Fórum >> Típusok >> 156

zee2012-05-07 07:46:47 // 128023
Ezt húzd le: http://www.4shared.com/rar/5wQYpbSe/fiatecuscan_21.html
fony722012-05-06 21:21:26 // 128022
Én rendeltem már ebay-ről a faterom Lybrájába lengőkarokat. Sajna ez nem készlet volt, csak külön lengőkarok. Most megint kopog valami az elejében de még nem néztem meg, hogy mi. Ezért sajna a minőségről nem tudok mit mondani, de azt tudom, hogy az itteni ár szinte feléért kaptam meg őket. Van többféle gyártótól, agondolom a minőségben is vannak eltérések. Egyébként nagyon ügyesen postáznak.
fony722012-05-06 21:07:48 // 128021
Néztem én már sok helyen, csak ezeken a torrentes oldalakon valahogy nem érzem magam otthon -mármint valamiért tartok tőlük . Vannak fent más letöltő oldalakon is, csak nem tudom mennyire életképesek. Nem szeretnék még az esetleges nem folyamatos működés miatt is + agyvérzést kapni.
Esetleg androidos verzió létezik és ha igen próbálta már valaki? A laptop sincs mindig kéznél...
Liquid2012-05-06 21:02:32 // 128020
FES van ott valóban
zalan2012-05-06 20:57:13 // 128019
torrenten nem nézted, ncore.cc mintha láttam volna ..
Liquid2012-05-06 20:55:52 // 128018
szép kép, de minek van ott a vonószem? tolatva vontattál egy fócvágenest? :D
fony722012-05-06 20:51:45 // 128017
Nem nullát, semmit nem tudott állítólag. Mindenesetre érdekes... Találtam itt nálunk egy oldat, ahol 50 euróért van progi, szerintem meg is fogom majd rendelni, így talán könnyebb lesz beazonosítanom a keletkező hibákat, meg van még 2 olasz a családban, jól jön majd.
Piritu - 1.000.0002012-05-06 20:41:47 // 128016
Ha nullát olvas ki, akkor volt tekerve. Furcsa progit használ, ha nem tudja kiolvasni. Innen letölthető próbaverzió, ami tuti kiolvas.
fony722012-05-06 20:39:29 // 128015
Mikor mondtam a srácnak, hogy olvassa ki, azt mondta, hogy azt nem tudja. Lehet, hogy valami ócska letöltött programja van?
fony722012-05-06 20:37:25 // 128014
Ugyanolyan UFI-t ami előtte volt benne. Azóta ezzel már lementem kb 1000-1500 km-t. Őszintén szólva nem hinném, hogy ez a gond. Inkább attól tartok, hogy a tényleges üzemanyagnyomás alacsony. Ekkor leszek majd megint kicsit ideges.
Valaki már generáloztatott naftapumpát? Nagyjából mennyibe jön egy ilyen művelet? Próbálok a legrosszabb eshetőségre készülni. Aztán lehet csak valami aprócska gebasz lesz a végén.
Most egy elég szép pechsorozat közepén vagyok, ezért lennék el már ilyen dolgok nélkül.
Piritu - 1.000.0002012-05-06 20:35:42 // 128013
Rossz hír, ha nem tudod kiolvasni a km-t, akkor tekerve volt :-(((
fony722012-05-06 20:32:09 // 128012
Én itt néztem a hibakódot: http://autodiagnosztika.5mp.eu/web.php?a=autodiagnosztika&o=t0vvjAV2LK
Lényegében ugyanazt írja, csak kiolvasáskor ezzel a kóddal a pumpa érzékelőjét írta a program, azért ijedezek kicsit. Meglátjuk mit ír majd egy másik program a jövő héten. Azóta kicsit már lehiggadtam, de azért lesznek még álmatlan éjszakáim.
A futott kilométereket sajna nem tudta a srác kiolvasni, talán majd ez is kiderül.
Piritu - 1.000.0002012-05-06 20:24:41 // 128011
Ezt használom, csak pumpásban. Egy autóápoló ajánlotta.
adrián1562012-05-06 20:14:21 // 128010
én barackos illatú szilikon spay-el :D és ilyen műszerfal tisztító rongyal szoktam utána áttörölni...
Trombozis2012-05-06 20:13:22 // 128009
Nekem olyan kell, hogy pattogjon, mint a targonca. Szakadjon szét a kasztni a jó utakon.
Trombozis2012-05-06 20:12:22 // 128008
Igen. :-) Nem tetszik. :-)
Piritu - 1.000.0002012-05-06 19:15:57 // 128007
Gratula a k-hoz! :-))
sty2012-05-06 18:57:52 // 128006
Skacok az 56 műszerfalát mivel érdemes tisztítani ápolni?thx
Hardy2012-05-06 18:42:33 // 128005
Mulyen szuroket /filtereket/ raktal bele. En kezdokoromba jartam ugy az Ivecokkal, hogy a szar nem minosegi szuro miatt nem volt megfelelo nyomas, se olaj se gazolaj.
zee2012-05-06 18:12:38 // 128004
Sziasztok

Vkinek van tapasztalata a német e-bay-es lengőkarkészletekkel kapcsolatban? Mennyire tartósak? köszi
Piritu - 1.000.0002012-05-06 17:52:03 // 128003
Egy kerékcsapágy nem a világ.
A comp-ot viszont mindenképp olvassátok ki, mert egy csomó hibaüzenetre nem dob majrélámpát a kocsi, de később tuti, hogy pénzbe kerül.
Dévid2012-05-06 17:50:37 // 128002
Ezt jól benéztem. No mindegy, itt a kép is hozzá!
Happy 128K!
Piritu - 1.000.0002012-05-06 17:49:27 // 128001
Itt találod a legnagyobb hibakód adatbázist
Szerintük:
P0109 = Szívócső abszolút nyomás/barometrikus nyomás áramkör időszakos hiba
Szerintem nem pumpa lesz. A túró környékén kellene keresgélni, mondjuk a vákum csöveket...
"Azt hittem, hogy ha pár évvel fiatalabb kocsim lesz" - Halkan megjegyezném, hogy egy fiatalabb kocsiban is lehet sokszor annyi km. Kiolvasáskor mennyit mutat?
Piritu - 1.000.0002012-05-06 17:42:18 // 128000
Néhány alkatrészt kell benne cserélni. Jó, ha megtudakolod, hogy mikor volt, vagy lesz. pl. a gyertya 100.000km-enként, vezérlés 60ezrenként. Ha indításkor dízeles hangja van, majd elhallgat, akkor pár 10ezren belül vezérlésmódosító csere. Ha folyamatosan trakesz hangja van, akkor minél előbb.
Ha egy comp kiolvasás nem mutat semmit, rendesen megy a kocsi, nem füstöl, akkor nagy gáz nem lehet vele. Az olajfogyasztás lehet még érdekes, a TS-ek szeretik csipegetni, a szintet érdemes maxon tartani. (Ha csipegeti érdemes kipróbálni a 20k helyett racing-ot.)
A futóművet érdemes még átnézni, a magyar utakat nem nagyon bírják a szilentek. Rozsda ügyben ajánlom GTPeti vonatkozó blogját.
Dévid2012-05-06 17:35:53 // 127999
Ismerős a szitu. Amikor én is elértem ráköltésban a vételárát, akkor én is így kiakadtam. Azóta cserés lett megint a motor, és még egy halom más dolgot is ki kell majd cserélnem, ha megint le akarom műszakiztatni. :)
fony722012-05-06 16:48:49 // 127998
Azt azért nem mondtam, hogy Xarolasz, mert ez előtt is olaszom volt, meg szerintem ha egyszer eladásra kerül, akkor ezután is az lesz.!!! Soha nem is fogom, mert szeretem ezeket a kocsikat, csak mikor 1 éven belül 2 alkalommal kiég a generátor, azt most újra kicserélem, tölt is és erre egy ettől a dologtól teljesen különálló hiba ugrik elő, miközben a csere alatt egyszer sem járt a motor. A csere után, újra indításkor már jelzett is. Nemrég cseréltem filtereket meg olajat is egyben mindent, a filteren sem látszott semmi lerakódás. A pancsolt anyag meg hát ki tudja. A kilométer szerintem annyi amennyi, vagy legalábbis nagyon megközelítő, a beltéri kopások azért ilyen dolgokat sacc/kábé elárulnak. Örültem is, hogy sikerült ilyen megkímélt állapotút találnom. Azért a lefutott kilométereket majd kiolvastatom, kedden viszem szerelőhöz a kocsit. Kicsit sok volt vele a bajom mostanában, azért akadtam ki.
Liquid2012-05-06 16:44:06 // 127997
akkor hajrá, próbáld ki aztán meglátod :)
gecsa2012-05-06 16:04:42 // 127996
köszi az infókat..annyit tudok róla,hogy az egyik kerékcsapágy cserés lesz..ugye jóval ár alatt van a kocsi..lambdaszonda volt cserélve már rajta..az ilyenkor esedékes szűrők,folyadékok cseréjét természetesen belekalkuláltam..
Liquid2012-05-06 14:32:00 // 127995
biztos hogy 128e? az a Km?
teljesen igaza van GTPetinek, ha valós a Km akkor sem biztos hogy nem kapott valami olyat amit nem kellett volna. El kell vinni egy hozzáértő szervízbe és ki fog derülni mi a baja.
A Lanciában is elvben ugyanez a motor van...
Egyedi kakihelyzet bármikor lehet bármilyen kocsinál, ráadásul még csak a gondolatkísérletnél tartasz ergo ebből bármilyen komoly következtetés levonni kellő csacsiság.
GTPeti2012-05-06 14:28:55 // 127994
Túl magas vele a kocsi? :))
GTPeti2012-05-06 14:26:06 // 127993
"Most már aztán kezd elegem lenni ilyen xarságokból. A szervizprogram alacsony nyomást jelez, de ha tényleg alacsony, akkor nem is biztos, hogy valamelyik érzékelő a rossz. Remélem nem pumpa generál lesz a vége, mert akkor aztán lesz véleményem a márkáról. "

Cartárs, ismered az autód előéletét? 1000%-ig biztos vagy benne, hogy annyi a km? Tudod, hogy soha nem töltöttek az autóba pancsolt naftát? Merthogy szerencsére nem egy tipikus hiba a 156-nál egyik sem. Egyébként szerintem egy nagynyomású csere, vagy AC-pumpa csere még nem a világ. Bármely más márkánál ennél sokkal több ráköltés a tipikus...
Engem az zavar egy picit, ha egy típushibának nem nevezhető meghibásodásnál egyből jön a "szarolaszozás". Pedig használt autóink vannak, amit relatíve jó áron is vehettünk és még tökéletes is legyen??

Egyébként ha az AC gyengült le, azt egy üa. körbe iktatott nyomásmérővel egyszerűen ki lehet deríteni. Gondolom spec. Bosch dízelszervízekben a nagynyomásút is padra tudják tenni.
Liquid2012-05-06 14:24:32 // 127992
konkrétan olyat nem tudok mondani ami miatt nem szabad megvenni, a futómű állapota, illetve az állandó dízelhang lehet alku tényező, de ezek orvosolhatók, csupán pénzkérdés.
Ha megy rendesen, gyorsul, nem lomha, szép a hangja nem ingadozik az alapjárat és nem füstöl akkor sztem nem lehet komoly gond, illetve annyira lutri mint bármely más használtautó. A vezérlés, meg a gyertyák cseréje komoly összeg amit be kell kalkulálni, nem tudom mikor voltak ezek cserélve rajta
fony722012-05-06 12:24:59 // 127991
Elkeseredésemben beírom ide is, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Hideg indításkor miután beindul a motor, kivillan a motorkijelző és égve is marad, ezzel egyidőben a motor fulladozik egy pillanatig, aztán mintha mi sem történt volna, szépen jár tovább. Menet közben semmit nem akadékoskodik, de mintha gyengébb lenne. Diagnosztika szerint az üzemanyagrendszer nyomása alacsony, a naftapumpa nyomásérzékelőjét írja. Viszont rákerestem az interneten a hibakódra (P0109), ott meg a gyűjtőcső érzékelőjét emlegetik. Most már aztán kezd elegem lenni ilyen xarságokból. A szervizprogram alacsony nyomást jelez, de ha tényleg alacsony, akkor nem is biztos, hogy valamelyik érzékelő a rossz. Remélem nem pumpa generál lesz a vége, mert akkor aztán lesz véleményem a márkáról. 128000 km után... Azt hittem, hogy ha pár évvel fiatalabb kocsim lesz, akkor egy ideig komoly beruházás nélkül megúszom a használatát de ezek szerint nem. Érdekes, hogy a Lanciával sosem voltak ilyen problémák pedig az is olasz, ráadásul 4 évvel öregebb is volt, több kilométerrel.
gecsa2012-05-06 12:22:28 // 127990
2 literes TS-ben gondolkozom jelenleg..blue156 autója az egyik jelölt..
Trombozis2012-05-05 22:43:40 // 127989
Eldöntöttem, hogy kimászik a kocsi alól az Eibach. Nem tetszik a magassága. Még gondolkodom, hogy mi lesz helyette, de ez így nem korrekt. Asszony tuti nem fog örülni neki. De így járt. :-D
Még keresnem kell szerelőt, aki nem hónapokig dolgozik pár csavaron.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 21:35:24 // 127988
Milyen motorban gondolkodsz? Más a benzines és más a kormos.
Dévid2012-05-05 21:31:35 // 127987
TS-ről tudok mondani pár tippet: Két működő hengerrel, erőtlenül semmiképp se hozd el, és úgy se, hogy előtte nem hajtottad meg rendesen. Az is lényeges, hogy hidegen nézz rá az olajszintre ha nincs maximumon, az egy intő jelnek számíthat. :D
mreni2012-05-05 21:11:19 // 127986
én meg kútról tankolok kannába,utána kocsiba :D :D
fony722012-05-05 21:09:08 // 127985
A vizet úgy veszed észre, hogy a szűrő kijelzője elkezd világítani :-)
Amúgy leül a kanna aljára cseppekben de ennek kell egy kis idő.
fony722012-05-05 21:07:23 // 127984
Na ez bizony igaz! Én se nagyon vagyok oda az efféle dolgokért. Volt rá példa, hogy én is "tankoltam" már így, de akkor előttem cuppantotta ki a haver a kamionból, amit azelőtt kb 15 perccel tankolt bele.
gecsa2012-05-05 21:06:21 // 127983
egy 156os vásárlásánál mire kell odafigyelni? mik azok a hibák,amivel nem szabad elhozni az autót?
GTPeti2012-05-05 11:04:47 // 127982
Egy jótanács: Ha kétes eredetű naftát tankolsz, legyen otthon egy borítékban pénz félretéve a teljes befecskendező-rendszer felújításra... Mert ez az autód gyakorlatilag legkényesebb pontja.
Jack2012-05-04 15:51:17 // 127981
Üdv Urak!
A kuplungom kezd vicceskedni. Valamelyik reggel mikor beültem a kocsiba a kuplungot benyomva azt tapasztaltam, hogy fél útig beesett a pedál. Teljesen benyomva kiemel, tudom használni, de érezhetően az olaj (részben) elment belőle. 20km városi autózás után a pedál visszatért a helyes állásba, amjd másnapra megint leeresztett. Az felső munkahengert megnéztem, könnyezik némi olajat, viszont a fékolaj szintje nem igazán csökkent... Kérdésem az volna, hogy tudom-e a kuplung olajrendszerét légteleníteni valahol? Segít-e rajta, vagy cseréljem ki a felső munkahengert azonnal. Azért gondolok a légtelenítésre, mert már többször "megjavult", olyan mintha csak levegős volna.
Köszi a válaszokat!
Abarai2012-05-04 10:21:37 // 127980
Szélességre el kell férnie, viszont annak már elég nagy az átmérője. Nem biztos, hogy jót tesz az autódnak.
Hakesh2012-05-04 09:19:16 // 127979
Ha már itt tartunk, 16-os felnin elmegy még a 215/55-ös papucs? :)
Sotime2012-05-04 08:28:51 // 127978
Köszi a segítséget!:)
Kócosw2012-05-04 06:45:45 // 127977
Evek ota 225/45 R17 en järok..Nekem räfer ....
mreni2012-05-04 05:51:58 // 127976
215/45 a gyári méret 17es felnire :)
r.zozoka2012-05-04 00:03:01 // 127975
Nekem 17 felni van rajtt 205-os gumival
a 225-os gumi jobban tapad,de az utegyenletlensegeket is jobban felveszi azaz egy hosszabb uton jobban elfarad a kezed es tobbet is fog fogyasztani vele...
Mas autotipus forumban azt irtak 205fole nem ajanlott menni ha nem vagy az a kimondott power huszar

a hangszoros dolog:
Mint irtak az auto hifiknek tobb megoldasa letezik
te ezek szerint komponensben gondolkozol minden hova, ha ez igy van akkor a radiod kimemeteire kulon kulon tegyel hangvaltot tehat (jobb elore; bal elore; jobb hatra; es bal hatra)
radio kikenetei amugy is igy kovetelik meg mert a kimondott subot ugyis erositorol fogod nyomatni azt pedig kulon rca kimenetrol fogod hasznalni....

gazolajnal:
koszi a tippet, megfogom fogadni!
esetleg ha vizes lenne vagy vmi hasonlo turpissag azt hogy veszem eszre? eddig gazolajat csak kutrol tankoltam ott meg nem patom hogy milyen amugy :(
Liquid2012-05-03 23:41:50 // 127974
nincsmit, legalább jó a csaj? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak