gekki2010-09-13 18:40:02 // 104802
afri2010-09-13 17:53:58 // 104801
nna, a hétvégén mentem pár száz kilométert a V6-tal (Eger-tiszafüred-nyíregyháza, aztán vissza) és érdekes módon nem produkálta a korábban említett hűtővizes problámát! (levegős volt a hűtővízrendszer)! ugye itt többen arra gondolta(to)k, hogy hengerfejes!
de amióta kicseréltem a kiegyenlítőtartály kupakját, már "jó" -elvileg!
bár azóta nem nyomtam soha neki, amolyan öregapókásan közlekedtem, de így nem levegősödött!!
megjegyzem, (azért még nincs kizárva, hogy hengerfejes)!!!! ... de ha télleg az, akkor csak nagyon iciri-picirit!! :-DD
de amióta kicseréltem a kiegyenlítőtartály kupakját, már "jó" -elvileg!
bár azóta nem nyomtam soha neki, amolyan öregapókásan közlekedtem, de így nem levegősödött!!
megjegyzem, (azért még nincs kizárva, hogy hengerfejes)!!!! ... de ha télleg az, akkor csak nagyon iciri-picirit!! :-DD
süsnye2010-09-13 10:32:22 // 104799
hogy a mi nem jön be neked, Te nájtrájder függő? :P :))
süsnye2010-09-12 21:49:32 // 104798
olajgomba lesz az sztem.... gyenge pont és hamar elfárad, nem kell betojni :) nekem sosem működött és semmi baj, pedig már belerakta több, mint 70e -t ;)
a kontrollámpa a fontos :)
a kontrollámpa a fontos :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 21:27:56 // 104797
Nekem inkább egy jó lakatolás kéne lassan. De asszem majd tavasszal. :-P
Longman2010-09-12 20:35:01 // 104796
a harmadáért megcsináljuk neked pont ilyenre.. :)
Buksi2010-09-12 18:42:17 // 104795
Nekem nem nagyon jön be ez a Zender kitt! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 18:34:14 // 104794
A készletet azért le lehetne menteni róla. Amúgy van egy másik piros is 1200-ért. Az is V6 és ki van eléggé szélesítve.
Buksi2010-09-12 18:26:09 // 104793
Eléggé oda van! :-/
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 18:17:53 // 104792
Azt mondtad, hogy 1 napra mentek valamire alkudni.
Ennyi ideig tartott az alkudozás? :-DD
Bazz, ha ilyen motor kell, akkor be kéne egyet szerezni tartalékba a 2.2(2.0) 16V moci mellé. Amíg azt meg nem főzöd, addig a dízelt rendbe lehetne rakni.
Ennyi ideig tartott az alkudozás? :-DD
Bazz, ha ilyen motor kell, akkor be kéne egyet szerezni tartalékba a 2.2(2.0) 16V moci mellé. Amíg azt meg nem főzöd, addig a dízelt rendbe lehetne rakni.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 18:14:23 // 104791
Emberek!
Zendert kompletten valaki? :-DD
Zendert kompletten valaki? :-DD
Marklar1552010-09-12 18:13:44 // 104790
Nohh. Tegnap este megérkeztünk egy őrségi kirándulásból.
4-en mentünk 1,9TD Dedrával. 6,2-6,4 re jött ki a fogyi. Országúton 90-100km/h val. Autópályán 120-140km/h val. mellék utakon ahogy jött.
Bakker. Ba...a a csörőm, hogy hétköznapi autóba az az SW155 be csak egy ilyen moci kellene...
Voltunk Szlovéniában, Grazban is és Klagenfurtban is. A megtett több,mint 1500km alatt 1! Azaz egy darab 155 öt látamm. Azt is hazafelé a 8 ason Veszprém- után. Várpalotán fordult el előlünk. Asszem KMB volt a rendszáma... ? Mondjuk Delta2 Dedra sem volt több 4db. Viszont az osztrákoknál meglepően sok 147-156-159-166 os volt. Főleg Grazban.... Még MITO-k is...
Népautók:)
4-en mentünk 1,9TD Dedrával. 6,2-6,4 re jött ki a fogyi. Országúton 90-100km/h val. Autópályán 120-140km/h val. mellék utakon ahogy jött.
Bakker. Ba...a a csörőm, hogy hétköznapi autóba az az SW155 be csak egy ilyen moci kellene...
Voltunk Szlovéniában, Grazban is és Klagenfurtban is. A megtett több,mint 1500km alatt 1! Azaz egy darab 155 öt látamm. Azt is hazafelé a 8 ason Veszprém- után. Várpalotán fordult el előlünk. Asszem KMB volt a rendszáma... ? Mondjuk Delta2 Dedra sem volt több 4db. Viszont az osztrákoknál meglepően sok 147-156-159-166 os volt. Főleg Grazban.... Még MITO-k is...
Népautók:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 17:33:01 // 104789
Nem semmi járgányok! :-OOO
Buksi2010-09-12 17:00:39 // 104788
Nagyon komolyak! :-O
belus1552010-09-12 16:55:02 // 104787
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 11:26:30 // 104786
Igen, elvileg motorvezérlést is. De hogy hogy, arra a manualt kell leszedni.
atesssz2010-09-12 11:25:03 // 104785
mást is ki lehet villgotatni a tester-rel?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 11:18:32 // 104784
Igen, csak az ABS-t.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 11:17:37 // 104783
A 47-es kódra először 4-et villog, utána 7-et. Először mindíg a 10-es helyiértéket adja, utána az 1-est.
A teszt vége ismét a 12 lesz háromszor egymás után.
A teszt vége ismét a 12 lesz háromszor egymás után.
atesssz2010-09-12 11:07:07 // 104782
honnan tudom, hogy mikor fejezte be a diagnosztikát?
ez a diag csak az ABS-t fogja nekem kivillogni?
ez a diag csak az ABS-t fogja nekem kivillogni?
atesssz2010-09-12 11:05:09 // 104781
és akkor a 47-es kóddal 47-et fog villogni az ABS visszajelző?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 10:42:31 // 104780
A manual szerint:
Megkeresed az ALFA TESTER csatlakozóját. Ez lehet a motorvezérlő vagy az ABS mellett, de inkább az első És lengő csati, nincs rögzítve fixen. 3 pólusó csatlakozója van és asszem le van dugózva kosz ellen. Van benne egy FEHÉR-PIROS, egy FEKETE és egy VILÁGOSKÉK(vagy világosbarna)-FEHÉR vezeték. Az utóbbit lekötöd testre és ráadod a gyújtást, majd árgus szemekkel figyeled az ABS lámpát a műszerfalon:
-Először a 12-es számot kell kivillognia (teszt kezdete)
Elsőre a 10-es helyiérték jön, majd az 1-es.
( EGY villanás - szünet - KÉT villanás - szünet)
-Ezt háromszor villogja ki. Utána jönnek a hibakódok
Egyszerűbb ha képen teszem be:
A teszt lezárásaként ismét jön a 12 háromszor.
Megkeresed az ALFA TESTER csatlakozóját. Ez lehet a motorvezérlő vagy az ABS mellett, de inkább az első És lengő csati, nincs rögzítve fixen. 3 pólusó csatlakozója van és asszem le van dugózva kosz ellen. Van benne egy FEHÉR-PIROS, egy FEKETE és egy VILÁGOSKÉK(vagy világosbarna)-FEHÉR vezeték. Az utóbbit lekötöd testre és ráadod a gyújtást, majd árgus szemekkel figyeled az ABS lámpát a műszerfalon:
-Először a 12-es számot kell kivillognia (teszt kezdete)
Elsőre a 10-es helyiérték jön, majd az 1-es.
( EGY villanás - szünet - KÉT villanás - szünet)
-Ezt háromszor villogja ki. Utána jönnek a hibakódok
Egyszerűbb ha képen teszem be:
A teszt lezárásaként ismét jön a 12 háromszor.
atesssz2010-09-12 10:26:56 // 104779
mi az hogy kivillogtatni?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 10:20:05 // 104778
Amúgy ki is tudod villogtatni a manual szerint és akkor nem kell keresgélni.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 10:18:42 // 104777
A jeladó oldalára mérjél reá. A manual szerint kb 1 kOhm-nal kell lennie. H méred, közben mozgasd meg a másik kezeddel a madzagot.
Az egyik ismerősöm 164-ében én cseréltem szenzort, mert szétdörzsölte a vezetéket valami a futóműnél. Lehet még ilyen gond is.
Az egyik ismerősöm 164-ében én cseréltem szenzort, mert szétdörzsölte a vezetéket valami a futóműnél. Lehet még ilyen gond is.
atesssz2010-09-12 10:14:24 // 104776
és akkor most a szenzor oldalra mérjek rá, vagy arra, ami a jeladóból jön? :D
Nemtom mennyinek kell megnézni, valaki segít? B-)
Nemtom mennyinek kell megnézni, valaki segít? B-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 10:12:44 // 104775
Jól tudod. :-D
atesssz2010-09-12 10:10:58 // 104774
ott mérjem, ahol össze vannak csatlakoztatva a sárga csatival?
Elsők ugye a motor térben, hátsók pedig a hátsó ülés alatt. jól tudom?
Elsők ugye a motor térben, hátsók pedig a hátsó ülés alatt. jól tudom?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-12 10:07:04 // 104773
Az egyik ABS szenzor vezetéke a ludas a dologban. Nézd meg a manualban, hogy mekkora ellenállást kell mérni a csatiján és mozgasd meg a vezetékeit. Az egyik kontakthibás lesz.
Longman2010-09-12 10:05:42 // 104772
nekem ugyanezt csinálja..
atesssz2010-09-12 10:00:18 // 104771
sziasztok
Az mitől lehet, hogy az ABS visszajelző csekklámpa néha el kezd világítani?
Pl. ha indítom az autót, van amikor nem alszik el a lámpa, viszont ha leveszem a gyújtást, várok pár mp-t, és újra ráadom, akkor már elalszik. Van úgy hogy pár km után ismét kivillan, de volt már olyan is hogy Horvátországba lefele menet nem is villant ki. Mitől lehet ez? Várom az ötleteket.
Ja, amikor világít a visszajelző, akkor az ABS sem működik, amikor nem világít, akkor műxik.
Az mitől lehet, hogy az ABS visszajelző csekklámpa néha el kezd világítani?
Pl. ha indítom az autót, van amikor nem alszik el a lámpa, viszont ha leveszem a gyújtást, várok pár mp-t, és újra ráadom, akkor már elalszik. Van úgy hogy pár km után ismét kivillan, de volt már olyan is hogy Horvátországba lefele menet nem is villant ki. Mitől lehet ez? Várom az ötleteket.
Ja, amikor világít a visszajelző, akkor az ABS sem működik, amikor nem világít, akkor műxik.
Alfás Theo2010-09-12 06:41:02 // 104770
"RENDKIVÜL MEGKIMÉLT IDÖS TULAJTOL ELADO!"
De engem nem érdekel a tulaj állapota! Nem vagyok az örököse! 8o))
De engem nem érdekel a tulaj állapota! Nem vagyok az örököse! 8o))
Alfás Theo2010-09-12 06:38:50 // 104769
Abarth2010-09-11 23:37:45 // 104768
Menj ki checkold le a tied ;) :D
atesssz2010-09-11 23:32:50 // 104767
kézi fék? alap felszereltség :)
Abarth2010-09-11 23:29:22 // 104766
Goodboy2010-09-11 22:20:33 // 104765
az lehet,de ezek a motorok érzékenyek az olajnyomásra ,mert itt van fordulat nem ugy mint a jo öreg iguliknál:-)
Papamaci2010-09-11 21:34:31 // 104764
Túl variáljátok ezt az olaj kérdést.Nekem nem müködik az óra tehát ilyen hogy mennyi az olajnyomás nem kérdés:DDD Kontroll lámpa inditás után kialszik oszt jól van:DDD A titok 10000 km-ként olajcsere és jo olajjal járni!! Én most 5w 60-as járok.Szerintem ennyi ami meg már szar annak már mindegy!!!
Goodboy2010-09-11 20:13:10 // 104763
amit mondtak neked ,lehet valoság,de amikor megkopik a z oilpumpa nagy lesza résveszteség és csökken az olajnyomás!Én a Q4 en emiatt cserélek olajpumpát! az oolajat hibáztattam,de kiderült ,h a 10-60w selenia racing sem megoldás:...
Imyx2010-09-11 15:58:58 // 104762
Nekem majdnem 4 bar hidegindításnál az olajnyomás. Nagyobb fordulaton 4 után van valamivel. 10w40-el. De ez csak akkor, ha kb. max-on van az olajszint.
De nagyon gondolkodom a 10w60-on. Érdemes tél előtt belerakni? Nem lesz túl sűrű? :). Eszegeti az olajat, emiatt akarok 10w60-at.
De nagyon gondolkodom a 10w60-on. Érdemes tél előtt belerakni? Nem lesz túl sűrű? :). Eszegeti az olajat, emiatt akarok 10w60-at.
Robiik2010-09-11 15:35:20 // 104761
ez egy jó kérdés, az előző tulaj szerint 10w-40, de nem jó minőség. elvileg a hővédő lemez csökkenti a tüneteket, amíg lesz fölösleges pénzem olajcserére ( ami most benne van az full újnak néz ki és a legdrágább szintetikusat fogom belerakni :) )
Takizse2010-09-11 07:17:16 // 104760
milyen olaj van benne?
Robiik2010-09-11 00:56:39 // 104759
de jó nektek, nálam alapjáraton meleg motornál majdnem 1 bar a nyomas :) igaz nincs a kipufogón a hővédő lemez.
Takizse2010-09-10 23:02:41 // 104758
Jóccakát.
Takizse2010-09-10 22:57:11 // 104757
hát ne is legyen az
Takizse2010-09-10 22:54:53 // 104756
A turbós otó az más süti . a csiga miatt eleve nagyobb az olaj hőfoka .
"a 10W-60 -as olajat. Hidegoldali viszkozitása alacsony (10W), tehát az olaj hidegben is relatíve híg marad. Melegoldali viszkozitása magas, tehát az olaj nem veszít magas hőmérsékleten sem a kenési tulajdonságaiból." ezért jó az olajnyomásod
"a 10W-60 -as olajat. Hidegoldali viszkozitása alacsony (10W), tehát az olaj hidegben is relatíve híg marad. Melegoldali viszkozitása magas, tehát az olaj nem veszít magas hőmérsékleten sem a kenési tulajdonságaiból." ezért jó az olajnyomásod
Abarth2010-09-10 22:46:03 // 104755
Akkor kettõ nem lehet rossz. : )
Takizse2010-09-10 22:43:38 // 104754
Az enyém is pont ilyen
Abarth2010-09-10 22:40:03 // 104753
Nekem a 16voltos 4,5 bar alapjáraton hidegen, melegen 4, 3000töl fordulaton 5. a kezdetek òta... 10w40el.. akkor most nem normàlis?