Fórum >> Típusok >> 155

Longman2009-04-23 21:00:42 // 78001
Jah rémlik már vmi.. Hát okoskodni nem akarnék de én ahhoz a "mesterhez" már mégegyszer nem vinném vissza..
A vizes benzintől nem indul be az AC..
Vagy azt nem mondta, hogy lehet hogy a féltengelyszimmering becirkumveniálja a torziós rugót? :)
Kazes☻2009-04-23 20:59:11 // 78000
Grat! :)
Vazze észre sem vettem, jól lemaradtam róla. :)))








Akkor még amikor hajtottad, jól megküldted, mi?! :)
Zsolt1552009-04-23 20:58:29 // 77999
Ahogy a munka közeledik a vége felé, úgy az idegeid is az utolsókat rugják már. :-)))

A múltkor nem az volt a gond, hogy a víz különvált a benzintől???
Buksi2009-04-23 20:56:03 // 77998
Happy 78K!!! :-))))




Egyébként sajna egy jó ideje már nem hajtottam a gépet! :-(((((
Kazes☻2009-04-23 20:52:34 // 77997
Vizes?! Akkor jól széthajtottad Teee?! :)))
Buksi2009-04-23 20:51:05 // 77996
Az agyad! :-DDDDDDDDD
Buksi2009-04-23 20:50:45 // 77995
Nem téptem túl, mert most tettem bele egy másik légtelenítőt és most úgy néz ki, hogy azzal jó lesz! Holnap majd kiderül! :-)
Igazából már nem tom, de a "villanyász" fickó a gyertyákat pucolgatta, mert valahogy vizet kaptak, meg mintha a benya is vizes lett volna! Nem tom már! :-(
Megint el kell hozzá "látogatnom"!
Kazes☻2009-04-23 20:50:11 // 77994
Biztos túl tépte, mert már Ő is Rambóóó lett! :)))
Longman2009-04-23 20:47:30 // 77993
Nem lehet hogy pont túltépted azt a csavart? :)
A múltkor mért is nem ment az AC-d?
Buksi2009-04-23 18:32:27 // 77992
Baxa meg!

Szívok a géppel rendesen! Már minden a helyén van, áll a saját "lábán", le lett légtelenítve a fék, a belseje is össze van rakva és erre nem indul ez a büdös qrva! :-((((
Megint azt játsza, mint a múltkor, hogy nem megyaz AC! :-((
És ennek tetejére még a jobb első féknyereg légtelenítő csavarjánál szivárog az olaj! Megtéptem amennyire csak tudtam, de ez sem segített! :-(( Kész vagyok, egy darabig most nem nyúlok hozzá, előbb lenyugszom! :-)
norbee2009-04-23 17:41:08 // 77991
kellett neked rágottalmás gépet venni, látod? :))))))))))
Longman2009-04-23 16:27:13 // 77990
Pont a Te általad írtakból következtetek arra, hogy azért van benne 2 olyan szál vezeték (ezek szerint ez jel-szál) is amelyen változó feszültség van, mert ezekkel generálja a ventillátor sebességét Auto módban. Ugyanis mint írtam ekkor a hőmérsékeltnek megfelelően automatikusan a ventillátor sebességét is állítja.

Viszont a másik dolog lehet az, hogy minden jó, csak az a 8.2V állandó feszültség kevés. És ezt az állítómotoron és a sebességmérő szenzoron is mértem. Ellenben minden más működik. Úgyhogy az is lehet hogy ez a 2-3 alaktrész egy helyről veszi a testet, és ott nem stimm valami. Úgyhogy ennek kiderítése végett, megnézem az ellenállást az akksi test és a kaszni között, illetve mérek a szabályzó motoron úgy egyet, hogy a testet az akksiról kapja. Kíváncsi vagyok így meglesz-e a 12V..
SD2009-04-23 16:12:37 // 77989
ahha szóval akkor eerturmixoló lapát, de ott meg nem értem miért kéne változni a Veszültségnek? az léptetőmotor nem? ha csak nem mikor épp teker az le szív némi voltázsot? :)

ki kéne próbálni a központi egységedet egy másik autóban és fordílva:)
SD2009-04-23 16:10:11 // 77988
most tehetek róla hogy a billentyűmön fordítva van a j és a ly? :D majd figyelek rá:)

különben meg ha nem leszel tisztelettudó, rádküldök egy talicska-apróxenut:)
norbee2009-04-23 15:49:26 // 77987
Én szeretnék finanszírozni Neked saját erőből valami tanfolyamot, ahol megtanítanak a betűsorrendre, és legalább általános iskolai szintre hozzák vissza a fogalmazókészséged, mert egyre romló színvonalat mutatsz, viszont egyre több mindenhez szólsz hozzá.
Kérlek jelezd, mikor van ráérő időd.

:)))))))))))))))))))))
Longman2009-04-23 15:44:54 // 77986
Nagyon jó, de mindez nem a ventillátorral függ össze, hanem a hideg/meleg állító motorral. Tehát amiket leírtam azok erre a részre vonatkoznak.

Namost viszont digitklímánál az van ahogy lentebb vagy fentebb veszem a hőmérsékletet, ahhoz igazítja a venti sebességét, ha Aut. módban van.
Tehát az a két szál vezeték amelyiknél variálódik a voltázs csak ezt szabályozza.(?)
Ez negyon jó, mert az a része működik, csak azt nem értem, ha van +, ha van -, akkor mi az tetves annyáért nem mozdul a motor?? :)
SD2009-04-23 15:36:48 // 77985
bazzeg a ventinél hő formájában... agyamra ment a gép:D
SD2009-04-23 15:35:26 // 77984
a voltázs múvos vaker szerintem azt jelencse (a szöveg környezet miatt lehet más de így)

"the voltage varies when the air mixing vents move"

tehát:

a voltázs variálódik amikor a levegő turmixgép ventillátora múvol:)

tehát nincs itt szó hideg-melegrő, hanem a ventillátor sebességét úgy sazbályozza a rendszer hogy mekkora delejt rak a kábelbe, kis delej kis fordulat, nagy delej nagy fordult, és gonodlom ezért kellenek azok a bazi ellenállások a veninél mert ott távozik hő formályában a voltázs, amikor nem tekerő delej lesz belőle:)

nomost a 8.2V igen furi mert trabantnak sok alfának kevés:)

de ha a ventillátorod max fordulaton van akkor is?

illtve ha min akko mennyi és így tovább a tekerő motor, meg a vezeték is lehet rosz, meg a zagy is, de a voltázs az a sebességgel függhet össze gondolatim szerint:)
SD2009-04-23 15:29:12 // 77983
okosság kell vagy én is mondhatom? :D
Longman2009-04-23 15:11:36 // 77982
Hi!
Vkinek vmi okosság nem jutott eszébe a lenti gondomra?
SD2009-04-23 10:10:40 // 77981
Vagy megint a kezelőpulton intzézi meg Gizit, aztán megint kigyullad két metró:D Ott is rendet vág:)
Fairlane2009-04-23 09:11:16 // 77980
Biztos ingyen BKVzik.... :P
SD2009-04-23 08:46:14 // 77979
ezt az embert?:D

az egyiket elrontja, a másikat meg szétszedi:D...

és mivel fogsz járni?

lehet már tudni mi a stájsz a bicolore-val? :) :(
BMW forever!!!!!!!!2009-04-23 06:20:54 // 77978
neeem......csak egyszerüen nem volt időm.Én sem igy kalkuláltam,már rég kész kéne lennie.........
Marklar1552009-04-23 00:12:41 // 77977
Keskeny? Széles?
A széles elkélt...
Beszámolom, ha olyan...
Olajhűtő már csak a sajátomé van:)
Marklar1552009-04-23 00:09:07 // 77976
áhh. 7 végén akarod:)
Ezért kűldtem el elsőbbségível? :)
Marklar1552009-04-23 00:07:42 // 77975
Szerda van! Ezen gondolkoztál idáig és csak most kérdezed meg? :)
Hűtő tetején van légtelenítő csavar:)
Marklar1552009-04-23 00:06:02 // 77974
2 hete is elöbb jöttél el. Azt megnyerte más a kulcstartódat:)))
Marklar1552009-04-23 00:04:33 // 77973
A nyomtatót elboltoltam a lakatossal:))) SW eleje leszed, SW re 155 kasztni elemek fel:))) A fényezőnek már adtam egy beszámított mobiltelefont a festésért:))) 2 hét múlva Dedra motor be. Holnap ződből a kárpit lesz átrakva...A Dedra műszerfal is lassan beépűl:)
Longman2009-04-22 20:13:30 // 77972
Még 1 dolog: most méregettem ezt a motort, ill. mértem a sebességmérő szenzort is, viszont az tűnt fel, hogy ahol 12V-nak meg kellene lennie, nekem csak 8.2V van. Ekkora lenne a veszteség ha nem jár a motor, vagy vmi sz*r van a palacsintában?
Az akksim 12,8-at tud most, és nemrég vettem..
Longman2009-04-22 20:10:34 // 77971
Hello, elkezdtem csinálni a klímámat, most a 2 fő gondom, hogy nem működik a hőmérséklet- és iránytállító motor. Vettem mindkettőből másikat, de a gondom hogy ma lehúztam a hőmérséklet állító csatiját és átraktam az 'újra'. Viszont így sem működik..
Úgyhogy elkezdtem kiméricskélni a manual hibakeresése alapján. Összesen 5 vezeték van, 2-n ezek közül folyamatos 12V van, kimértem, megvan.
Van egy test, kimértem, rendben van.
Az utolsó 2-n viszont ún. "the voltage varies when the air mixing vents move" Gondolom ez azt jelenti hogy változó V értéknek kell lennie amikor "állítódik" a hőmérséklet. Na itt nekem nem változik semmi, akár melegebbet akár hidegebbet állítok, állandó értéket mértem..
A panel lesz a hibás, vagy a vezetékelés?? Vagy más?
TSiga ( I am the TSIG)2009-04-22 19:26:53 // 77970
Elvileg gyári, mert így vettem a csomifedelet szárnyastúl Marklak cartástól.
Gery832009-04-22 19:21:04 // 77969
Szia!

Mocitető + két sárvédő Mibe fáj, ha beszámítod a régieket?

Olajhűtőd esetleg van?
Köszi!
zsiguchan1552009-04-22 19:18:51 // 77968
Videóval ! Ha már gumi , Szárnyad alatt a gumi gyári vagy milyen ?
TSiga ( I am the TSIG)2009-04-22 19:13:13 // 77967
60000??? Gumival, vagy gumi nélkül???
zsiguchan1552009-04-22 19:01:23 // 77966
Ma kaptam 1 levélkét , klubtag lettem .........60000 Ft : -((((((
norbee2009-04-22 17:05:50 // 77965
Mé' baszogatod András bácsit? :))))))
BMW forever!!!!!!!!2009-04-22 15:17:54 // 77964
Rendicsek.Köszi,szombaton neki is állok....
süsnye2009-04-22 14:15:33 // 77963
van benne vmi.. :)
szeretek tömören fogalmazni, ellentétben bizonyos személyekkel.. ;)
norbee2009-04-22 14:12:11 // 77962
Nem csinálja meg, mert ez duplaplussz nem jó! :S Diadalképet majd megcsinálja, ha megint száguldófékevesztettparipa a Marklar mobil. :)
norbee2009-04-22 14:10:08 // 77961
Ez most olyan volt, mintha online szótárral fordítottad volna... :)
Szilárd2009-04-22 12:02:26 // 77960
Sziasztok!

Egyik ismerősem keres a 155-be hajtókart.
A motorkód :AR 67601

Valakinek valamilyen ötlete?

Előre is köszi.
süsnye2009-04-22 11:52:48 // 77959
jah és felmelegedett víz (monnyuk olyan hőm körül, mikor a venti már kapcsol) ne vedd le a kupakot (még álló motornál sem) mert forró helyzet lehet! ;))
süsnye2009-04-22 11:51:09 // 77958
a hűtőbe feltöltés alatt már belemegy a víz.. :)
süsnye2009-04-22 11:49:02 // 77957
1. az első járatásnál is ajánlom a kiegy tartály kupakját felhelyezni. :)

2. nem muszály a venti bekapcsolást megvárni, elég ha a hűtőbe menő csövet megfogod, ha meleg, akkor nyitva a termosztát

3. leállítások után, mikor már vmennyit húlt a víz lehet segíteni a dolgon a hűtő rad felső részén található légtelenítő csavarral (azt egyébként ajánlom kivételre feltöltés (nem utántöltés!) alatt, hogy radiátorból könnyebben távozzon a levegő, miközben töltöd be a vizet egészen addig, amíg el nem kezd folyni ott a víz)
SD2009-04-22 11:47:28 // 77956
annyi a lényeg hogy amikor betöltöd az új vizet akkor csak oda tud befolyni ami fizikailag lehetséges, amikor elősször beindítod a motort akkor a vízpumpa tolja be a többi helyre, aztán a második amikor nyit a termo, oda is befolyik, és ennyi ezért kell utána tölteni még.
BMW forever!!!!!!!!2009-04-22 11:44:51 // 77955
nem akarom cserélni,nem hülyültem meg.Elméletilwg a tartálytól a vizpumpáig fog kifolyni a viz.Tehát csak utántöltök.Csak nem tudtam a pontos menetét a légtelenítésnek.Azt gondoltam hogy utántöltés,de hogy aztán felmelegítés meg f.sz tudja mi,azt már nem.Na remélem problémamentesen fog menni,bár meg lennék lepődve ha igy lenne:-))))
SD2009-04-22 11:40:29 // 77954
hát a légtrelenítés abból áll hogy leereszted a vizet, ami kifolyik, aztán kicseréled amit kell, aztán amikor kész addig töltöd amíg teli nem lesz aztán járatod akkor eltűnik eblőle, utánna töltöd, aztán amikor már nem tűnik el rázárod, és ZÁRVA felmelegíted addig míg kapcsola a venti, és utánna mikor lehült megint feltöltöd, aztán jársz kelsz vel és még párszo ellenörzöd:)

egyszerűbben kieresztetd feltöltöd, aztán járatod, és utánna töltöd... (a lényeg hogy nyisson a termosztát mert akkor kapcsol be a teljes rendszer és akkor megy le a víz ami kifolyt a hűtőből)

csak én ezt is körülményesebben csinálom:D

ideálís reeresztési pont a hűtő szemből jobb alsó sarkán a cső, de ahol megbontod ami ott kifolyik az is jó mert nem cserélni akarod hanem utántölteni csak, gondolom.

de, ha felemeled és addig rázod míg kijön minden az is egy megoldás:D
SD2009-04-22 11:34:58 // 77953
ott a bökkenő hogy kérdeztem egy műínyagost, kb 600k a körbe spoiler, és az csak toldat meg lökös kb. az övvonaltól lefele, akkor plusz motor, ez az mert akkor már legyen V6, akkor futómű mert akko regyen alatta fék, meg nagykerék... áhhhh megyek veszek egy buzukit:D
BMW forever!!!!!!!!2009-04-22 11:34:53 // 77952
Emberek!

A hétvégén kicserélném azt kis csövet ami a vizpumpán van.Korábban linkeltem képet.Ha megbontom,és kicserélem a csövet akkor gondolom légtelenitenem is kell ugye?
Jó nagy láma vagyok mi?De ugy tanulok ha kérdezek:-))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak