Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-26 09:31:39 // 76254
2 kulcs és kártya
ystuc2008-08-26 09:27:04 // 76252
Hali! Kérdésem lenne.
A 156-oshoz is gyárilag 3 kulcs + kódkártya van?
A 156-oshoz is gyárilag 3 kulcs + kódkártya van?
Zsolesz2008-08-25 21:05:47 // 76251
Hali!
GTPeti2008-08-25 21:05:19 // 76250
Jó, de akkoris. Nem azért. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-25 21:04:36 // 76249
jó estét mindenkinek :)
Zsolesz2008-08-25 20:36:12 // 76247
Az szerintem attól is függ milyen helyeken jársz. Egyszer mikor kimentem aratni a kukoricát ne tudd meg milyen lett... :)))
Amúgy én is 15-önként cserélem. Olajjal, olajszűrővel, légszűrővel együtt. Az üzemanyag szűrőt meg 2 olajcserénként.
Amúgy én is 15-önként cserélem. Olajjal, olajszűrővel, légszűrővel együtt. Az üzemanyag szűrőt meg 2 olajcserénként.
András bácsi2008-08-25 20:09:51 // 76246
Persze, fejlett nyugati társadalomban élsz. :)
nashville2008-08-25 20:02:51 // 76245
maradtam a 15000 km cserénel , mondtam én neki de erősködött ... nekem ez alatt az idő alat k.b. + 1 lit. olajat zabbant - de nagyon függ attól hogy hogy hajtom meg , mert megy mind az áááállllaaaatttt .
GTPeti2008-08-25 19:56:11 // 76244
Persze, hogy nem baj. A környéktől is függ. Nekem 1 év alatt sem lett vészes.
Zerobi2008-08-25 19:55:19 // 76243
Pontosan! Nekem olyan érzésem lenne ahol nem cserlnék szürőt mintha a kocsi azt a részét folytogatnák mert valahol folytva van. Probálj szaladni ha akadályozva vagy a légzésbe. Ugye hogy nehezebb?
ALFI1562008-08-25 19:50:57 // 76242
Erről van szó.Én is úgy látom,hogy eggyik se 1 nagy összeg.Ugye olajat,olajszürőt szerintem kell.Legalább is a dieselbe.A levegőszűrőtől legalább tisztát szív.Talán a LMM is hoszabb életű lessz.Az üzemanyagszűrőt is szerintem nem árt.Jó ha tiszta anyag megy be.A pollent meg az egészségünk érdekébe.Egyik se nagy összeg.Hosszútávon meg meghálálja.Márcsak meg kéne tartani hosszútávon.......
Zerobi2008-08-25 19:48:15 // 76241
Szerintem is az az egészséges ha minden szürő cserélve van. Pollent én minden másodiknál cserélem.
Liquid2008-08-25 19:45:04 // 76240
nem feltétlenül kell cserélni, de akár 3-4 hónap alatt is annyi koszt tud összeszedni, hogy hihetetlen, szal attól nem lesz baj ha cseréli :)
tipoatti2008-08-25 19:44:02 // 76239
Az igaz, csak sík ideg voltam télen az előbbiekben említett 3x csere miatt. Ha nem folyik onnan a nyál, úgy marad egy ideig! :)
tipoatti2008-08-25 19:42:40 // 76238
Egy kissé besokalltam az előző két hsz.-ben a "bár" szócskával. Ismerek ám többet is. :)
András bácsi2008-08-25 19:41:03 // 76237
Miért, az hamar megy, és még hajolgatni sem kell. :)
Liquid2008-08-25 19:40:54 // 76236
sebaj, egy részeg doki nem túl épületes látvány :))
a ma esti sörömet a te egészségedre iszom! :)
a ma esti sörömet a te egészségedre iszom! :)
GTPeti2008-08-25 19:40:35 // 76235
(Mondjuk pollenszűrőt 10eként cserélni eltúlzot, sztem. Gondolom nem jár mindig max. on a venti. :)
tipoatti2008-08-25 19:40:07 // 76234
Bár a legutóbbi cserénél csak a harmadik szűrővel szűnt meg az üa. folyásom...
tipoatti2008-08-25 19:38:55 // 76233
Alapos vagy ( én tudom ) :). Bár az üa. szűrőt tököm cserélgesse évente... :) - bár nem drága...
Zerobi2008-08-25 19:38:51 // 76232
Hali! Én K20 at tettem motorba 9200 km minden tökéletes. Nem fekete nagyon nem kormos és 1 deka se fogyott belőle! Igaz motorba 89000 km van.
ALFI1562008-08-25 19:36:26 // 76231
Szerintem minnél elöbb.Én 10.000-ként cserélek olajat+szűrőt,levegő,pollen meg üzemanyagszürőt is.Amit lehet,hogy nem kéne,de az olajcserén ne spórólj.Pár ezer forint.
Dévid2008-08-25 19:35:58 // 76230
Én max. 15000 km-enként cserélem, de most 4000 km-t futott a gép az utóbbi egy évben, de azért az olaj repülni fog. :)
tipoatti2008-08-25 19:35:55 // 76229
Az asszony ex-Twingojában sem volt szép 16-17K után... :)
Az a jó a dízelben, hogy abban az új olaj is ocsmány nagyon rövid idő alatt, így nem idegesít annyira a színe pl. :)
Az a jó a dízelben, hogy abban az új olaj is ocsmány nagyon rövid idő alatt, így nem idegesít annyira a színe pl. :)
GTPeti2008-08-25 19:35:25 // 76228
10, de max 15. Szerintem...
András bácsi2008-08-25 19:33:30 // 76227
Egyszer a Stiloban hagytam 20000-et az olajat. Durva lett, mint a korom. :(
tipoatti2008-08-25 19:31:28 // 76226
20000 km. SOK! Előbb lépd meg a dolgot...
Hosszú2008-08-25 19:31:20 // 76225
Ciao szerintem 10.000km
András bácsi2008-08-25 19:31:00 // 76224
10000 :) Én úgy szoktam.
nashville2008-08-25 19:29:47 // 76223
szevasztok !
kerdésem lenne : 15.000 vagy 20.000 km után csereljek olajat a picimben / 2.0 TS - 156 / a szerelőm 15000 ajánl a haverom meg 20000 , most hogy ???
kerdésem lenne : 15.000 vagy 20.000 km után csereljek olajat a picimben / 2.0 TS - 156 / a szerelőm 15000 ajánl a haverom meg 20000 , most hogy ???
András bácsi2008-08-25 17:55:59 // 76222
Forrás a Riegler. :)
Viktor18852008-08-25 17:51:09 // 76221
Köszi szépen! ÜDV
Csöri2008-08-25 17:49:05 // 76220
Ez kamu, nincs ilyen tervezet.
Csöri2008-08-25 17:48:17 // 76219
Meg lehet csinálni azt is a helyén, ugyanúgy mint a HGT Bravot vagy az 5 hengeres Mareat,
Csöri2008-08-25 17:46:35 // 76218
30-40 körül mennek a váltók, ugyhogy mondjuk reális.
Viktor18852008-08-25 17:24:29 // 76217
Hali!
Mostanában rám jár a rúd, azaz a kocsimra. 2 hétre kölcsönadtam a fateromnak nyaralni a kocsit most visszakaptam, valami furcsa hang ez nem ilyen volt, ma elrobogtam egy szerelőhöz, tönkrement a váltóm, még hazagurultam vele de olyan hangja volt hogy kis túlzással 600as mélyládát elnyomja. Nos azt mondta 40ezerért ad nekem egy frankó bontott váltót. Kérdésem az lenne ez reális ár érte vagy keresgéljek inkább. Választ előre is köszi. Üdv: Hercy
Mostanában rám jár a rúd, azaz a kocsimra. 2 hétre kölcsönadtam a fateromnak nyaralni a kocsit most visszakaptam, valami furcsa hang ez nem ilyen volt, ma elrobogtam egy szerelőhöz, tönkrement a váltóm, még hazagurultam vele de olyan hangja volt hogy kis túlzással 600as mélyládát elnyomja. Nos azt mondta 40ezerért ad nekem egy frankó bontott váltót. Kérdésem az lenne ez reális ár érte vagy keresgéljek inkább. Választ előre is köszi. Üdv: Hercy
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-25 16:53:06 // 76216
ok :))
GTPeti2008-08-25 15:04:00 // 76214
OK, majd megpróbálom én is. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-25 14:34:44 // 76213
kurvaanyáztam és jó lett :))
András bácsi2008-08-25 14:31:31 // 76212
Ezek nekem ismeretlen területek.:)
GTPeti2008-08-25 14:30:41 // 76211
Erhard, nálad mi volt a megoldás?
GTPeti2008-08-25 14:26:01 // 76210
"hogyan és ki" Nyílvánvalóan itt inkább a hogyan. A kérdés. Illetve, hogy a vevőt egyáltalán lehet-e tanítani. Ui. a 2 nyitás-zárás vezetéken csak tápot kap és földet. Tehát nincs semmi diag be(ki)menete. És úgy el van rejtve, hogy nem hiszem, hogy ezt ki-be szerelgetik tanításkor.
GTPeti2008-08-25 14:23:19 // 76209
Nem 100%, de ha igaz a 2 vezeték szerepét illető tézisem, akkor a vevő van a kulcsokhoz kódolva. Na most adódik a kérdés, hogy ha esetleg tényleg ez hunyt el, akkor hogyan és ki kódolja az új vevőt a kulcsokhoz. Vagy akkor a kulcsok NYÁK-ját is automatikusan cserélni kell?
GTPeti2008-08-25 14:21:36 // 76208
Akkusarut már vettem le. Semmi változás.
András bácsi2008-08-25 14:15:03 // 76207
Ha mégsem, akkor sem valószínű a vevő, hanem inkább a vezérlője a kesztyűtartó mögött.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-25 14:13:57 // 76206
volt 1x...nem is rég
András bácsi2008-08-25 14:11:13 // 76205
Igen. Egy áramtalaítás segít rajta.
Online tag
0
Vendég0
556
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10