Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552010-09-03 16:56:22 // 104510
Nem nem:) Hétvégén folyamatossan ellenőriztem GPs-el. S csak 8-10km/h -t csal lefelé:)
Buksi2010-09-03 16:46:13 // 104509
Jó kép! :-D
SD2010-09-03 15:47:12 // 104508
Hát amiből pénz ott nagy a kreativitás:)
süsnye2010-09-03 15:43:57 // 104507
ezek szerint a műjégpálya építők bombákkal mászkálnak? :DD
nem akartak már pénteken dolgozni ;)
SD2010-09-03 15:36:24 // 104506
Ez olyan mint a régészet.. Ha nincs ott semmi a régész a zsebében mindig tart pár cserepet, hogy legyen aztán munkája és feltúrja az egész környéket.... :)
süsnye2010-09-03 15:16:21 // 104505
süsnye2010-09-03 14:39:56 // 104504
szal: "hát, ha van megette..."
süsnye2010-09-03 14:39:27 // 104503
ez szép... csak.... :))

vhogy, ha egy ilyet vennék, úgy érzem nem tudnám értékelni, mert, ha egy valódi veteránt veszek, akkor az a tudat, h ez a gépezet már megélt nemtom én hány 10 évet, és h alapvetően még gyárilag lett összerakva, nekem rengeteget dobna az élvezeten...
egy ilyen new veterán meg szép, de nincs meg benne ez a fíling...

egyébként, azt nemtom, h olyan emberek, akik képesek lekoppintani és legyártani ilyen minőségben autókat, miért nem dizájnolnak vmi egyedit? :)
süsnye2010-09-03 14:36:00 // 104502
hátha van megette megfelelő erőforrás is, akkor igen... egyébként ciki.. :))
SD2010-09-03 14:25:52 // 104500
jó mundjuk egy DTM 155 replikának talán van valami értelme:) pl:)
SD2010-09-03 14:24:46 // 104499
jájjj:D
süsnye2010-09-03 14:23:19 // 104498
hmmm.... elmélyültem... swiftből mito-t? :DD
SD2010-09-03 14:19:46 // 104497
Amúgy a replika gyártás kb. olyan mint amikor ragasztasz egy béjembé jelet a trabantra.. ennyi köze van az eredetihez. Vannak bizonyos bevett alapok, amik vagy elérhetőségük miatt vagy arányaik, felépítésük miatt jól átalakíthatók.

Pl: Potiac Fiero-ból előszeretettel csinálnak ferkákat.
De pl: bogárhátúból Porsche-t
De van olyan is hogy 944-es vagy valami hasonlóból ferkát...

De aminek már van is értelme, van olyan replika gyártás ami már nem létező veterán autók tekintetében értendő, ahol tényleg legyártanak mindent úgy és megcsinálják.

Így készülnek pl: amcsiban Porsche nemtommik,.. az a szappantartó forma pálya autó:)

De azok full igényesek...

De pl: egy Fieróhoz is meg lehet venni a full optikát, műanyagból, még a műszerfalat is a 355-höz, csak az értelme nem tudom mi:D
SD2010-09-03 14:15:55 // 104496
Nem úgy értem: a hangjuk alapján ferkák voltak:) Vagyis az 512 az tuti, rohad mélyen ült benne a csóka, és jó kerekei voltak meg minden és az V12 virált felette a levegő és rohadt hangos volt. Az 575-öt viszont miből replikáznák mert az ormotoros???
RoliQ42010-09-03 14:13:27 // 104495
nem!:)
Longman2010-09-03 14:05:38 // 104494
nem azt írtam? olvass figyelmesen :)
Longman2010-09-03 14:05:14 // 104493
erra gondoltam mikor írtam. mármint hogy erre fogtok asszociálni.. :)
süsnye2010-09-03 13:43:25 // 104492
Freud-i elolvasás ;)
süsnye2010-09-03 13:42:01 // 104491
sosem olvastam utána, de mindig érdeelelt, h hogyan műxik eza replika gyártás? fizetnek vmit a gyártónak? azt mondjuk nehezen hiszem el, h kiadják a terveket, akár csak egy kasztniról...
SD2010-09-03 13:40:46 // 104490
Nem a super volt a krómos?:)
SD2010-09-03 13:39:51 // 104489
Nahát hogy a Marklárnak kínai ősei is vannak?:D

Mondjuk gondolhattam volna:)
"szik kici alkatrész occóbb"
Fairlane2010-09-03 13:24:03 // 104488
uhh, hirtelen "keskeny kasztnis gyári prosti" -t olvastam.... :D
Longman2010-09-03 13:19:05 // 104487
Nekem is széles 16V volt fényezett maszkkal. Szerintem felszereltség függő volt, vagy választható extra valamelyik a kettő közül. Szerintem a króm volt a standard, és lehetett választani a fényezettet, sőt, szerintem a Sport csomagosok alapból fényezettel jöttek, és a Superek biztosan krómossal.
Van keskeny kasznis gyári prosim, és tartozék prosim is, majd megnézem abban hogy írja..
SD2010-09-03 13:10:21 // 104486
Hanguk alapján azok voltak, bár ki tuja amúgy tényleg elég gányak voltak, már mihez képest.. de lehet ezek csak ilyen olcsó játszóautónak voltak véve versenypályára:D tizen-huszon milából:)
SD2010-09-03 13:06:39 // 104485
Jött ma szembe egy piros 155, hosszan néztem a visszapillantóban és hát még mindig ott van az outfity:)))))
Papamaci2010-09-03 12:50:38 // 104484
Ha Ha Ha Ha!!!!!!!!!!
Ati772010-09-03 12:44:20 // 104483
Az enyém meg króm.....volt! :( Igaz azt nem lehet tudni, hogy az előző tulaj mit gányolt! :)

Egyébként Ciao!
Papamaci2010-09-03 12:39:13 // 104482
Csak úgy:DDD
Papamaci2010-09-03 12:31:32 // 104481
Az ényém is piros és nem volt fújva!Hacsak nem cserélték le:DDD
süsnye2010-09-03 11:35:33 // 104480
gondold hozzá :))
Haro2010-09-03 11:18:02 // 104479
Én ésszel vettem ki,nem erőből,ha erőből vettem volna ki akkor az egész boxod kitéptem volna:)
Robiik2010-09-03 11:10:54 // 104478
jóhát én nem akartam erőből nekimenni...
jóis hogy mondod írom is a blogba :D
Haro2010-09-03 11:05:20 // 104477
Mert lefényezték te sügér:)))))) Inkább azzal büszkélkedjél ,hogy egy magnót nem tudtál kivenni:)))) Még jó ,hogy ott voltam:)
Robiik2010-09-03 11:03:00 // 104476
de ebben nincs szó a pajzsról :)

nekem 96os, süllyesztett maszkos, széleszkasztnis 2.0 16v van, mégsem króm a pajzs :D egyébként van egy vékony krómcsík a belső oldalon, mintha a műanyag alatt lenne.
süsnye2010-09-03 10:48:50 // 104475
ha ez hiteles, akkor majdnem jól mondtam :)

* 1992: 155 launched
* 1993: Grill changed from flushed to recessed
* 1994: 155 Silverstone introduced to the British market, 155 Q4 and turbodiesels to some markets
* 1995: New "widebody" series 2 155 launched with wider track, initially only with 2.0 16v engine. Quickrack fitted
* 1996: Widebody with 1.8 16v engine introduced
* 1998: Production ends
süsnye2010-09-03 10:36:22 // 104474
sztem nem... emlékeim szerint 94ben volt vmikor a maszk faceliftezés, aztán jött a szélesítés, aztán a 16v-k (krómpajzs)
Fairlane2010-09-03 10:32:07 // 104473
De elvileg a süllyesztett maszkok is a széles kasztnival jöttek és abból se mind krómos.... :S
süsnye2010-09-03 10:20:40 // 104472
sztem 16v-t nem gyártottak, csak krómossal...
atesssz2010-09-03 08:57:08 // 104471
:DS:DAS:D:ASD:ASD:ASD:SADAS:D
Tentacle2010-09-03 08:23:07 // 104470
Azé mer piros, még elforog, de egyébként meg nincs sok értelme odáig forgatni, mer ott már gyenge, inkább feljebb kell váltani :) Amúgy nemtom milyen óra van benne, de manualban pont ilyet még nem is találtam :D
Thomika2010-09-03 06:33:55 // 104469
Ehhh :P
Thomika2010-09-03 06:31:56 // 104468
De neked csal az órád 20-22km/h-t!! :P Ez már 3 éve megállapítottuk mikor mentünk András bácsihoz! :)
Buksi2010-09-03 03:52:37 // 104467
Ezt neked! :-DDDD

Buksi2010-09-03 03:45:25 // 104466
Ezt még Whiteskull-al megbeszélem! :-DDDDDD
Marklar1552010-09-03 00:03:58 // 104465
Buksi valami fogazásra panaszkodott... :-DDD
Whiteskull2010-09-02 23:47:40 // 104464
Erre a bulira véletlenül emlékszem. :)))))))

Azt hiszem. :DDD
Marklar1552010-09-02 23:41:24 // 104463
Most miért kell szegény Buksiról, ilyen béna képeket felrakni? :)))
Tessék rendeseket...
Marklar1552010-09-02 23:30:59 // 104462
Én sem tudom követtni, hogy mitől chróm hatásu műanyag és mitől színrefúlt az a pajzs.
De már a szélesek oldal indexében lévő eltéréseket sem "értem" :)
Marklar1552010-09-02 23:17:40 // 104461
Kevés:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak