Fórum >> Típusok >> 155

NaTo2010-12-29 17:53:12 // 109009
Hú ez nagyon dúrva Marklar! :( A 75-ösöm hasonlót kapott, csak ott a kocsi elején nincs egy ép elem se... viszont a motorterem jobban megúszta.
NaTo2010-12-29 17:53:12 // 109008
Hú ez nagyon dúrva Marklar! :( A 75-ösöm hasonlót kapott, csak ott a kocsi elején nincs egy ép elem se... viszont a motorterem jobban megúszta.
NaTo2010-12-29 17:51:14 // 109007
Szó sincs róla! Nem akartam "lehúzni" a fronthajtást, teljesen rendben van az, csak nekem szokatlan, mert eddig csak hátsókerekes autóim voltak. Persze vezettem sokféle elsőkerekest is, csak eddig nálam hátul hajtott a kerék :) A mindennapi közlekedésben egy fronthajtás sokkal előnyösebb a hátsóhajtásnál. A versenytechnika már más dolog. Ott már nem lehet ilyen egyértelműen eldönteni, hogy melyik a "jobb" . Nyilván a felhasználás módját tekintve lehet ezt eldönteni. A rally-ban az összkerék a jó, a driftben csakis hátsókerék jöhet számításba, a forma 1 is hátsóhajtásos technológia, viszont pl. a túraautóban már nem lehet egyértelműen eldönteni az egyik vagy a másik javára. A 156-osok fénykorukban nagyon komoly ellenfelei voltak a bmw-knek, a 155 V6 TI-t meg sem említem, bár az összkerékhajtású volt. Szóval én azt mondom, hogy ízlés dolga. Én jobban szeretem az RWD-t, de attól még élvezem az FWD-t is. :)
atesssz2010-12-29 17:37:20 // 109006
néhány mostani hsz-edben úgy állítod be a fronthajtást, mint ha valami rémisztően rossz megoldás lenne, pedig nem az :). Mondjuk nekem is volt RWD-s autóm, néha hiányolom is:)
NaTo2010-12-29 17:26:46 // 109004
ja, a klíma igen! Megértettem az előző kis írásból, de persze érdekel részletesebben is!!! Különösen a mostani időszakban, amikor állandóan párásodik az ablak :(
NaTo2010-12-29 17:14:25 // 109003
Köszi! :)
Egyelőre agyilag kell hozzászoknom, hogy ez nem egy egyszerű szívó motor, amit leállítok melegen. :) A bódét csak minimális mértékben fogom szépítgetni, mert szeretnék majd egy jó állapotú kasznit szerezni rá, de ez még a jövő zenéje. Szóval írjak 155 nótát is? :))) Mostanában amúgy se vagyok túl termékeny ilyen téren, ráadásul most már a house világában alkotok... A 75-ös tényleg megmentett, mert egy karcolás sem esett rajtam, csak az öv helye látszott meg pár napig (én eddig is mindig kötöttem magam, de higgyétek el, hogy érdemes is! Ráadásul "csak" a boltba ugrottam le, és pár perc lett volna a hazajutás, mégis ezen a rövid távon jött a baleset...). Biztos, hogy nem rohad el az udvaron,drift masina lesz belőle! :) . A 155-től meg nagyon nagyon féltem, az orrkerék hajtás miatt, de nagyon kellemesen csalódtam eddig, mert egyszerűen jó vezetni! :) A turbó fütty meg külön öröm :)
Ami a kocsi erejét illeti, csak párszor "kérdeztem fel" eddig, de a mostani útviszonyok mellett nem tudom még, hogy igazából mire képes. Az biztos, hogy a 6 henger miatt olyan kellemesen nyomatékos, hogy 1000-2000 ford/perc között tökéletesen vezethető városi forgalomban, gyakorlatilag simán ellehet vele A-ból B-be menni úgy, hogy a turbó nem is dolgozik. Aztán ha kell, akkor 3500 körül beindul a katapult rendszer, és önkéntelenül vigyorgok :) Szóval tetszik.
süsnye2010-12-29 17:06:18 // 109002
gratula és üdv mint 155 tulaj. :)
kb. úgy működik a klíma vezérlés, ahogyan ötvenötös kolléga leírta. :)) ha kell részletesebb infó leírom szívesen...
Buksi2010-12-29 16:25:24 // 109001
Gratula a géphez! Vadállat lehet! :-))
SD2010-12-29 16:24:14 // 109000
Hát először is akkor racevét a 75-höz:( Szégény, majd csak meggyógyul. De megvédett legalább!

Másodszor, gratula a 155-höz, szerintem szeretni fogod:) (De azért inkább külterületen:)

Szóval akkor üdv a fedélzeten:)))

Igazából a 155 hálás szerkezet, az orrkerék miatt még kezes is, erő meg ugye velünk van:)

Akkor írhatsz is lassan egy 155-ös nótát:D

És tessék kiszépíteni a bódét:) Marklandban van minden csak pacsmagolni kell utána:D

Még hogy Véééhattórbó!! Állat:) Majd várunk beszámolókat:)
NaTo2010-12-29 16:09:32 // 108999
Ha kicsit jobb idő lesz, lemosom, és rakok fel képeket is róla :)
NaTo2010-12-29 16:06:47 // 108998
SZóval. Igen, vettem 155-öst, és ez az a debreceni gép. :) Mester csinálta a motorfelújítást és a kocsi egyéb szerelési dolgait is (jó sok mindent), még az előző tulajdonos alatt. Ismerem őt is, Mestert is, és ezért is mertem megvenni. Másrészt a 75 most parkoló pályán áll, mert elém kanyarodtak, én meg már nem tudtam megállni, és az eleje csúnyán összetört. Hálistennek a motortérben minden megúszta, de a futómű meg a kaszni elég gáz.... Úgyhogy most a 75 pihen. Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen vele, voltak tervek mindenfélék. A javíttatás tűnt a legolcsóbbnak, csakhogy a kaszni olyan szinten rozsdás, korrodált már, hogy nem sok értelme lett volna szegelgetni... arra is gondoltam, hogy egy teljesen másik kasznit szerzek, ami jó állapotú, és átrámolunk mindent. Na ez nem kis meló lett volna... ráadásul nagyon sok apró hiba van, amit még meg kellene csinálni, ha már elkezdjük...És akkor itt jött a képbe Pistinek a kocsija, ez a 155 V6 TB. Még nyár vége felé Pisti megkeresett engem, hogy nem érdekelne-e az autója, mert neki most pénzre van szüksége, megszületett a gyereke, és van másik Alfa még a garázsban, ez meg ott áll neki, eladná. Már akkor elgondolkoztam rajta, hogy meg kéne szerezni azt a kocsit... Úgy 1 hónapja jött ez az ominózus karambol... gyakorlatilag előztem egy autót, ami úgy döntött, hogy közben balra bekanyarodik... így eszembe jutott Pisti ajánlata, felhívtam, és jó pár nap gondolkozás után úgy döntöttem, hogy megveszem. Mester szerelte, és a motorcserét is ő csinálta, és ő is ajánlotta, hogy ennyi pénzért ilyet nem veszek... az összeg maradjon privát, elég azt tudni, hogy tényleg áron alul kaptam a kocsit, pláne ahhoz képest, hogy minden fel van benne újítva, a futóműtől a motorig, csak a kasznija ütött kopott kissé. Szóval most elől hajt a kerék... de most ezt a kompromisszumot meg kellett hoznom azért a sok pozitívumért, amit ezen kívül kapok a kocsival. Úgyhogy V6 TB! :)
Ja, és köszi a klíma magyarázatot, most már kezdem érteni :)
Ati772010-12-29 15:53:43 // 108997
Tavaly lakatoltattam én is a hátulját de én sem találtam sehol hátsó sárvédőt se jav ívet. Készülj a doblemez javításra.Hívd Marklart!
RoliQ42010-12-29 15:50:17 // 108996
én nem tom... őt kell kérdezni:)
SD2010-12-29 15:41:58 // 108995
És miért nem rakja ki az oldalára? Még annyira friss?

Elég baba:)
Longman2010-12-29 15:41:37 // 108994
Azért lesz vele munka gondolom..
De most ezt mit meg mért meg hogy? :)
És a 75?
Vagy majd ebből lesz Mester Úr új drift versenygépkocsija egyszer?
SD2010-12-29 15:38:57 // 108993
őőő akkor van:D
Longman2010-12-29 15:37:29 // 108992
Ez nem az amit régebben hirdettek Debrecenben V6TB mocival? Ez lesz az tutti :)
Gratula hozzá!!!!!!!!!!!!!!
Mester fogja piszkálni? Akkor hatékony is lesz..
Egyszer elviszem már hozzá az enyémet, hátha lenne némi építő jellegű kritikája! :)
RoliQ42010-12-29 15:17:53 // 108991
Bocsi NaTo.. engedelmeddel:)

NaTo155
SD2010-12-29 15:15:08 // 108990
kép?
RoliQ42010-12-29 15:15:02 // 108989
pedig mégis...:) hidd csak el!:)
SD2010-12-29 15:14:36 // 108988
Ugyan már olyan nincs is:)
RoliQ42010-12-29 15:13:32 // 108987
de még milyet:) 6 henger... plusz csiga!:)
SD2010-12-29 15:10:24 // 108986
Most akkor Nato vett egy 155-öt? :)
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-29 14:54:57 // 108983
Ez eléggé user manual. :-D
Szerszám-user :-D
RoliQ42010-12-29 14:54:48 // 108982
köszönjük Emese!:)
RoliQ42010-12-29 14:54:09 // 108981
ez nem user manual!:)
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-29 14:48:59 // 108980
Olyat nem tudok, de ITT van az eredeti eladó!
SD2010-12-29 14:47:03 // 108979
Amúgy nem nehéz:)

Ha megnyomod hogy auto akkor kever kavar:) Ha jól müxik akkor jól kavar ha nem akkor nem:)

Ha megnyomod hogy econ akkor nem klímáz:)

Ha menyomod a venti erősség állítót akkor manual üzemmódba kerül míg meg nem nyomod újra az auto gombot. Akkor te állítod hova emennyif fújjon.

Van az a visszakanyarodó nyíl az azt jelencse hogy belső keringetés, van lábho fújás meg szélvédő fújás még na ebből kell kirakni ezt a rettenetes egyenletet:)

Azért annyira nem nehéz:)

Én pl: úgy használtam általában manual-on, hogy volt 2-3-as fújás, és 21 fok, ha párásodott akkro ablakra, és ugyi akkor nem belső levegő keringetés mert úgy nem párátlanít, ha megy a klíma az mégjobban párátlanít.

Na és ha pedig plyáztam akkor hőmérséklettől függően felraktam 25fokra hogy a menetszél ellen jobban fűtsön, ami bejön.

Auto-n szinte sosem használtam ezért azt nem tudom mennyire hatékony:)
NaTo2010-12-29 14:26:00 // 108978
na jó, de nincs a neten egy bescannelt változat?
Longman2010-12-29 14:18:42 // 108977
igen, mostmár tudjuk hova kell menni érte.. :)
RoliQ42010-12-29 14:14:41 // 108976
egyébként magyar nyelvűt kaptam ajándékba tavaly karira:) tehát lehet szerezni!!!:)
SD2010-12-29 14:11:21 // 108975
nyomkodni kell és akkor kiderül:D

ezt a sok olvasást:D:D:D
Longman2010-12-29 14:05:55 // 108974
đĐĐ[[]í€ÍäíÄí°ˇ˘^˘°˘°°˛€˙|Ä
:))
RoliQ42010-12-29 14:04:38 // 108973
nekem van! Angol és Magyar nyelvű is...:P
NaTo2010-12-29 13:56:02 // 108972
Igen, nekem csak egy kezelési útmutató kellene :) Nem akarom szétberhelni, csak a klíma kezelő szerveit akarom kiismerni :) új ez még nekem... A 75-ösömhöz van is ilyen kis könyvecském, amiben ábrákkal szemléltetik, hogy mit hogyan kapcsolsz ki be stb... nagy kincs, és jól jön az olyan hülyéknek, mint én :))
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-29 13:53:36 // 108971
Szerintem az is jó lenne, mert akkor lehetne:
-Szétszeded a műszerfalat
-Kiveszed a fűtésvezérlőt
-Átforrasztasz benne egy-két alkatrészt máshova
-És hipp-hopp a szélvédőre megy a levegő
-Majd mindent visszaszerelsz
:-DD
Longman2010-12-29 13:53:18 // 108970
na mondjuk az nagy kincs is.. egyszer ha szerezhetnék olyat.. :)
Longman2010-12-29 13:52:54 // 108969
jah, tényleg.. :))
van abban olyan is, csak bonyolultabban.. :)
Fairlane2010-12-29 13:32:10 // 108968
De neki nem szervízmanual kell, hanem használati utasítás....
Longman2010-12-29 13:20:01 // 108967
hi
a docky netexpert oldalon, van több minőségben is. fent, a linkek közt találod az elérhetőséget. vagy átküldhetem emailben azokat a fejezeteket amik érdekelnek..
GT Ɨ|ѯ2010-12-29 13:02:50 // 108966
itt esetleg?:-)
Zsocy1552010-12-29 12:14:23 // 108965
Hát meglehetősen peches szériád van ! :(
Reméljük minél hamarabb fordul a kocka.
Zsocy1552010-12-29 12:12:43 // 108964
A szentségit !
Racevét !
Sajnos nagyon úgy néz ki mint az én szürkém tavaly októberben ! :(((
NaTo2010-12-29 11:56:40 // 108963
Tudja valaki, hogy hol találhatok 155-öshöz "user manual"-t? :) igazából a klíma és a kezelőszervek használata érdekelne.
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-29 10:36:54 // 108962
Ezt hamar meg kéne csinálni, mert nagyobb gond is lehet belőle. Szerencsére a 8V motorról könnyebb levenni a HF-et, mint az olajkartert.
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-29 10:32:27 // 108961
Nekem asszem van lent a pincében 1 pár kar. A legszebb, hogy én azt használtam, és visszatettem a régit, mert egybe van. Gumi meg Valeo van benne és teljesen jól töröl.

Ha kell a kar, akkor szólj!
karika1552010-12-29 10:29:17 // 108960
Hát nem mondanám :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak