Fórum >> Típusok >> 155

RoliQ42010-01-24 13:28:58 // 91760
igen .. majd a hajtókarok és kellékeik nem bírják majd:P
RoliQ42010-01-24 13:27:36 // 91759
modjuk igaz csak 1,8 as de az integra type r nek kevesebb a nyomatéka mint a 2.0 16v nek... mégis 192 le:)
Krisz1552010-01-24 13:26:35 // 91758
na jó marad a gyári kuplung. még gyári a motorom szal ha nincs értelme akkor nincs. de a lendkerék akkor is jó lenne. nyomaték az sztem amúgyis kevés. ha könnyebb a lendkerék, jobban pörög, akkor elvileg még jobban is kell h gyorsuljon hisz hamarabb felpörög. másrészt ha még pár forgóalkatrészt lekönnyítünk a motorban, akkor a jelenlegi 7000-es maxnál tovább is kell bírnia
RoliQ42010-01-24 13:26:26 // 91757
pörög... de mihez képest... nézd meg a nyomatékát... a többi kat. társhoz képest:)
afri2010-01-24 13:15:21 // 91756
háááát ... én azt hittem a 155ös alfák inkább pörgős motorral "rendelkeznek", hiszen 4000től kezdenek megindulni!!! Viszont a V6 az már húz alulról is!!! ;-))
RoliQ42010-01-24 13:11:43 // 91754
a lendkereket sem érdemes könnyíteni mert ugye akkor hamarabb felpörög a motor viszont kevesebb lesz a nyomatékod! és ezeknek pont az az előnye hogy nyomatékos! tehát a lendkerék játék is turbós autónál jó... mert hamarabb felpörög és eléri azt a fordulatszámot ahol igazán tölt a turbó! és a megfelelő nyomatékot meg a turbó úgyis biztosítja!
afri2010-01-24 13:07:11 // 91753
volt már kétütemű krosszmotorod! legalább 250 ccm-es??!
a szinter kuplung pont ahhoz hasonló, mivel az kemény ! és ezzel a crossmotorral is 2 esélyed van: vagy lefulladsz a rajtnál, vagy pedig kibaszod a kuplungot és elrajtolsz!!! érted??
szinter kuplungot csak gyorsulni járós 200LE feletti autókba tesznek pont emiatt, vagy raligépekbe! sok hirdetés van így, ami szinterkuplungos, de azok a verdák mind turbósak, vagy vmi hasonló!!!!!
úgyhogy egy jó gyári zsír uj kuplunggal joban jársz, hidd el!!!

viszont a lendkerék könnyítést bevállalhatod!!!

U.i.: mindez csak egy jótanács, a Te autód, Te tudod mit akarsz vele!!
az pedig hülyeség, hogy a szinterkuplung miatt gázelvétel nélkül válthatsz!! :-)
ezt a gyárival is megteheted, csak felbőg a motor -mindkettő esetében!!!

nem azt akartad írni, hogy kuplung nélkül válthatsz vele???! ... ahhoz pedig egyenes fogazású váltó kell!!! és másfajta kapcsolási mechanika, stb.

szekvenciális váltóhoz nem kell kuplungolni váltás közben, és abban van 6 sebességes!! van itt M.o.-on ilyen 155ös alfa, mégpedig Németh Andrásé!!! ..vele konzultálhatsz ilyen ügyben, ő biztos tud segíteni neked és jótanácsokkal ellátni ezügyben!!! vhogy vedd fel a kapcsolatot vele!! ;-)
RoliQ42010-01-24 13:06:46 // 91752
igen ott nincs csúsztatás! ha csúsztatod akkor el is ég a szinter! de ez egyébként csak akkor igaz ha nem csak a tárcsát hanem a szerkezetet is cseréled erősebbre! ez így kb 150E ft + szerelés! ráadásul olyan kemény lesz a kuplung hogy beszarsz! váltásoknál meg lesz egy rántás mert a szinter egyből átviszi a nyomatékot ! szerintem ennek csk akkor van értelme ha van kb 300lóerőd!
Krisz1552010-01-24 12:32:56 // 91751
én tudom. ezért van 3 munkahelyem h tudjam finanszírozni a kényszergyógykezelésemet. meg a trafipaxokat. és tegyük fel, hogy mégis lesz szinter és hozzá lendkerékkönnyítés, akkor azt hova vigyem, hogy jó minőségben csinálják meg? vagy nekiállok haverokkal otthon és majd írok totalcarra mint a calibrás legény
SD2010-01-24 10:16:11 // 91750
De azt remélem tudod ha elgurult a gyógyszerest szeretnél játszani, akkor nem csak kuplungcserénél fog megállni a dolog:) Lesz sorban minden ami tönkremehet:) úgy hogy csak ésszel:)
SD2010-01-24 10:12:58 // 91749
Húúúú véhat:))) csamm csamm:) 1db 155-nél egy dolog jobb:) 2db. 155:)
Krisz1552010-01-24 09:40:19 // 91748
meg még a lendkerék az amin gondolkozom. azt könnyíteni.
utánanéztem a szinternek más fórumokon írják h azt nem lehet csúsztatni, és lehet gázelvétel nélkül váltani. azóta azon gondolkozom hogy akkor ezt hogy kell vezetni ha nincs csúsztatás... nem tudom hogy ez igaz-e mondjuk
Gyozi1552010-01-24 09:37:02 // 91747
grat a vashoz!!!

egyszer jöhetnél tankolni a luk-oilhoz, hogy megsasolhassam :D
Alfás Theo2010-01-24 09:23:16 // 91746
Nekem a 155 előtt volt ilyen deltám. A formája a dizájnja belül csúcs. Kényelme pont mint a 155-é. Hihetetlen, de a formája más mint az alfa, de a motorerő és az érzés ugyanaz.
Longman2010-01-24 08:34:12 // 91745
kérdés: ajtózárat mennyiért vesztegetsz?
Longman2010-01-24 08:32:40 // 91744
szerintem ez akkor is elbújhat a 155 mögött.. :)
Marklar1552010-01-23 22:53:18 // 91743
Íme egy Delta2 es műszerfal.
Biztos látja majd akinek felraktam:)
Marklar1552010-01-23 22:51:10 // 91742
Szíp:)
Gratula
Marklar1552010-01-23 22:49:15 // 91741
De tökk felesleges az a szinter a gyári cumókhoz...
S drágább is.
Nem értek én ennyire a váltókhoz...
Azért nem egy izzó csere léptékü manőver ámm:)
Marklar1552010-01-23 22:47:06 // 91740
Ez teccik. Letisztúlt szárnyak. Csak semmi "Győzi Style" :-PPP
afri2010-01-23 21:29:43 // 91739
nem olyan vagyok én, hogy széttapossam!!! :-) az enyémet se hajtottam sose!!
ezt se azért vettem, hogy gyorsulásokra járjak vele, meg piroslámpázzak, hanem mert beleszerettem a V6 hangjába, és hogy érezzem: az erő velem van!!!! ;-)
afri2010-01-23 21:26:57 // 91738
amit igértem sms-ben azt megigértem és komoly!!! ;-)

csúcsverda lesz!!!!! ;-D
nagyferi812010-01-23 20:06:07 // 91737
Biztos jó kezekben lesz és csak egy klatty és már látom is.:-) Egerbe se mentem, mert valahogy nem volt kedvem. Na mindegy majd veszek egy másikat. :-)
Longman2010-01-23 19:39:24 // 91736
Na örülök hogy hozzád került!
Pont az orra elől vitted el az ismerősömnek! :)
Legyen benne sok örömöd, de óvatosan ismerkedjél vele mert nagyot lép.. :)
Ha összetöröd tudod hogy megy a hadsereg és visznek Afgánba! :)
Buksi2010-01-23 19:28:34 // 91735
Mér', nem mindegy melyikben van? :-DDDD

Bár mondjuk gyakorlásnak nem lenne rossz! :-DD
afri2010-01-23 19:22:37 // 91734
jahh! kettő!! :-/

kezdem akciózni a zöldet!! :-)
újévi akció, februári rövid hónapos akció, húsvéti akció (bár remélem minél hamarabb megszabadulok tőle -sajnos, nagyon szeretem pedig- , max.1 hónapon belül) !! :-)

de már azon is gondolkodtam, hogy átrakom a motort az ződbe!!! ;-) :-DDD
Buksi2010-01-23 19:17:35 // 91733
Szóval akkor most 2 155-öd van? Jó világ! :-DDD
afri2010-01-23 19:07:36 // 91732
köszi (itt is)!!! :-D
afri2010-01-23 19:07:17 // 91731
köszönöm! hát nemigazán! aszthiszem ez volt a legjobb megoldás egy V6osításra!!
Buksi2010-01-23 15:54:13 // 91730
Van lóvééé! ;-)))
Zsolt1552010-01-23 15:41:07 // 91729
Ezek a japánok nagyon szépen karbantartják az autóikat. :-)))
Buksi2010-01-23 15:04:08 // 91728
Gratula itt is a vashoz! :-)
Thomika2010-01-23 13:55:58 // 91727
Na szeva Te maffiózó! :)) Gratula a járgányhoz! Csak nem bírtad ki,mi??!! :)))))))
afri2010-01-23 13:11:58 // 91726
amugymeg...
afri2010-01-23 13:10:40 // 91725
szinter csak erős motorhoz éri meg!!!!!!!!!
Krisz1552010-01-23 12:12:49 // 91724
5-ösben 100-nál padlógáz, akkor simán gyorsulás nélkül felcsúszik a fordulat 3 ezerről 4 ezerre és csak utána fog rendesen. remélem ha normál tempóban használom még egy 2 ezret elmegy így.. tavaszig kéne. azért gondolkozom a szinteren, mert az elvileg erősebb, és nem garantálom hogy ahogy jön a jóidő nem fognak elgurulni a gyógyszereim:)
a 6-os váltó nem gyári lett volna, csak sokat járt autópályán és nem lett volna hülyeség. mellesleg ha összerakunk egy váltót rövid 1-2-3 a gyári 4 és egy hosszú 5, akkor azt össze lehet szépen hangolni minden recsegés nélkül??
Buksi2010-01-23 10:24:24 // 91723
Még viccnek is rossz! :-D
Buksi2010-01-23 10:22:48 // 91722
Rendicsek, köszi! :-))
Buksi2010-01-23 10:22:24 // 91721
Jah tényleg, mondtad már csak nem emlékeztem! :-))
Gyozi1552010-01-23 10:09:35 // 91720
nesze! repülő ajtókkal.. :D
Marklar1552010-01-23 09:16:31 // 91719
:)))))
Így jár aki VW-t vesz második autónak...:-PPP
Haverom mondta, meg a YT on is mintha láttam volna cupé 2ajtós Temprát...
Hmmm. Cupé 155? :)))
Gyozi1552010-01-23 08:58:02 // 91718
bammeeee :D
Gyozi1552010-01-23 08:57:05 // 91717
csak az enyém volt vazzz :DD
Marklar1552010-01-23 08:48:53 // 91716
Jó az a Valeo. Meg megfizethető is.
Elképzelhető,h csúszik, de akkor már 5. ben is próbáld meg. Készűlj egy 40k körüli anyagdíjra és 20k körüli munkadíjra. Ha már lent a kuplung, akkor én már főtemgely, nyelestengely, féltengely szimeringeket is szoktam cseréltettni. Váltó olajról nem is beszélve. Így kb 10-15k val több a költség, de meghálálja:)
Színter utcára felesleges.
6 os váltó gyáriban nincs (nem tudok róla) 155 höz. Ha valaki csinált ilyet az horror.
1,7 es-t Te nem tudsz felrakni, mert az csak a 8V sekre jó.
1,8 16V é van leszedve. Állítólag kicsit rövidebbek...
35e ft ért kipróbálhatod:))
Marklar1552010-01-23 08:42:21 // 91715
Helyes! Én max a Fiatot, hogy rajta maradjon a festék:)
Marklar1552010-01-23 08:41:26 // 91714
Hmm. A szárnycska szeríntem nem rosz. Inkább a "Győzi style" :-DDD lökös a gáz:)))
Marklar1552010-01-23 08:33:24 // 91713
Nem haragszom:) De nem is értem, hogy mit véded... Már eladtad és kész:-PPP
Thomika2010-01-23 01:01:37 // 91712
Jó az 80K-nak is!! De akkor nagyon max!! :)) Utángyártottat felejtsd el! Valeo kuplung szett, gyári!! 40-50K között van most vhogy az ára!
SD2010-01-22 23:48:37 // 91711
na ez a fajta kisfék engem is érdekelne kár hogy többet ér mint az autó:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak