Fórum >> Típusok >> 155

sprint832010-09-17 20:41:42 // 104952
Privátba elmondok 1-2 dolgot ha érdekel:))
afri2010-09-17 20:39:45 // 104951
jó, értem, hogy majd jön a kárszakértő, de én már szivem szerint holnap nekiállnék helyrepofozni, amit lehet, mert így nem nagyon akarnék vele járni!
bár sok baja nem lehet végülis, az index villog, csak a búrája tört ki!
de legalább a ködlámpát is ezzel a reccsel letudhatom -csak halkan megjegyzem, hogy az már mióta megvan a kocsi ki van törve! :-)

kapásból úgy bement az első lökös, hogy beleért a kerékbe, szóval még ott a helyszínen kintebb kellett rángatnom!! akkor ha jön a kárszakértő, nyomjam vissza, ahogy állt?? :-D
afri2010-09-17 20:35:29 // 104950
aham, okés, ezt kipróbálom én is! :-))
sprint832010-09-17 20:12:38 // 104949
A passatba meg 70-el rongyolt bele egy Swift fék nélkül. A passattal meg kb. 10-el araszoltunk mert fordultak előtte. Van vonóhorog rajta, még meg akkora mint egy teherautón:) 1,2 t-s amúgy. Na az megfogta a Suzukit, szabályosan ketté tört a rendszám a blokkba belefúródott a horog, szóval kuka lett az eleje meg a motor:)) a passatnak meg egész kicsit felgyűrődött a fenéklemeze. De csak mm-eket, annyi volt, hogy a hátsó ajtók épp becsukódtak annyi hézag marad. Egyébként teljesen használható maradt a kocsi, a sallangok mint a lökhárító meg az egyik lámpa törtek össze, meg a csomagtér ajtó horpadt be. De a lökhárítót sikerült megcsinálnom kis melegítéssel visszaugrott a helyére majd meghegesztettük. Ki is húzattuk a kocsit, szépen ki is jött belőle minden. De ilyet nem nagyon láttam még más kocsin a vonóhorog gyárilag benne van a lökhárítóba, együtt jönnek le szét sem lehet szedni, de kb. 120 mm vastag csőből van a horog tartója végig a lökhárító két szélső felfogató pontja között:)) Szóval elég merevvé tette a hátulját:))
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-17 20:00:05 // 104948
Én 4 éves voltam, amikor a Vizafogó lakótelepre költöztünk.
Az első héten kiöntöttem a meggyszörpöt az új szőnyegre, de most nem ez a lényeg. :-DD

Ugye Dunapart, örök panoráma a budai hegyekre. De kicsit zajos volt a Népfürdő utca, ezért a 2. emelet helyett a 8.on vettünk lakást. Az 80.000-rel drágább volt a panoráma miatt. Az augusztusi tűzijátékot a tetőről néztük. Amikor már nagyobb voltam, akkor néha láblógatva. Mondom, 10. emelet.
Buksi2010-09-17 19:53:19 // 104947
Részvét kollega! :-(((
Sztem ez Isteni sugallat volt feléd, hogy nem szabad eladni a gépet, hanem szépen fel kell újítanod! ;-)))
Buksi2010-09-17 19:49:58 // 104946
Óóó, de jó világ van egyeseknél! :-DDD
Azért irigyellek ám! ;-))))
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-17 19:49:28 // 104945
Még egy. Atyámnak 2009. tavaszán volt egy balesete. Off a záróvonal inenső oldaláról akart besorolni a teli sorba, szembe meg jött egy Hyundai H1 egy S60, meg atyámék az Off Roverral. A H1 persze lefékezett, az S60 belement féklámpa nélkül. Atyám meg bele a Volvoba. Állóból indultak max 40 méterről lámpától. Volt kárfelvétel meg minden. Erre nemrég kaptam egy levelet, hogy a Wabard (soha többé) kifizetett a Volvos drapp bodzaszedőnek 526.000 pénzt. Ha 6 héten belűl befizetem egyben a biztosítónak, akkor nem romlik a bonus-malus besorolás.
Legszebb az egészben, hogy a Volvos szerint nagy sebességgel lökték bele a H1-be (S60 2.4D= kb 1600 kg, Rover 45= 1140 kg). A kihallgatáson meg meg is fenyegette atyámat a rendőrnő előtt. Meg: a Volvoban kiszakadt a vezetőülése, meg hátfal csere kellett neki. Csomitető fotókkal bizonyíthatóan nyitható. Sőt, még a lökhárító sem mozdult el a helyéről. Minden illesztés hibátlan. A Roverünkben a hűtőig lett kár.

Aki belemegy egy Civiccel az S60ba nagy sebességgel az halott.
Az újpesti Rover bontós gyerek szerint 250-ből meg van az eleje, ha komplett elviszünk mindent hozzá, egyszerre...
Buksi2010-09-17 19:47:53 // 104944
Ejjjj, ez nem jó hír! :-((
Remélem azért hamarosan sikerülni fog! :-)
Zsocy1552010-09-17 19:42:08 // 104943
Az első képen, mintha az enyémet látnám 2011-ben ! :)))
Zsocy1552010-09-17 19:40:55 // 104942
Részvét !!! :(((
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-17 19:38:47 // 104941
Racevét :-(((

FONTOS!!!

A biztosítóhoz adj be egy papírt, hogy "kérem a gépjármű balesetből eredő értékcsökkenésének megtérítését".
Ezt egy ismerős mondta el egy pár éve. Az autó 1 éves koráig azonnal kifizetik, utána meg hallgatnak róla. Így vettem le a biztosítót anno még 70 pénzre...
sprint832010-09-17 19:19:40 // 104940
Sajnálom ami történt!:(
Nekünk a passatba belejöttek még júniusba és ott is elismerte a vétkes a felelősségét. A hungáriánál volt mind 2 autó biztosítva így viszonylag gyors volt az ügymenet. Szombaton volt a baleset és következő hét szerdán már jött is a kárszakértő. Gyors kárra vetettük vele, mert ezt is sürgős volt intézni. És még így is, hogy azonos volt a biztosító mind2 kocsin múlt hét péntekre érkezett meg a pénz a számlára. Szóval nem olyan gyorsan zajlanak a dolgok. De az a lényeg, ha már a kárszakértő látta, megírta a jelentését, elfogadtad onnan kezdve meg lehet csináltatni. A passattal is így volt a baleset után 2 héttel már jártunk vele csak még nem volt lefényezve. Pedig gazdasági totálkárnak indult az egész.:)) De a gyors kár egyszerűbb megoldás volt a számlák miatt:)))) És még így is jól sikerült kijönni az egészből:))
afri2010-09-17 18:31:07 // 104939
először elvittem oda (KÖBE), de ott meg azt mondták, hogy vigyem a Postához!! :-(
Thomika2010-09-17 18:28:42 // 104938
Az tök mind1 ő kinél van. Neked a saját biztosítódhoz kell vinned, ők lefotózzák, aztán intézik. a Posta biztosítóval az a gond, hogy nincs saját kárfelmérő részlegük, hanem egy külsős balfasz céggel csináltatják mindezt! Azok meg persze xarnak rá mindenre! Ezért jobban jársz ,ha elviszed a saját biztosítóhoz!
Krisz1552010-09-17 17:26:41 // 104937
fogalmam sincs, de hétfőn felhívnám azért a biztosítót h sürgős lenne, meg amúgyis.
afri2010-09-17 17:18:29 // 104936
óóó, de mikoooor ?? :-/
:-)
Krisz1552010-09-17 16:59:06 // 104935
egy kölyök a biztosítótól le fogja fotózni ja.. nem sokat kéne addig javítani rajta.
afri2010-09-17 16:55:10 // 104934
el is vittem utána a papirt!!
a csávó a Magyar Posta Biztosítónál van!! :-/
elvileg a kárt le kell fényképezniük először, nem??
addig nem csinálhatom, én meg már haladnék vele!!
vagy hogy történik ez?
Krisz1552010-09-17 16:43:19 // 104933
enjoy
Thomika2010-09-17 16:30:21 // 104932
Részvét! :((((

De nem kő bekaksizni! Van papírod, szépen elhúzod beled a biztosítóba, és beszedsz egy valag pénzt! Ebből eljössz Markalnd-ba és bevásárolsz! Ez kb. 50-80k közé eső kár. Ebből bőven meg lehet venni minden alkatrészt és lefényezni! De sajnos, némi időbe kerül!
afri2010-09-17 14:54:06 // 104931
aaaajh ... ez a geci időőő!! :-//
ma az egri Tesco parkolóban sikeresen összekoccoltam egy béna suzuki igniszes fószerral!! >:-//
természetesen ő volt a hibás, amit el is ismert!! ... különben a viperával agyonvertem volna!! :-DDD
az egyik kanyarban átjött a belsőívre, ahol én haladtam, és hát a sok parkoló autó miatt nem is láthatott igazán, én is ilyen ganaj esős időben már hiába fékeztem, elkerülhetetlen volt a kocc!! meg ha ő a sávjában marad, akkor meg pláne megúszható lett volna ez az egész!!
mivel siettem (barátnőmet vittem a nagybuszmegbe), ezért volt olyan rendes a hapsikám, hogy megvárt, míg vissz aérek! volt nálam az a káreseti bejelentős rajzolós papír, ki is töltöttük rögvest!!

hogy rotttthagggyon ki az összes foga!!!! he!!

így most nem tudom mitévő legyek! :-(
így hogy aggyam el??!
most már csak el kéne vinni kasztnishoz! akkor már kijavítani hátul a sárvédőíven a rozsdásodást is! meg itt elöl ugye kell fújni a lököst, meg a javítás helyeit is!
ennyivel nem tudom többért eladni!!
aaaajh ... a francba!!!
süsnye2010-09-17 13:07:57 // 104930
fojtószelep potit néztétek?
Takizse2010-09-17 10:39:35 // 104929
Gyujtás oldal rendben?
(gyertyák, kábelek.?) trafók valószínűleg jók mert akkor alapjárat sem lenne rendes.
Nekem okozott a hasonló problémát a hátsó kipufogó dob belseje összekuszálódott.
afri2010-09-17 09:07:27 // 104928
én már szoptam hasonló ok miatt ... igaz a saját hibámból! és ezt már mindkét Alfámnál eljátszottam! :-)
amikor szétszedegettem rajta dolgokat a motortérben átpucolásra, stb., akkor a legvégén elfelejtettem rákötni a csatlakozót a LMM-re, aztán csodálkoztam miért nincs erő a kocsiban, ... pár méter után rájöttem! :-D
egyébként az alapjárat úgy nagyon tetszett, dadogott, mint egy vérbeli versenygép!! :-DD
Thomika2010-09-17 08:57:45 // 104927
"AC + benzinvezeték kicserélve és a lélegeztető gépen a computer nem jelez hibát."

No ezért gondolom én, hogy esetleg nem jut bele elég levegő, mert ugyan lehet, hogy gép szerint minden jól működik (LMM is tesz ia dolgát, AC, stb ok), de a benzin szűrő és a légszűrő ellenőrzés fontos lenne! És ez még egyszerűen, olcsón orvosolható probléma!
Thomika2010-09-17 08:55:11 // 104926
Injector? Esetleg Alapjárati motor? légtömegmérő! Vmiért nem tud megfelelő keveréket képezni! Előbb nézzétek végig a teljes benya útvonalat, majd a levegő útját! Egyébként banálisan hangzik, de nézzétek meg a légszűrőt! Ha el van tömődve, nem fog tudni fordulaton elég levegőt beszívni, és befullad! A levegő útvonalat kicsit egyszerűbb végigkövetni! Haver autójában volt már ilyen probléma.
Thomika2010-09-17 08:50:18 // 104925
Gondolom, manualból nézted...akkor ha lesz egy kis időm átböngészem... Azért köszönöm. ))
Thomika2010-09-17 08:45:31 // 104924
Dobálózol itt a tonnákkal :) Én akkor sem mennék fel olyan magasba egy vagy két kötélen. A legdurvább magasság, ahol jártam épületben a CN Tower Torontóban. 457m magasan vannak az éttermek és a kilátó... mindezt 50% üvegpadlóval! Elég brutális :) Majd megkeresem az a képet és felteszem. :)) fotóztam egyet lefelé. Volt szerencsém a WTC tetején is álldogálni, Empire State Building-en is jártam, de azok nem olyan magasak mint a CN Tower.
Thomika2010-09-17 08:40:52 // 104923
Köszönjük, eddig minden rendben, szépen növöget :) A héten volt 2 hónapos :) Egyelőre a villáskulccsal még nehezen bánik, de a pollenszűrőt már kisujjból megoldja! ;)))))
Thomika2010-09-17 08:38:32 // 104922
Ez brutális.... :P De a kilátás szép! :)))
Zsolt1552010-09-17 07:52:02 // 104921
Esetleg, ha van valaki tud segíteni, hogy mi lehet a baja, azt megköszönnénk.


Egy 95'-s 2,0 16V-s gépe van, és egyszer csak úgy gondolta az autó, hogy nem pörög fel. Alapjáraton szépen jár, nagyon lassan veszi a fordulatot, viszont az első nagyobb gázadásra befullad.
AC + benzinvezeték kicserélve és a lélegeztető gépen a computer nem jelez hibát.
Zsolt1552010-09-17 07:46:58 // 104920
Vittem is szorgalmasan. :-))) Csak még mindig nem tudják talpra állítani a barátom autóját. :-(((
Buksi2010-09-17 03:41:39 // 104919
Csak nehogy elbízza magát! :-D
Buksi2010-09-17 03:41:13 // 104918
Egyenlőre meg, de kivárom a végét! :-DD
Marklar1552010-09-17 00:28:20 // 104917
Az az. Jó fej...:)
Marklar1552010-09-17 00:26:05 // 104916
Még most is azon mosolyogsz, hogy occon megúsztad...:)
Fairlane2010-09-16 23:11:46 // 104915
Na, egyébként sikerült kitúrni ugyanazt a videjót, csak más linkkel :P

Borzonghattok a g*cimagastól... :)
Fairlane2010-09-16 23:01:45 // 104914
Vazze...

Majd három évig laktunk albérletben egy első emeleti kecóban. Ezalatt kb kétszer voltam kint az erkélyen, a korláthoz pedig 20 centinél közelebb nem mentem, nemhogy még rákönyököltem volna vagy ilyesmi.....
Mert rühellem a magasat.....


Mondjuk az érdekes, hogy házfelújításkor simán rohangáltam a kőművesbakokon, kétésfél méter magasban két szál deszkán... mert muszáj volt, meg mert azt én állványoztam, és így valszinüleg befogadta az agyam... :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-16 22:14:50 // 104912
A kötél min. 2t-t bír. Kettővel vagy bekötve. A testheveder fogja a derekadat, a combodat és a válladat. A karabínerek 3t, a kikötő heveder 2.5t-t bír. Az idő szép. Ha TE úgy ítéled meg, hogy fent nagyon fúj a szél (+- 0.4mkilengés a munkamagasságban), akkor nem vagy köteles felmenni.

OFF

Kicsi Thomika hogy van? Szereltek már együtt? :-D
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-16 22:07:21 // 104911
Az egyik csati a fűtés, másik a szenzor. A fűtés vezetékei gy színűek. Asszem fehér. És ha jól olvasom, akkor kb. 3 Ohmnak kell lennie a lábak közt.

A jelcsatit már nehezebb kimérni, mert járó motor kell hozzá. Akkor a csatik között 0.1-1V között kell mérned. Ha jó a lambda-érték, akkor kb. 0.7V. Az ellenállás 1+ 1.5 Ohm a manual szerint.

Ha a motort beindítod, akkor a kocsi kábelkötegén a fűtés csatiján az egyik láb 12V, a másik 0V.

Sajna ennyit tudok csak róla. :-(

Amúgy ha lehúzod a szondát és jobb az autó fogyasztásilag meg viselkedésileg, akkor a szonda xar, mert az ECU ideális körülményekre optimalizált vészprogrammal fut.
afri2010-09-16 21:46:48 // 104910
:-DD
... így könnyűű! :-)
hogy mik nem jutnak az ember eszébe .. :-O
Thomika2010-09-16 21:46:09 // 104909
Azért én 60m-en sem lógnék! :P
Thomika2010-09-16 21:45:12 // 104908
Tsiga bácsi!

Akartalak hívni, csak elfelejtettem...... Tudod hogy kell lambda szondát kimérni, ha épp nincs beszerelve?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-16 21:42:52 // 104907
Én is festettem a tornyot, mint alpinpista :-P
Meg volt a misinai TV-torony is. Igaz, hogy csak a 4. podeszen voltam, ami kb 60m-t jelent, de akkor is jó volt :-D



Ez meg off de jó:


:-DDDDDDDDDDDD
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-16 21:28:44 // 104906
Miért lep meg?

afri2010-09-16 21:11:01 // 104905
nem ide tartozik, de láttátok ezt a híradóban??? :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-16 20:37:31 // 104904
Az a büdös helyzet, hogy az ABS-hez tartozó kódtáblázat csak 55-ig tart.

38 - nincs ilyen kód
49 - ilyen sincs
74 - ilyen sincsen.

A manual alapján az ABS lámpának kellett volna villognia. Az, hogy az injektor-lámpák villogtak azt jelenti, hogy ezek nem az ABS hibakódjai.
Buksi2010-09-16 20:18:12 // 104903
Tényleg nagyon rendes gyerek ez a Peti! :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak