Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2010-10-29 00:00:06 // 106660
Csak egy igen keveset tudtam vele menni, mert melóznom kellett menni! Elsőre fura volt, mert olyan volt, mintha nem lenne lelágtelenítve rendesen! De aztán pár fékezés után már jobb volt! Gondolom majd összekopnak rendesen a betétek a tárcsákkal és frankó lesz! Egyébként így is jobban fog már, mint a gyári! :-))
RoliQ42010-10-28 23:57:51 // 106659
inkább azt meséld el milyen a fékhatás...?!! most!!!
Buksi2010-10-28 23:55:02 // 106658
Mondhatnám úgy is! :-)))
Buksi2010-10-28 23:54:11 // 106657
Már kész! :-))


RoliQ42010-10-28 23:50:48 // 106656
akarod mondani... Szupcsi!:)
katbal2010-10-28 23:43:33 // 106655
Volt ma este egy kis szerelgetés....
Váltóolaj-csere: ugye pár napja volt kérdés, hogy mi való bele...TUTELA EPYX lett a nyerő, kb. 1,9 liter megy bele.
Vettem egy nem klímáshoz való szíjat, az csak úgy ment fel, hogy kivettem a nagy vezetőgörgőt. Az a csúnya, hogy abban a görgőben kb. 20e km volt, de már lóg egy kicsit a csapágya.
Sajna jó szarok ezek az utángyártott alkatrészek.
Buksi2010-10-28 23:43:32 // 106654
Szupi! :-))
Buksi2010-10-28 23:41:30 // 106653
Ezt az egyik angol fórumon számolták ki! :-))
Buksi2010-10-28 23:39:44 // 106652
Igen, azok! :-)
Hogy gondoltad a mérést? :-)
RoliQ42010-10-28 23:23:48 // 106651
+ neon, + matricák!:)
RoliQ42010-10-28 23:22:17 // 106650
kő kettő tengely, egy jó chips:) esetleg nagyobb befecsi, és nagyobb AC!
BL2010-10-28 23:16:39 // 106649
Helyes hogy javítod :P de részletesebben is érdekelne hogy mi mennyi. (a neon nem 50:)
RoliQ42010-10-28 22:56:53 // 106648
vagy a neoncső a kocsit alatt nem 50 LE? :)
RoliQ42010-10-28 22:56:16 // 106647
tudtam hogy valaki beleköt:) 300-400 ezer:)
BL2010-10-28 22:47:19 // 106646
"3-4 ezer pénzből meg már megvan az 280LE is" ...Ezt kifejtenéd ? :)
RoliQ42010-10-28 22:15:11 // 106645
mit akarsz te azzal a kocsival?:)
szasza9112010-10-28 22:05:15 // 106644
csatlakozom az elöttem szólókhoz. a q4 motorja nem hímestojás. oda kell rá figyelni (ugyanúgy, mint a többire) és kész.
vagy találsz vkit, aki látott már ilyet vagy neked kell kitanulni a motort és akkor a szerelés sem probléma. mellesleg nekem sem volt gondom a motorral. 272e km-t ment el bontas nélkül. akkor kicseréltük, amit ki kellett és azóta megint benne van 30e km
RoliQ42010-10-28 21:43:24 // 106643
a chip a 2.0 16V hez kb 8-10 le nagyon max! a turbósítás 1-1,2 milka alaphangon ha azt akarod hogy az első sarkon ne essen szét!:) a szívó mociból maximum 180-200 lóerőt lehet kihozni akkor az átlagfogyi 20literre nő és nagyon ki van hegyezve a motor és ez a project annyiba kerül mintha vennél bele egy turbós mocit! És ugye a turós mocit tovább lehet húzni ... csak egy chip kb 30le + és 60Nm! 3-4 ezer pénzből meg már megvan az 280LE is:) nekem csak ennyi a cél!:)
RoliQ42010-10-28 21:39:36 // 106642
egy jó állapotú Q4 et kifogni olyan mint lotton az 5ös találat! :) ha meg mégis akad... azt kevés ember fizeti ki egy 15 éves autóért jobb esetben:) Egyébként meg a q4 motort semmivel nem drágább fenntartani... (ha ezért megdobálnak akkor is) a 16 V összehasonlítva! :) a vezérlés 30asból megvan , gyertya ugye csak 4 van:) olajat cserélni ugyan úgy 10ezrenként kell! van egy turbó amire oda kell figyelni ennyi! jobban oda kell figyelni a bemelegítésre és a hűtésre ... ha ezek megvannak akkor semmi baj nem lehet vele! én 3 éve raktam bele ezt a motort és legkopogom... a motorhoz hozzá se kellett érnem!!!
Gery832010-10-28 21:35:48 // 106641
Mert szarul állítottam be miután belekerült az új AC nem nyúltam hozzá. :)
Majd ha megjön az új manométer. Most a gyári 2,5bar helyett 3bar. :)
Longman2010-10-28 21:07:12 // 106640
a színe nem érdekel..
a többi deja vu.. :) majd összerázódik. emlékszem mikor először mentem 1 kört a kocsimmal. borzasztó volt..
ez ilyen, majd összeáll.
benzinnyomás mért magas?
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-28 21:05:01 // 106639
Lényeg a vizsga és hogy csak finomítások vannak hátra. Következő Alfacityn már ott lehetsz :-D
Gery832010-10-28 20:56:30 // 106638
Hát hol is kezdjem. A műszeregységet viheted, de sok izzó hiányzik belőle. Beszer áron a tiéd.

A kocsi megyeget, zörög a kipuff, magas az alapjárat és a benzinnyomás, szar a hátsófék, zörögnek a kárpitok, kicsit húz jobbra, belül még kissé hiányos, rohadgat itt-ott, mindenféle színárnyalatokban pompázik...

Dióhéjban kb ennyi. :)
Mi érdekel még? :D
Willy2010-10-28 20:35:41 // 106637
Köszi, vissza nem olvastam a topicban. :)

Kedden szerintem megnézem közelebbről a járgányt.
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-28 20:30:35 // 106636
1. A Q4 nem egyszerű játékszer. Drága hozzá sok alkatrész, az olajra, gyertyára kényes. Mint időben, mint minőségben. Kevesen értenek hozzá. Csak haladó felhesználóknak majánlott.

2. Rakd rendbe, hogy műszakilag megbízható legyen. Utána lehet tuningon gondolkodni.
Egyszerűbb lenne egy turbós mocit beletenni kompletten kábelköteggel és mindennel, mint egy szívónak nekiesni.
Fairlane2010-10-28 20:24:36 // 106635
ööö, jó kérdések, most két napig ezt fogjuk megválaszolni :))

Q4-ben a 16V lándzsa motor kényeske és drága tud lenni, de majd regélnek a Q4 tulajok.

TS-ben nincs túl sok tartalék, meg az utólagos csigázással csak a szopó van, meg talán drágább is tud lenni, mint venni egy komplett túrós Lancia / Q4 / Fiat Coupe motort és egyben berakatni. Lásd Rolibaba.

Csip a 16voltosnál nem tom mennyit hoz.... 8V-nél nemsokmindent... Lásd Marklar.
afri2010-10-28 20:23:52 // 106634
106553. és a 106552. hozzászólásban már írtak róla!
engem is érdekelne/érdekelt volna! ,-)
afri2010-10-28 20:20:48 // 106633
sztem először éldd ki ezt a kocsit, utána fogjál vmilyen tuningba!
vagy ha vársz még egy kicsit, megveheted az én V6omat!! ,-))
afri2010-10-28 20:19:36 // 106632
kész van a hengerfej is, síkba lettek húzva, sok bajuk nem volt, inkább a hengerfejtömítés rohadt el, azért levegőztette a vizet!

vezérműszíjfeszítő jó!
vezérműtengelyek is aránylag jók a szakik szerint! csak egy kipufogószelepemelőtőkét kell cserélni, annak van lepattogva a teteje!
önindító, generátor már autóvillamosságinál van átnézetni, keddre az is meglesz!!
jövő hétvégére lehet kész lesz az autó!
még 2 motortartó gumibakot kell beszereznem, ha más nem, veszek újat!

kipufogóalkatrészekre várok még (Y, stb.), azok is jövő héten érkeznek!
DeezL2010-10-28 20:14:55 // 106631
q4-el milyen tapasztalatok vannak? mik a hibái stb?

2.0 TS-t érdemes Turbosítani?

Chip tunningot milyent tudtok ami jóü lenne erre a motorra?
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-28 20:11:24 // 106630
Én megyek. Gyere el Te is, hátha ráengednek a pályára... :-D
Willy2010-10-28 20:09:06 // 106629
Halihó!

Az autóvásárlás topicba linkeltem egy 1.9 TD 155-öst. Ismeri valaki?
Fairlane2010-10-28 20:08:35 // 106628
Szivacsot tömtél bele, és áthúztad csemperagasztóval, vagy hogy is volt ez? :)
afri2010-10-28 20:08:02 // 106627
ma megjöttek egy pár alkatrész! :-)

vezérműszíj, főtengelyszimering, féltengely gumiharang, vízpumpa!
Fairlane2010-10-28 20:06:51 // 106626
Napfénynél nem rossz... :)

Bár véleményem szerint kár volt bikolorizálni...
afri2010-10-28 20:04:56 // 106625
az meg az én (ex) rádióm ott a hátsó ülésen he!! :-))
afri2010-10-28 19:48:15 // 106624
pl. itt van ez a TD!
a multkor írtam neki, küldjön róla képeket, hát közel sem néz ki olyan jól, mint a hirdetésben! :-(
2005-ben lett behozva Bécsből, ott vmi Alfa-szervizes csávóé volt ... elvileg!
de egy ujboli fényezés már ráférne!
600at akkor sem ér, 400at még talán!!
Ati772010-10-28 19:45:45 // 106623
Gondoltam! :))
afri2010-10-28 19:44:35 // 106622
igen, az 1.8 8V valóban nagyon jó választás!
volt már benne részem!! :-)) ... amit már megbántam!!! :-D

de vmi nyomatékos gépre vágyom, ami rögtön húz! a V6 is jó nyomatékos, ellenben az 1.8as csak 4000től kezd meglódulni, de akkor nagyon!! :-)
egy 2.5 TD sokkal jobb lenne, igen, de a motorja amerikai, sok jót nem mondanak róla (bár még panaszt se igazán hallottam) :-)) ! Pedig most van egy széleskasztnis 2.5TD itt az egyik ismerősömnél is, kompletten, alkatrésznek!
meg azért szoktam látni hirdetve hozzá sokmindent!!
majd meglátom még!
RoliQ42010-10-28 19:27:37 // 106621
jó lenne ha jönne sok kicsi alfás....
RoliQ42010-10-28 19:20:17 // 106620
A mobil olaj a legjobbak közé tartozik... :) sokmindentől lehet olyan hangja az autónak, én városban használtam a 2.0 16V-t 10 alá soha nem tudtam vinni a fogyit! 240 szép álom a túrós mocival tudok menni annyit... GPS szerint!!!:) a szívóval 220at tudtam óra szerint! tehát az a 210 az reális amit megadott a gyár... !
RoliQ42010-10-28 19:12:04 // 106619
nekem is így lett megcsinálva... nem tartott sokáig:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-28 18:55:03 // 106618
Mikorra lesz kész?
Lehetne jönni vasárnap a Kincsem Parkba vele.
atesssz2010-10-28 17:10:09 // 106617
Megbeszéljük :)
Marklar1552010-10-28 17:06:47 // 106616
Jahh. Az érkező TD böl elvihetnéd a 2,5TD specifikus cumókat:) Adagolóra van keresletem csak idáig
Marklar1552010-10-28 17:04:07 // 106615
Egy kis elrettentő...
Viszont ideiglenessen és szagszerüen megszüntetett lyik...
Longman2010-10-28 17:00:11 // 106614
Bazz... :)
Abarth2010-10-28 16:59:07 // 106613
Csudajó lett! :)
atesssz2010-10-28 16:57:09 // 106612
ez az újabb, hidrotőkés, VM31B:
atesssz2010-10-28 16:54:49 // 106611
Ez a VM motor, ha vigyáznak rá, kimész vele a világból 6.5 L-es fogyasztással, csak hozzá értő szerelővel kell egyszer királyul megcsinálni, és hozzá se kell nyúlni.
(Ahogy látom, ez még a régebbi kiadású, VM07B motorkódú motor.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak