Fórum >> Típusok >> 155

sprint832011-01-26 20:12:09 // 110052
Ez milyen amit tudsz? Mert az unixba is szokott ilyen utángyártott lenni. Amit hoztam Tőled márciusba sajna azok is megadták magukat.
Marklar1552011-01-26 20:04:27 // 110051
Motorháztető teló akció...?
Mint az évek folyamán kiderűlt :) Az egyik kapós alkatrész a kitámasztó teleszkóp. (bontva 1-2e ftért szoktam adni)
Sajna per pillanat úgy állok, hogy nincs is. SW be is kéne 1db, V6 ba 2db, de inkább akkor 4 új. Szóval rendelés alatt van 4db 4-4500ft/db os irány áron. 10+db esetén 4000ft/db nál megállna... (kb) Szóval van aki akar még ilyet?
Jelezze Nekem:)
Vikking 3112011-01-26 19:35:35 // 110049
Hát akkor annyit nem ér, hogy letakarítsam a havat :DDDD
mreni2011-01-26 19:32:04 // 110048
annyira azért nem olcsón:D:D
Vikking 3112011-01-26 19:31:25 // 110047
Olcsón = ingyen? Úton vagyok! :D
mreni2011-01-26 19:28:30 // 110046
Nekem ott a garázsban a fényezéshez összeszedett festék+lakk+edző,olcsón viheted :P
Gyöngyház kék:)):D
Vikking 3112011-01-26 19:25:23 // 110045
Ez egy TELJESEN reális ajánlat :D
Vikking 3112011-01-26 19:24:59 // 110044
csak szebb lenne úgy eladni, hogy frissen van fényezve :DD
atesssz2011-01-26 19:19:41 // 110043
meg amúgy is azt mondtad, hogy már nem lesz alfád, ezek szerint mégis megmarad? :)
atesssz2011-01-26 18:31:30 // 110042
hogy tetszene a következő ajánlat?
Add ide nekem a festék, hígító, edző, és egyéb szükséges dolgok árát, és a munkadíjat, és visszanyerheted az összeget. Ha mégis megnyernéd a pénzt, akkor lefestheted az autót a megnyert pénzből :) :PPPP
Vikking 3112011-01-26 18:22:16 // 110041
Velem nem akarsz valami hasonló jót tenni? :D
atesssz2011-01-26 18:10:28 // 110040
neeem, nem nem, tavasszal majd kap egy fullos festést, mikor már megvettem, azelőtt valszeg törve volt, és alig észrevehetően, de néhány elem más árnyalatú, ezt szeretném a teljes újrafestéssel orvosolni :)
Vikking 3112011-01-26 17:59:31 // 110039
Na, lezúztad és csak másmilyen festék van a gépháztetőre? :DDDD :P
atesssz2011-01-26 17:50:04 // 110038
vajon hogy nézne ki a ROSSO 130B/B metál beütéssel?
afri2011-01-26 17:34:44 // 110036
és valóban! :-)
köszcsi! ;-)
Buksi2011-01-26 17:32:12 // 110035
Na majd szombaton megbeszéljük bővebben! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 17:30:43 // 110033
Azt hittem már, hogy na! :-D
Buksi2011-01-26 17:29:36 // 110032
Nem is kérdeztél semmit! :-D
katbal2011-01-26 17:27:31 // 110031
Nem, nem, a bölcsőt azt nem, csak azt az alaktalan hátsó tartót/kitámasztót/motorfelfüggesztést......kinekhogytetszik
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 17:27:24 // 110030
Téged nem kérdeztelek... :-D
Buksi2011-01-26 17:23:20 // 110029
Én már megnéztem! ;-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 17:19:45 // 110028
Kormi bácsi oldalán vannak alul. Ott lehet :-D
afri2011-01-26 17:17:56 // 110027
kár hogy nem lehet nagyítani a képeket ... :-/
kormi1552011-01-26 17:09:48 // 110026
Önindító, generátor témában én velük dolgoztattam:

http://www.oninditogenerator.hu/2010/

Gyári technológiával, gyári alkatrészekkel dolgoznak gyorsan, szépen, és relatíve jó árban. Csak ajánlani tudom őket.
Buksi2011-01-26 17:07:34 // 110025
Nagyon komoly lesz! :-)
kormi1552011-01-26 17:04:54 // 110024
Sziasztok,

Akkor közkívánatra még néhány kép:

Vegyes alkatrészek, felújítás után


Új főtengely, új GTA-s olajpumpával


Új dugók az új hüvelyekben


Új vezérműtengelyek


Ahogy egyébként valaki írta, a Zender-nek volt erre egy konfigja, 2.8-as dugókkal, ami egy egy pörgősebb mocit eredményez. Mi még ezt is megtoldottuk néhány extrával, mint pl. GTA olajpumpa. Az alap egy 2,5 V6-os blokk volt, amiből csak a blokk maradt a régi, minden, vagyis MINDEN cserélve lett többnyire gyári alkatrészekre.

A "mibe" nem is lehet kérdés: 155.
:)
András bácsi2011-01-26 16:30:21 // 110023
Na én inkább szeretek felette görnyedni, mint alatta. És szerintem gyorsabb is, ha tudod mi hol van.
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 16:28:08 // 110022
Nem semmi. Le kell venni a bölcsőt egy generátor kiszedéshez.... :-)
szasza9112011-01-26 16:27:49 // 110021
ez itt nem a reklam helye, de a ferwill en is csak ajanlani tudom. szerintem megbizhatoan dolgoznak. nem egy db utan mondom.
katbal2011-01-26 16:25:10 // 110020
Én lefelé szedtem ki a 16V ből. Kipuff le, meg, ha jól emlékszem a hátsó motor/váltó-tartó öntvény is, aztán nőgyógyász mozdulatok sorozata. Időt nem mértem :)
Én itt vettem meg az diódahidat és a csúszógyűrűt, meg a szénkefét. Azt javasolták, hogy ha fenn van az új csúszógyűrű, akkor azt fel kell szabályozni esztergán (két csúcs között), hogy a felülete szépen együtt fusson a forgórész-tengellyel. Na én ezt kihagytam, de mérőórával megmértem és 5 századon belül volt az ütés, amit jónak ítéltem.....
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 16:24:47 // 110019
Próbálj meg kalapáccsal a főnökre köhögni :-D
András bácsi2011-01-26 16:23:12 // 110018
De ráköhögtem a nagyhasú negyvenes "főnöködre", így remélem a vírus terjed. :)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 16:21:41 // 110017
Az már nem annyira jó. :-(
András bácsi2011-01-26 16:17:31 // 110016
Munka nem ment, csak betegenemelgetés.:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 16:14:57 // 110015
Akkor folyékonyan ment a munka. :-D
András bácsi2011-01-26 16:09:30 // 110014
Örülök, hogy hagytál olajat a váltóban, így jól meg tudtam kenni a jobb lábam vele. ;)
András bácsi2011-01-26 16:08:38 // 110013
Felfelé kell kiszedni: szívósor leugrasztás, és utána. De nem 40 perc.
SD-nek soha sem kell hinni, mert csak virtuálisan szerelt még. :))
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-26 15:54:23 // 110012
Hali! Asszem azért nem fog menni 40 perc alatt a generátorcsere a 16Vn, mert a mi 8V-nknek szép egyenes a szívósora a hengerekhez. A 16V-jé pedig olyan, mint egy kakaósTSiga. Kanyarok össze-vissza. Ráadásul a pillangószelep is lejjebb van, mint a 8V-ben.
SD2011-01-26 15:48:47 // 110011
Jó nekem 8V van:)

De abból is csak így lehetne kiszedni ha az ember nem bontja le a szívósort:D

16V-nél nem tudom lehet-e azt.

Igazábó klímát akartam a gépembe és akkor párszór szívóztam vele, aztán meguntam, viszont faxán tudok generátort cserélni:D:D:D

Ja igen: a 8V -nek hátul van a kompresszor meg a genyó is a motor mögött, egymás mellett, a 16V-n a genyó hátul a kompremonyó az meg elől ugyi?

Hát nem tom minden esetre így nehagyd:) Szerelő?
Robiik2011-01-26 15:44:02 // 110010
40 perc alatt generátor csere??? Taníts mester! :D

Leszeded a jobb első kereket, aztán a kerékdobot, aztán a hosszbordás szíjat, aztán mi jön? Nekem oszlopos elemővel sikerült kiszedni, úgy hogy elmozdítottuk előre az egész blokkot. Elvileg elég lenne alul-fölül a motortartókat lekötni és elfordul annyit a blokk, de nem csinálta.
SD2011-01-26 15:13:55 // 110009
Legjobb ha szerzel egy bontottat, aztán a másikkal meg próbáltok addig valamit csinálni.

Én 40p alatt cserélem, már:P:D

Na minden esetre azért ez nem jellemző hiba de mint mozgó kopó alkatrész előfordulhat... :(
Robiik2011-01-26 15:05:42 // 110008
Haver aki csinálta, és teljes belső részt cserélt, fesz-szabályzóval vagy mi. Biztos meg tudok vele alkudni, csak valahogy ki kell varázsolni a generátort, az itten a nagy baj :( Amúgy kösz a segítséget, most jól elvetted a kedvem :D
SD2011-01-26 14:56:55 // 110007
Akkor az lesz a gond, mert zárlatos a forgórész.. illetve arról magyaráztak nekem hogy áthúz a megkopott csapágy vagy csúszó biszbasz és az csinálja a zárlatot, csak ezzel az a baj hogy jobb esetben kinyírja az elektromos rendszered, rosszabb esetben kigyullad...

Ha ráadásul felújított a genyó akkor azonnal vidd vissza... Bár nem remélnék sokat, mert garanciát csak arra fog vállalni a szaki amit ő cserélt tehát kb semmire...

Hol újíttattad fel? Mert én is felújíttattam de azót a jó.
Robiik2011-01-26 14:46:24 // 110006
Nekem is ad valami érdekes hangot a generátor, mintha fáradna a csapágy vagy nem is tudom mire hasonlít. Ez a lehető legroszabb, mert így szedhetem ki a generátort, ami nem is egyszerű és alig pár hónapja újíttattam fel... :( remélem a villamos szakihoz el tudom vinni, hogy gariba újra összerakja.
SD2011-01-26 14:39:32 // 110005
Nekem egyszer volt ilyen

Generátor, és akksi cser lett a vége. Még haza vitt a gép, de már alig volt benne áram... Én nem mertem úgy hagyni inkább áramtalanítottam.. Viszont nem gyulladt föl.. :)

Két hibaforrás lehet, nekem ekkor elszált a generátoron lévő dióda sor vagy mi... tehát kaka lett a generátor, az akksim pedig cellazárlatos volt...

Nem tudom melyik váltotta ki a másikat...

Egyedüli jele annyi volt hogy pár percig elég hülye hangja volt a generátornak, indulás után.

Még jó hogy nem próbáltam új akksit tenni bele generátor cser nélkül mert annyi erővel lehet prrá égett volna.

Szóval ki kéne venni az akksit megnézni mennyi az áram benne, aztán tölteni, felügyelet mellett, és várni hogy tartja-e a feszt. Ha ez ok, akko meg lehet próbálni visszarakni és nézni hogy ég-e ha szikrázik vagy ég a lámpa azonnal lekötni és generátor csere, ha az sem segít akkor keresni a zárlatot...

Azét ott elég nagy áramok mennek..
Robiik2011-01-26 14:31:02 // 110004
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. reggel lementem a kocsihoz, és még mindíg világított a töltésjelző. Az autó pöccre indul, ki is alszik a töltésjelző, viszont ha leveszem a gyújtást megint világít. Emellett enyhe égett szagot is éreztem. Merre kezdjem a zárlatot keresni? Ha a generátor lenne hibás akkor nem égne levett gyújtásnál a visszajelző igaz ?
cac2011-01-26 11:52:00 // 110003
Jogos. Ez ki is ment a fejemből. :)
Édesapám a vétlen sofőr. A balesetet okozó ott helyben a rendőrök előtt elismerte a vétkességét.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak