Fórum >> Típusok >> 156

Totti (NagyVad)2012-10-25 22:19:21 // 132273
Az lehet hogy amit utólag veszel hozzá azt de tudod de ha veszel egy komplett újat azt kézzel meg nem mozdítod!
Rizzo2012-10-25 22:07:20 // 132272
Ezeket is be lehetett kézzel nyomni.
Rizzo2012-10-25 22:05:06 // 132271
össz :151,35 euro volt szállítással.=44800Ft Az OTP 296Ft-os árfolyammal számolt.
A gumi össz.51400Ft:
-szilent előre kb: 4000Ft/db x4
-hátsó stab. kb: 1700Ft/db x2
-hátsó lengőkar kb: 8000Ft/db x4
Trombozis2012-10-25 21:56:25 // 132270
Mipézért?
Totti (NagyVad)2012-10-25 21:48:05 // 132269
Szerintem ez Pu dolog csak úgy működik ha veszel rudba és le gyártatod túl mérettel! Ugyanis amit kézzel össze tudsz rakni az a helyén nem lesz stabil és ez is mex a tőbbi hason társát kézzel be tudod rakni!! Ez tapasztalat!
sty2012-10-25 21:42:26 // 132268
Mennyibe fájt ez így ?
mreni2012-10-25 21:35:25 // 132267
kíváncsi leszek rá,hogy neked stimmelnek-e majd a hátsó lengőkarszilentek,nekem nem volt méretpontos
fony722012-10-25 21:30:06 // 132266
Nálam is nyikorognak már ilyen hidegben a szilentek, gondolkodom ezeken a PUR szilenteken. Mennyire komoly prés kell az eredetieket kilökni, ezeket meg a helyükre?
GTPeti2012-10-25 21:20:00 // 132265
"miért nem árulják ezeket egy autóalkatrészüzletben sem?"
1. Mert állítólag tartósak.
2. Mert egy lengőkar drágább.
Szerintem.
Rizzo2012-10-25 21:16:27 // 132264
Sziasztok
Megérkeztek ma a STRONGFLEX Poliuretán szilentjeim.
Közvetlen a gyártói webáruházból rendeltem ( http://www.strongflex.vot.pl/index.php).
Lengyel és angol nyelvű az oldal és euróban is látszanak az árak.
A szállítás 11 euró volt.Két hét alatt érkezett meg a rendelés . Előre kell utalni az összeget.
Én megrendeltem az első felső lengőkar szilentjeit (4 db)és a teljes hátsó szettjüket
(2 stabilizátorszilent,8 szilent a hátsó kereszlengőkarokhoz).
Tapasztalatokat majd írok, ha sikerült beépítenem.
Nagyon jókat hallottam a poliuretán szilentekről és az ára is hasonló a gumi szilentéhez,
csak az a gyanús hogy, miért nem árulják ezeket egy autóalkatrészüzletben sem?
pisti2012-10-25 19:52:03 // 132263
Én is fékcsere előtt állok.Meg tudja valaki mondani,hogy az azonos évjáratú(2004) és motorú sedan fékei azonosak-e az SW-vel?
@kos2012-10-25 19:42:16 // 132262
Sziasztok!
Beindítom hidegen a motort és eléri az 50 fokot utána ki-be kapcsolgat a ventilátor (közbe hibakód felvillan) amíg el nem éri a 80-as vonalat, utána semmi baj, bár a 90 fokos vonalat nem igen akarja elérni! Valakinek volt ilyen problémája? Ötlet?
Jack2012-10-25 18:37:16 // 132261
Befér az ATE fékbe a 305-ös tárcsa?
Hari2012-10-25 18:27:40 // 132260
Nem jól értelmezted amit írtam! Azt mondom, (írom) hogy a 305-ös tárcsa és a gyári féknyereg jelentős javulást eredményez a gyári 284-hez képest! Viszont ha még a féknyerget is lecseréled itt már nincs akkora javulás, mint amennyire drágább!!!
Így értettem! :)
eldiablo1562012-10-25 17:25:29 // 132259
Remek! Köszöntem :)
Jack2012-10-25 17:17:55 // 132258
Nekem az van téliben rajta, le is van ültetve, nem is ér bele:).
Jack2012-10-25 17:15:28 // 132257
Ehhez csatlakoznék én is... Én zimmermann sport tárcsát raktam fel ferodo ds betétekkel és nagyon jó lett a végeredmény! Utcán is és pályán is kiváló, baromi erőset harap minden körülmények között, sokkal hatásosabb mint a "gyári" volt.
Ha nagy féket akarsz és van guba rendesen, akkor el lehet költeni kisebb vagyonokat 330-as brembo-ra. Ha pózolni kell a fúrt-mart tárcsa és nem a teljesítménye miatt, akkor vehetsz 15e ft-ért olyat, de ne akard nagyon terhelni, mert gyorsan el fog fáradni:). A gyári méretben is egy komolyabb féktárcsa+betét közel 80-100e ft, vagy még több. De azzal nem lesz gond a megállás sose!;). Egy normális (Pl.:EBC) betéthez meg nem rakhatsz vmi hurkalé tárcsát, mert tönkreteszi.... SZVSZ olcsón nem lesz jó féked, csak szép.
eldiablo1562012-10-25 17:00:45 // 132256
Hali!! Van valakinek 195/65 r15 gumi a kocsi alatt? Alá fér? Téli lenne most nekem..
sparco2012-10-25 16:37:13 // 132255
Kell még a mosó mellé, hogy a lámpán legyen jelzés, hogy szenon égő is mehet bele+ automata mozgató elektronika... szal zsé-zsé-zsé... :)

Amúgy van valami szabály, hogy hogyan kell belerakni az izzót?

Mert vakítok egyik állásban, ha megfordítom, hogy az izzó szál felfele van, úgy meg Én nem látok semmit sem...

Van rajta egy kis kiugró pöcök az izzó peremén, annak merre fele kell állni?
mreni2012-10-25 16:30:06 // 132254
én EBC-t vennék,nálam bevált.
mreni2012-10-25 16:29:29 // 132253
pedig elég durván érezni a gyári 284 és a 4dugós Brembo nyereg+305ös tárcsa között a különbséget,
SanyiJTD2012-10-25 16:24:28 // 132252
Osram Night breakert vegyél, én azt használtam a Puntoban is, és az 56' ban is ,nagyon jók!
gecsa2012-10-25 15:56:28 // 132251
ja, és E jeles, azaz legális..:)
gecsa2012-10-25 15:54:41 // 132250
egyébként én most olaszban vettem próbaként xenon fényű izzókat, mert óccsó volt..
nem rossz,de nem is jó..valamivel erősebb, mint a sima,de nem áttörés..senki sem villogtatott, hogy zavarná..:) amúgy, amennyiért itthon adják, nem éri meg.. ott 5 euro volt a pár..
gecsa2012-10-25 15:50:51 // 132249
de, ha raksz mosót, meg megoldod a korrekciót...:D de az nem kis pént és meló..
sparco2012-10-25 15:49:02 // 132248
Most növelt fényerejű van benne (legálisan használható) de az meg vakítja a szembe lévőket nagyon, főleg a kamionosokat, akármilyen magasságba állítom...
Ezért gondolkoztam a cserében, de lehet vmi alap izzót kap, mert xenon az szintén nem éppen szabályos az enyémbe...
gecsa2012-10-25 15:46:46 // 132247
ez pénztárcabarátabb, mint egy xenon..:D
de ugyebár az viszont legális.....
.......................2012-10-25 15:43:03 // 132246
xenont tegyél bele,az biztos jobban világít
gecsa2012-10-25 15:41:28 // 132245
jól tudod, h1 és h7.. a h1 a refi...

biztos nagyobb fénye van, és az is biztos, ha meglátja a rendőr akkor ráránt a kukidra szögeskesztyűvel, és a rendszámot is elviszi beolvasztani sörösdoboznak..:)
JCsabi2012-10-25 15:39:10 // 132244
A műszerfalon biztos világítani fog a visszajelző.
sparco2012-10-25 15:36:43 // 132243
Jól tudom, hogy a tompított H7, a távolsági H1-s izzós?

Ill erről mi a véleményetek? Jó lehet tompított izzóként, vagy gyengébben szuperálhat?

Ledes izzó
gecsa2012-10-25 15:36:27 // 132242
ahogy Imyx is említette (132231), azért függ a tárcsától is..

a 330 így már világos, ezt nem tudtam..:)

a fúrt/mart tárcsa 15 körül mozog, hozzá valami közepesen jó betét is kb a feléből megvan..biztos,hogy nem fog akkorát, mint a 330as, de nagyobbat,mint a 281es gyári...
krisz.v2012-10-25 15:01:54 // 132241
2004 után 330-asra cserélte a gta tárcsákat a gyár. Egyébként igen kb. 100-as. Csak említettem, hogy ez a megoldás is létezik, ha már a 305-ös is szóba került. Ha meg a gyári marad akkor inkább a fékbetétektől függ a fékhatás nem pedig a tárcsáktól!
gecsa2012-10-25 14:47:04 // 132240
a gta nem 305össel jön gyárilag?

nomeg, kukázok valamennyiért nyergeket, tárcsát...gondolom plug&play, így az nem jelenthet gondot..
a fékhatás gondolom,hogy nem rossz, de ez a macera szerintem kb 100eft..
a gyári mérettel megoldva ez kb fele..

nem versenycélokra kell nekem a cucc, 100% utcára, de ha már cserélnem kell,akkor már legyen egy kis plussz..:)
Imyx2012-10-25 14:24:16 // 132239
Gátlókat újítanak fel. Lindor
krisz.v2012-10-25 14:14:29 // 132238
Ha a fékhatás növelése a cél, merem ajánlani a 330-as tárcsákat. Én ilyeneket használok (GTA tárcsa) brembo nyergekkel (166-ról). Nem kell fúrt-mart tárcsa meg spéci fékbetét és így is brutális a fékerő a gyárihoz képest.
gecsa2012-10-25 13:57:12 // 132237
gondolom nem húszezer..:)
gecsa2012-10-25 13:55:51 // 132236
ahha...tehát a 305ös tárcsa nem akkora durranás, mint amennyibe kerül,ha jól értem..


a 281es kontra 284es tárcsák esetében is van eltérés a tartókonzolnál?

mi az, amit ajánlanál?
sty2012-10-25 13:55:48 // 132235
Mi az a lindorr ő tag?
Hari2012-10-25 13:52:04 // 132234
... esetleg egy ilyen szett?!

... valakinek???
gecsa2012-10-25 13:44:42 // 132233
most is nyikorog...már megszoktam...nem tudom, hogy tartósságra mit tudhatnak..
hogy milyen betét jó hozzá?jó kérdés..azért még nézelődök..annyira nem akarok változtatni a gyári rendszeren..most sem lehet panaszom a fékhatásra..:)
Hari2012-10-25 13:44:01 // 132232
A féktárcsára reagálva: - én ezt a mit linkeltél még nem próbáltam, viszont egy barátom igen! (Extrém igénybevételre - versenyzésre) ... :( nagyon rövid idő alatt tönkre ment! (Hangsúlyozom - versenysport!)
Szépnek szép! Utcai használatra még lehet, hogy jó is!
A 305-ös féktárcsára visszatérve! Nem feltétlenül kell ahhoz másik féknyereg! A 305-ös tárcsához és a Brembo féknyereghez egyébként is kellene egy tartó konzol! :) ... akkor?!
305-ös tárcsák + tartó konzol (az eredeti féknyereghez) + jófajta fékbetét = sokkal jobb fékhatás! ... na persze ha még a nagy Brembo is felugrik?!! Akkor még jobb! (De azért nem annyival amennyivel többe kerül! Hidd el én már próbáltam!)
A kicsifiam 156 V6-osára is csak a tárcsa + konzol kerül fel! (Pedig van nagy Brembo nyergem! ... meg AP Racin nyergem is! :) )
Liquid2012-10-25 13:42:45 // 132231
a BremboMax, Brembo betéttel hangtalan, szép és fog korrektül
Imyx2012-10-25 13:34:54 // 132230
Szerintem is megéri a furt-mart verzió, nem csak dizájnra, hanem fékhatásban is, ha egy sima tárcsát fúrsz meg, már az sokkal nagyobbat képes fogni. Ha hosszabb távon akarod használni a vasat, megéri egy jobbra benevezni. Aztán hozzávaló fékbetétet kell választani, ami nem fog nyikorogni :D. Nekem Ferrodot ajánlottak a Brembohoz, de tévedtek :))).
Imyx2012-10-25 13:29:16 // 132229
Ha gyári rugók vannak, jobb lenne hozzá a sima lengéscsillapító. Nem jó dolog sima rugókkal a sportgátló (próbáltam már). Lehet használni, de nem egészséges dolog.
Sport rugó+ sport gátló - sima rugó+ sima gátló, ez a legjobb párosítás, hidd el.
gecsa2012-10-25 13:29:13 // 132228
igaz,ami igaz, ebben hirtelen a fúrt-mart design fogott meg..
a célom az lenne,hogy a fékhatást fokozzam valamelyest, és mindezt aránylag alacsony költségvetéssel.. ergo marad a gyári méret mindenből..

alaposan körbe akarok nézni, még csak most kezdtem el.. kb karácsony körüli projekt lesz..mostanában úgysem gondolkozom nagy körben, azt most tudtam le..bár még lehet lesz egy utam németbe is...:)
Imyx2012-10-25 13:22:41 // 132227
Én csak Brembo Maxx-ot próbáltam (Ferrodo betétekkel) , igaz az nem fúrt, de nagyot fogott, viszont hidegen nem volt különbség a gyárival szemben.
Amit belinkeltél jól néz ki, jó árban is van - de kérdéses - , hogy mennyi idő alatt kopik el. Én a Brembo után Zimmermannt, vagy Steinhoffot nézegetnék, ezekről még rossz véleményt nem hallottam. Itt van Zimmermann, igaz nem fúrt-mart verzió. Alaposan körbe kell nézni, az árak miatt.
gecsa2012-10-25 13:14:49 // 132226
találkoztam olyannal...az előtő autómon is volt..:) annyi az előnye,hogy azt az egy csavart sem kell fellazítani..:D
mreni2012-10-25 13:02:35 // 132225
fölösleges lenne a csap rá
gecsa2012-10-25 12:05:20 // 132224
jobb esetben szokott rajt lenni egy csap, amin keresztül le lehet engedni..:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak