Fórum >> Típusok >> 155

Robiik2010-09-25 22:33:05 // 105202
szerintem azért a leesztergált tárcsák és a d2 között is van alternatíva. csak a sith-ek gondolkodnak végletekben :P

Ha ellopják a 300ezres kocsimat benne a 400ezres fékekkel az lehet hogy még mindíg nem fáj annyra, mintha ellopják a 10milkás kocsit akármilyen fékekkel :) de ne abból induljunk ki hogy úgyis ellopják.
Buksi2010-09-25 22:24:21 // 105201
Többet érne a fékrendszer, mint maga az autó! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-25 22:23:12 // 105200
Igaz is. Inkább veszek az autóra egy 370.000 FT-os D2 fékrendszert. Így nem azon kell izgulnom, hogy az autót viszik el, hanem a fékrendszert.
Buksi2010-09-25 22:20:50 // 105199
De sztem ez nem ugyanaz a Brembo, mint ami a 166-on van! Már a felfogatása sem egyezik!
Robiik2010-09-25 22:16:48 // 105198
hát nem tudom, elképzelem talin hogy hangzana:

öcsisajt az én verdámban esztergányolt bmw fékek vannak mer túl drága lett volna valami normális, vagy esetleg 16os felni :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-25 22:15:55 // 105197
Ez egy 75-é. De akkor még beférhet a 310-es tárcsa meg a 4 dugós Brembo a 15-ös kerék alá. A könyv szerint nagyon jó fékhatás. És nem kell sok pénzért féket venni.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-25 22:13:47 // 105196
Nem tudom. Asszem igen.
Buksi2010-09-25 22:12:25 // 105195
Na jó, de ez nem a 155 első tengelye!
Robiik2010-09-25 22:10:57 // 105194
elég csiszre :)

meg miaz hogy redukálva? leesztergálnak az átmérőből 5mm-t?
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-25 22:07:19 // 105193
Hali! Fék témában egy kivágott oldal egy Alfás könyvből:

A szokásos 4 dugós Brembo féknyereg+ E36 M3 féktárcsák 315mm-ről 310mm-re redukálva. E kép alapján beférhet 15"-os felni alá is.

Robiik2010-09-25 21:57:39 // 105192
a kormány nem tetszik, a motor meg nagyon nem, de a többi pöpec :)
meg valami robot beköltözött a csomagtartóba
Robiik2010-09-25 21:47:13 // 105191
ma reggel észrevettem, hogy valami istenbarma meghúzta a jobb elejét a kocsinak. szerencsére nem nagyon, alig látszik, viszont arra pont elég volt, hogy elhagyjam az indexbúrát...
Buksi2010-09-25 10:59:30 // 105190
Ez atesz155-é, de asszem már nem eladó! :-)
SD2010-09-25 10:38:08 // 105189
Az megnint más, az emg a közbetlen kormányzás és a futómű miatt.


Igazából a nyíl egyenes inkább 130 fölött jön nekem 150-170 körül meg már lapul:) De akkor már a szél is nyomja:)

Az élénkséget az első futómű keméynsége adja: mert nem kenődik jobbra balra hanem rögtön mozdul a bódé is.

Ha meg billeg nagyon akkor kivannak a stabilizátorok, meg a gátlók.
Robiik2010-09-25 09:55:26 // 105188
pedig pont hogy élénk az autó csak rágondolok és kanyarodik, ezért hittem először hogy bizonytalan. Offos verdáknál azt szoktam meg hogy ilyenkor már kormányozni kell :)
SD2010-09-25 07:49:03 // 105187
Illetve azért nem na:D
SD2010-09-25 07:27:27 // 105186
Száz fölött aszt érzed hogy bekeményedik a kormány szervó ezért kóricál jobbra balra:)
afri2010-09-25 07:27:26 // 105185
tegnap kaptam egy jó hírt, ami rossz is! lehet, hogy a közeljövőben jövedelmezőbb álláshoz jutok, aminek az a hátulütője, hogy akkor egy kisebb fogyasztású autót kell viszont vennem, tehát az eddig dédelgetett álmok (benzines turbós autóvétele) valszeg meghiúsúlnak!! :-(
kisköbcentis benzinesben vagy pedig dízelben kell hogy gondolkodjak! :-(((
talán ez szóba jöhetne! .-)
kié is ez? itt tag, nem?
lehet ezt egyébként csippelni?? :-)
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-24 23:52:19 // 105184
Akkor addig ne használd! Nekem is elvisz néha a kocsi a fizu nagy részét. Addíg nem használom, leteszem. Ha nem folytod le kellően a motort nő a fogyasztás, a túl kicsi ellennyomás miatt romlik a motor hatásfoka. Amikor nyitva van a szívó és a kipufogó szelep is, akkor a kipufogógáz "huzatja" kivisz friss levegőt is. Ezt a lambda miatt az ECU úgy érzékeli, hogy kevés benyát ad: többet ad=többletfogyasztás, meghaló gyertyák, a több benzin lemoshatja a dugattyúgyűrűkről a régi szennyeződéseket= csökkenő kompresszió. Tehát nem tesz jót.
Krisz1552010-09-24 23:39:57 // 105183
a cucc rendben van, a sima cső nem tudom h árthat-e a motornak, de h nem most fogok rákölteni az tuti, egyrészt ismét szórakozik a vmilyen kerületi bíróság h az előző tulaj tartozása(i) miatt lefoglalják az autót (hiába mutogatom boldog-boldogtalannak a lefoglalás előtti dátumozású adásvételit) másrészt a csapágycsere jó sok lovettát elvitt tőlem...
Thomika2010-09-24 23:32:35 // 105182
Mondtam múlt héten, hogy tegyél bele néhány dobot :)))) Ez a sima csöves történet hosszú távon a motornak sem jó!
Thomika2010-09-24 23:30:59 // 105181
És rendben volt minden cucc? :)
Krisz1552010-09-24 23:30:08 // 105180
persze, főleg h egy sport hátsó dobom van aztán sima cső a leömlőig:) szal hallom a motort rendesen:) szeretem a hangját, főleg h mást nem hallok mostmár mellé szerencsére.
Robiik2010-09-24 22:38:07 // 105179
és feltűnt hogy milyen hangos a TS motor? mert nekem nagyon feltűnt :D:D aszittem suhanni fogok, de a dög csak morog és hajt még és még és még :)
Krisz1552010-09-24 22:35:16 // 105178
nekem hétfőn lett meg az új csapágy, nekem is fura volt utána:) de nagyon élvezem
Buksi2010-09-24 21:19:34 // 105177
Na ugye! :-D
Robiik2010-09-24 21:05:42 // 105176
Ünnepélyesen jelentem, hogy ma kipróbáltam a csapágycsere óta először hosszú távon is a vasat. Először megijedtem, mert 100 fölött mintha eltűnt volna a súlya.... azt hittem valami baj van, de rájöttem, hogy csak simán annyira jó az alfa futóműve, hogy a fater bömöse sem tudott ilyet :)
Haro2010-09-24 21:03:37 // 105175
Ja ...már értem:))) Most épp toronymerevítő project van:))))
Buksi2010-09-24 20:52:04 // 105174
Tudod te hogy értem! :-)))))))))
Robiik2010-09-24 20:42:21 // 105173
nem tervezem az eladást, inkább rendbe teszem teljesen. szerencsére nincs vele gond, csak szépítgetések. meg különben is csajozós verda :P
Haro2010-09-24 20:40:00 // 105172
Csak néz be a 147 topicba.......
Thomika2010-09-24 20:38:51 // 105171
Igyál még egy kicsit! :)))) Múltkor meg jöttél szemben az Egér úton, én vadul villogok ,Te meg csak bambultál! :P
Thomika2010-09-24 20:37:17 // 105170
Egy biztos, ezt az autót nem éri meg eladnod! ÉN 600K alatt nem adnám le, de kb a felét éri :( Az enyém műszakilag rendben van, de egy fényezés ráférne :( De az is 300K ..
Haro2010-09-24 20:36:12 // 105169
Dehogyis! Miért lennék ott? Fázok:))))
Robiik2010-09-24 20:24:30 // 105168
igen pont erről beszélek, az adásvételin 280e szerepel :) eddig mindíg mérlegeltem, hogy mennyit költök az autóra és mennyivel ér ettől többet, de most valahogy ilyen meg sem fordul a fejemben... erre mondják hogy a szerelem vak?? :)
Thomika2010-09-24 20:15:49 // 105167
Ez tök jó! Egy 300K-s autóra ráteszünk 200K-ért féket is :)) Ettől függetlenül, h lenne zsetonom, bevállalnám :)
Thomika2010-09-24 20:10:30 // 105166
:) Felmész netre és letöltöd :))
Thomika2010-09-24 20:09:55 // 105165
Ez nem tűnik rossznak.....Hogy lehet ezt meghozatni?
Robiik2010-09-24 20:03:29 // 105164
ha benne lesz a kocsiban akkor nem jövök mögötted az tuti :P max ha nekem is raccsing fékek lesznek, de akkor is rád parkolok :D
Robiik2010-09-24 20:01:26 // 105163
van sablonod?? mert ha én festem abból semmi jó nem sül ki :D
Thomika2010-09-24 19:59:52 // 105162
Ohhh vazze, akkor ráfested! :)))
Thomika2010-09-24 19:59:07 // 105161
Jah, igen., azt nem néztem,hogy Neked 16voltos van :) no akkor baromi egyszerű, a Brembo-Textar felállás lyuggatott tárcsákkal még mindig jó választás. De egy picit húzós a betétek ára! 15-30 ezer Ft között mozognak a betétek, a tárcsákat is jó áron meg tudom hozatni. De ha új féket akarsz (azért mert simán elkopnak a cuccok), az is elég komoly pénzmag....
Robiik2010-09-24 19:50:37 // 105160
értelemszerűen hátra a hátra való betétek kerülnének, és nem is 284es tárcsák, hanem oda is a gyári méret, nekem ez olyan evidensnek tünt, hogy le sem írtam :)
azért köszönöm a segítséget, egyszer még visszatérünk erre a témára, most sajnos nem aktuális a féktuning témája, nincs hozzá "kedvem" ($)

Az ABS-re van valakinek ötlete? romolhat a fékhatás? nekem eddig úgy tünik, hogy ugyanúgy működik, blokkoláshoz eddig is pároslábbal kellett taposni...
afri2010-09-24 18:20:52 // 105159
keresztfaterom a lancia kappájára is szerzett ilyen nagy féket (azon Alfa romeo felirat van), és pont volt olyan szerencséje, hogy a 16collos felnijei alá éppenhogycsak befért!!
majd lefényképezemmá!! :-)
de biztosabb a 17"!!! ;-)
Buksi2010-09-24 17:49:06 // 105158
Neked könnyű, te ott vagy a tűz közelében! :-))))))))))
BL2010-09-24 17:37:13 // 105157
Meglepődnék ha feltennéd hátra a 284es tárcsákat és beletuszkolnád az első nyeregbe való betéteket a hátsóba :D

A fékhatás leginkább az első tengely rendszerén, azon belül is betéteken múlik, ezért hátra nem muszály ugyan azt a típust raknod. Az EBC márkánál maradva:

Előre :
EBC Turbo Groove tárcsák
EBC Yellowstuff betétek

Hátra :
EBC Premium OE tárcsák
EBC Greenstuff betétek

Longman majd mondja az árakat :)

Ezzel a csomaggal bevállalhatsz pályanapokat is úgy hogy a 10. körben is meg tudsz még állni :) , de napi használatban is jobb lesz a fékhatás, pedálérzet és a fék adagolhatósága is.
Robiik2010-09-24 15:44:00 // 105156
hát az ebécé 105e + a hátsó tárcsák ugyanennyi és beleszámolva a kedvezmény :) viszont én úgy vettem hogy a garnitúra fékbetét előre-hátra van, ezek szerint tévesen.

apropó féktuning, az változtathatja a fékhatást ha az ABS jeladó hiba miatt nem működik?
(azon kívül, hogy vezetési tudatlanság miatt négy blokkoló kerékkel csúszok a busz alá)
Haro2010-09-24 14:53:31 // 105155
Ne foglalkozz vele,nem tud számolni:))))
Longman2010-09-24 14:49:12 // 105154
huh, melyik itt ~160?

Az EBC 105.000-re jön ki, de ezt is lehet hogy meg tudja szerezni valaki olcsóbban (persze ez csak az első!)

A Brembo tárcsa + jó minőségű betét (pl. Ferodo) meg mondjuk 70 körül kis kedvezménnyel.. Szintén első..

Hol itt a 160 ? :)
Robiik2010-09-24 14:37:58 // 105153
érthető. kössz az infót. ezek gondolom a közúton használható darabok, de a kopással hogy állnak? felteszem nem 100e km-re tervezték őket :)

így akkor ~160e lenne a féktuning és 100ról 30m-en megállna. majdnem ki is tudnán használni :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak