SD2010-12-29 10:07:52 // 108952
Szerintem jobb ha egészben cseréled.. Aztán fényezés. Csak nehogy valami csúnyíságot találj alatta...
SD2010-12-29 10:07:02 // 108951
Ajjajj ez azért elég szomorú így hullanak a madaraink:(
Svéd2010-12-29 09:35:35 // 108950
sajnálok mindenkit aki tört,mi hengerfej gyanusak vagyunk,(kisebb teljesitmény,fehérebb és több füst,1 hét 3l fagyálló minusz.)
karika1552010-12-28 23:14:59 // 108949
Üdv mindenkinek,segítsetek please!
sajna én is kivettem a részem a 155-ös töréstesztekből...ahogy Ati77 mondta vala.
lakatosnál van a vas,létezik-e hozzá hátsó sárvédő javítóív új,vagy csak Marklandiában???
várom a válaszokat,ötleteket :)...
előre is kösz
sajna én is kivettem a részem a 155-ös töréstesztekből...ahogy Ati77 mondta vala.
lakatosnál van a vas,létezik-e hozzá hátsó sárvédő javítóív új,vagy csak Marklandiában???
várom a válaszokat,ötleteket :)...
előre is kösz
Jupiter1552010-12-28 22:15:36 // 108948
Köszi, ne fáradj vele (főleg ebben a hidegben), a nejem 145-ösén ugyanilyen van. Csak azt hittem, tudod fejből a méretet/típusszámot vagy ilyesmit, amivel könnyebben tudok venni ilyet. Vagy rendeljek Marklarlandből? :)
atesssz2010-12-28 21:01:24 // 108947
Részvét Peti... :S Ha segítsége kellene: van egy jó állapotú asszem BE indexem, ha érdekel szívesen segítek.
Pepe1472010-12-28 20:49:09 // 108946
Maradj a 45ös magasságnál.Lanciámon van 55 magas ugyancsak 205ös. Az már nagyon ballonos 155re. Nézd meg a képeimet. Láthatod a különbséget.
atesssz2010-12-28 20:32:13 // 108945
Ha a széles alatt elfér a 205/40R17 25ös ET-s felnivel, akkor az is :)
karika1552010-12-28 20:32:12 // 108944
hát banyek rendesen elintézted,részvét! :(
Buksi2010-12-28 20:21:56 // 108943
Óóóó... ba...a meg! :-((((
Részvét kollega! :-(((
Részvét kollega! :-(((
Ati772010-12-28 20:21:13 // 108942
Már vége lehetne ennek a rossz szériának ami a 155-ket sújt 1 ideje!
Ez elég csúnyán néz ki! :(( Racevét! Te, (Ti) megúsztad(tátok)?
Ez elég csúnyán néz ki! :(( Racevét! Te, (Ti) megúsztad(tátok)?
katbal2010-12-28 20:20:48 // 108941
Ezen a felnin elgondolkoztam most komolyan....persze be kéne feketíteni őket!
A nyári gumijaim teljesen lefutottak, tavasszal úgyis kéne venni újakat.
Ugye hivatalosan 205/45 a 16'-os gumimérete a 155-nek?
Azt néztem valami gumis oldalon, hogy a 205/55 R16 méret olcsóbb, meg nagyobb is a választék belőle. Ez szerintetek elférne a széleskasztnison? Próbálta már valaki?
A nyári gumijaim teljesen lefutottak, tavasszal úgyis kéne venni újakat.
Ugye hivatalosan 205/45 a 16'-os gumimérete a 155-nek?
Azt néztem valami gumis oldalon, hogy a 205/55 R16 méret olcsóbb, meg nagyobb is a választék belőle. Ez szerintetek elférne a széleskasztnison? Próbálta már valaki?
katbal2010-12-28 20:11:46 // 108940
Ha valakinek van ilyen "classic" ablaktörlő karja, az ne tartsa magában, vevő lennék rá! Én sem vagyok nagyon kibékülve ezzel az egybenkar+gumi megoldással. Meg valamiért marha gyorsan is törtöl a 155. Nézem a többi autót, azokon csak vánszorog a lapát a 155-höz képest.
katbal2010-12-28 20:08:26 // 108939
Ajjaj.....pedig már kezdett nagyon jól kinézni!
És miben akadt el az eleje?
És miben akadt el az eleje?
sprint832010-12-28 20:08:12 // 108938
Akkor amit láttam Temprát azon is cserélték már, mert azon is ilyen volt:)
Pepe1472010-12-28 20:01:20 // 108937
Sajnálom nagyon a gépet.:-(
Poló2010-12-28 20:00:14 // 108936
A Temprán ugyanaz az egybe izés ablaktörlő van, mint a 155-ön, ahol nem lehet 3000 ft-ból kicserélni a karokat, hanem egyben az egészet tokkal-vonóval, vagy csak a gumit, ami semmit nem ér. A Tipo-n viszont a cserélgethetős verzió van.
sprint832010-12-28 19:56:49 // 108935
Egy román rsz.-ú Dedra robbant le a cimborámék előtt és ott hagyták neki, mondván nem éri meg haza cibálni. Arról vettem le a karokat. Szerintem jó még rá a Tipo platformos autók közül a deltáé, tempráé is. Majd lemérem őket.
A románokról jut eszembe, nemsemmi népség ezt tudtam eddig is. Ma mentem Szolnokra kb. 30 km, 4. számú főút. 6 balesetet számoltam ennyi kis út alatt, és érdekes módon ebből 5 autó román r.sz.-ú volt. A legszebb az volt, amikor az ideiglenes német rendszámú skoda fóbia oldala végig zúzva a bal első és hátsó kerekének akkorra dőlése mint egy Liaz hátsó kerekének és úgy zúznak konvojba hazafelé 120al előzgetve a tejködbe és ezen a jeges szaron.
A románokról jut eszembe, nemsemmi népség ezt tudtam eddig is. Ma mentem Szolnokra kb. 30 km, 4. számú főút. 6 balesetet számoltam ennyi kis út alatt, és érdekes módon ebből 5 autó román r.sz.-ú volt. A legszebb az volt, amikor az ideiglenes német rendszámú skoda fóbia oldala végig zúzva a bal első és hátsó kerekének akkorra dőlése mint egy Liaz hátsó kerekének és úgy zúznak konvojba hazafelé 120al előzgetve a tejködbe és ezen a jeges szaron.
afri2010-12-28 19:18:18 // 108934
asztaaaaaaa ... :-((
nagyon durván néz ki ... sajnos!
sajnálom!
részvét!
nagyon durván néz ki ... sajnos!
sajnálom!
részvét!
Jupiter1552010-12-28 19:12:17 // 108933
Én is cserélném, de nem tudom, milyen méret kell rá. Te honnan szereztél kart és milyet, mekkorát? Köszi
Jupiter1552010-12-28 19:08:58 // 108932
Basszus...
Marklar1552010-12-28 19:06:11 // 108931
ühhm
"Tegnap délután is 3h-t szarakodtam csak ezzel... :("
Már mint sw vel szarakodok...
"helyre" :)
"Tegnap délután is 3h-t szarakodtam csak ezzel... :("
Már mint sw vel szarakodok...
"helyre" :)
Marklar1552010-12-28 19:04:22 // 108930
Mentem dolgozni.
Igazábol a megengedettnél nem gyorsabban. de haladóssan. A Váci út Szekszárdi sarkánál az a lámpa ami reggelente zöld, mire odaérek most még nem volt zőld. Meg 3 sávban 3 autó is állt. Fékeztem, de a -xx fok megtette a hatását. Az egyik zsír új téligumim is tropa.
zár híd.
maszk
lámpa
index
mh tető, sárvédő
hűtő
légszűrő ház
Meg majd a motortérnél meglátjuk.
Reggel elvittük trélerrel, de még nem volt időm odamenni. Első blikkre, a nyúlvány nem sérűlt.
Látszatra akár súlyosabb is, mint ...
Csak a tököm tele a minuszban szerelgetéssel.
Tegnap délután is 3h-t szarakodtam csak ezzel... :(
(valami szivat az üresjárattal, meg még míndíg rentgeteg apróság van amit hejre kell rakni) Most hozzá jött még ez is:(
Kösszi az aggódó telcsiket...:)
Igazábol a megengedettnél nem gyorsabban. de haladóssan. A Váci út Szekszárdi sarkánál az a lámpa ami reggelente zöld, mire odaérek most még nem volt zőld. Meg 3 sávban 3 autó is állt. Fékeztem, de a -xx fok megtette a hatását. Az egyik zsír új téligumim is tropa.
zár híd.
maszk
lámpa
index
mh tető, sárvédő
hűtő
légszűrő ház
Meg majd a motortérnél meglátjuk.
Reggel elvittük trélerrel, de még nem volt időm odamenni. Első blikkre, a nyúlvány nem sérűlt.
Látszatra akár súlyosabb is, mint ...
Csak a tököm tele a minuszban szerelgetéssel.
Tegnap délután is 3h-t szarakodtam csak ezzel... :(
(valami szivat az üresjárattal, meg még míndíg rentgeteg apróság van amit hejre kell rakni) Most hozzá jött még ez is:(
Kösszi az aggódó telcsiket...:)
atesssz2010-12-28 18:50:41 // 108929
én is hozzászólok már a sok megosztott élmény/tapasztalat hatására. Ugye hidegindítási -úgymond- gondokkal küszködtem, amiket is végül a 4db BERU márkájú elő- és utánizzításra is képes izzítógyertya oldott meg.
Eleget téve a kíváncsiságomnak, megnéztem akksitöltőről, hogyan is szuperáltak a régi gyertyák. Az eredmény nem volt túl biztató: Az egyiknek éppen hogy egy kicsit izzott a hegye, a másik kb 30 másodperc múlva volt olyan meleg, hogy sercegjen rajta a nyál, a harmadik még úgy-ahogy működött. A 4. meg ugye mint régebben írtam, zárlatos volt.
Eredmény: Reggel, a -14 fokban egyszer izzítás után (5-6másodperc) még egy egészet sem tekert az indító motor, be is indult a kicsike :)
Eleget téve a kíváncsiságomnak, megnéztem akksitöltőről, hogyan is szuperáltak a régi gyertyák. Az eredmény nem volt túl biztató: Az egyiknek éppen hogy egy kicsit izzott a hegye, a másik kb 30 másodperc múlva volt olyan meleg, hogy sercegjen rajta a nyál, a harmadik még úgy-ahogy működött. A 4. meg ugye mint régebben írtam, zárlatos volt.
Eredmény: Reggel, a -14 fokban egyszer izzítás után (5-6másodperc) még egy egészet sem tekert az indító motor, be is indult a kicsike :)
süsnye2010-12-28 16:44:39 // 108928
Ferkára váltottál? :) mi történt?
süsnye2010-12-28 16:43:56 // 108927
huh.. az olvadt foglalatnál meg volt patkolva, vagy mi? :))
Robiik2010-12-28 16:39:26 // 108926
Ez a rendbe teszem az Xm-et jó szerelés lehet :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-28 15:55:38 // 108925
Sajna most nincs több autó a családban. :-((
Így marad a sajátom.
Tavaszra rendbe teszem atyám XM-jét, és lezárom a család elöl a gépTSigát. :-))))))
Így marad a sajátom.
Tavaszra rendbe teszem atyám XM-jét, és lezárom a család elöl a gépTSigát. :-))))))
Longman2010-12-28 12:46:31 // 108924
hmm, meghalt volna a szondám 2 év alatt..?
Januárba elviszem már egy diagnosztikára..
Januárba elviszem már egy diagnosztikára..
sprint832010-12-28 12:26:38 // 108923
Dedra-ét raktam rá, láttam már sok 155-ön, hogy le van cserélve ilyen hagyományosra. Meg az enyémnek a rugója is elég gyenge volt már.
Teljesen szuper a fogyasztás, 9 liter körül. Ezt úgy produkálja, hogy 5 km város és 10 ország út naponta 2X a melóba járásnál, és még pár hosszabb út országúton.
Teljesen szuper a fogyasztás, 9 liter körül. Ezt úgy produkálja, hogy 5 km város és 10 ország út naponta 2X a melóba járásnál, és még pár hosszabb út országúton.
Buksi2010-12-28 12:02:06 // 108922
Nem mondod, hogy összetörted? :-((
SD2010-12-28 10:59:02 // 108921
Jaja nekem is a legnagyobb hiba ami bekövetkezhet hogy kockára állja a kerekét:P Bár előző héten előlre toltam 30cm-t:D
Longman2010-12-28 10:51:41 // 108920
Hát mert arra van.. :)
Fairlane2010-12-28 10:49:15 // 108919
Na, ezt hívják potenciál különbségnek :P
Egyébként én ilyen -13 fokokban meg sem próbálom használni.... minek kínozzam ilyenkor?...:(
Egyébként én ilyen -13 fokokban meg sem próbálom használni.... minek kínozzam ilyenkor?...:(
SD2010-12-28 10:42:26 // 108918
Azta... Racevét:((( Mi a tök?
SD2010-12-28 10:32:36 // 108917
VillanyTSiga?
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-28 09:56:53 // 108916
Vazz....
Tegnap mentünk vásárolni a gépTSigával. Beindítás után valami nem stimmelt, mintha gyújtáshiba lett volna. Erre nem félreálltunk, hanem kimentünk a forgalomba. Elverődtünk az Árpád hídig, mire atyám hajlandó volt félreállni. Mondjuk lett volna rá alkalma a Lehel tértől, de ez most mellékes. Kinyitom a géptetőt és elkezdem nézni a hiba forrását. Ha nem gyújt rendesen, akkor a gyertyakábeleknél lehet a gond. Hozzáérek az egyikhez, hátha simul az alapjárat. Erre akkorát csattant a szikra az ujjamon, hogy ugrottam is egy nagyot. Alacsony fordulatnál nem látszott, de amint gázt adtam, 3 helyen is áthúztak a vezetékek. Tiszta pára volt minden. Letöröltem a pipákat és a trafókat. Utána meg persze jó volt. Az a röhely, hogy nem fogtam meg a kasztnit, de így is megbaxott a trafó.
Tegnap mentünk vásárolni a gépTSigával. Beindítás után valami nem stimmelt, mintha gyújtáshiba lett volna. Erre nem félreálltunk, hanem kimentünk a forgalomba. Elverődtünk az Árpád hídig, mire atyám hajlandó volt félreállni. Mondjuk lett volna rá alkalma a Lehel tértől, de ez most mellékes. Kinyitom a géptetőt és elkezdem nézni a hiba forrását. Ha nem gyújt rendesen, akkor a gyertyakábeleknél lehet a gond. Hozzáérek az egyikhez, hátha simul az alapjárat. Erre akkorát csattant a szikra az ujjamon, hogy ugrottam is egy nagyot. Alacsony fordulatnál nem látszott, de amint gázt adtam, 3 helyen is áthúztak a vezetékek. Tiszta pára volt minden. Letöröltem a pipákat és a trafókat. Utána meg persze jó volt. Az a röhely, hogy nem fogtam meg a kasztnit, de így is megbaxott a trafó.
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-28 09:49:31 // 108915
Hogyhogy KO???
Csak nem összezúztad?
A bicolornak megfőzted a motorját, ezt meg összetöröd????
Csak nem összezúztad?
A bicolornak megfőzted a motorját, ezt meg összetöröd????
Longman2010-12-28 09:05:50 // 108914
én egy hátsó (természetesen :) ) trafóval szenvedtem régebben. Először azt hittem az egyik kábel van összenyomva, végül, már 15 percbe telt csak lebontani mindent hogy a hátsó trafókhoz hozzáférjek, annyiszor kellett szétszednem.. :)
Az ablaktörlő karokkal én sem vagyok kibékülve, mert állandóan megfagy, és nem tud normálisan törölni. De ez az eredeti, ezért nem szeretnék cserélni..
Milyen kart tettél fel? Fiat?
Amúgy neked hogy alakul a fogyid? Az enyém most elég sokat eszik..
Vagy 2 hónapja voltam Bp-n, akkor teljesen jól evett, 11,6ra jött ki, és 150-170-el mentem.
Viszont azóta itt városban 15 alá nem megy.. :S Igaz azért hidegek is vannak, meg max. 10-15 km-t megyek vele egyhuzamba.
Az ablaktörlő karokkal én sem vagyok kibékülve, mert állandóan megfagy, és nem tud normálisan törölni. De ez az eredeti, ezért nem szeretnék cserélni..
Milyen kart tettél fel? Fiat?
Amúgy neked hogy alakul a fogyid? Az enyém most elég sokat eszik..
Vagy 2 hónapja voltam Bp-n, akkor teljesen jól evett, 11,6ra jött ki, és 150-170-el mentem.
Viszont azóta itt városban 15 alá nem megy.. :S Igaz azért hidegek is vannak, meg max. 10-15 km-t megyek vele egyhuzamba.
sprint832010-12-28 08:44:21 // 108913
Engem is megszívatott nemrég a dög, az 5. henger injektor csatlakozója kontakthibás lett. Persze a melóhelyen jött elő. De haza mentem 5 hengerrel mindenféle gond nélkül. De szívtam vele 1 órát mire megtaláltam, hogy mi baja lett. Már ott jártam, hogy kompressziót mérek, mikor addig mozgattam a csatlakozót járó motornál, hogy egyszer csak jó lett. Szerencsére a 33nak ugyan ilyen van és kicseréltem arra. Azóta jó minden. Közbe a termosztát is behalt, sikerült viszonylag olcsón szereznem egyet gyorsan, Behr márkájú. Ja meg kicseréltem végre az ablaktörlő karokat is normálisra. Ezekkel az egybe szarokkal nem voltam kibékülve, jobb a hagyományos.
Longman2010-12-28 08:35:37 // 108912
Na akkor jó.. :)
sprint832010-12-28 08:32:42 // 108911
Én ugyanazt tettem bele nyáron ami volt az autóba eddig és a széles sárvédő alatt sincs vele semmi gond, rendesen áll a helyén.
Longman2010-12-28 08:26:56 // 108910
Jaj, nekem meg az olajnyomásom ment el a múlt héten.. Jó volt.. Elfolyt belőle az összes. :SS
Pont olajat akartam cserélni, de a szervízintervallum jelző nem bírta tovább.. :)
Így lenyomta az olajhűtőről az egyik kört.. A kis drága. :)
D nem lett semmi gond, annyi hogy másnap meg kellett csinálnom, így nem tudtam gyári szűrőt venni bele sajnos.
Viszont most 10W60 olaj került bele. Castrol Edge Sport. Na meg az új olajhűtő.
Pont olajat akartam cserélni, de a szervízintervallum jelző nem bírta tovább.. :)
Így lenyomta az olajhűtőről az egyik kört.. A kis drága. :)
D nem lett semmi gond, annyi hogy másnap meg kellett csinálnom, így nem tudtam gyári szűrőt venni bele sajnos.
Viszont most 10W60 olaj került bele. Castrol Edge Sport. Na meg az új olajhűtő.
Longman2010-12-28 08:16:04 // 108909
Bazz, a széles sárvédőhöz más a dobbetét? Ezt eddig nem mondtad..
Longman2010-12-28 08:15:19 // 108908
Ne bassz.. Hogy az a jó ~ˇˇ^˘˘°°˛˛``
:SS
:SS
Svéd2010-12-28 07:36:52 // 108907
-13fok,olyan érzés volt reggel,mintha megfagyott volna a váltom,kicsit nehezen járt,meg a teljesitményem vissza esett valamenyit.
Alfás Theo2010-12-28 07:27:56 // 108905
Urak van egy problémám a dízel deltán.
Mégpedig, alacsony fordulaton a töltésjelző lámpa a műszerfalon haloványan izzik. A generátor cserélt darab az előző tulaj által, töltés 14,36 V lámpákkal is 13,8 V. Az akkumulátor jók. Menet közben 1000 fordulat felett kialszik a műszerizzás. Ha világítást kapcsolok, akkor csökken a töltésjelző izzó fénye. A műszerfal biztitáblája felől volt valami relé hang 1x, mintha prellezne, utána reggelre lemerült az akksim. Szivárgó áramfelvételt rejtett fogyasztót kimértem, semmi sincs rajta ami leszívná az aksit. Van valamilyen relé, ami vezérli a töltést.
Mégpedig, alacsony fordulaton a töltésjelző lámpa a műszerfalon haloványan izzik. A generátor cserélt darab az előző tulaj által, töltés 14,36 V lámpákkal is 13,8 V. Az akkumulátor jók. Menet közben 1000 fordulat felett kialszik a műszerizzás. Ha világítást kapcsolok, akkor csökken a töltésjelző izzó fénye. A műszerfal biztitáblája felől volt valami relé hang 1x, mintha prellezne, utána reggelre lemerült az akksim. Szivárgó áramfelvételt rejtett fogyasztót kimértem, semmi sincs rajta ami leszívná az aksit. Van valamilyen relé, ami vezérli a töltést.
Fairlane2010-12-28 00:14:47 // 108904
atesssz2010-12-27 21:55:02 // 108903