Ati772010-12-31 18:54:53 // 109052
+ még Boldog Új Évet mindenkinek.Eredményekben gazdag foglalkozást a mai estére! :))Csak mérték.....telenül! :))
Ati772010-12-31 18:50:28 // 109051
Svéd2010-12-31 18:20:20 // 109049
Boldog új évet mindenkinek,én másodikán hajnalban nekivágok az 1400 km-nek,remélem jól viseli majd a vas.
Rolee462010-12-31 18:18:49 // 109048
B.U.E.K minden Alfasnak!
Pepe1472010-12-31 18:11:13 // 109047
Boldog új évet kívánok minden 155-ös tulajnak!
SD2010-12-31 18:03:11 // 109046
Mijét mentetted meg Lokfernek?:D
Marklar1552010-12-31 17:27:03 // 109045
Mondom:német, angol, francia...:)
Marklar1552010-12-31 17:26:17 // 109044
Jahhh. Szerencsére Lokfernek faszát sikerűlt menteni...
A közeljövőben meg kell szüntetnem 2db "suffnit"
(szereztem egy ducatto bódét...) :)
Szóval érdemes ezekről is lementeni néhány cumót. Az egyik küszöbje már Katbal autóján figyel. De sajna több a munka, + a flex korong mint amit kérjek értük.
Majd meglátom...
A közeljövőben meg kell szüntetnem 2db "suffnit"
(szereztem egy ducatto bódét...) :)
Szóval érdemes ezekről is lementeni néhány cumót. Az egyik küszöbje már Katbal autóján figyel. De sajna több a munka, + a flex korong mint amit kérjek értük.
Majd meglátom...
SD2010-12-31 17:14:41 // 109043
Jah amikor meg szét kellett darabolni a rozsdamentes 1.8 üres vázat akkor senkinek nem kellett:( persze az mára hol lenne:)
beero1552010-12-31 17:03:04 // 109042
mondom magyar..
német az nekem is van..
német az nekem is van..
Marklar1552010-12-31 17:00:14 // 109041
Német, vagy angol...? Nem is tudom. De volt francia is.
Marklar1552010-12-31 16:59:05 // 109040
Nohh.
Volt 2 oldal minuszom.
Még 1x mindenkinek köszi a récvétet. Természetesen felépűl az SW...
Valamivel szállítani kell majd a cumókat is:)
S mindenkinek BuéK...
Volt 2 oldal minuszom.
Még 1x mindenkinek köszi a récvétet. Természetesen felépűl az SW...
Valamivel szállítani kell majd a cumókat is:)
S mindenkinek BuéK...
beero1552010-12-31 16:55:22 // 109039
nekem is jól jönne egy ilyen persze magyarul...
van??
van??
Marklar1552010-12-31 16:52:44 // 109038
Egy haverom, Roli haver is komplett kasztnit keresne... Ha találsz jót, akkor majd ne habozz:)
Marklar1552010-12-31 16:46:03 // 109036
Marklar1552010-12-31 16:41:12 // 109035
Ezt megbeszéltük...:(
Marklar1552010-12-31 16:38:58 // 109034
Nem beazonosítható ütemben volt így szerelve. SW már eleve ilyen karokkal volt szerelve.
Marklar1552010-12-31 16:10:46 // 109033
zsiguchan1552010-12-31 15:23:42 // 109032
SD2010-12-31 14:16:24 // 109031
"a vagon belső borítása kopogós" váááááááááá:D:D:D
Bifi 1552010-12-31 13:59:28 // 109030
Neked és a többieknek is minden jót és szépet !!!
Törés és baleset mentes alfás kilométereket az új esztendőre mindenkinek !!!!
Törés és baleset mentes alfás kilométereket az új esztendőre mindenkinek !!!!
atesssz2010-12-31 13:47:27 // 109029
az új korszerűbb, de azt is alapul lehet venni, hogy az egyszerűbb megoldás jobb. Ugye kevesebb minden tud elromlani rajta.
én spec az újabbra szavazok. Volt egy moci felújításom pályafutásunk kezdetén, és azt mondta a szerelő, hogy ha régebbi motorral lett volna szerelve, nem lett volna értelme hozzányúlni.
ja, mind a kettő 125LE /297 NM
én spec az újabbra szavazok. Volt egy moci felújításom pályafutásunk kezdetén, és azt mondta a szerelő, hogy ha régebbi motorral lett volna szerelve, nem lett volna értelme hozzányúlni.
ja, mind a kettő 125LE /297 NM
Buksi2010-12-31 11:58:54 // 109028
Boldog Új Évet kívánok minden egyes 155 tulajnak! :-))
Longman2010-12-31 10:48:58 // 109026
No kedves urak (hölgyek), én ezúton kívánok minden kedves típus-, és topictársnak Boldogabb Új Évet 2011-re!
Legyünk gazdagabbak, egészségesebbek, szépüljenek, épüljenek a 155ösök tovább-tovább! :)
És maradjon meg ez a topic továbbra is az értelmetlen veszekedésektől és személyeskedésektől mentes.
Ahogy elnézem lassan példamutatók leszünk ezügyben..! Így tovább! :)
Legyünk gazdagabbak, egészségesebbek, szépüljenek, épüljenek a 155ösök tovább-tovább! :)
És maradjon meg ez a topic továbbra is az értelmetlen veszekedésektől és személyeskedésektől mentes.
Ahogy elnézem lassan példamutatók leszünk ezügyben..! Így tovább! :)
Zsolt1552010-12-30 22:22:50 // 109025
Részvét a paripa miatt. :-((( Szerencséd volt, hogy nem egy billencs Kamaz állt előtted.
afri2010-12-30 21:28:18 // 109024
a linket olvasva rájöttem ezekre!
bocs!
bocs!
afri2010-12-30 21:26:42 // 109023
nincs több kérdésem!
:-DD
:-DD
afri2010-12-30 21:26:21 // 109022
a régebbi motorral meddig gyártották?
LE különbség van a 2 között?
LE különbség van a 2 között?
afri2010-12-30 21:25:40 // 109021
akkor most melyik a jobb, a régi tipúsú, vagy az ujabb motor?
:-)
:-)
atesssz2010-12-30 18:09:13 // 109020
csak az általam ismert különbségeket írom le, lehet ezeken kívül van több is :)
- a régebbi motoron (VM07B) IHI RHB5 VA60A turbó van, ennek az A/R száma más, mint az újabb motoron (VM31B) lévő VA56A turbó.
- az újabb motor hidrotőkés
- az újabb motoron felül is kaptak helyet izzító gyertyák, az elsődleges izzítás itt történik.
- mintha olyat is hallottam volna, hogy a porlasztócsúcs és az adagoló, és az ECU is más.
- meg ugye az újabb újabb kiadás, nyilván ezt-azt fejlesztgettek :)
de ha konkrétan van valami kérdésed, itt van egy email cím, biztos mindent leírnak neked, amire kiváncsi vagy: http://motorfelujitas.com/?page_id=51
- a régebbi motoron (VM07B) IHI RHB5 VA60A turbó van, ennek az A/R száma más, mint az újabb motoron (VM31B) lévő VA56A turbó.
- az újabb motor hidrotőkés
- az újabb motoron felül is kaptak helyet izzító gyertyák, az elsődleges izzítás itt történik.
- mintha olyat is hallottam volna, hogy a porlasztócsúcs és az adagoló, és az ECU is más.
- meg ugye az újabb újabb kiadás, nyilván ezt-azt fejlesztgettek :)
de ha konkrétan van valami kérdésed, itt van egy email cím, biztos mindent leírnak neked, amire kiváncsi vagy: http://motorfelujitas.com/?page_id=51
afri2010-12-30 17:41:13 // 109019
na, most akkor tisztázzuk! : a 2.5 TD motorból van 2fajta! melyik a jobb és miért??
:-)
egyébként nem pont a kasztnielemekre és futóműre gondoltam, hanem a motoralkatrészekre!
ahonnan én szoktam beszerezni a cuccokat, ott is most tettesk szert egy 25TD-re! :-)
:-)
egyébként nem pont a kasztnielemekre és futóműre gondoltam, hanem a motoralkatrészekre!
ahonnan én szoktam beszerezni a cuccokat, ott is most tettesk szert egy 25TD-re! :-)
atesssz2010-12-30 16:33:05 // 109018
afri, én ezt azért cáfolnám... Azokat az alkatrészeket, amiket Bifi írt, -gondolok itt a karosszéria elemekre- a TS-eken is megtalálod. A futómű elemek pedig úgy tudom, meg egyeznek a V6 és a Q4 alkatrészeivel (lengőkar, külső kormányösszekötő, stb.), legalábbis cikkszámra. Nekem pl a külső kormányösszekötő gömbfejem, a stabilizátorom, meg a kormányösszekötőm a Q4-esé.
A "sokhely tele van az alkatrészhirdetéseivel!" kijelentésed meg szerintem nem helytálló, ha a motor alkatrészeit nézzük. Főleg akkor, ha az újabb motorkódú VM motorhoz kell valami alkatrész.
A "sokhely tele van az alkatrészhirdetéseivel!" kijelentésed meg szerintem nem helytálló, ha a motor alkatrészeit nézzük. Főleg akkor, ha az újabb motorkódú VM motorhoz kell valami alkatrész.
NaTo2010-12-30 14:50:13 // 109017
Egyelőre nem tudok mondani fogyasztási adatot, mert még nem jártam vele annyit. Országúton 120-130-ig állítólag 8-9 liter, fölötte zabál. Városban 12+ ... Szerintem ez nagyban függ a használatáttól is, de kb ennyi lehet. Majd megírom ha lesz tapasztalatom :)
afri2010-12-30 14:11:18 // 109016
amugy nemtom!
lehet jólenne mégis 2.5 TD-t venni, hiszen, sokhely tele van az alkatrészhirdetéseivel!
mint pl. itt is! :-)
lehet jólenne mégis 2.5 TD-t venni, hiszen, sokhely tele van az alkatrészhirdetéseivel!
mint pl. itt is! :-)
Bifi 1552010-12-29 23:54:06 // 109015
Sziasztok vannak 95 -ös 2.5 td-s egyéb alkatrészeim.
-futómű,
-lengéscsillapítók
abs-es fék rendszer
-gyári momo sport ülések
-ajtók
-sárvédők
-vonóhorog
-tetőablak
kábelköteg,sok csiri biri apróságok !
ha valami érdekelne valakit írjon az adatlapomra .
-futómű,
-lengéscsillapítók
abs-es fék rendszer
-gyári momo sport ülések
-ajtók
-sárvédők
-vonóhorog
-tetőablak
kábelköteg,sok csiri biri apróságok !
ha valami érdekelne valakit írjon az adatlapomra .
afri2010-12-29 22:34:29 // 109014
egyébként milyen a fogyasztása??? -mindenfélemódban?
őszinte választ várok!! :-))
őszinte választ várok!! :-))
afri2010-12-29 22:31:07 // 109013
hhúúúúúú ... ez nagyon tuti gép lehet!!
gratula hozzá!
vigyázz rá!! ;-)
eccer, ha arra járok, mennézem! ;-))
gratula hozzá!
vigyázz rá!! ;-)
eccer, ha arra járok, mennézem! ;-))
Thomika2010-12-29 22:09:59 // 109012
Ohhh. Vazze!! Részvétem!! :(((((
beero1552010-12-29 18:22:44 // 109011
ez egy kicsit jobban összetört mint az enyém...
sprint832010-12-29 18:07:26 // 109010
Gratula! Egy újabb V6 és még milyen!
NaTo2010-12-29 17:53:12 // 109009
Hú ez nagyon dúrva Marklar! :( A 75-ösöm hasonlót kapott, csak ott a kocsi elején nincs egy ép elem se... viszont a motorterem jobban megúszta.
NaTo2010-12-29 17:53:12 // 109008
Hú ez nagyon dúrva Marklar! :( A 75-ösöm hasonlót kapott, csak ott a kocsi elején nincs egy ép elem se... viszont a motorterem jobban megúszta.
NaTo2010-12-29 17:51:14 // 109007
Szó sincs róla! Nem akartam "lehúzni" a fronthajtást, teljesen rendben van az, csak nekem szokatlan, mert eddig csak hátsókerekes autóim voltak. Persze vezettem sokféle elsőkerekest is, csak eddig nálam hátul hajtott a kerék :) A mindennapi közlekedésben egy fronthajtás sokkal előnyösebb a hátsóhajtásnál. A versenytechnika már más dolog. Ott már nem lehet ilyen egyértelműen eldönteni, hogy melyik a "jobb" . Nyilván a felhasználás módját tekintve lehet ezt eldönteni. A rally-ban az összkerék a jó, a driftben csakis hátsókerék jöhet számításba, a forma 1 is hátsóhajtásos technológia, viszont pl. a túraautóban már nem lehet egyértelműen eldönteni az egyik vagy a másik javára. A 156-osok fénykorukban nagyon komoly ellenfelei voltak a bmw-knek, a 155 V6 TI-t meg sem említem, bár az összkerékhajtású volt. Szóval én azt mondom, hogy ízlés dolga. Én jobban szeretem az RWD-t, de attól még élvezem az FWD-t is. :)
atesssz2010-12-29 17:37:20 // 109006
néhány mostani hsz-edben úgy állítod be a fronthajtást, mint ha valami rémisztően rossz megoldás lenne, pedig nem az :). Mondjuk nekem is volt RWD-s autóm, néha hiányolom is:)
NaTo2010-12-29 17:26:46 // 109004
ja, a klíma igen! Megértettem az előző kis írásból, de persze érdekel részletesebben is!!! Különösen a mostani időszakban, amikor állandóan párásodik az ablak :(
NaTo2010-12-29 17:14:25 // 109003
Köszi! :)
Egyelőre agyilag kell hozzászoknom, hogy ez nem egy egyszerű szívó motor, amit leállítok melegen. :) A bódét csak minimális mértékben fogom szépítgetni, mert szeretnék majd egy jó állapotú kasznit szerezni rá, de ez még a jövő zenéje. Szóval írjak 155 nótát is? :))) Mostanában amúgy se vagyok túl termékeny ilyen téren, ráadásul most már a house világában alkotok... A 75-ös tényleg megmentett, mert egy karcolás sem esett rajtam, csak az öv helye látszott meg pár napig (én eddig is mindig kötöttem magam, de higgyétek el, hogy érdemes is! Ráadásul "csak" a boltba ugrottam le, és pár perc lett volna a hazajutás, mégis ezen a rövid távon jött a baleset...). Biztos, hogy nem rohad el az udvaron,drift masina lesz belőle! :) . A 155-től meg nagyon nagyon féltem, az orrkerék hajtás miatt, de nagyon kellemesen csalódtam eddig, mert egyszerűen jó vezetni! :) A turbó fütty meg külön öröm :)
Ami a kocsi erejét illeti, csak párszor "kérdeztem fel" eddig, de a mostani útviszonyok mellett nem tudom még, hogy igazából mire képes. Az biztos, hogy a 6 henger miatt olyan kellemesen nyomatékos, hogy 1000-2000 ford/perc között tökéletesen vezethető városi forgalomban, gyakorlatilag simán ellehet vele A-ból B-be menni úgy, hogy a turbó nem is dolgozik. Aztán ha kell, akkor 3500 körül beindul a katapult rendszer, és önkéntelenül vigyorgok :) Szóval tetszik.
Egyelőre agyilag kell hozzászoknom, hogy ez nem egy egyszerű szívó motor, amit leállítok melegen. :) A bódét csak minimális mértékben fogom szépítgetni, mert szeretnék majd egy jó állapotú kasznit szerezni rá, de ez még a jövő zenéje. Szóval írjak 155 nótát is? :))) Mostanában amúgy se vagyok túl termékeny ilyen téren, ráadásul most már a house világában alkotok... A 75-ös tényleg megmentett, mert egy karcolás sem esett rajtam, csak az öv helye látszott meg pár napig (én eddig is mindig kötöttem magam, de higgyétek el, hogy érdemes is! Ráadásul "csak" a boltba ugrottam le, és pár perc lett volna a hazajutás, mégis ezen a rövid távon jött a baleset...). Biztos, hogy nem rohad el az udvaron,drift masina lesz belőle! :) . A 155-től meg nagyon nagyon féltem, az orrkerék hajtás miatt, de nagyon kellemesen csalódtam eddig, mert egyszerűen jó vezetni! :) A turbó fütty meg külön öröm :)
Ami a kocsi erejét illeti, csak párszor "kérdeztem fel" eddig, de a mostani útviszonyok mellett nem tudom még, hogy igazából mire képes. Az biztos, hogy a 6 henger miatt olyan kellemesen nyomatékos, hogy 1000-2000 ford/perc között tökéletesen vezethető városi forgalomban, gyakorlatilag simán ellehet vele A-ból B-be menni úgy, hogy a turbó nem is dolgozik. Aztán ha kell, akkor 3500 körül beindul a katapult rendszer, és önkéntelenül vigyorgok :) Szóval tetszik.