Tegnap már próbálkoztam egy másik képpel, de ezen jobban látszik, hogy mire van szükségem. Nincs valakinek véletlenül egy a képen bekarikázott bilincse elfekvőben?
Ferke2011-03-18 14:23:07 //
118792
Az simán lehet!:)
NeoEx482011-03-18 12:51:42 //
118791
Hát én indítás után általában nem várok annyit hogy 1000 alá menjen a fordulat. :) De sztem is megvan kb 1 perc alatt.
Közben támadt egy ötletem, hogy mitől fordul elő néha az alacsonyabb fordulatszámú indítás. Most hogy jó az idő, ha a hőmérséklet szabályozó alacsonyabb fokozaton van, indításkor automatikusan bekapcsol a légkondi. Szerintem ettől lehet.
.....2011-03-18 11:42:10 //
118790
az ilyet is lelopták már?
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00313/00313479t.jpg)
vienna2011-03-18 11:30:49 //
118789
most még 1x beruházok alfa logós szelepsapkára, ha megint ellopják, akkor én is maradok a rejtett verziónál :)
viszont a sima V-tec motorjaik nem romlanak el :D csak mondjuk a VTI 9000-et forog :D
és az is igaz, hogy még az accordok is fapados gépek egy 156 mellett :D a civicről nem is beszélve.
Liquid2011-03-18 08:59:40 //
118787
ennyit a szar elektronikás szarolasz gépekről , meg a megbízható japánokról :DD
Liquid2011-03-18 08:59:03 //
118786
eccer régebben próbálkozott egy falumbeli HMCS, Civic 1.5-tel. Volt egy időszaka mikor mindenkit meg akart előzni, pont az útjába kerültem, vissza 3, aztán szépen lemaradt :)
Az 1,6 VTI fölénye vitathatatlan, 160 ló a 960 kilóra. az 1,6 V-TEC meg baromi megbízható. de a VTI motorok nem a legstabilabbak, minden VTI-s ismerősöm szopott vele. mondjuk azokat nem szétszedni kell, hanem mindig volt valami baja az elektronikájuknak, és a 160 lóból maradt 110...
menj egyet a 2.0 ellen ami type-r :) én egy accord 2.4 S-sel mentem éppen megvolt igaz 220 felett :P
Dévid2011-03-17 23:58:02 //
118783
Az enyémet meg Kaposújlakon lealázták még az 1.6-ok is. :)
Szabeee2011-03-17 23:52:20 //
118782
mellesleg a tulajdonomban lévő 156 megnyerte az egyik szlovákiai találkozó gyorsulási versenyét :))))
Szabeee2011-03-17 23:50:30 //
118781
ismerem azt a motort.... jól áll a hondának..... de ők nem csinálnak gyönyörű hangú V6-ot:)
Dévid2011-03-17 23:47:17 //
118780
Az 1.6 VTi (160 Le) van közel egy szinten a 156 2.0 TS-el.
Próbáltam egyszer az egyik barátom Hondája ellen, igaz az enyémen akkor fék nem volt tökéletes, a srácnak meg a váltója rosszalkodott.
Elég nagyot nézett, azt hitte az én nagy batár kocsimat csúnyán megalázza, aztán alig kaptam, pedig az még az előző blokk volt, a mostani érzésre erősebb.
Szabeee2011-03-17 23:39:35 //
118779
nem azt írtam, hanem azt, hogy meglepett, mennyire ment az a 90 ló
GTPeti2011-03-17 23:37:25 //
118778
pfff Honda 1.4 az országutak királya. :)))
Szabeee2011-03-17 23:31:31 //
118777
meg merném kockáztatni, hogy az a honda bírna a 156-tal 20 méteren :D aztán esélytelen :D
Dévid2011-03-17 23:23:13 //
118776
A 90 Lovas Cliom is egész jól tartja az iramot a 156-al. Azért 3-ban már látványosan jobb a 2.0 TS :D
Ferke2011-03-17 22:36:34 //
118775
Nem gáz az utángyártott az alsóból...a felsőből már inkább...sőt, abból a gyárit is utógondozva kell beszerelni:))
Szabeee2011-03-17 22:30:16 //
118774
meglepődtem, hogy mire képes az 1.4 16V-s 90 LE-s honda...... tényleg kerekre nyitottam a szemem, hogy mennyire mozgatja az 1000 kg-s kasznit... 16"-os gurigákon
Hardy2011-03-17 22:30:11 //
118773
15000 az milyen es meddig tart?
Főleg ha a gömbfejet is kalapáccsal ütötték ki amikor bontották!
Ferke2011-03-17 22:26:45 //
118771
Najó, de a hondákkal nem vehetjük fel a versenyt...:))
Ferke2011-03-17 22:25:49 //
118770
Lengőkarból bontottat? Én nem raknék be egyik #lengőkaros alfába sem, az tuti...amúgy sem az örökkévalóságnak készült, ki tudja meddig jó a bontott benne...
az én hondám is 1500at forgott hidegen. az opel 3 mp alatt beáll 900ra, a 156 meg mondju egy perc múlva, és innen szépen legyalogolnak
Szatyi2011-03-17 21:58:03 //
118768
Szia. Alsó lengökar új 15000ft, vagy bontott 4000ft.
Szabeee2011-03-17 21:31:57 //
118767
hidegen enyém is elhagyja az 1200-at....
OFF
haver hondája hidegben 1500-at is karcolja, sőt
ON
mizooo2011-03-17 20:55:36 //
118766
Erhard nézegettem, hogy van nálad német alsó lengőkar 16000-ért, van raktáron? Lehet a közeljövőben szükség lesz rá, még ezt az ATP-t nézegettem, de drágább is mint a német és ha Kínai akkor felejtős:D üdv
Ferke2011-03-17 20:51:18 //
118765
Huh, kisebb kép nem volt?:)))
mizooo2011-03-17 20:23:25 //
118763
Sziasztok, ATP alsó lengőkarral találkozott már valaki???? Tapasztalat?
A jobb kerekem lötyög vagy 6mm-t előre hátra annyira lóg az első szilent :( csere kell.
Üdv,
Hardy2011-03-17 18:35:34 //
118762
Szerinted? Vegyél szelepsapkát Alfa logoval, az jól néz ki, egészen addig míg ki nem gurulsz a gumistól :-))
Én is ezért cseréltem:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00313/00313454t.jpg)
Sziasztok! A képen az egr szelep és az ahhoz tartozó alkatrészek vannak. Van egy rossz bilincsem, amit szeretnék pótolni, ezt nyíllal megjelöltem a képen, de boltban(Elaforg) úgy néz ki, hogy csak egybe tudnám megvenni az egr szeleppel együtt, miközben annak semmi baja. Tehát szükségem van egy olyan bilincsre, ami U profilú, szétnyitható, és másik oldalon csavarral összehúzható. Tud valaki segíteni?
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00313/00313452t.png)
Nekem akkor se:) 183K volt benne,olajat nem ette 3,5 év alatt a vezérlés cserén kívül nem volt hozzányúlva.Még a Bosch gyertyával is vígan szaladt.Bánom is,hogy eladtam,de ha nyerek a lottón visszaszerzem,meg ha lejjebb megye az üzemanyag ára:)
Szilárd2011-03-17 17:54:54 //
118759
Az enyém is 1200-at pörög hidegen...
Poló2011-03-17 17:50:23 //
118758
Akkor ott valami nem volt kerek :P
Biztos,hogy nem pörgött 1000 fölött szívatóval az enyém,erre fogadni is mernék!:)
Poló2011-03-17 17:30:31 //
118756
Hideg motornál nem 800-on pörög, hanem 1000 felett, mire bezárom a garázsajtót és indulnék, addigra szokott visszaállni 800-ra az alapjárat. Automata szívató.
Hát szerintem az 1200-1400 az elég gáz.Nekem a TS 850en állt fixen időjárástól független és a JTD is 800 körül ezt teszi.Mostani értékek jók ,szerintem:)
Ferke2011-03-17 12:53:26 //
118754
Nem lehet, hogy a garázsodban is melegebb van pár fokkal, mióta jó idő van?:))
NeoEx482011-03-17 10:51:50 //
118753
Sziasztok, mostanában (kb. 1 hete) vettem észre, hogy indításnál a kocsi valamivel alacsonyabb alapjárati fordulaton indul mint eddig. Eddig (függetlenül attól, hogy garázsban, vagy utcán volt), kb 1200-1400 as fordulaton járt a motor indítás után, most meg inkább 900-1000 környékén. Mást nem észleltem, a kocsi is ugyanúgy jár, nem fullad le meg semmi hál isten, csak furcsa. Gondoltam arra hogy a tavaszi időjárás miatt van, de akkor a garázsos indulásnál nem indokolt a különbség. Szerintetek?
mesa2011-03-17 10:35:37 //
118752
Köszi mindenkinek!
Az Iharos-Gollernél, meg a Patacsinál kerestem, de nem találtam, első sárvédőn, meg géptetőn kívül semmit 156-hoz. Akkor marad a lakatos, meg az origami :)
Bele olvastam blogokba, és nagyon úgy tűnik összességében, hogy ez egy sarkalatos gyenge pont ennél a modellnél. 155,164 esetében nem nagyon láttam még ilyet - bár lehet ott a műanyag küszöb ápol és eltakar
GTPeti2011-03-16 21:44:02 //
118751
A leírtak alapján, a kérdésedre elég nehéz a válasz. :)))
vienna2011-03-16 21:09:42 //
118750
http://tomnerszerszam.hu/spd/REJT0000000/REJTETT_SZELEP_GARNITURA_4DBOS
Szerintetek ilyet, vagy Alfa Romeo logós szelepsapkát szerezzek be? A korábbiakat lelopták... :S
Kócosw2011-03-16 20:45:35 //
118749
nekem sztem a nyari garniturahuz a Feka-poliralu dotzokon zoral lenne...
:)
ystuc2011-03-16 20:40:28 //
118748
Nekem az annyira nem gyerebe...
Kócosw2011-03-16 20:34:27 //
118747
en kromozott kupokon agyalok a felnikre..
mizooo2011-03-16 20:33:28 //
118746
Na nekem ívet is hajlított bele és a jobbb oldalit majdnem teljesen újáépítette több darabból, csak ha nagyon megnézed úhy látszik a különbség, nekem tetszik :)
Ferke2011-03-16 20:22:32 //
118745
Ezt jól megfogalmaztam:) Szóval nem is túl logikus...így akartam:)
Ferke2011-03-16 20:21:58 //
118744
Nincs is túl logikus megvenni egy küszöböt, amin nincs ív, csak hajlítás:)))