Balázs_GdF2008-09-08 12:58:01 // 77004
Pedig valami a TS motorokban Hitachi gyártmányú. Valahol- valamikor olvastam. Emlékszem mert meglepődtem, hogy japán. Csak jó lehet. (Talán- talán a Twin Spark injektorok- befecskendezőrendszer?????)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:52:21 // 77003
passz, fingom sincs :)) de szerintem bosch :D
Balázs_GdF2008-09-08 12:48:54 // 77002
Igaz, hogy Hitachi befecskendező?
Balázs_GdF2008-09-08 12:48:14 // 77001
Az igazi kattogós. Mondjuk azért ha dízel autó mellett állok azért még az enyém a jobb.
:-) Mondjuk amúgy hidegindításkor is ugyanúgy kattog mint később. Ha tartósan meghajtom akkor még jobban.
:-) Mondjuk amúgy hidegindításkor is ugyanúgy kattog mint később. Ha tartósan meghajtom akkor még jobban.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:47:36 // 77000
a szívótorok teljesen más...a befecskendezés is
Liquid2008-09-08 12:45:12 // 76999
dízelhangja van?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:44:56 // 76998
aham ugyan az a szelepek, tengelyek...
Balázs_GdF2008-09-08 12:44:07 // 76997
Valami angol fórumon olvastam kb. fél éve, hogy a JTS motorok már nem rendelkeznek a TS-ek típushibáival, mint például a vezmódosító kopása- hangosodása, illetve a jelentős olajfogyasztás. Hát az enyém csinálja.
Liquid2008-09-08 12:38:19 // 76996
Jet Thrust Stoichiometric
közvetlen befecskendezésű
most utánanézegettem, de nem találok arról infót, hogy egyáltalán van-e benne vezmód
közvetlen befecskendezésű
most utánanézegettem, de nem találok arról infót, hogy egyáltalán van-e benne vezmód
Balázs_GdF2008-09-08 12:37:24 // 76995
Ja és fogyasztás téma:
Tegnap telitank. Számolás. 8,9 liter/100 km.
Eddigi legkisebb. Van benne falu-város, pálya, országút. Mondjuk 80% pálya- országút. Így már nem is tűnik olyan jónak. Meg már kevésbé rúgatom.
Tegnap telitank. Számolás. 8,9 liter/100 km.
Eddigi legkisebb. Van benne falu-város, pálya, országút. Mondjuk 80% pálya- országút. Így már nem is tűnik olyan jónak. Meg már kevésbé rúgatom.
Balázs_GdF2008-09-08 12:33:58 // 76994
Akkor mi benne a Twin?
Liquid2008-09-08 12:30:24 // 76993
tudtommal az már nem ikergyertyásak
Balázs_GdF2008-09-08 12:24:38 // 76992
Mondjuk ez más, mint ami a 159-esekben van. A JTS Twin Phaserek. -Phaser - kicsit Star Trekes.
Balázs_GdF2008-09-08 12:23:10 // 76991
Amúgy nem tudom mitól olyan nagyon új a JTS motor, mert úgy veszem észre, hogy tök ugyanaz mint a TS csak más a befecskendezőrendszer, meg talán a hengerfej. Vagy vezérlés, szelepek is mások?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:09:55 // 76990
van a régi cikkszámos az kb 15e km-et bír meg van az új az meg 100e-et...
Balázs_GdF2008-09-08 12:09:13 // 76989
Ennek örülök.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-08 12:00:35 // 76988
ua..
Trombozis2008-09-08 11:54:33 // 76987
Úgy izgulok majd meg halok........ :-S
Trombozis2008-09-08 11:53:08 // 76986
Hol tudok kupakot szerezni a felnibe? Volt már kérdés, de rákért se találom. Nem a színes kellene, olyanom van. A másikból hiányzik 1-2.
Köszi a helpet.
Köszi a helpet.
Liquid2008-09-08 11:40:24 // 76985
valami ilyesmi az én átlagom is. Régebben mikor kocsival jártam melózni és volt benne város is (11km oda-vissza, közepes dugóval), akkor inkább 10-11 volt az átlag
Balázs_GdF2008-09-08 11:35:27 // 76984
A 2.0 JTS motromban is ugyanaz a xar vezérlésmódosító van mint a TS-ekben? Valahol mintha azt olvastam volna, hogy ebben már valami újabb- megbízhatóbb van.
Csak mert kerreg. Egyre jobban?
Csak mert kerreg. Egyre jobban?
Gyalu2008-09-08 11:31:56 // 76983
Én elég sokat járok autópályán, kb. 150-160 körüli tempóval szoktam haladni. A autópálya mellett még Pest belvárosban használom az autót, hála istennek keveset.
A fogyasztásom átlagban 9.5 - 10.5 között mozog.
Tapasztalatom szerint inkább a városban eszik kicsit kevesebbet. Ehhez hozzá tartozik, hogy városban nagyon kis fordulaton közlekedek vele, talán ezért. De 9 alá még soha nem a fogyasztásom.
Pesten valaki akinek 2.0 TS-e van? Jó lenne egy pór szót beszélgetni:)
A fogyasztásom átlagban 9.5 - 10.5 között mozog.
Tapasztalatom szerint inkább a városban eszik kicsit kevesebbet. Ehhez hozzá tartozik, hogy városban nagyon kis fordulaton közlekedek vele, talán ezért. De 9 alá még soha nem a fogyasztásom.
Pesten valaki akinek 2.0 TS-e van? Jó lenne egy pór szót beszélgetni:)
Liquid2008-09-07 20:58:20 // 76982
köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 20:38:10 // 76981
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 20:35:06 // 76980
na azért ennél egyszerűbb :)))
minél nagyobb fogaskerekek vannak annál nagyobb a fokozat mert ugye ha egy 5ft-os mellé egy 5ft-t rax és tekered akkor kisebb a kerületi sebesség mint ha egy 10est vagy egy huszast reaknál mellé ...sebességet úgy is válthatnál hogy csak jobbra vagy balra huzogatnád a váltót mivel 2db bowden mozgatja az egészet csak mivel ez a bevett séma a váltásnál ezért így is marad...
minél nagyobb fogaskerekek vannak annál nagyobb a fokozat mert ugye ha egy 5ft-os mellé egy 5ft-t rax és tekered akkor kisebb a kerületi sebesség mint ha egy 10est vagy egy huszast reaknál mellé ...sebességet úgy is válthatnál hogy csak jobbra vagy balra huzogatnád a váltót mivel 2db bowden mozgatja az egészet csak mivel ez a bevett séma a váltásnál ezért így is marad...
Liquid2008-09-07 20:34:51 // 76979
Erhard, dobj lécci nekem egy képet a 156 ablakmosó rendszeréről. Nem műxik az eperem. Az a része érdekel, ami meggátolja, hogy visszafollyon az anyag a tartályba.
Köszönöm!
Köszönöm!
Attie2008-09-07 20:24:22 // 76978
Én sosem értettem a váltókat :(
Honnan tudjátok, hogy melyik az 1-2-3 stb ebből?
Meg az is magas nekem, hogy az 1-es előre tolom - OK
2-es hátra - OK
eddig valamit még fel tudnék fogni hogy hogyan ugrik egy másik fogaskerékre.
Na de a 3-ashoz ugyanúgy előre kell tolni mint 1-ben, csak kicsit jobbráb. Hogyan választ ki egy másik fogaskereket mint az 1-es?
Honnan tudjátok, hogy melyik az 1-2-3 stb ebből?
Meg az is magas nekem, hogy az 1-es előre tolom - OK
2-es hátra - OK
eddig valamit még fel tudnék fogni hogy hogyan ugrik egy másik fogaskerékre.
Na de a 3-ashoz ugyanúgy előre kell tolni mint 1-ben, csak kicsit jobbráb. Hogyan választ ki egy másik fogaskereket mint az 1-es?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 18:38:03 // 76977
passz nem szedtem szét 6 gangos váltót...
Piritu - 1.000.0002008-09-07 18:31:16 // 76976
Aha, valamelyikkel van egy tengelyen, talán az 5-ös?
Piritu - 1.000.0002008-09-07 18:26:59 // 76975
Ez azt jelenti, hogy külön tengelyen van a 6. fokozat?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 18:10:29 // 76974
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 18:08:05 // 76973
Speed2008-09-07 17:17:54 // 76972
Alátámasztom! Autópályán 180 körűl kevesebb kell mint városban. Nekem is úgy 9.5-10 között evett.
Piritu - 1.000.0002008-09-07 16:55:36 // 76971
Tudna valaki feltenni a 6-os váltóról rajzot? Az érdekelne, hogy a 6 hogyan van benne megoldva - külön tengely, vagy valamelyikkel együtt. Egyre jobban izgat a váltókar remegése a 6. fokozatban. A szaxervíz tanácstalan volt utoljára....
Piritu - 1.000.0002008-09-07 16:53:14 // 76970
A dejzel is kéri városban. Azt a majd másfél tonnát valaminak fel kell gyorsítania.
Piritu - 1.000.0002008-09-07 16:51:30 // 76969
Valamivel 10 felett volt az 1,6TS, bár azzal lassabb volt a tempó, mert nem igazán gyorsult 160 felett, így az afeletti utazó lassan volt elérhető.
Dévid2008-09-07 16:08:04 // 76968
Egyszer mentem eddig még csak 180 felett a kocsimmal, de nem kívánom kínozni, nem 1.6, nem igazán ekkora sebességre van építve. :)
Liquid2008-09-07 14:02:05 // 76967
neki 1.6 volt.
Egyébként 1x lemértem, Győr-BP oda-vissza + kis keringő (Monor,Gyál), 5 személlyel 160-190 között klímával 10,4 volt. A benzines városban eszik durván sokat nem pályán, vagy legalábbis egy erős benzines, egy V6 se enne nagyon többet, sőt a 6. seb. miatt még lehet hogy kevesebbel is beéré
Egyébként 1x lemértem, Győr-BP oda-vissza + kis keringő (Monor,Gyál), 5 személlyel 160-190 között klímával 10,4 volt. A benzines városban eszik durván sokat nem pályán, vagy legalábbis egy erős benzines, egy V6 se enne nagyon többet, sőt a 6. seb. miatt még lehet hogy kevesebbel is beéré
András bácsi2008-09-07 10:53:57 // 76966
Max. és nyugisan. :)
András bácsi2008-09-07 10:53:34 // 76965
Mennyi? Olyan 6 óra körül megvan ez.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 09:49:31 // 76964
már nagyon kíváncsi vagyok a Mjet hogyan fog alkalmazkodni a talpamhoz :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 09:47:36 // 76963
egyéb iránt én is megcsináltam a negatív fogyasztási rekordom 7,27L 200Km-en csak pálya 170-190 végig..
csocsi2008-09-07 09:44:32 // 76962
Talán egy kicsivel többet :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-07 09:43:23 // 76961
180 felett 10-et eszik egy 2.0-ás benyás? akkor veszek egy olyat :)))
ALFI1562008-09-07 05:09:12 // 76959
Azonos körülmények és vezetési stítussal a benzinessel,hogy jöttél ki?
GTPeti2008-09-07 02:38:04 // 76958
Hát akkor ott a 180 feletti utazó tehetett be... Csodák nincsenek.
Liquid2008-09-06 12:35:42 // 76957
szükségem lenne az ablakmosó rendszerről egy képre (pl. eper). Tud valaki segíteni?
Sajna az én eperem nem akar működni (2.0) és online-t se találtam olyat ami rendesen működne.
nem tartja meg a folyadékot a csőben és töröl vagy 3-at az ablaktörlő mire elkezdi tolni az anyagot az ablakra.
Sajna az én eperem nem akar működni (2.0) és online-t se találtam olyat ami rendesen működne.
nem tartja meg a folyadékot a csőben és töröl vagy 3-at az ablaktörlő mire elkezdi tolni az anyagot az ablakra.
Piritu - 1.000.0002008-09-06 12:03:42 // 76956
"Sajnos" egy már soxor bevált német kagylós kút volt :-(
Mondjuk 3-an pakkal 180 feletti utazóval nem sokallom.
Mondjuk 3-an pakkal 180 feletti utazóval nem sokallom.
GTPeti2008-09-06 11:52:28 // 76955
Még nem egészen, mert a vascső még nem épült be a rendszerbe. :)
Utána lesz öö és bódottá. :))
Utána lesz öö és bódottá. :))
Online tag
0
Vendég0
539
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth