Fórum >> Típusok >> 155

Zolika1552014-11-07 22:15:06 // 142002
nem vágta ki a biztit? Nekem az volt, aztán egyszer szétszedtem mindent hátul meg össze és azóta jó :)
Zsolt1552014-11-07 21:29:37 // 142001
Biztos, hogy a kapcsoló adta meg magát? Általában a relé szokott elromlani.
Zolika1552014-11-07 21:22:26 // 142000
Az 1.8-é fullba megegyezik a 2.0-éval?
Zolika1552014-11-07 21:08:38 // 141999
Mi a baj vele? :D Ezeken a mélypontokon túl kell esni egy öreg 155 tulajnak.. :) Amíg minden nap beindul és elvisz A-ból B-be addig meg kell becsülni még ha nehéz is.. :D
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-07 20:01:16 // 141998
Ok, Lajos megy érte én meg du, visszaviszem azt a kettőt ami nem kell! Danke.
karika1552014-11-07 14:16:01 // 141996
Na nálunk csak én vezethetem az Alfát,egyszer kértem meg az asszonyt guruljon vele előrébb 5m-t,mert tiszta mocsok volt a ruhám és útba volt a vas.
Le is fulladt vele lányos zavarában :-)
Bazsa1452014-11-07 12:31:23 // 141995
Hali srácok.Jobbos bajuszkapcsoló kerestetik mert a nyomorulthátsóablakfüttéskapcsoló kilehelte a lelkét :D
Arról nem is beszél mi minden gondom van még....:D
Lehet donor lesz a kicsikéből :(
Tony1552014-11-07 09:02:41 // 141994
Nálunk is az asszony fektette meg az AC-t, annyi szerencsével, hogy otthon halt meg a technika:-) Másnap megint ment volna az oviba, de nem indult a vas. Tanulság az, hogy a 155 nem női autó:-)
Mr. Z2014-11-06 18:57:22 // 141993
Lester küszöb érdekel valakit?
Thomika2014-11-06 18:36:08 // 141992
Majd megtalálom. Holnap 12-kor lesteszem a lantot erre hétre, és remélhetőleg lesz időm foglalkozni vele.
Thomika2014-11-06 18:34:41 // 141991
Ez nekem is eszembe jutott. Nem akarom magam feleslegesen szívatni! :)
Thomika2014-11-06 18:31:44 // 141989
És köszöönm, remélhetőleg hamar rendbe teszem!
Thomika2014-11-06 18:29:43 // 141988
Jah :) Asszony volt ott dolgozni vele :)
Tony1552014-11-06 11:41:06 // 141986
Upsz összekevertem, az a bizti a belső ventillátort javította meg. Mindenesetre a benyapumpánál is bizti gond volt...
Süni1552014-11-06 10:02:13 // 141985
Nekem az ellenalas volt kuka.... Kicsereltem aztota tutti
Tony1552014-11-06 09:43:33 // 141984
Azt játssza a 155 mostanában, hogy indításkor elindul a belső venti, majd 10mp múlva tart egy fél perces pihenőt majd újra indul. Ezzel még együtt lehetne élni, csak attól tartok, hogy egyszer csak nem indul újra... Járt már így valaki? Van valami 5let az orvoslására?
Tony1552014-11-06 09:38:01 // 141983
A nyáron az én vasam is ezt csinálta, és egy bizti csere orvosolta a hibát. Mielőtt kiszeded az AC-t nézd meg szerintem. A motor előtt valahol a maszk fölött van elrejtve egy lemez biztosíték (előtte még nem láttam ilyet:-), manuálból néztem én is.. A helyére ideiglenesen behajtogattam egy "rendes" biztit, és már indult is a vas:-)
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-06 07:59:01 // 141982
Az olaszok simán tudnak rozsdásodó műanyagokat gyártani a nagyon odafigyelnek... :DD
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-06 07:58:27 // 141981
Itt a hangsúly a legalábbon van... :D
Mr. Z2014-11-06 07:51:43 // 141980
nem műanyag a tank? :)
Mr. Z2014-11-06 07:40:55 // 141979
ez fékezéskor koppan jobb oldalt
GEORGE2014-11-06 00:51:43 // 141978
Amit a benzin ellep a tartályból, ott legalább nem rozsdásodik :-) :-D
GEORGE2014-11-06 00:50:40 // 141977
Hát nem mindenkinek lehet eseménymentes :-) Nekem a 92-es155 2.0 TS gond mentes, sajna a V6 már nem annyira, de 3 évnyi állás alatt "eltunyult" alkatrészeket lassan kiirtom a rendszerből :-) Most van a klíma kompresszor gariban javításon...100km se bírt ki. . . . .
GEORGE2014-11-06 00:47:31 // 141976
Bakker veled mindig történik valami. . . . . mielőbbi javulást.

A jó múltkor ( szeptemberben / egyébként ezt a képet lőttem Érden :-) Egész jó kiállású a verda :-)Nem tudod kié? :-)
azt hittem lecserélte a Gránit büfé a szolgálati Feliciát :-D

Marklar1552014-11-05 21:13:39 // 141975
Torony csapágy nyöszörögni szokott...
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-05 19:48:18 // 141974
Áhh nekem is a szar bosch szar... bosch... :D
Mr. Z2014-11-05 19:00:30 // 141973
Rossz olvasni, hogy többeteknek van problémája a vassal mostanság. De ha valaki külsős ezt olvassa azért írok egy pozitívat is nekem az elmúlt 11400km-en nem volt semmi csak gázolaj kellett bele meg Selénia. Most lesz egy nagyobb futómű felújítás mert a jobb oldali toronycsapágy kopog, és ha már szétszedem akkor új kerékagy kerékcsapágy új porvédő mert kiszakadtak, új toronycsapágy + kitámasztó + kap friss olajat olajdekli tömítést olajszűrőt. De amúgy megy és megy :) ja nem az egyik izzító gyertya szar bosch :)
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-05 18:28:01 // 141972
Hát ilyet már én is tapasztaltam :D Ilyen ez a popszakma. Kellett neked nagyfék :P
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-05 18:27:25 // 141971
Ja aha értem. Aztatnemtudtam.. :)

De akkor valami csak nem kóser még mindig.
Ezért fölösleges volt tankolnod :P Rossz üres tankkal is lehet :D
Thomika2014-11-05 18:22:27 // 141970
A váltó a legkevesebb. Első betétet akartam cserélni, ebből lett 57.700 Ftos fék felújítás elöl. :/
Thomika2014-11-05 18:20:53 // 141969
A végén az egyik csavar volt xar, megszakadt vhogy a menet, lötyögött a csavar, mellette kinyomta az olajat. Most felfúrták 10-esre, és elvielg hibátlan lett, 1,5 nap alatt a szervizbne egy csepp sem jött elő, por száraz volt (állítólag) holnap persze megint nem lesz időm vele foglalkozni, mert szerencsére van munka bőven. De így nem tudom, mikor jutok oda, hogy munkára fogjam a kocsit. Már hoztam Marklartól egy bontott AC-t. A többit meglátjuk. És persze ,hogy tegnap tankoltam bele egy valag benzin! :( A Lancia-nak meg porzik a tankja :P
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-05 17:59:52 // 141968
Nem szívsz te egy kicsit túl sokat azzal a váltóoldali olajfolyással?? Nem lehet deformálódva valahogy? Mittomén bakok vagy ilyesmi... Folyton ereszti ott a tiéd.
Thomika2014-11-05 09:34:32 // 141967
Nyugtasson a tudat, hogy a design legalább olasz :)))
Thomika2014-11-05 09:27:29 // 141966
Köszönöm! :) Ma jönnek kaput javítani, holnap lesz időm a 155-tel foglalkozni, mert ma sok munka van. Első körben AC csere, plusz vhogy alá megyek, megnézem, honnan fossa az olajat :(
Thomika2014-11-05 09:26:13 // 141965
Nem hallom, az volt az első amit kipróbáltam. Úgyhogy elég nagy eséllyel az AC lesz a ludas.
karika1552014-11-05 08:50:03 // 141964
Úgy-úgy,csak hát a Ducato mégis olasz :-)
karika1552014-11-05 08:46:08 // 141963
Bakker,részvét!
Reméljük rendeződik minden,nincs nagy katasztrtófa csak tényleg összejöttek a dolgaid :(
pb_2014-11-05 00:39:13 // 141962
Yayay.D
pb_2014-11-05 00:38:19 // 141961
A főképről volt xó. Én is.
boxerhang2014-11-04 19:48:58 // 141960
Gyújtás ráadása után hallod zúgni?
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-04 19:48:06 // 141959
Pff, a rendszámtartót nekem is lezúzta valami jóképességű a szolnoki cora parkolóban... Mentem vissza és hiányzik a fele...

De az már valami, ha nem GTK lett a nap vége... :D
Thomika2014-11-04 19:44:05 // 141958
Egyelőre Marklar a megmentőm. Bízom benne, hogy egy darabig kihúzza majd a bontott is. Az előző 155ömbne még mindig gyári van, és 22 éves. So nem tudom...nem biztos, hogy ez a baj, de csak pörög és nem indul. Egyértelmű, nem kap üzemanyagot.
Thomika2014-11-04 19:41:08 // 141957
Szerencsére nem olyan vészes, az első lökős sérült kicsit (hogy alatta mi van, még nem tudom), rendszámtábla és a tokja. Aztán majd világosbna még átnézem. A bajom a kapuval van, 3 órával előtte lestt kész :P Ez egy ilyen idióta nap :((
Thomika2014-11-04 19:38:19 // 141956
Jah, bocs :))) Amúgy egy kutya :P
boxerhang2014-11-04 19:23:09 // 141955
Áh, én nem foglalkozok vele, csak nem tudtam hova tenni hirtelen.:D

Na egyik félelmem nekem is az üzemanyagszivattyú. Újat kell venni, vagy érdemes használtban gondolkodni? Néztem, újonan a Magneti 60 körül van.:S Valeo 23...
VKG699!!! (4x156+75)2014-11-04 19:13:58 // 141954
Baaaszki racevét... :(
Legalább nem ritka szín és van hozzá elem Marklarnál, nem?

Úgy tűnik, ilyen ez a pár nap... Nekem meg megdöglött az LMM... Tegnap, de ma lett tuti...
Thomika2014-11-04 18:58:40 // 141953
Ha lenne asszonya, biztosan :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak