Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002008-08-24 08:59:28 // 76003
Csak megpróbáltam, esélyem se volt....
ribipeti2008-08-23 23:05:03 // 76002
Igen, de nem tudunk másra gondolni. Eddig 2 év alatt nem volt semmi baja, tegnap meg elkezdte. Olyan mintha bemelegedne, és utána fals adatot szolgáltatna. Kihül aztán megjavul. Szóval nem tudunk másra gondolni.
Adrián2008-08-23 22:43:22 // 76001
Nem okoskodni akarok de apunak gariban cserélték a felsőholtp.jela. off-on de ott a hibajelenség indítózáskor jelentkezett !Nehez indult sokáig "köszörült"!
Nektek pöccre indul?
ribipeti2008-08-23 22:40:04 // 76000
Thx, akkor jól megmossuk. :)
"Száguldosrác"2008-08-23 22:21:02 // 75999
csak átteszem és elméletileg jonak kel lennie,a kompjutere tárolhat hibát?és ugyanezt fogja csinálni?.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 22:17:39 // 75998
aki adott trafót kérd el tőle a LMM-őt is...
"Száguldosrác"2008-08-23 22:16:06 // 75997
a lamdaszonda szerintem nem mert aztmondták ha lehuzom a csatiát akkor megkel szünnie ha az a rossz.De nem szünik meg.LMM nemtudom azt hogy zárhatom ki?
"Száguldosrác"2008-08-23 22:10:40 // 75995
Légnyelés mérő esetleg nem halhatott meg?
"Száguldosrác"2008-08-23 22:09:29 // 75994
Ha lassan emelem a fordulatot akkor leszabályig lehet pörgetni de ha gyorsan emelem a fordulatot akkor már 2ezernél hörög,majd elkezd pörögni mindaddig mig megint nem gyorsan akarom emelni a fordulatot.Elinduláskor például durrog és nemakar felpörögni,nem veszi a fordulatot.
"Száguldosrác"2008-08-23 22:06:09 // 75993
Igen azok is cserélve lettek.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 22:04:27 // 75991
előbb pucoljátok meg Csabinak is csak koszos volt amióta megpucolta nem áll le neki menet közben :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 22:03:35 // 75990
jtd-be adtam el jó párat a gyári olyan 15 körül...emlékeim szerint..
"Száguldosrác"2008-08-23 22:02:38 // 75989
Skacok nekem az lenne gondom hogy hirtelen gázadáskor behörög és durrog a motor.A trafoknak semmi bajuk mert kicseréltem idéglenesen egy másikéra.Mi lehet a gond?
ribipeti2008-08-23 22:02:00 // 75988
Akkor ez ugyanaz. :) Thx
Angol neve van, vagy ePer cikkszám hozzá Erhard?
Mibe fáj ez újban? Bár hétfőn épp bontóba megyek. Felírom a hosszú listára. :)
ribipeti2008-08-23 21:58:59 // 75987
Én se tudom, hogy ez a jeladó az a jeladó-e. Valaki majd megmondja a frankót. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 21:58:21 // 75986
főtengelynél van egy csavar fogja fel...elméletileg
ribipeti2008-08-23 21:56:51 // 75985
Hát tegnap kezdte a kis aranyos ezt a produkciót. :(
Ma mértünk, trafókat ellenőriztük...
Erre a jeladóra van vmi képetek, vagy manuáléból kivágott szösszenet, hogy hogyan kell TSerélni? Asse tudom, hogy hol kell keresni.
Thx az eddigi hozzászólásokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 21:52:56 // 75984
igen ...sajnos páran szívtak vele
Liquid2008-08-23 21:52:51 // 75983
hümm, ismét tanultam valamit :)
Zsolesz2008-08-23 21:51:35 // 75982
Volt apósom mondeója csinált ilyet. Ott a főtengely jeladót kellett cserélni. De lehet ugyan arról beszélünk :) Ilyet már hallottam merciben és 300C-ben is. Az ráadásul volt vagy másfél éves se.
Hardy2008-08-23 21:51:35 // 75981
Havernak 700000 Km van a benzines járgányába és ugyanannyit eszik mint mikor 200000 volt benne.
Nekünk volt több autónk is amibe fél milka volt de nem evett többet.
Liquid2008-08-23 21:47:49 // 75980
holtponti jeladó? képes úgy besz@rni, hogy ha bemelegszik nem ad jelet? ez durva
Liquid2008-08-23 21:46:06 // 75979
hmm, ez érdekes olyan mintha valami túlmelegedne. nem hallottam még ilyet. nem lehet hogy valami zárlat vagy ilyesmi van, és összekeverednek a jeladók jelei? bár ez elég hülyén hangzik
Poló2008-08-23 21:43:45 // 75978
Csöri mester vállát vonogatja?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 21:42:49 // 75977
holtponti jeladó csinálja ezt sajnos... :(
ribipeti2008-08-23 21:41:23 // 75976
Sziasztok, kivételesen segítségre lenne szükségem.
Zasszony 147-ese hidegen indul, megy stb, de egy idő üzemi hőmérsékletet is eléri, azután leáll. Se kép se hang. Önindító dolgozik code felirat nincs, de nem gyújt. Aztán kb 15-20 perc után újra megy, aztán megint lefullad. Kimértük, áram nem jut a trafókhoz. Ötlet?
Vmilyen jeladóra gondoltunk, de még a riasztó is beszarhatott. Bár ez utóbbi kis valószínűséggel játszik. Milyen jeladók vannak, és mit csinálnak. Pl holtpontjeladó, ami a gyújtást vezérli, nem lehet a ludas?
Poló2008-08-23 21:18:32 // 75974
Minek szívtad le?
Piritu - 1.000.0002008-08-23 21:03:47 // 75973
Jó 8 mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002008-08-23 20:57:12 // 75971
Erről jut eszembe, próbálta már valaki a 156-ból leszívni a trutyit? Nem egyszerű mutatvány. Nem keveset kínlódtam vele, persze csak egyszerű slagom volt...
Trombozis2008-08-23 20:51:51 // 75969
...azóta nem szívod le és adod el? :-DDDDDDDDDDDDDd
Piritu - 1.000.0002008-08-23 20:46:59 // 75968
V-Power diesel: többször próbára tettem a "szuperdiesel"-t. 4-5e km-eket mentem hol ezzel, hol azzal (volt próbám Molos szupergenya vs. normál is).
Szóval nekem az égvilágon semmi se tűnt fel! Se fogyasztás, se végsebesség (német pályán a többiekre való tekintettel kötelező próbálkozni!), se semmi egyéb.
Szóval 82e km olajpusztítás után arra jutottam, hogy tökmindegy mit tankolok.
Piritu - 1.000.0002008-08-23 20:41:25 // 75967
Üzemanyag....
Régebben mindig többet fogyasztott a Vas németbe MENET, mindt HAZAfelé. Kb másfél éve kagylós kártyát adtak a cégnél (itthon és kinnt is ezt használom) azóta ez a jelenség megszűnt. Hmmmm...mindenki levonhatja a saját következtetését.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 20:27:02 // 75966
próbáld...egy biztos több pénzbe kerül :) én már próbáltam mindent, benyás autóm volt ott is...a végeredmény ua..
Poló2008-08-23 20:26:26 // 75965
Jól emlékeztem, hogy dízeled van. Még mikor bejött a V-Power Diesel, akkor tankoltunk a Temprába 2x. Az még nem közös nyomócsöves, még csak nem is közvetlen befecskendezéses. Érezhetően jobban ment tőle az autó és jóval kevesebbet kormolt.
Zsolesz2008-08-23 20:23:27 // 75964
Shell a V póvert kintről hozza. Legalábbis nekem azt mondta a srác. Rá akart beszélni de lehet egyszer kipróbálom.
Trombozis2008-08-23 18:38:40 // 75963
Ööööö várjál.. :-) Tán peros volt, sárga alapra festve.. ??? Nem tudom én átfestettem kékre. :-D Még meg van, csak szét van szedve. Nem raktam össze. Ez még a régi nagyobb testü volt. :-DDD Hogy füstölt. Volt olyan, hogy egy dobról lefele gurulva indítottuk be, mert máshogy nem akart. :-) Egyszer estem vele akkorát egy traktor nyomba, hogy lepergett az életem....na utána be se indult. Hót sárosan toltam haza. :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 18:27:36 // 75962
lindás tablettád volt? :))) sárga vagy piros??? röpsúllyos fenevad :))))))))))))))))
Trombozis2008-08-23 18:25:10 // 75961
Erről az jutott eszembe, amikor babettával mentem tankolni. :-) Mondtam, hogy egy ezresért kérek....vagy 400ért telement. :-DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 18:20:43 // 75960
beálltam a simson enduroval és 220ft-ból telenyomtam 1:40 keverékkel :)))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 18:19:29 // 75959
89-ben kettő kút volt itt :) most ez túlzás....
Trombozis2008-08-23 18:10:40 // 75958
:-))))))) Nekem ide is sok az a négy. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 18:04:05 // 75957
nálunk meg sem tudom mondani hány kút van...30 biztos :)) sokáig az agipra jártam de semmivel sem jobb az sem, mint más ....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-23 18:02:56 // 75956
én úgy tudom meg van határozva kvótába hány köbméter naftát lehet behozni kintről.. egyébként mikor fuvaroztam szinte 80%-ban külföldön és a shellnél érdekes módon az autó kevesebbet ?evett? (talán) de 150e-nél elkopott a porlasztó...ergo szaregál :))
Trombozis2008-08-23 17:59:07 // 75955
Az OMV nem onnan veszi úgy tom.

De más az adalék a shellen. Lényegtelen ez is helyhez kötött. A mezőcsáti MOL-on nem szabad tankolni az tuti. :-)

Én itt választhatok. 4 benzinkút van. :-) Sajnos OMV nincs közte csak "OMV minőségű" :-) Hát nem is tudom..... :-O
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak