Ti, hogy kitudjátok akasztani egymást!
Szervezek már egy box gálát... :)
Marklar1552012-06-23 17:52:52 // 126401
Vikking 3112012-06-23 16:54:25 // 126400
Még mindig nem értetted? Elmondjam IRL, LACIKA????
pb_2012-06-23 16:52:21 // 126399
Ahogy látom nem sikerült, akkor olvasgassál 126395 hsz.)))
pb_2012-06-23 16:39:31 // 126398
Sztem inkább mennyé' vissza a tankönyvedhez, mindenki jobban jár vele.D
Vikking 3112012-06-23 16:37:38 // 126397
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TE FASZ:DDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TE FASZ:DDDDDDDDDDD
pb_2012-06-23 16:34:07 // 126396
Inkább fotelfizikázni szánalmas. De ha valaki nem veszi a fáradtságot, hogy utána nézzen dolgoknak... Nah mind1.)))
Vikking 3112012-06-23 15:55:09 // 126395
De alapvetöen csak simán az adatok után nézni viszont jó cucc. Ha meg "dolog van", akkor persze nem ezzel kell belenyúlni...
valamint itt egyesek szerint pl laptoppal olvasni is szánalmas:))) csak mondjuk a hivatalos bosch szervízben is úgy csinálják. na mindegy:))
valamint itt egyesek szerint pl laptoppal olvasni is szánalmas:))) csak mondjuk a hivatalos bosch szervízben is úgy csinálják. na mindegy:))
GTPeti2012-06-23 15:42:20 // 126394
Lehet, hogy menőbb de semmiképpen sem jobb. A bluetooth-szal sokmindent nem is ajánlatos bizgerálni (állítani, újraprogrammozni), mert a kábeles kapcsolat megbízhatóbb.
Vikking 3112012-06-23 15:29:38 // 126393
Áá, akkor már inkább egy bluetoothos obd olvasó, meg a telefonra egy jó és müködö app hozzá, az még menõbb:)) Ráadásul nem is elérhetetlen, max azt lehet kifogásolni, hogy 1000 ft a hozzávaló app a Marketen:)))
De egyszeri kiadás...
(és nyilván van tört is...)
De egyszeri kiadás...
(és nyilván van tört is...)
GTPeti2012-06-23 15:08:57 // 126392
Hát az ért egy carPC klassz dolog. Gondolj csak bele... egy pittyentésre lenne csak az ECUScan. B)
Marklar1552012-06-23 11:19:45 // 126390
Szerintem elférne. De minek? Tökk béna a dupla dines cucc. Nem Ford ez... ;)
atesssz2012-06-23 09:35:18 // 126389
sziasztok,
2 DIN-es fejegységet bele lehet valahogy operálni a 155 középkonzolába? Elég széles lenne az a kivehető műanyag betét, ha esetleg ki lenne vágva?
2 DIN-es fejegységet bele lehet valahogy operálni a 155 középkonzolába? Elég széles lenne az a kivehető műanyag betét, ha esetleg ki lenne vágva?
Buksi2012-06-23 07:44:09 // 126388
Lövésem sincs, hogy mi lehet a gond! Talán LMM vagy Lambda?
Vikking 3112012-06-23 07:19:47 // 126387
Na ne...:P Észre se vettem, hogy leloptad a kerekeimet...:)
Marklar1552012-06-22 23:42:57 // 126385
Ez itt a 16V :)
Csak egy kis fazonírozás:)
Csak egy kis fazonírozás:)
Zolika1552012-06-22 17:03:42 // 126384
Igen, én is 80% biztos voltam a 2 elektromosban. Majd úgyis le kell vennem megint az ajtó kárpitot.. De ez majd a távoli jövő, mert kezdődnek a gondok..
Egyre jobban kezd dadogni, ma is kettesbe gurulok szépen odapadlózok neki aztán csak fullad alig megy, 2000-2500 felett meg hopp meglódul.. Egyesbe hidegen alapjáratról padlóznám(nem szoktam sosem ilyent), akkor meg még a motor sem berreg, hanem megáll az élet csak gurulok majd egyszer csak durrr megindul(na ha engedném). Szóval egyenlőre letettem a kasztni renoválásról...
Egyre jobban kezd dadogni, ma is kettesbe gurulok szépen odapadlózok neki aztán csak fullad alig megy, 2000-2500 felett meg hopp meglódul.. Egyesbe hidegen alapjáratról padlóznám(nem szoktam sosem ilyent), akkor meg még a motor sem berreg, hanem megáll az élet csak gurulok majd egyszer csak durrr megindul(na ha engedném). Szóval egyenlőre letettem a kasztni renoválásról...
Thomika2012-06-22 15:55:15 // 126382
konkrétan cserélni kell azt a klíma csövet,amit adtál, mert nem jó a hollander rajta. :( Ma voltam a klímásnál és egyből elnyomta nyomás alatt. Megnéztük, de sajna kell egy új cső!
RoliQ42012-06-22 08:36:53 // 126381
akkor most mind a kettő mechanikus.. mi a baj?:D
RoliQ42012-06-22 08:35:08 // 126380
lehet ez volt a baj... hogy nem tőcsavar kéne hogy ott legyen:P
Zsolt1552012-06-22 06:21:33 // 126379
Mi a helyzet a bicolorral? Hol tart a projekt?
Marklar1552012-06-21 23:45:45 // 126377
Adok nekik célzó vizet:)))
GTPeti2012-06-21 23:37:28 // 126376
A ventillátorok forogni fognak, a hűtéshez viszont nem sokat fognak hozzátenni. (Ahhoz nem pörgés kell, hanem célzott légáramlás. B)
Marklar1552012-06-21 23:28:15 // 126375
Tokk béna :))))
Marklar1552012-06-21 23:27:38 // 126374
Majd, ha ez nem működik. És nagyon ráérek...:)))
Sajna nem értem, hogy miért kapcsol le... Ha lesz időm elmegyek valami hifis szakihoz is...
Sajna nem értem, hogy miért kapcsol le... Ha lesz időm elmegyek valami hifis szakihoz is...
Buksi2012-06-21 23:22:43 // 126373
Ááá, nem ért hozzá! :-DD
GTPeti2012-06-21 23:21:55 // 126372
Ha ventillátorokat használsz az erősítő hűtésére, sokkal hatékonyabb lenne, ha kialakítanál a levegőnek egy "kényszerútvonalat", amibe az erősítő beleesik. Ez ugyanolyan elven működne, mint a "zártszelvény" hűtőbordák, aminek a két (vagy egy) végén ventillátor van.
Buksi2012-06-21 23:19:03 // 126371
Ez érdekes! :-)
Ez már tényleg nagyon fapados lehetett! :-)
Ez már tényleg nagyon fapados lehetett! :-)
Marklar1552012-06-21 23:17:17 // 126370
Már nem Qrwazok:))))
süsnye2012-06-21 23:09:46 // 126369
elélvezel.. :P
Marklar1552012-06-21 23:04:24 // 126368
Minden működő 155 nek örülök.
Ha esetleg elromlik valakinek valami, akkor... ;)))
Ha esetleg elromlik valakinek valami, akkor... ;)))
Marklar1552012-06-21 23:02:24 // 126367
Marklar1552012-06-21 22:58:42 // 126366
Thomika2012-06-21 22:57:24 // 126365
Örömmel látom őszinte örömödet! :P
Marklar1552012-06-21 22:51:19 // 126364
Hipp-hipp hurrá:)))
Thomika2012-06-21 22:45:51 // 126363
Gyerek most nyaral, de szeretném megcsinálni hétvégére, mert ma öltönyben beleolvadtam az ülésbe :P 44 fokot mutatott napon a hőmérő, menet közben 38 volt délutánig :(( Ez már nem emberi idő...
Fairlane2012-06-21 22:35:24 // 126362
Én ennek csak örülök :)
Ha jól körbe volt kenyve tömítőanyaggal a csavar lik körül is, akkor nem is igen folyhat.
Drukkolok, hogy jó legyen a klíma. Tegnap délután a GT mutatott 40.5 fokot is a betonrengetegben...
Ha jól körbe volt kenyve tömítőanyaggal a csavar lik körül is, akkor nem is igen folyhat.
Drukkolok, hogy jó legyen a klíma. Tegnap délután a GT mutatott 40.5 fokot is a betonrengetegben...
Thomika2012-06-21 22:23:54 // 126361
Két csavart is kiszedtem ellenőrzés miatt, alig-alig jött egy-egy csöpp..
Thomika2012-06-21 22:14:49 // 126360
Ok. akkor most már képben vagyok. Igazából mind1, csavar oszt kész! :P A lényeget leírtam. Szerencsére szimmeringél semmi gond! A rossz menet majd pár héten belül lesz orvosolva...Csak az a bajom, hogy sztem már min. 3-4 deci olaj elfolyt...tán kéne újra tölteni....
Buksi2012-06-21 22:13:35 // 126359
Meg ott van a tükörállító gomb is! ;-))
Buksi2012-06-21 22:12:49 // 126358
Gyárilag nincs olyan, hogy fele-fele! :-)))
Valószínű, hogy elektronyos volt a másik oldal is! Nézd meg, hogy van-e a kárpit mögött kábel a tükörig! :-)
Valószínű, hogy elektronyos volt a másik oldal is! Nézd meg, hogy van-e a kárpit mögött kábel a tükörig! :-)
Thomika2012-06-21 22:10:16 // 126357
Sziasztok!
Már nem bírtam kivárni a hétvégét, úgyhogy ma este megoldottam a szerelést. Lecseréltem a klímakompresszort, levettem az elejét, és a klíma rendszerben lecseréltem a tömítéseket. most szinte minden új benne, holnap megpróbálok elmenni nyomáspróbára. Majd kiderül, mit alkottam. Nem kis szívás volt visszatenni az ékszíjat, de kb 10-15 perc mókolás után sikerült.
Valamint részben megoldottam a korábbi váltóolaj folyás problémát. Sajna az egyik csavarja lötyögött a helyén, kijött a cucc mellette. A menete anno valamikor túl lett tépve, így tönkrement a menet. Majd meg kell fúrni és új menetet vágni bele, utána jó lesz. Most ideiglenesen Lennel tömítettem, így nem mozog a csavar. ÉS! De igen, tőcsavarok vannak a váltó végében is!!! :P
Mindezt nem egész 2 óra alatt oldottam meg.. Most örülök, hogy ezen túl vagyok.. Már lenyeltem az első jól megérdemelt sörömet! :)
Már nem bírtam kivárni a hétvégét, úgyhogy ma este megoldottam a szerelést. Lecseréltem a klímakompresszort, levettem az elejét, és a klíma rendszerben lecseréltem a tömítéseket. most szinte minden új benne, holnap megpróbálok elmenni nyomáspróbára. Majd kiderül, mit alkottam. Nem kis szívás volt visszatenni az ékszíjat, de kb 10-15 perc mókolás után sikerült.
Valamint részben megoldottam a korábbi váltóolaj folyás problémát. Sajna az egyik csavarja lötyögött a helyén, kijött a cucc mellette. A menete anno valamikor túl lett tépve, így tönkrement a menet. Majd meg kell fúrni és új menetet vágni bele, utána jó lesz. Most ideiglenesen Lennel tömítettem, így nem mozog a csavar. ÉS! De igen, tőcsavarok vannak a váltó végében is!!! :P
Mindezt nem egész 2 óra alatt oldottam meg.. Most örülök, hogy ezen túl vagyok.. Már lenyeltem az első jól megérdemelt sörömet! :)
Zolika1552012-06-21 19:32:09 // 126355
Szóval akkor nem gyárilag fele-fele csak ez érdekelt. És honnan lehet tudni, hogy most alapból elektromos volt-e vagy kéziállítós?
Buksi2012-06-21 19:01:16 // 126354
Persze, hogy létezik! Valamelyiket cserélték! ;-)
Zolika1552012-06-21 18:23:39 // 126353
Sziasztok,
az létezik, hogy a balos visszapillantóm kézi állítású, a jobbos meg elektromos (lenne, ha működne:D) ? 92 első generációs verda.
az létezik, hogy a balos visszapillantóm kézi állítású, a jobbos meg elektromos (lenne, ha működne:D) ? 92 első generációs verda.
Buksi2012-06-21 17:36:58 // 126352
Igen, nincs összecsapva egyik sem! :-D