljesen jó lesz a 155-be a 2.5 V6 24V :-)
Marklar1552012-12-28 16:17:41 // 129266
Az is teccik :)
Fairlane2012-12-28 15:10:24 // 129265
Netán olyanod van most? :)
GT Ɨ|ѯ2012-12-28 14:39:35 // 129264
Nagyon ok!:-)


)0.44-től agyonalázva a fosvágen)
Jimmi T.2012-12-28 13:36:24 // 129263
Na erre gondoltam én is :-)
Zsolt1552012-12-28 13:21:27 // 129262
Kicsit OFF, de szerintem ez sem rossz. :-)))

Alfa156 2,5V6 --- Golf III. 2,9VR6
Dominó2012-12-28 11:40:42 // 129261
Rettenetes... mint egy rémálom!
Hogy lehet egy ilyen gyönyörű formát így elcseszni?



ez még a talán kategória...
GT Ɨ|ѯ2012-12-28 10:32:45 // 129260
Nagyon komoly!

Ego-t helyreteszi:-)
Zsolt1552012-12-28 09:59:18 // 129259
.ALFA VS BMW .

A parancssor volt rossz.
atesssz2012-12-28 09:56:29 // 129258
illetékeseeeeeeeeek!!!! nem lehet URL-t linkelniiiiiiiii :)
Jimmi T.2012-12-28 09:00:00 // 129255
Alfás Theo2012-12-28 07:44:19 // 129254
Ott a pont! Talált!
Alfás Theo2012-12-28 07:43:48 // 129253
Nem Thesis. 8o)
Marklar1552012-12-27 22:58:03 // 129252
Arról...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak