kb ennyit mentem én is egy év alatt, de nem költöttem szervízre annyit mint te...
Mikor megvettem szíjjak és görgők és olaj ( motor-fék ) csere plusz komlett fék csere ( sportra ) 140ezer ft volt
Aztán még egy motorolajcsere szürökkel és 2 féltengelygumiharang....
én ennyit költötem rá plusz az üzemanyag...
GEORGE2008-08-27 19:17:13 // 76404
Luigiano2008-08-27 17:59:15 // 76403
Hát elég csúnyán lezúztad.
Remélem hamarosan gurul megint!
Remélem hamarosan gurul megint!
GTPeti2008-08-27 16:39:19 // 76402
Én meg utálom km-re kivetíteni a kiadásokat. :)
Dévid2008-08-27 15:03:51 // 76401
Én sem számoltam ki pontosan, de megközelítőleg olyan 170-180 Ft/km-re jött ki a fenntartási költsége a gépnek, beleszámolva a két baleset nyomainak az eltüntetését is. Anélkül olyan 80 Ft/km.
Dévid2008-08-27 14:50:29 // 76400
Vedd meg az enyémet, most épp darabos a teteje. :DD
Amibe eddig fájt a gép, annyiért viheted is. :DDD
Amibe eddig fájt a gép, annyiért viheted is. :DDD
Mike.2008-08-27 10:15:16 // 76399
Jaa, és a refi visszajelzőm is kiégett de azt meg nem egyszerű cserélni.
Legalábbis nekem nem. :-)
Legalábbis nekem nem. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 10:14:56 // 76398
az nekem tökéletes...eddig :)
Mike.2008-08-27 10:13:25 // 76397
A ford. mérőnél mind a hármat most cseréltem. Kb. ez a harmadik csere. Ugyan így a km. órában lévő izzók is bexartak már párszor.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 10:10:35 // 76396
igen a H7-tel szívtam én is de mióta márkás van benne az bírja...
Mike.2008-08-27 10:03:36 // 76395
Ha nem számolom a vétel utáni kötelező cseréket akkor én sem költöttem rá.
Na meg utána is csak bajt megelőzendő alkatrész cseréim voltak és pár apró xarság.
Na meg rengeteg izzó amit már eddig kicseréltem, Talán az a leggyengébb láncszem az autómon.
Na meg utána is csak bajt megelőzendő alkatrész cseréim voltak és pár apró xarság.
Na meg rengeteg izzó amit már eddig kicseréltem, Talán az a leggyengébb láncszem az autómon.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 09:54:09 // 76394
a szervízköltség egyenesen arányos a megtett kilométerek arányával :)) ha az első 30e km-t nézem akkor szinte semmit nem költöttem rá....
Poló2008-08-27 09:50:02 // 76393
Hát én szervizre szerencsére nem sokat költöttem mióta nálam van az autó. De ha kellett, akkor minőségi alkatrészeket kapott. Olajból Selénia Raing-et, gyári alkatrészeket, Exide akksit, két lökös újrafújattam és autóápolásra is költöttem elég sokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 09:41:44 // 76392
az autó nem befektetés tehát viszi a pénzt de mi nem? azt eddig is tudtuk hogy nem maga az autó a "drága", a fenntartása az a szép...mi azt számoltuk ki hogy egy 3 millás autó havi össz költsége a vételárat is beleszámítva 100 rugó....
ALFI1562008-08-27 09:23:28 // 76391
Teljessen igazad van!Szerintem itt az dönt ki mit szeret.Ezeknél az autóknál mindegy,hogy benzin vagy diesel ugyan arra kell költeni.Futómű,fékek,olajcsere stb.egyéb kopó alkatrészek.Az pedig mindegyiknél ugyanannyi.
András bácsi2008-08-27 09:22:59 // 76390
Szerintem ezt így nem lehet összehasonlítani, csak új induló állapottól azonos sofőrrel, azonos szervízzel, azonos alkatrészárakkal.
(itt van ellenpéldának pl. az ex-166-osom. Állítólag a Szamosi szerint 5-6 kilót rá kéne kelenleg költeni. Na én ennyiért inkább vennék mellé egy komplett alkatrészgépet, és simán nullából megúsznám a végén, akámit kell cserélni)
(itt van ellenpéldának pl. az ex-166-osom. Állítólag a Szamosi szerint 5-6 kilót rá kéne kelenleg költeni. Na én ennyiért inkább vennék mellé egy komplett alkatrészgépet, és simán nullából megúsznám a végén, akámit kell cserélni)
ribipeti2008-08-27 09:22:57 // 76389
Na ez is akkor.
De én akkor is a füstmentes életet támogatom. :)
De én akkor is a füstmentes életet támogatom. :)
Mike.2008-08-27 09:17:56 // 76388
Na jó, de cgo egy év alatt mennt annyit mint Poló 3 év alatt.
András bácsi2008-08-27 09:16:31 // 76387
Mindben ott van.
ribipeti2008-08-27 09:14:54 // 76386
Akkor mégsem költözöm. :)
De azért a Poló és a Cgo-féle számítást befolyásolja a szervizek díjai. Ez pedig nem benyás vagy dízelfüggő. SZóval az a két szám csalóka valszeg.
De azért a Poló és a Cgo-féle számítást befolyásolja a szervizek díjai. Ez pedig nem benyás vagy dízelfüggő. SZóval az a két szám csalóka valszeg.
ALFI1562008-08-27 09:11:11 // 76385
Ezt mondom.Benzint nem lehet venni de olaj azért általába van mindenhol.Ezzel az árral is kéne számolni egyett.
ribipeti2008-08-27 09:09:46 // 76384
Ő az. Akkor a 147-nél van csak a lábnál.
ribipeti2008-08-27 09:08:52 // 76383
Bakker, benzint nem tudsz ilyen jutányos áron?
Lehet még a leköltözés is megérné. :D
Lehet még a leköltözés is megérné. :D
Hardy2008-08-27 09:08:02 // 76382
Vezetőülés alatt van és ütközésnek leállítja az üzemanyag szivattyút
ALFI1562008-08-27 09:00:23 // 76381
De azt azért lekopogom,hogy olajat azért még 230-250-körül lehet venni.Egyenlőre!Így azért már máshogy jön ki.És azt az élményt amít nyújt azt csak a 2,5adja meg,amí azonos vezetési stílus mellett szinte a dupláját fogyasztja a 2,4m-jetnek.Szóval kinek mi jön be.
Mike.2008-08-27 08:49:18 // 76380
Főleg, hogy most már drágább a gázolaj is. :-)))
András bácsi2008-08-27 08:44:57 // 76379
Tudom, a Saab sem olyan rossz...
ribipeti2008-08-27 08:38:49 // 76378
Ez magaslabda, ezért kihasználom:
Minden rosszban van valami jó! :DDD
Minden rosszban van valami jó! :DDD
András bácsi2008-08-27 08:33:42 // 76377
Dízelben benzinszivattyú? :)))
ribipeti2008-08-27 08:28:02 // 76376
Csöri mondta, hogy van vmi inerciakapcsoló a vezetőoldali bal lábnál, ami a benzinszivattyút tudja be és lekapcsolni. Ez is el szokott romlani. Ha indításkor nem indul a benzinszivattyúd, akkor azt is nézd meg.
ribipeti2008-08-27 08:25:59 // 76375
Összevetve Cgo cartárs km díjával, meg kell, hogy állapítsam, hogy tényleg jobb a benyás koTSi. :DDDD
ribipeti2008-08-27 08:25:06 // 76374
Nédda beszóltak. :O
Bakker, inkább a lyukas váltóddal törődj, te tufásztendfurulyás. :PP
Bakker, inkább a lyukas váltóddal törődj, te tufásztendfurulyás. :PP
ribipeti2008-08-27 08:22:23 // 76373
Megfontolandó. :)))
Bár inkább javaslom a tavaszi festést, akkor lesz fél éved egyedi tetőt csináltatni. :)
Bár inkább javaslom a tavaszi festést, akkor lesz fél éved egyedi tetőt csináltatni. :)
Luigiano2008-08-27 08:13:42 // 76372
Köszi, akkor nem bántom!
Luigiano2008-08-27 08:13:14 // 76371
Nagyflex...tető!
mindig is szerettem volna egy cabriót :D
mindig is szerettem volna egy cabriót :D
ribipeti2008-08-27 08:06:39 // 76370
Ajtó? :DD
András bácsi2008-08-27 07:57:48 // 76369
Egy lemezrugó tartja, azt kellene benyomni. De általában le is törik, így szerintem keress más színmintát.
Luigiano2008-08-27 07:38:09 // 76368
Help!
Le akartam venni a vonószem takarót(szinmintának), de nem adja meg magát!
Nem mertem erőszakoskodni, nem akarom eltörni.
Van valami trükkje, vagy csak izomból jön le?
Le akartam venni a vonószem takarót(szinmintának), de nem adja meg magát!
Nem mertem erőszakoskodni, nem akarom eltörni.
Van valami trükkje, vagy csak izomból jön le?
Mike.2008-08-27 07:31:41 // 76367
Áááá, én inkább neki sem állok átszámolni.
Nyirkos2008-08-27 06:36:54 // 76366
Illetve, ha csak a szervízdíjat nézzük, akkor ami a blogban is benne van, az a 2 év alatt:
Szervizdíjak:935.389 Ft
De ez nem a teljes, ezen felül én még hozzáadnék legalább 200.000 Ft-ot.
És, az csak a szerviz, és nem a tuning, és íííxtra...
Szervizdíjak:935.389 Ft
De ez nem a teljes, ezen felül én még hozzáadnék legalább 200.000 Ft-ot.
És, az csak a szerviz, és nem a tuning, és íííxtra...
Nyirkos2008-08-27 06:31:58 // 76365
Ó, hát én benzin nélkül is itt tartok kb. :)
Majd egyszer kiszámolom...ha merem. :)
De nem 20.000-et mentem vele, hanem 70.000-et a 2 év alatt.
Majd egyszer kiszámolom...ha merem. :)
De nem 20.000-et mentem vele, hanem 70.000-et a 2 év alatt.
Liquid2008-08-27 00:34:44 // 76364
nem számoltam ki pontosan, de kb. 1.3-1.5M-nál tartok 2 év és 20.000km
Poló2008-08-27 00:15:08 // 76363
3 éve április elején vettem az autót, azóta mentem vele kb. 36.000 km-t. Ezalatt:
Szervizdíjak:: 303.934 Ft
Extra felszerelések: 119.600 Ft
Autóápolás: 68.345 Ft
Egyéb (blog): 6.500 Ft
Autópálya matrica: 18.710 Ft
KGFB: 229.000 Ft
Súlyadó: 36.800 Ft
Műszaki vizsga: 23.370 Ft
Zöldkártya: 14.500 Ft
Egyéb: 43.450 Ft
Üzemanyag költség (300 Ft-os üzemanyaggal számolva, kb-re): 950.400 Ft
Az üzemanyagot csak azóta írom, hogy van a blog funkció, de átlagfogyasztással számolva kiszámítottam a 36.000 km-re.
Összesen: 1.814.609 Ft
Ez kilométerre számítva 50,4 Ft/km.
Szervizdíjak:: 303.934 Ft
Extra felszerelések: 119.600 Ft
Autóápolás: 68.345 Ft
Egyéb (blog): 6.500 Ft
Autópálya matrica: 18.710 Ft
KGFB: 229.000 Ft
Súlyadó: 36.800 Ft
Műszaki vizsga: 23.370 Ft
Zöldkártya: 14.500 Ft
Egyéb: 43.450 Ft
Üzemanyag költség (300 Ft-os üzemanyaggal számolva, kb-re): 950.400 Ft
Az üzemanyagot csak azóta írom, hogy van a blog funkció, de átlagfogyasztással számolva kiszámítottam a 36.000 km-re.
Összesen: 1.814.609 Ft
Ez kilométerre számítva 50,4 Ft/km.
Tamás2008-08-26 23:33:22 // 76362
Igen ez ismerős.. Mondjuk most wd 40 nincs itthon, de kontaktsparyt adtam neki rendesen... a relék meg 1 hónaposak és egy deka oxidáció nincs rajtuk... szóval nem tudom miért van ez... először mikor ezt csinálta megoldódott így, de most nem... Nem értem.. :S
Ronnie2008-08-26 23:27:25 // 76361
nekem is volt már ilyen a ts-nél, nekem az AC reléje volt a hibás, de egy WD-40 fürdő és egy drótkefe örökre megoldotta
Tamás2008-08-26 23:23:37 // 76360
Ez a nem indulás nekem is ismerős... Pont most mentem volna kajálni egyet, de az autóm úgy gondolja hogy ettem ma eleget :) Nem indul... és mostanában egy párszor megcsinálta hogy nem indul be... De eddig mindig valami hibakódot jelzett ki... (csak tudnám mit) aztán 10 perc múlva meg elindult... érthetetlen... Szerintetek mi lehet a bibi? Relékre gyanakodtunk, ki lettek cserélve, de mégis... Mintha nem dolgozna az AC vagy nem tudom. Nem igazán hallottam a hangját :S Vkinek vmi ötlet?
Ronnie2008-08-26 23:20:31 // 76359
ménem a 147 topicba írod, miből gondolod, hogy ez itt érdekel valakit, he?!? ;o)))))
ribipeti2008-08-26 23:02:31 // 76358
Gondoltam megosztom veletek, hogy megoldottuk a TSalád 147-esének hisztijét, mármint 20percet megy, aztán leáll 20percre, aztán megint 10 percet megy, aztán 20 perc pihenő, aztán 5percet megy, aztán 20perc pihenő, aztán 1 percet megy aztán 20perc pihenő, aztán nem megy. :)
SZóval, ahogy vártuk Bosch holtponti vagy másnéven főtengely jeladó volt a ludas, melegedésre szálszakadt a kis getszi.
Megoldva, csak gondoltam tudjatok róla, hogy a Bosch még mindig Fosch. Kutyából nem lesz kamion. :)
SZóval, ahogy vártuk Bosch holtponti vagy másnéven főtengely jeladó volt a ludas, melegedésre szálszakadt a kis getszi.
Megoldva, csak gondoltam tudjatok róla, hogy a Bosch még mindig Fosch. Kutyából nem lesz kamion. :)
Cgo2008-08-26 22:31:22 // 76357
azt nem tudom, mert en mar "pofonert" vettem 3 evesen, az eredeti ar kb. harmadaert.
ALFI1562008-08-26 21:47:11 // 76356
De szerintem az nem bukott anyit az árából mint a 156 2 év alatt.
Cgo2008-08-26 21:42:24 // 76355
en azert szamolom, mert erdekel, nem azert, hogy sirankozzak rajta :)
A 146 JTD kb. 47 Ft/km volt 2 ev hasznalat utan, de akkor 25%-al olcsobb volt a gazolaj es a 156 picit igenyesebb.
A 146 JTD kb. 47 Ft/km volt 2 ev hasznalat utan, de akkor 25%-al olcsobb volt a gazolaj es a 156 picit igenyesebb.
Online tag
1
Vendég1
627
Fórum
Friss topicok
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10