Kovacs Laci 1552014-04-18 19:25:09 // 138551
Keresek OZ Racing stilusu felniket bármien, márka, tipus, hasonló is lehet gumi nélkül 15 colost, 4x98 ast de lehet 4x100 is Borbet A cserébe!!! Rá fizetek meg egyezés szerint pénzt!
VKG231!!! (156+75)2014-04-18 19:18:10 // 138550
:D Pedig a motorok is sokkal jobbak... :P Legalábbis a koraiak. Csak, hogy beszóljak. :DD
Ez az az SW, amiről múltkor beszéltél nekem?
Ez az az SW, amiről múltkor beszéltél nekem?
Zolika1552014-04-18 18:56:36 // 138549
mi az a segg a 155nek :D ilyet azóta sem rajzoltak a tervezők....
Marklar1552014-04-18 16:10:20 // 138548
Marklar1552014-04-18 15:55:44 // 138547
Megjártuk Rómát is ekkora fogyival. De azzal a JTD vel sokkal fickósabb a Dedra. A hangja meg kellemes is... ;)
Marklar1552014-04-18 15:53:16 // 138546
Nyúlnál 100e :p
Marklar1552014-04-18 15:52:45 // 138545
Kicsit? Áhhh. Borzalmasan. :D :D
Marklar1552014-04-18 15:19:22 // 138544
áááá. Nem nem... Barátkoztam öcsém autójában is azzal a TD motorral. De még a kis deltában sem tetszik. 5L ide vagy oda. Nem egy férfias autó... ;)
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:55:11 // 138543
Egyébként Marklar (átfutott a szemem az igen elmés hozzászóláson:P) : Néha te is felülhetnél a biciklire, azt akkor nem kéne mindig egyre nagyobb kantáros nadrágot venni :DDD :P
Holnap hívlak a szombattal kapcsolatban, ha ott kell hagynom holnap a lakatosnál az 55-öt, akkor nem lesz autóm. De szerintem nem kell.
Holnap hívlak a szombattal kapcsolatban, ha ott kell hagynom holnap a lakatosnál az 55-öt, akkor nem lesz autóm. De szerintem nem kell.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:53:35 // 138542
Az nagyon jó. Aztán felőlem vartyogjon csak alapjáraton, általános közlekedésre úgyis ott lesz a 8V... Azért az szebb is, mint a Dedra Sw :) Meg könnyebben leforog 6.500-ig... :)))))
Zsolt1552014-04-17 21:49:55 // 138541
A 130-at simán tudja tartani. Egyébként reális az a fogyasztás, amit Mr.Z ír. Nekem a legtöbb amit fogyasztott az 7,3 liter volt klímával és a szemét is kinyomva. Egyébként 5-6 literrel simán eljárt.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:49:42 // 138540
Én is kezdek megbízni az enyémben... Eddig azért csak bennem volt a félsz (huszonéves autó, autópálya, stb), de most bármikor elindulok a szokásos Gödöllő - Ljubljana- Koper útra. Egész jól összeért a vas :)
De örömmel hallom, hogy nem csak nekem.
De örömmel hallom, hogy nem csak nekem.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:47:11 // 138539
Teljesen jó az. Ha a 130-at tudja tartani, nekem már tökéletes. S mondjuk nem 9 literes fogyasztással :P
Zsolt1552014-04-17 21:35:31 // 138538
Van aki nem sok átalakítással közel 140-150LE-t kihozott ebből a motorból. :-)
Zsolt1552014-04-17 21:34:34 // 138537
Nekem is anno 165-170 volt a vége. :-)
Zsolt1552014-04-17 21:33:29 // 138536
Biztosan az adagolóhoz kell? :-))
Mr. Z2014-04-17 21:31:44 // 138535
egy hosszabb 5. -el meg egy ledugózott WG-s turbóval lenne 200 is érezni hogy van még benne ennyi.
Mr. Z2014-04-17 21:24:44 // 138534
nekem legutóbb az M3-ason 170 volt a vége két utassal csomagokkal. Annyira nem rossz. Illetve addig egész jól elmegy ott aztán mintha elvágták volna ... Talán lejtőn meglett volna a 180 :) de sok suzuki meg vosvagen le lett villogva. :)
Mr. Z2014-04-17 21:22:37 // 138533
mondjuk én a felújítás óta nem rakok bele csak prémium dízelt , Selénia olajat. Szombaton indulunk a 4. 1000km-es túrára ( most Tiszaújváros-Budapest-Zalaegerszeg-Güssing oda-vissza ) és eddig soha nem volt semmi nagyobb gond. Most a legnagyobb bajom hogy alapjáraton kicsit mocorog a főtengely ékszíjtárcsa de féltávon van ismerős és van már új. Max nem lesz majd generátor, de mint minden TD tulaj nekem is van 9V elem a kesztyűtartóba ugyanis az adagoló erről is elmegy , ha nincs töltés :)
Zsolt1552014-04-17 21:19:53 // 138532
ez sem hátrány. :-))
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:17:12 // 138531
Na pláne...
Persze nem villogom ki vele 160-nál a biemmevu X25-öket, de nem is az a cél :)
Persze nem villogom ki vele 160-nál a biemmevu X25-öket, de nem is az a cél :)
Zolika1552014-04-17 21:00:38 // 138530
és ha szétesnek 30ért veszel bele egy másik motort.. na bumm :D És elmennek minden szarral... :)
Zsolt1552014-04-17 20:46:12 // 138529
Azokból is a legfiatalabb annyi mint a legfiatalabb 155-s. Nem bonyolult szerkezetek és ha egyszer jól be vannak állítva, akkor ezek az 1,9TD motorok a világból is kimennek. A hátrányuk, hogy kicsit "ketyegős" alapjáraton a hangjuk, viszont gazdaságosak.
Zsolt1552014-04-17 20:41:11 // 138528
Szép tiszta lett. :-))
Zsolt1552014-04-17 20:40:04 // 138527
Sajnálom, hogy ez lesz a vége ennek az egyedi autónak. :-(( Viszont továbbra is fenntartom, hogy neked a napi rohangáláshoz egy TD lenne a legjobb választás.
Mr. Z2014-04-17 20:20:36 // 138526
Ha jó áron veszi és nem fél szerelni, akkor mindent meg lehet csinálni , az 1.9 TD blokk híresen elnyűhetetlen legyen az tipo dedra vagy Alfa sok tulajjal futottam össze. A hengerfej ha nem szar és hidegen nyúzod is bírja. De felújítani sem gáz. Turbó gatya szokott lenni én nekem 27-ért újították fel nyíregyen. a többi meg ugyan az mint a petrol 155. Voltam alkatrészért egy fiat TD bontós srácnál mutatta a saját tipo TD blokkját ami egyfajta garázsdísz, garantáltan 360.000km-ert futott ő volt az első tulajdonosa. A hengerfal hibátlan volt , bárkinek rámér tolómérővel :) a múlt hónapban MOL EVO DIESEL-t tankoltam 4,58 literrel jártam el jórészt országúton két falu közt ingázva. Ezért éppen ma is ebből tankoltam tele 20ft/literes kupon is volt hozzá + netrisk green card 9ft/liter így 426. Eddig OMW maxxmotion-t használtam de most váltottam, érzetre a maxmotionnal jobban megy, de ez szerintem csak érzéki csalódás.
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-17 18:11:04 // 138525
Szia!
Nekem nem sürgős.
Az adapter legyen a gyertya helyére becsavarható és kulccsal meghúzható. Lehet hosszú is, így nem kell gyertyakulccsal szenvedni. A végére meg rá lehessen pattintani a légkulcs bajonettes csatiját. Bár az is elég, ha van rajta olyan menet, amire egy ilyen bajonettes adaptert fel lehet tekerni.
Nekem nem sürgős.
Az adapter legyen a gyertya helyére becsavarható és kulccsal meghúzható. Lehet hosszú is, így nem kell gyertyakulccsal szenvedni. A végére meg rá lehessen pattintani a légkulcs bajonettes csatiját. Bár az is elég, ha van rajta olyan menet, amire egy ilyen bajonettes adaptert fel lehet tekerni.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 16:49:56 // 138524
Ki kell fogni :) 155-öst is megnéztem vagy 5-öt, meg 3 Deltát, mire kikötöttem ennél :)))
GEORGE2014-04-17 15:32:00 // 138523
Az a baj, hogy az ilyen korú dízelek már mind a végükön vannak, de természetesen te tudod. :-)
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 14:27:46 // 138522
Csak az meg pontosan annyit eszik, mint egy kétezres random benzines... Akkor meg inkább az. (Vagy ha már Dedra, 1.8 131 lóval, legalább van hozzá szerszám a vezérléscseréhez...)
A dízel legalább egyszerű technika, és 90-nel A-ból B-be fullra pakolva olcsó tankolni. Ha nem lenne bringa meg kutya, nem is kéne... De ez így túl sok kompromisszum nekem a havi 2-szeri rohangáláshoz.
A dízel legalább egyszerű technika, és 90-nel A-ból B-be fullra pakolva olcsó tankolni. Ha nem lenne bringa meg kutya, nem is kéne... De ez így túl sok kompromisszum nekem a havi 2-szeri rohangáláshoz.
GEORGE2014-04-17 13:37:31 // 138521
Adagolós öreg dízelt én már biztos nem vennék. Asszonynak bőven jó egy 1.6-os arra a célra amit írtál.
Buksi2014-04-17 01:17:00 // 138520
Beszélek az égiekkel, csak nézd át! :-DDD
THX! ;-)
THX! ;-)
Marklar1552014-04-16 23:23:51 // 138519
Ha 1x végre ráérek. ;) Ma csak 3x szakadt rám az ég. :/
Marklar1552014-04-16 23:22:47 // 138518
1' 17" :D :P
Szombaton gyere. ;)
Szombaton gyere. ;)
Misu772014-04-16 22:49:27 // 138517
A főtg jeladót még nem cseréltem ki. Minden mást igen,trafó ,modul,kábel, légmenyiség mérő lambda szonda, gyertya.
süsnye2014-04-16 22:43:36 // 138516
hm, s a többi gyújtás alkatrész, amiket írtál miket tartalmaz? trafó, modul, kábel? főtg jeladó esetleg...
Misu772014-04-16 22:39:35 // 138515
Mind a kettő cserélve semmi változás. :(
süsnye2014-04-16 22:33:08 // 138513
lambda szonda, LMM jó?
süsnye2014-04-16 22:28:10 // 138512
nemtom a TD-nél hogy helyezkednek el ezek, de szerintem a kuplung munkahenger karja vagy a főhenger az utastérben bizergéli a jeladó kábelét..
Mr. Z2014-04-16 22:15:52 // 138511
Mr. Z2014-04-16 21:49:13 // 138510
Erre a jelenségre tud valaki diagnózist adni? Egyik nap jó másiknap turbó mérő lett a vízhőfokból :) amit a kuplung vezérel :)
Misu772014-04-16 21:11:14 // 138509
Remélem itt a hiba, már nem tudok mire gondolni hogy miért járhat össze vissza a motor.
:(
:(
Fairlane2014-04-16 20:50:42 // 138508
Milyen adapter kell?
Ha nem sürgős, beszélhetünk róla... ;)
Ha nem sürgős, beszélhetünk róla... ;)
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-16 20:08:31 // 138506
Ha rossz a kompresszió, akkor leveszed a hengerfejet és lehet keresni a hiba helyét. Veszteségmérésnél is leveszed, de tudod merre menj.
Misu772014-04-16 20:02:28 // 138505
Üdv! Köszönöm a segítséget megpróbálom.
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-16 18:57:51 // 138504
Nem sokkal drágább, mint egy kompresszió mérés és szerintem magamnak gyártatok egy gyertyaadaptert ilyen esetekre.
Buksi2014-04-16 14:21:35 // 138502
Bakker, nézd már át nekem előtte légyszi!!!!! :-)
Köszi!
Köszi!