Fórum >> Típusok >> 155

Yoyo2006-10-17 13:18:31 // 11849
Én csak tanácsot kértem nem teljes diagnosztikát! Pontos nyomaékkal van meghúzva, lóg! 5 autószerelő nézte meg most itt a műhelyben, nem is mai rókák, de engem ne vegyünk annak akkor csak négy,válukat vonogatták, azt mondták gyári hibás a csapágy vigyem vissza:(
András bácsi2006-10-17 13:13:57 // 11848
Hülyeség. A könyv ugyan ezt írja, de 1., Nem tudod túltépni (266-294 kiló méteres karon, ezen kívül a csapágyon és a féltg vállán úgyis felül. 2., Menetrögzítő a gyárin sincs (vagy láthatatlan, vagy elpárolog :))) ) 3., Az új anyával egyetértek, főleg ha két átellenes oldalon elbiztosított fajta volt.
Paco2006-10-17 13:09:05 // 11847
Még mielőtt megtépnéd: Meghúzási nyomaték 266-294 Nm, előtte be kell kenni menetrögzítővel és utána 150 percig nem szabad használni a kocsit. Új anya használata és az anya leperemezése default. :)
Paco2006-10-17 12:59:06 // 11845
Autószerelő nem kérdez olyat neten amit csak úgy lehet diagnosztizálni ha a kezedben van a munkadarab :)
András bácsi2006-10-17 12:51:54 // 11844
Ez így megoldható. Megcsinálnám a kárpitot is, de egy teljes délutánt nem tudok rászánni most.
Fater (Norbi)2006-10-17 12:33:58 // 11843
Akkor inkább elhozom a padlókárpitot (ha nem tudod kitisztítani), a kilincset be tudnád a helyszínen tenni? A kárpitcserét nem tudom hol megoldani (lakótelepen lakom) sajnos önállóan ill. a belsőt szétszedni :(
András bácsi2006-10-17 12:22:56 // 11842
Pénteken egytől jöhetsz, csak csörögj előtte. Időigényes, ha szépen akarod berakni, inkább elmondom, hogy mit kell kivenni hozzá. És szerintem előtte jobb lenne átmenni rajta egy kárpittisztítóval, ami miatt száradnia kellene. Ha bent van minden, akkor már nehezebb az is.
Fater (Norbi)2006-10-17 11:53:50 // 11841
Oké, mikor lenne neked megfelelő? És valamiféle szerelési árat tudnál mondani? Idő az a legkevesebb + remélem nem márkaszervízes óradíjjal dolgozol...
András bácsi2006-10-17 11:41:48 // 11840
Jöhetsz hozzám, itt van a kárpit és a kilincs. Fekete. Beszerelés időigényes és költséges. :)))
Yoyo2006-10-17 11:31:28 // 11839
Köszi, akkor valszeg a csapággyal lesz a baj, mert az alsó gömbfej jó, de még megpróbálom jobban megtépni az anyát:)))
Fater (Norbi)2006-10-17 11:28:14 // 11838
Szia! A padlókárpit érdekelne (plána ha be is tudnád tenni) és egy bal hátsó ajtóba való kilincs is (fekete az király lenne). Mikor tudnánk ezt leboltolni?Én csütörtökön megyek haza Vp-be és onnan (az ígért műszerfallal) felmennék ha nektek is jó pénteken délután. Üdv, Fater
András bácsi2006-10-17 11:26:07 // 11837
Autószerelő nem viszi szervízbe a gépét. :)))
András bácsi2006-10-17 11:25:29 // 11836
Szerintem az agy nem nagyon mehet tönkre. Inkább gondolnám gyári hibásnak a csapágyat. Azt nem hinném, hogy nem húztad meg kellően az anyát. Esetleg még az alsó gömbfej, ami kérdéses.
Paco2006-10-17 11:20:16 // 11835
Nem szoktam véleményt mondani olyan dolgokról amelyekben fontos az hogy lássam. De ha ennyire igényeled akkor tessék: A Véleményem az, hogy vidd elszervizbe ahol értenek hozzá, és nézzék meg. Miután megnézték meg tudják mondani mi a baja.
Yoyo2006-10-17 11:17:16 // 11834
Valaki mondjon már nekem is egy véleményt!!!!!!:)
Paco2006-10-17 11:15:28 // 11833
Szvsz a cikkszám az egy dolog. Ugyanazt a jelet adja ki, ugyanaz a csatlakozója, ugyanolyan hosszú. Tehát egyforma :)
Fairlane2006-10-17 11:14:36 // 11832
Néztétek az adok-veszekben a szegény, valagba durrantott 155-öt? :( Nem sok érte így 300?
Ádi_39002006-10-17 10:33:35 // 11831
Tényleg nagyon hasonlítanak a verdák. De a tiédben szebb a kormány, az enyémnek viszont szebb a kereke! :-))
András bácsi2006-10-17 10:31:02 // 11830
Szerintem ezt sem fogod megérezni. Kicsit keményebb és vastagabb szárú a nagyobb tömeg miatt, de bontott gátlónál elveszik a különbség általában.
Ádi_39002006-10-17 10:31:02 // 11829
Szerintem is többféle jeladó van. Még 8v-n belül is. Sajna nem tudom, az enyémben milyen van.
Ádi_39002006-10-17 10:29:45 // 11828
Szia, Írtam a lapodra a jeladó miatt. Kaposra nem megyek, jó lenne még csütörötkig találkozni.
András bácsi2006-10-17 10:29:34 // 11827
Szerinted igen, szerintem meg nem. :) Formára azonos, de cikkszámra nem.
süsnye2006-10-17 10:24:12 // 11826
No... és milyen lesz a viselkedése? :D Gondolom keményebb...
süsnye2006-10-17 10:23:04 // 11825
Hát... sajna nincs 5letem. :( Futóműves látta már?
Paco2006-10-17 09:53:29 // 11824
Az ABS jeladók mindegyik 155-ben egyformák.
Paco2006-10-17 09:52:54 // 11823
Csak a V6-é bírja. A kisebb motoroké hamar meg fogja adni magát. Vagy a hozzávalót tedd bele. :)
Paco2006-10-17 09:52:03 // 11822
Belerakhatod, de keményebb a gátló, más lesz a viselkedése az autónak.
Yoyo2006-10-17 09:13:25 // 11821
Olyan mintha a csapágy lógna, azért gondoltam, hogy ki lehet verődve az agy:(
süsnye2006-10-17 09:11:44 // 11820
Sztem utálni fogsz. :D Mi lóg?? Mik a tünetek?
Yoyo2006-10-17 09:08:27 // 11819
Csapágy teljesen új most tettem bele, de most jobban lóg mint előtte, a kitámasztó gömbfej jó:(
süsnye2006-10-17 08:49:38 // 11818
Mi lóg?
András bácsi2006-10-17 07:43:15 // 11817
De, nehéz lenne. Egy rövid ideig bírná csak.
Yoyo2006-10-16 20:58:25 // 11816
11786 HSZ A kérdés áll!
EDDI2006-10-16 20:33:40 // 11815
Szerintetek a benzinez lengéscsillapitok jok lennének a 2.5 dieselbe? Az elsöknek nem lenne nehéz a motor?
Marklar1552006-10-16 20:23:06 // 11814
Letudom vinni Kaposújlakra, v itt pesten a hétvége felé átvehető. Remélem jó a Tiedhez is... Amúgy lemásoltad a kocsimat? ;P
Buksi2006-10-16 20:08:27 // 11812
Ez egy nagyon jó ötlet! :-DDDDDD
Ádi_39002006-10-16 20:04:37 // 11811
100 liter benzint akarsz cipelni? Attól önmagában nagyobb lesz a fogyasztás! :-) Tankolj gyakrabban kevesebbet, az frankón bejött a forma.1-ben is. :-)
Ádi_39002006-10-16 20:03:04 // 11810
Hello, Bal első kerékhez tartozó ABS jeladót keresek. Van benne?
Marklar1552006-10-16 19:40:50 // 11809
Felraktam az adok-veszekbe az új listát. Ha valaki nem tudná, akkor elbontottunk egy 96-os 155 öst. 2,0 16V volt, de a motor kompletten már nincs meg...
süsnye2006-10-16 19:14:11 // 11808
No, kiszedtema panelt (szerencsére nem törtem el semmit :D ). Aztán az van, hogy a gombokat megvilágító rizsszem izzók (4 db) nem világítanak, de a hőmérséklet és az órát megviágító 4db igen. Panel lehet szar? (bár hülye módon az izzókon nem mértem feszt. amikor a helyükön vtak... :( )
süsnye2006-10-16 19:00:33 // 11807
Ja, és köszönöm a tanácsokat a vezetőoldali tükörbehajtással kapcsolatban! :D Bevált. Már vagy egy hete nyomtam bele wd40-et, de 1-2 óra múlva nem működött. Ma az autómosóban megpróbáltam, és behajlott! :D
süsnye2006-10-16 18:53:35 // 11806
Nekünk van itthon aszem 100 literes műanyag hordó (szép kék)! Lehet, h elfér a csomagtartódban! :D :D :D
Fisher2006-10-16 18:14:37 // 11805
Üdv Mindenkinek! Támadt egy (hülye) ötletem, gondoltam megkérdezem: 155 alá lehet valahogy nagyobb tankot alávarázsolni? (gondolok itt olyan 100 literre) Kevés az a 63 liter. (V6) :-)
Ádi_39002006-10-16 16:25:01 // 11804
Ezeknél az öreg gépeknél kell cserélni 10 ezrenként. Úgy igaz ez a Seleniara, mint a Mobilra. De jó a többi rendes olaj is, AGIP, Valvoline. Mondjuk tescosat én se tennék bele... :-)
Ádi_39002006-10-16 16:22:56 // 11803
Szia! 1. A gázosítás baj lehet, konzultálj botigta tagtárssal, ő gázos szakértő. Én annak idején ebay-en vettem zsír új légtömegmérőt, valami 7 ezer forintért. Mázli volt... 2. Szerintem ha 4-5 km-re jársz dolgozni, akkor járj inkább bringával, én is ezt teszem. :-)
AlfaMore2006-10-16 14:12:20 // 11802
Sziasztok, Több témában kérek szépen tanácsot és segítséget. 1. Tünetek: ingadozó alapjárat (régóta), néha gyengébb nyomaték, gyorsításnál alkalmanként visszaeső nyomaték. Az eddig gyűjtött "tudás" alapján légtömegmérő-probléma, ami ennél a típusnál (2.0 16V) húzós dolog, Elaforgnál 85k, Vaterán egy forrás 51k-ért tud elvileg hozni új Boscht, 30ért utángyártottat (amit Alfába nem igen ajánlanak). Tud esetleg valaki olcsóbb forrást, esetleg bontóból jól működő darabot? A meghibásodásának lehet köze a benzin-gáz vegyes üzemnek, ez teheti tönkre? A gyengébb teljesítményen kívül más problémát okoz? Nem tudom, mennyire erőltessem a cserét, ha ez a baj, mert nem olcsó mulatság. Ha "nice to have kategória, akkor nagyon megfontolandó, bár tény, hogy zavarni szokott a nyomaték probléma... 2. Benzin-gáz üzem: a nap első-utolsó kilométereit benzinnel szoktam megtenni, ezt tanácsolták. És azt is, hogy hidegen ne használjam gázzal. Kérdés, hogy mennyi használat után kapcsoljak át? Most 4-5 km után, kb 70 fokos víznél szoktam. A baj az, hogy mire beérek melóba, még nem éri el a 80-90 fokot az üzemi hőmérséklet. Mit tanácsoltok? 3. Vezérlés: megvolt a szíjak és a görgők cseréje 3 hete, vezérlésmódosító meg februárban lett cserélve (azóta 20k km került bele). Reggelente viszont mintha mostanábankicsit dízeles lenne a hangja, elképzelhető hogy újra tönkrement a módosító most, hogy hozzányúltak?Lehet más egyéb tünet, ami módosító problémára utal? Egyelőre ennyi:-), köszi a segítséget és a tanácsokat, Szabi
süsnye2006-10-16 13:08:00 // 11801
Köszi, ePer nekem is leledzik. Bele lehet rakni, fizikailag nincs akadálya, csak azt nemtom várjak-e vmi változást (pl. keményebb lesz meg ilyesmi), és hogy ez a változás, okozhat-e problémát hosszútávon?
Fairlane2006-10-16 13:00:46 // 11800
sztem nem, mintha a v6 különbözne a ts-ektől esetleg ha estig nem derül ki megnézem neked egy ePerben, de valszinű a tapasztalt kollegák egyből vágják a választ :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak