Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2010-10-27 23:39:14 // 106560
Előre is köszi! :-))
A szemtelenséged most elnézem! :-DDDDDD
Buksi2010-10-27 23:38:11 // 106559
Azt még nem tudom, de holnap kiderül! :-)))
Buksi2010-10-27 23:37:41 // 106558
Igen, azok! :-)
Longman2010-10-27 22:31:26 // 106557
de fejtsd már ki bővebben! :) milyen, hogy megy, rugalmas, csendes, csörög, csattog, fékez, megáll, gyorsul?
Abarth2010-10-27 22:29:57 // 106556
Te tudod, de nem biztos, hogy jobban jársz. Amire az belekerül, hivatalosan szereléssel, alkatrészekkel amik kellenek, nem csak a motorhoz annyiból lehet szép 55öt kapni, ráadásul ez a Wm 2.0 d sem fog azért annyira keveset fogyasztani, ritka is, és nem is megy. Piros matricás lesz... Szerintem egy 2.5 akkor már sokkal jobb, mert megy is. De ha dízel alfa olcsón akkor 1000x inkább, egy 1.9 td 146os abban már a marea dízele van.

De sztem egy 1.8as 8v 55ös még mindig a legjobb választás...
Longman2010-10-27 22:29:18 // 106555
én mondtam neked már az elején.. az enyémben a TS-é duplázott, logikus hogy a tiedben a V6-é felez.. na jó nem felez teljesen csak majdnem.. :) mindenesetre ha megválnál tőle akkor mindenképp érdekel, tudod én ilyenre vadászok nagyon régóta, pont előlem vitted el Marklártól..
Longman2010-10-27 22:25:11 // 106554
már magam sem emlékszem. de a manual sajnos ír az egyik görgő mellé egy olyat hogy "hidraulic belt tightner".. :SS

Ellenben lehet ez vmi ribanckodás egyenlőre. Ma kussban van teljesen. Eddig ilyen nem volt. kb. 2 hónapja ilyen amúgy..
afri2010-10-27 21:41:53 // 106553
a motorjával nem lenne semmi gond! az se baj ha szar! az itteni egyik emberem tud hozni szaré-húgyé motort és váltót külföldről viszonylag kevés kilométereset! :-)
Abarth2010-10-27 21:17:30 // 106552
Ill. az ajtókárpitok már a szélesé és más színű, az ülések nem, a szélesen a lámpa alatt vannak a feliratok, ezen meg a csomiajtón... Erősen legózott érzésem van a képek láttán. De viszont olcsó.
Abarth2010-10-27 21:14:50 // 106551
Ez is valami nagyon határon készült kocsi, olasz belpiacos széleskasztnis, régi belsővel, régi kormánnyal, műszeregységgel.....

De ránézésre nem rossz, csak nagyon magas, ill. kérdés, hogy a hold-föld távot hányszor tette már meg TD lévén :)))))
Zsocy1552010-10-27 21:08:12 // 106550
Ilyen volt az előző autóm,csak 1,8 TS ! Nyugodjék békében. :(((
afri2010-10-27 21:04:49 // 106549
nocsakee ... ez vajh kié lehet???

1.9 TD, széleskasztni, nem olyan rossz állapot ..
afri2010-10-27 21:02:11 // 106548
ezzel egyetértek!! ,-)

én is ha vmi pályához közel laknék (pl. euroring, hungaroring), tuti kinéznék egy párszor a vassal körözni!! :-))
de akkor már ezalá is elkéne vmi komolyabb futómű ... megint pééénz, péénz ... :-)
legalább mosolyogva feküdnék le utána ..
BL2010-10-27 20:54:49 // 106547
Grat a műszakihoz, ideje volt már :)

Remélem te nem leszel puhány aki csak találkozókra jár meg fényesíti az autóját, hanem meg is mozgatod párszor zárt pályán is ;)
Gery832010-10-27 20:14:48 // 106546
Asszem holnap visszateszem a régi műszeregységet. :)
sprint832010-10-27 20:13:33 // 106545
Ez tényleg nem stimmel! Lehet, hogy valahol máshol van árulás. Mérd meg GPS-el a sebességet és akkor kiderül. Vagy, lehet dízel lett a Q4:))))
afri2010-10-27 20:13:31 // 106544
nagyon mutatósak lesznek ezek a fékek!!! ;-)

biztos hamarabb meg is állsz vele ...
RoliQ42010-10-27 20:10:49 // 106543
akkor jól megbütykölted a gépet...:)
Gery832010-10-27 20:10:38 // 106542
Köszi!

Hát 100%-osan használható, de még nem 100%-os, ha érted mire célzok. :)
Gery832010-10-27 20:09:52 // 106541
Akkor sem stimmel valami...
160-al megyek 3000-es fordulaton, ergo 6000-nél 320????
sprint832010-10-27 20:09:13 // 106540
Gratula a vizsgához egyébként!! Ez azt jelenti, hogy 100%osan használható a gép?
sprint832010-10-27 20:08:17 // 106539
Szerintem nem, a jeladók ugyanazok maradtak csak a "kijelző" más.
afri2010-10-27 20:07:22 // 106538
passz ... :-)
afri2010-10-27 20:06:26 // 106537
csak nálam szarakodik most egyébként az alfaamore? vagy másnak is?
Gery832010-10-27 20:06:22 // 106536
Sziasztok!

Lehetséges ha én betettem egy V6 műszerfalát, akkor vagy a fordulatszámkijelzés, vagy a sebesség nem stimmel?
Valami tapasztalat?

RoliQ42010-10-27 20:00:04 // 106535
ha nálad marad egy ideig már megérte:)
afri2010-10-27 19:51:41 // 106534
a generátor és önindító lehet meglesz!!! komolyan!! ;-)

holnap kiderül!
sprint832010-10-27 19:48:40 // 106533
Ha nem cseréled akkor legalább zsírozzátok be a csapágyat, a semminél az is többet ér neki. A porvédője viszont rá van peremezve, 1.5 fúróval kifúrod és ott betudod nyomni a zsírt, majd beragasztod a furatot. Elég kókány megoldás de a semminél jobb. Amúgy egy sima 6005ös csapágy van benne, semmi extra csak a feszítő szerkezete miatt annyi, meg, hogy a csapágy köré van öntve a műanyag görgő. Ezért nem tudsz csrélélni csak csapágyat.
RoliQ42010-10-27 19:47:01 // 106532
akkor ennyi a generátor és önindító felújításról:P
afri2010-10-27 19:44:16 // 106531
akkor felejtőős!! :-D

hogyha kész lesz a kocsi, úgyis hirdetni fogom megint, nem lesz sürgős eladnom, tehát nem kis áron fogom feltenni, de legkésőbb tavasszal mindenképpen váltok!!

vagyis majd a következő gazdája kicserélteti azt a görgőnyavaját!! :-)
sprint832010-10-27 19:40:35 // 106530
Unixnál és hasonlónál szerintem nem is fogsz már találni. Amúgy olyan 45-50K körül szokott lenni:)) Az USÁból is tudod rendelni ott 32 volt a nyáron. Persze ez a sima mechanikus az olajos az több. És szerintem a Tiédbe még lehet, hogy olyan van.
sprint832010-10-27 19:38:31 // 106529
A generátort mindenképpen nézzétek meg!! Az önindítót le lehet venni alig fél napos megfeszített melóval:))))
afri2010-10-27 19:38:10 // 106528
olyasmi ... :-))
sprint832010-10-27 19:37:12 // 106527
Milyen feszítő görgőre gondolsz a vez.szíjjéra?
RoliQ42010-10-27 19:31:56 // 106525
az a kilincs része... kompletto
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-27 19:25:45 // 106524
Ez nagggggyon komoly lesz! :-DDDDD

Lehet, hogy menni nem megy ( :-D) , de az egyik legszebb 155 lesz jövőre Alfacityn!

Ezúton kérek mindenkit, hogy a "Bella Macchina" matricáit ragassza Buksi autójára!

Mert megérdemli! :-D
atesssz2010-10-27 19:12:35 // 106523
de ahogy alkánéztem kívülről, ott az egyik oldalát egy zégergyűrűs téma fogja, a másikat meg egy spirálrugó. Vagy ezek már azok részei, amit kompletten cserélek?
afri2010-10-27 19:09:16 // 106522
aszmongyátok ... ?
önindító, generátor felújítás?? dehát semmi baja!!
de azért holnap megnézzük azt is a biztonság kedvéért, a szakik mondanak-e rá vmit!!
ööööö ... ennél van vmi feszítőgörgő?? (ezt én kérdezem tőletek ... csak úúúgy)
arról nem szóltak semmit a mesteremberek, kell-e cserélni vagy sem, de alkatrészes webshopokban nem is találtam ehhez ilyen alkatrészt ...
afri2010-10-27 18:57:32 // 106521
nem volt éppen a legjobb állapotú a HF.tömítés, de holnap majd csinálok róla képeket!! ;-)
elvileg nem is vmi jó tömítés volt benne!!

ha minden jól megy , kerül bele zsír gyári tömítés!!
RoliQ42010-10-27 18:54:06 // 106520
egyszerűbb kilincsmegoldást még nem láttam autóban:)
RoliQ42010-10-27 18:52:34 // 106519
ne tegyél fel hülye kérdést gondoltam hogy nem a belső kilincset szegecselted meg...:D
de leírom én neked... kiveszed az elektromos ablak és tükör panelját, majd a kárpitot amit csavarok és patentok tartanak! majd lekapod a fóliát ami az ajtón van, és egyből elég kerül a kilincs belső fele:) azt 4 v 5 csavar tartja azokat kicsavarozok és már kint is van.... ha már lent van a kárpit nem árt megtisztítani az elektromos ablak cuccait +bezsírozni
sprint832010-10-27 18:47:13 // 106518
Lényegében annyi mint amit Ati77 ír. Tényleg nem mutatvány kicserélni. A kárpitot szinte tovább tart levenni-feltenni mint a kilincset cserélni.
Ati772010-10-27 18:40:22 // 106517
Ő is arról beszél. Szerintem kevés olyan van köztünk aki nem cserélt már bal első kilincset.Kérdezd Marklart hány db kilincse van raktáron,szerintem egy sem. A kárpitot le kell szedni + van 1 szürke "fólia" vmi ragaccsal felragasztva,azt is aztán egy másik fólia az ajtó belsejében,én ezt csak félrehajtottam.Nem gáz ,ha kijönnek a csavarok,nekem az 1-ik be volt gyógyulva,azzal szívtam kicsit.
atesssz2010-10-27 18:39:15 // 106516
tudnád nekem részletezni PM-ben, vagy itt, hogy hogyan is csináljam? előre is köszi!
sprint832010-10-27 18:31:45 // 106515
A 24V-nek hidrós a vezérműszíj feszítőgörgője, mint a régebbi 12V-n?
sprint832010-10-27 18:29:11 // 106514
Nem nagy mutatvány kivenni. Nekem annyi szívás volt vele, hogy az egyik ajtónál le kellett fúrnom 2 csavart mert valami idióta szétbarmolta a fejét.
atesssz2010-10-27 18:17:56 // 106513
kárpitot le kell szedni mi? Csak hogy egyről beszéljünk, én az ajtó külsején lévő kilincset mondom, nem a belsőt
RoliQ42010-10-27 18:16:18 // 106512
inkább azt meséld el hogy fog e...:D
RoliQ42010-10-27 18:13:39 // 106511
nem az most cseréltem nem rég.... van kettő csavar amihez szar hozzáférni... de egyébként nagyon egyszerű...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak