Fórum >> Típusok >> 155

Takizse2010-09-11 07:17:16 // 104760
milyen olaj van benne?
Robiik2010-09-11 00:56:39 // 104759
de jó nektek, nálam alapjáraton meleg motornál majdnem 1 bar a nyomas :) igaz nincs a kipufogón a hővédő lemez.
Takizse2010-09-10 23:02:41 // 104758
Jóccakát.
Takizse2010-09-10 22:57:11 // 104757
hát ne is legyen az
Takizse2010-09-10 22:54:53 // 104756
A turbós otó az más süti . a csiga miatt eleve nagyobb az olaj hőfoka .
"a 10W-60 -as olajat. Hidegoldali viszkozitása alacsony (10W), tehát az olaj hidegben is relatíve híg marad. Melegoldali viszkozitása magas, tehát az olaj nem veszít magas hőmérsékleten sem a kenési tulajdonságaiból." ezért jó az olajnyomásod
Abarth2010-09-10 22:46:03 // 104755
Akkor kettõ nem lehet rossz. : )
Takizse2010-09-10 22:43:38 // 104754
Az enyém is pont ilyen
Abarth2010-09-10 22:40:03 // 104753
Nekem a 16voltos 4,5 bar alapjáraton hidegen, melegen 4, 3000töl fordulaton 5. a kezdetek òta... 10w40el.. akkor most nem normàlis?
RoliQ42010-09-10 22:24:49 // 104752
lehet ezt is nézni meg azt is... nekem mióta 10W 60as van benne kb fél bar-al nőtt az olajnyomás és a motorolaj hőmérséklete is kevesebb lett valamivel
Takizse2010-09-10 22:09:19 // 104751
Öntsünk tiszta vizet a pohárba : Olajok
RoliQ42010-09-10 21:56:39 // 104750
10W 40 es kevesebb a nyomás... de nem ennyivel:)
Krisz1552010-09-10 21:53:08 // 104749
nekem 10W40 van. vagyis most akkor több vagy kevesebb kéne h legyen a nyomás?:D nekem alapjáraton talán vmivel kevesebb mint 2 Bar, sztem a csík alatt van kicsivel
RoliQ42010-09-10 21:52:09 // 104748
nah most megnéztem nekem : meleg motornál alapjárat 2,2 bar körül, 2200 -2300as fordulatnál 4 bar..! de ez 10W 60as olajjal értendő!:)
Takizse2010-09-10 21:48:52 // 104747
Az V6 az fincsi nekem is volt brrrrrrrrrrr.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-10 21:42:01 // 104746
Holnapra megnézem. Ma előszoba felújítás folyt ezerrel.
Krisz1552010-09-10 21:39:12 // 104745
jólvan mindegy nem érdekel, szétmegy a motor veszek egy V6osat bele Marklartól:)
Krisz1552010-09-10 21:38:23 // 104744
ja mellesleg okt 10-én autós nyílt nap a hungaroringen, sztem kinézek körözgetni. vki még?
Takizse2010-09-10 21:19:02 // 104743
Az sajna nekem sem mutat semmit sztem a gomba, vagy x akták.
Krisz1552010-09-10 21:13:11 // 104742
nem is az a baj.. 4.2-es új A8 Audi is úgy csattog hidegen mint egy lada... pár mpig. aztán beáll a technika és szépen duruzsol. nekem csak a nyomás a gáz, de lehet h az is okés, végülis az olajhőm sose volt jó már úgy vettem h nem jelez semmit
Takizse2010-09-10 20:59:40 // 104741
Lehet megvan ott a másik 2 csak meg kell keresni.
A vezérlés módosító lehet a hideginditásnál a zaj forrása az nekem is zörög egy pár másodpercig .
Krisz1552010-09-10 20:40:45 // 104740
tudtam én h mi hiányzik nekem. amúgy ja, 16V és én is vhogy 4 BAR-t sejtettem fordulaton..:S fele már meg is van
Takizse2010-09-10 20:35:35 // 104739
De lehet hogy a nagy tudományoskodások ellenére a olajgomba nem működik rendesen.
Rá kelene mérni arra az olajnyomásra rendes műszerrel mire messzemenő következtetésekbe bonyolódnánk. :-)
Takizse2010-09-10 20:31:21 // 104738
nekem is.
RoliQ42010-09-10 20:18:16 // 104737
nekem fordulaton van 4bar is az olaj nyomás:)
Takizse2010-09-10 20:17:05 // 104736
16 V - s a tied?
Krisz1552010-09-10 20:14:10 // 104735
lehet rosszul mondták, de ha rossz az olajpumpa akkor nem az van h egyáltalán nincs nyomás? mert ez a félig van félig nincs dolog furának tűnik. mindig kettőn áll, minimálisakat mozog
Krisz1552010-09-10 20:12:18 // 104734
hát most párszor indítgattam az új olajjal, és nem kattog, a régivel kattogott pár mp-ig, kicsit olyan hülye dízel feelingje volt. hogy hangosabb volt-e azt nem tudom, mert az első egy percben nekem van 1500ös fordulatom, utána esik lejjebb, akkor nyílván halkabb.
Takizse2010-09-10 20:04:26 // 104733
Grat.
meglepted valamivel?
beero1552010-09-10 20:01:03 // 104732
szép jó estét!!
tegnap volt egy éve hogy együtt vagyunk a fenevaddal, és nagyon nem bántam meg!!!!
Takizse2010-09-10 19:59:45 // 104731
Hidegindításnál nem kopog fel egy kicsit a motor, vagy hangosabb 1-2 mp-ig a szokásosnál?
Takizse2010-09-10 19:57:36 // 104730
Vagy azért nincs rendes olajnyomás, mert már kopottak a siklócsapágyak és a megnövekedett hézagok miatt a szivattyú kapacitása már nem elég.
Fairlane2010-09-10 19:44:42 // 104729
Vagy az olajnyomásmérő gomba döglődik..... szokott...
Goodboy2010-09-10 19:14:44 // 104728
normálisnak vélt olajnyomás 1000rpm ként 0.7 bar minimum
Goodboy2010-09-10 19:13:28 // 104727
akkor már csak olajpumpát kell cserélned ,és lesz olajnyomásod:-) ha igy hajtod csapágyadnak gatter lesz
Krisz1552010-09-10 18:53:06 // 104726
na akkor majd megnézem magasabb fordulaton, de pár hete mentem balatonra 180-200 között és akkor is 2 bar volt. na de most kapott új olajat, full feltöltve, ettől én csodákat remélek.
Thomika2010-09-10 18:41:39 // 104725
Ha nincs magas fordulat, akkor tökéletes a 2 bar... :) Nekem 1,8-2 körül van melegen alapjáraton és alacsony fordulaton autózva.
Krisz1552010-09-10 17:50:01 // 104724
2 BAR olajnyomás városi 50nél 5ösben az kevés? meg mondjuk olajcsere előtt is ennyit produkált 200nál.. most kapott új olajat, meg ilyen 300 ml TUTELA sport vmi adalékot olyan mint a méz, elvileg olajfogyasztást csökkenti, gyakorlatilag 1100-ért hoztam el ennyit megér alapon szép csendes a motor rá se lehet ismerni, de nem vagyok benne biztos h elég olajnyomásom van.
Takizse2010-09-10 15:55:20 // 104723
Hát ha heggesztik akkor biztosan kell síkoltatni.
Milyen mély a kráter és milyen messze van a robbanótértől?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-10 14:46:31 // 104722
Nekem van egy tartalék HFem, mit reszelésre vettem. Marklarnál én vettem le a blokkról, de van benne egy-két említett kráter. Fel lehet azt hegesztetni inkább? Ha reszelem, akkor megtartanám az eredeti magasságát a HFnek.
Tentacle2010-09-10 11:40:41 // 104721
Versenyre/tuningra HF tömítést valószínűleg érdemes (bár ilyen is szétégett már mintha kartonból lett volna, persze nem utcai használatban volt), többit valószínűleg nem éri meg, hacsak nem olcsóbb, mint a tömeggyártott :)
András bácsi2010-09-10 11:31:01 // 104720
Főleg, hogy mindenre van alsó határméret.
süsnye2010-09-10 11:23:33 // 104719
lehet, h egyről beszélünk, mert nekem is Mogyoród rémlik, vagy Gödöllő?.... mind1 :)

s pl. HF és szfedél tömítést érdemes így csináltatni? tartósabb, megbízhatóbb? esetleg kipu tömítések?
Tentacle2010-09-10 11:17:17 // 104718
Szép dolog az elmélet, de gyakorlatban erre nem nagyon adnak ... egyébként meg a kompresszió sem valószínű, hogy tökéletesen gyári, meg egyébként is van bizonyos hibatűrés a dologban, a hengerfejből sem kell mm-ket leszedni (hacsak nem ez a cél :)).
Tentacle2010-09-10 11:13:35 // 104717
Mogyoródon van egy ember, aki gyárt is kérésre tömítést, akár fémből is, bármilyen vastagságban.
Takizse2010-09-10 11:01:46 // 104716
Szerintem sikoltatni csak ha tényleg muszály, vagy ha kráteresre marta a fagyálló. Nekem is volt hengerfejes a vas, nagyon megfort mire észrevettem (pont egy szerpentines vágtában voltam és nem volt időm figyelni a műszereket) :-) olyan szinten hogy a kipufogön jött ki a fagyállós viz a hengerfelynek semmi baja nem lett.
kapott új tömítést oszt csá.
süsnye2010-09-10 10:54:56 // 104715
anno, nekem Kari ajánlott a HF projektemnél egy embert, akihez ő is szokta vinni az ilyen tömítéseit rezezni, a gtv-hez, amivel verseneyzetk.... Egy vékony rézbevonatot csinál rá, potom pénzért.
Robiik2010-09-10 10:49:11 // 104714
igen, nem túl jó ha átmegy öngyulladósba. még a végén nekiáll kormolni :)
Takizse2010-09-10 10:35:21 // 104713
Csőkken a robbanótér nagyobb oktánszámú benzinnel fog tökéletesen működni.
Tentacle2010-09-10 10:13:45 // 104712
Benzines autónál nem divat váltogatni a vastagságokat (szerintem csak 1féle van), ez inkább csak dízelnél lényeges.
Takizse2010-09-10 09:30:46 // 104711
Sikoltatás után vastagabb hf. tömítés kell.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak