Fórum >> Típusok >> 155

Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 21:21:15 // 85860
Az meg van,csak alá nem nagyon lehet oda férni,zsúfolt környék az:)
Buksi2009-10-06 21:13:29 // 85859
Most elképzeltem! :-DDDDDDDDDDD
Whiteskull2009-10-06 21:11:07 // 85858
Hát ezt már én is kérdeztem tőle, de már csak mutogatni tudott. :))))))))
Buksi2009-10-06 21:07:43 // 85857
Minek iszik az ember, ha nem bírja? :-DDDDDDDD
Whiteskull2009-10-06 21:05:24 // 85856
Szerintem a wc kagylóval téveszthette össze. Mert abba tényleg belefér a feje. :DDDD
Buksi2009-10-06 21:04:43 // 85855
Vazze, az ablakmosó tartályt csak tudod hol van, nem? :-))))
Buksi2009-10-06 21:03:42 // 85854
Mi Alfások tartsunk össze! :-DDDD
Whiteskull2009-10-06 20:49:56 // 85853
Nagyon ne szoktasd hozzá, mert aztán már követelni fogja egyre gyakrabban. :))))))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:48:55 // 85852
Mi is visszük a kis medveölőt,ugyhogy szerény buli lesz,meg nem árt ha az asszony józanul is lát:-DDD
Whiteskull2009-10-06 20:45:03 // 85851
Hehe! A Lord mindig fő műsor. :)))

Nem. Ott lesznek a gyerekek is, azokat kell majd terelgetni. :))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:43:39 // 85850
Az tök jóóó! Akkor a Lord lesz a fő műsor ugye?...és főzni is fogsz?? :-D
Whiteskull2009-10-06 20:41:02 // 85849
Természetesen megyek. :)))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:40:14 // 85848
Jössz Kaposra? Én viszem a szokottat:))))) George is hozza amit a sors kiszabott rá....lehet hogy zokniban ugrálás lesz megint:)))
Whiteskull2009-10-06 20:33:26 // 85847
Amíg be nem rúgsz. :))))))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:32:36 // 85846
A wd40-el nincs gond csak a többivel:)))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:31:03 // 85845
Az a gond hogy nem igazán van ötletem melyik csatlakozót kéne néznem.)) A motort se látom.
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:29:05 // 85844
Köszi!! Tudtam hogy számíthatok rád.-DDD
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:27:53 // 85843
De legalább még látok.-DDD
Buksi2009-10-06 20:27:32 // 85842
Akkor ez volt a baj! Nem volt mit szívni a motornak! Ezért nem volt hangja! :-DDDDDDD
Whiteskull2009-10-06 20:26:58 // 85841
Akkor meg volt a havi fürdés is? :DDD
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:26:24 // 85840
Nem drága tesóóóó! :)))) Az volt az első hogy beledugtam a fejem a tartályba:))))))
Buksi2009-10-06 20:26:21 // 85839
Hát aki ért hozzá, az ért hozzá! :-DD
süsnye2009-10-06 20:24:33 // 85838
ejjj, de szinkronban vagyunk... ;)))
Buksi2009-10-06 20:24:02 // 85837
Jah, azt nem tudtam! :-DD
Buksi2009-10-06 20:23:41 // 85836
Ne menj sehova! Nézd meg a csatikat, csiszold meg vagy fújd be wd40-el! Aztán ha semmi, akkor szedd ki a motort! :-)
süsnye2009-10-06 20:23:41 // 85835
először mozgasd meg, húzd le a csatit, tisztítsd meg stb.. ha nem segít, akkor lehet mérni...
Whiteskull2009-10-06 20:21:11 // 85834
Ahhoz elég süket. :)))))))
Buksi2009-10-06 20:20:41 // 85833
Attól még a motornak kellene hallani a hangját! :-))))
Whiteskull2009-10-06 20:20:02 // 85832
Az ablakmosó folyadék nem fogyott ki? :)))))))
Inter156 (il mascalzone)2009-10-06 20:19:10 // 85831
Skacok! Meg adta magát az ablak spriccni motorja,vagy mitudom én,de hiába húzom a kart..síri csend van! Van ötletetek,vagy egyből fussak az átverős "nap barnitott" villamosságis ismerősömhöz :))) Köszi
Buksi2009-10-06 17:13:11 // 85830
Húúú, ez egy rohadt jó videó! :-O
Longman2009-10-06 15:37:06 // 85829
Volt, de bekötöttem közvetlenül a kiegyenlító tartályra. A 164-en is így volt gyárilag!
SD2009-10-06 15:27:27 // 85828
2x ment:P
SD2009-10-06 15:26:25 // 85827
A hűtőben akkor is van víz amikor zárva van a termosztát, tehát a nyomás nem változhat a termo nyitására. Csak addig hideg víz áll benne, és amikor a termo nyit elkezdi azt is áttekerni a rendszeren és így az is felmelegszik, mert addig ugyi csak a blokkban keringett a víz hogy gyorsabban bemelegedjen.


Viszont ha nem volt rendesen feltöltve a rendszer, vagy nem légtelen akkor abban az esetben lehet hogy hirtelen leeseik a vízszint amikor nyit a termo.

Ezért amikor vizet leeresztettem én eddig utána mindig mikor feltöltöttem utána állóhelyzetben nyitott kupakkal elkezdtem járatni aztán mindig utána töltöttem a vizet amíg már kezdett melegedni, esetleg kisebb gázfröccsökkel igyekeztem kizavarni a légbuborékokat. Aztán mikor már melegedett rázártam és járattam amíg kapcsol a venti utána kis várás és megint nézés hogy jó-e a szint, utánatölt és addig bugyborékoltatni meg minden amíg már nem megy lentebb. Álló helyztetben.

Persze ha tök forró pofán lőtt volna így azrét érdemes kicsit várni.

De pl: öcsém béjembéjét mikor felfőzte nem volt elég csak keringetve tölteni mert ahhoz légtelenítő csavar kell...
SD2009-10-06 15:25:27 // 85826
A hűtőben akkor is van víz amikor zárva van a termosztát, tehát a nyomás nem változhat a termo nyitására. Csak addig hideg víz áll benne, és amikor a termo nyit elkezdi azt is áttekerni a rendszeren és így az is felmelegszik, mert addig ugyi csak a blokkban keringett a víz hogy gyorsabban bemelegedjen.


Viszont ha nem volt rendesen feltöltve a rendszer, vagy nem légtelen akkor abban az esetben lehet hogy hirtelen leeseik a vízszint amikor nyit a termo.

Ezért amikor vizet leeresztettem én eddig utána mindig mikor feltöltöttem uátna állóhelyzetben nyitott kupakkal elkezdtem járatni azátn mindig utánna töltöttem a vizet amig már kezdett melegedni, esetleg kisebb gázfröccsökkel igyekeztem kizavarni a légbuborékokat. Aztán mikor már melegedett rázártam és járattam amíg kapcsol a venti utána kis várás és megint nézés hogy jó-e a szint, uánatölt és addig bugyborékoltatni meg minden amig már nem megy lentebb. Álló helyztetben.

Persze ha tök forró pofán lőtt volna így aztét érdemes kicsit várni.

De pl: öcsém béjembéjét mikor felfőzte nem volt elég csak keringetve tölteni mert ahhoz légtelenítő csavar kell...
Fairlane2009-10-06 15:07:54 // 85825
A termo meg akkor nyit, amikor melegszik a cucc, és tágul...
A hűtődön van légtelenítőcsavar?
Longman2009-10-06 14:49:27 // 85824
Értem én, elmondom az én verziómat, igazából azért gondoltam hogy okozhat gondot, mert:

-elfogy a víz a rendszerből, hideg a motor mikor utántöltöm, azaz zárva a termosztát.
Ergo a hűtő tele vízzel, én meg felöntöm a hiányzó mennyiséget a motor felé, aminek a kapacitásához van tervezve az eredeti hűtő.
Aztán elindulok, melegszik, nyit a termosztát, menne a víz a hűtőbe, de oda már nem tud, mert kicsi. Viszont valahol távoznia kell.
Leegyszerüsítve, több vizet öntök bele, mint amennyi belefér, de csak akkor nyomja ki magából a felesleget, amikor nyit a termo. a hűtő felé..
Na?? :D
SD2009-10-06 14:45:39 // 85823
hátt ez nem gyenge:) mindenesetre nem egy kamerával vágás nélkül felvett sztrítracsing video... itt komolyan meg van minden rendezve, aztán egy profi vágó... hihetetlen sok időt el lehet ötlteni egy ilyen film-el mire így néz ki...
de ma már pár elszánt emer egy épkézláb számítógéppel, meg egy pár kamerával képes lehet rá:)))

ja meg kell egy 430-is:D
Longman2009-10-06 14:40:19 // 85822
annyira nem kell komolyan venni ezt a hibrid megoldást, nem olyan nagy ördöngősség.. Igazából, eredetileg a jobb oldalon lévő termosztát közvetlenül a hengerfejekhez csatlakozik. Azokat ledugóztam (ha hiszed ha nem, a 2.5 12V motoron is ott van a helye, és a dugó gyakorlatilag egy nagy csavar!, csak át kellett csavarozni), és a bal oldalra kivezetni (ott ugyanúgy mint ahogy leírtam, csak kivenni kellett a csavarokat), és azokhoz gumicsővel csatlakozik maga a termosztát.. Az áramlási irány és ilyen dolgok, amiket ugye nem első éves gépészek terveznek nem változtak!
Érdekes a tervezés, mert a V6 motorblokkok gyakorlatilag ugyanolyanok, ezért nem volt nagy dolog ezt átrendezni..
Mint ahogy egyezik a féltengely kihajtás felfogatás, a diffi felfogatás, a motortartók (pedig a 164 az bölcsős) meg sokminden.. :)
Abarth2009-10-06 14:27:16 // 85821
Ugyan nem Alfa de uhh, ha valaki tud ilyen videót készíteni szólhatna :D

Format67
Fairlane2009-10-06 14:22:32 // 85820
Már a 284eshez sem jó mindegyik 15ös felni... szal esélyes, hogy nem :)
SD2009-10-06 14:10:09 // 85819
ja a kisebb hűtő szerintem sem vezethet fogyáshoz...

mert ha beállítod a megfelelő vízszintet, és kisebb a hűtő tehát kevesebb benne valamennyivel a vízmennyiség is, viszont a tágulási tér ugyan annyi, ami miatt ugye van a max jel. tehát a kisebb hűtő nem okozhat túlnyomást a rendszerben, mert kevesebb víz nem tágul akkorát, de többet semmiképp.

keresztmetszet belei különbségek viszont lehetnek ami esetleg megnövelheti a hűtő előtti víz nyomást, de ugyi max gyorsabban áramlik a hűtőben a víz, ebből olyan nagy gond nem lehet megint.

Én úgy vettem észre a 155 hűtőrendszer erőssen túlméretezett, olaszországi dugóban araszolás és kánikulában valaó csapatásra van kitalálva.

Pl: amit még sosem tapasztaltam pedig ezek szerint tud ilyet a gép, egyszer ott álló helyben hűtött csak gyújtásra a ventillátor, nem járó motornál, miután megérkeztünk.
RoliQ42009-10-06 13:59:43 // 85818
Szerintem simán lehet valahol egy pici luk, vagy rossz kapcsolódás v elöregedett cső ami párolgáshoz, folyáshoz vezet! Ráadásul ez egy nyomás alatt lévő rendszer tehát még nagyobb rá az esély hogy valahol "ereszt" a kisebb hűtő max a vízhőmérsékletet befolyásolhatja pár fok +,- ként jelentkezhet ez! de a hűtővíz fogyását nem! gondolom én!:D
SD2009-10-06 13:44:01 // 85817
és ha beraknál egy szenzort a küszöbbe? :)))
Longman2009-10-06 13:36:36 // 85816
és mi van ha likas a rendszer valahol de csak annyira amit el is párologtat a motorhő, mert mondjuk olyan helyre csöppen, vagy csapódik? Mondjuk ezt kizárja ha kiméred a 300 ill 600km-es módon.
- igen ez nagyon is lehetséges, így akarnám ezzel a módszerrel kideríteni

és ha fogod a 164 műszeregységét és valahogy a hőfokmérőjéhez kendácsolsz egy átkötést?:) de ez egyrész hülyeség mert melletted az ülésen egy 164 óracsoport:D másrészt nem tudom kell e neki egyéb delej:)

- :) nem kivitelezhető, és nincs is értelme

és a plusz hőmérőid be vannak még kötve?

mi lenne ha az eredeti hőmérőhöz közel kötnéd az egyiket, és akkor ugyan azt az értéket mérné, nem a HF-ét? valami esztergált doldattal vagy valami csüvel biztos meg lehetne oldani? hogy a termosztátnál mérje.


- az órák már nincsenek, de a szenzorok benne vannak a hf-ekben, de úgy van megoldva hogy nem lehet kivenni őket
A + szenzor a termosztáthoz jó ötlet, csak lusta vagyok megcsinálni, mert felesleges sztem!
SD2009-10-06 13:21:50 // 85815
a 305-ös fék már biztos nem megy be 15" kerék alá?:(
SD2009-10-06 13:20:44 // 85814
ott:) ülésfűtés:)
süsnye2009-10-06 13:14:48 // 85813
ott folyik el az 1 lityi.. ;))
süsnye2009-10-06 13:14:23 // 85812
hűű vaze, ez így nem olyan egyszerű... :)) erről a habrid megoldásról nem tudtam...
egyébként én is ez a vízhőmérséklet parázós típus vagyok, de erre adott is okot, párszor még felforrt a víz, és sajnos sztem még most sem tökéletes... pedig nagyon sokat küzdöttem vele...
Az a baj, h egy ilyen hűtőrendszert nem első éves gépészek terveznek meg, szal ezek a hibrid megoldások sztem rengeteg kérdőjelet hoznak a képbe...
Sztem először annak a párolgásos dolognak az okát derítsd fel mindenképpen, mert valsz nemcsak vizet, hanem nyomást is veszít a rendszer, az meg nem jó forráspont szpontjából
SD2009-10-06 12:19:49 // 85811
és a víziszonyodhoz jön még hogy már a küszöbből is gejzír tör elő:)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak