Fórum >> Típusok >> 156

ystuc2012-11-03 07:11:46 // 132473
Igen. Bár megmondom őszintén, nem terveztem a cserét, de hát muszáj...
Ha elmegy ennyiért a téli kerék, akkor kb annyiba kerül a másik, mint ha pogácsát vennék.
Trombozis2012-11-02 23:09:14 // 132472
A kis köcsög mikrokapcsoló.

Trombozis2012-11-02 23:07:43 // 132471


Nekem ez van a kalaptartóban.
Trombozis2012-11-02 23:00:38 // 132470
Dolgos voltam ma a garázsban. Mondjuk sok mindent nem tudtam megcsinálni. :-)

Mondjuk a csomagtartó visszajelzése. Hát ez bosszant. Kis kapcsoló nem akarja az igazságot. Broáf.

De ami felbosszantott. Így utólag átgondolva minden felhúzott ma. Az az üzemanyagszint visszajelzőjének háttérvilágítása...izzókat otthon hagytam emiatt szétkaptam a pót-féklámpát és abból kölcsönöztem az izzókat. Ájh, de mikor összeraktam a konzolt, akkor láttam, hogy kiégett megint...pffffffff. Akus csavarozó is lemerült addigra. :-D

Ja, megint működik az utastér ventilátora. Hihetetlen. Bosszantó.

Rendszámtábla világítás? Gondoltam kimérem. Több hónapos huzavona után kiderült a kicserélt "új izzók" szarok. Emiatt nem világított már régóta. :-)

Xenon a ködfényszóróban? Hát ez is vicc volt. Szétszedtem, teszteltem a tartalékokkal és minden rendben volt. Összeraktam és lám ez is jó.

Meghalt az erősítőm is, csak a ventilátorját pörgeti. Emiatt kiszedtem a csomagtartóból mindent, ami hozzátartozik. :-(

Ja, ez a felső rostélyokon történő levegő fújás, hát ez vicc. :-D Gondoltam megnézem, hogyan működik. És érdekes, mert akkor fújja a levegőt oda felülre, ha fej magasságba állítjuk a tekerőkét és felül lehet átváltani. :-DDDD Hát bazz több, mint hét éve benne ülök és én azt hittem, akkor fújja ott, ha a szélvédőre állítom a tekerentyűt. :-O Szégyen. :-)

Ülésfűtésig el se jutottam már. :-( Meg pár dolog, ami nem tetszik és be kellene állítani...
Trombozis2012-11-02 22:33:11 // 132469
Azt nem tudom. :-O ööö
Trombozis2012-11-02 22:32:34 // 132468
Na eldőlt, hogy mi lesz helyette?
ystuc2012-11-02 20:35:12 // 132467
Gyári alufelni téli gumival eladó!
Klatty!
sty2012-11-02 18:12:00 // 132466
Nem a szélőztető motorra gondoltam,hanem ami a hideg meleg levegőt szabályozza
GTPeti2012-11-02 13:06:13 // 132465
Dehát te amúgy is szakmabeli vagy! :))
Hari2012-11-02 08:09:04 // 132464
NA igen! Most pontosan mire gondolsz? ... és mi a problémád?
A levegő ventilátor motorját - esetleg annak előtét ellenállását - vagy a fűtés szabályozó zsalujának mozgató motorját - ezt hívják: fűtésállító motornak - kérdezed?!!
Trombozis2012-11-01 23:45:17 // 132463
Ha egyre gondolunk, akkor az a kesztyűtarto alatt bujik. Nagy hutobordaval.
Mi történt? Nem tudod állítani a levegő sebesseget?

Neztem van még belso szellőzős biztosíték a motor térben is...takarja a toronymerevitom. Örülök neki.
sty2012-11-01 22:48:53 // 132462
56-ban hol találom a fűtés állító motort gondolom a középkonzol mögött de honnan érdemes támadni,hogy néz ki mit kell keresnem?
Hardy2012-11-01 17:26:46 // 132461
Mert belekutyultak az agyába. Ez van ha olyan ember kezébe kerül a gép és csatlakozik az ECU-ra aki nem ért hozzá. Hiába van gyári programod meg minden ha nem értesz hozzá!
Mi az Iveco Stralisunkkal jártunk így. Aztán egy jó szerviz helyrerakta.
LeZo2012-11-01 17:05:30 // 132460
...és az milyen móka hogy mikor az autó hozzánk került, szerelő kezébe először Csöri mesterhez jutott. Tudom hogy a kijelzőn volt km óra állás, Csöri nullázta is. Utána egyszer úgy adódott hogy megállt a technika, bekerült az autó tréleren egy "márkaszervízbe" ott lehúztak egy olyan alkatrészcserével amiről Csöri nem is hallott.... és láss csodát, a következő szervízintervallum nullázásakor már nem tudta nullázni az expired mókát:)
Hardy2012-11-01 16:56:38 // 132459
Örülj neki akkor a tied nincs tekerve vagy jól meg van csinálva...:-)
Rizzo2012-11-01 16:16:22 // 132458
Én most nulláztam az álltalad leírt módszerrel.

"A kérdés: hogyan lehet a szervízintervallumot nullázni az "új" belsős 156-ban. A "szokásos" módszer, mely szerint a menüben a szerviz menüpont alatt a "+" éa "-" gombok együttes nyomvatartása kb. 8-10 másodpercig, nem működik."
gecsa2012-11-01 16:08:47 // 132457
nem tudom...nem akart világítani egy sem..nomeg volt olyan foglalat, amiben nem is maradt már meg az izzó..

így viszont nem ég majd ki egy sem..:P:P:P
Hardy2012-11-01 15:45:50 // 132456
Mi olyan bonyolult ebbe?
Csere1
Na jó vannak buktatói :-)
De a másiknál is simán kicseréltem és működött rendesen.
gecsa2012-11-01 15:10:37 // 132455
megrendeltem a ledsort...:D

olcsóbban jött ki postaköltséggel, mint a 10db izzó...LOL :D:D
Hari2012-11-01 15:08:02 // 132454
Én mondtam! ... :) .... "Na én megmondtam!"
Hari2012-11-01 15:06:28 // 132453
Elsőre én is így jártam! :))) ... még vagy 4 x, 5 x kiszeded aztán Te is elhajítod a fracba! :)
gecsa2012-11-01 14:20:19 // 132452
kicseréltem az összes izzót...cserébe rosszabb lett, mert így most csak 1 világít...bemérgedtem, már fel is boncoltam...rendelek gyors egy ledsort...:)

mondhattad volna, hogy ezzel kezdjem!!:D
SanyiJTD2012-11-01 13:51:07 // 132450
Fasza lett :)
Zsolesz2012-11-01 12:31:57 // 132449
Jól is néz ki. Amúgy Tőled loptam az ötletet anno, hogy ez így lesz megcsinálva, de nekem semmi időm, eszközöm itthon. Most kapóra jött az ismeretség. Amúgy szerintem nem lesz lefestve, marad így ahogy a képen van, élőben nem feltűnő ennyire
Ktomi2012-11-01 11:33:57 // 132447
Akkor ezek szerint ez azt jelentheti, hogy a motorvezérlőben és a km órában tárolt km adatokat egyidejűleg módosították csak valmi hiba csúszott bele? A szervízintervallum nullázás pusztán "esztétikai" kérdés számomra, mert néhány hónapja egy gyári új 0 km-es motort és váltó kapott az auto. Szeretném, ha minden tökéletesen működne. Esetleg tud valaki segíteni a probléma megoldásában?
Grizzly2012-11-01 10:07:46 // 132446
mérni nem mértem,a bontóból hoztam egy komplett szivattyút és nem változott semmi!De ez lesz jövő héten megmérjük 2,5 bárnak kellene legyen!
Hardy2012-11-01 10:02:11 // 132445
Szerintem ritka az az autó ami nincsen megtekerve. Nekem az előző az volt de abba meg 240.000 Km volt. De legalább normálisan csinálnák. Igazából én se tudtam nekem is most mondta a Csöri, hogy nullázta az enyémet. De hogy sikerült nem jelenti az hogy nincs tekerve, csak azt, hogy jól csinálták :-)
Ktomi2012-11-01 09:59:51 // 132444
Köszi az infót. Az "Examiner"-el és a Fiat ECUscan-nal kiolvasott km állás, némi eltéréssel, megegyezik az óra által mutatottal. Ezért gondolom azt, hogy az órát nem tekergették. A "komplett agy" a motorvezérlést jelenti? A szervízintervallum adatokat melyik egység tárolja? Az órában lévő?
szeda2012-11-01 09:41:18 // 132443
és üzemanyag nyomást is néztetek amikor a szivattyú ki lett tisztítva?
Grizzly2012-11-01 09:26:59 // 132442
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni,hátha valakinek volt ilyen problémája!
156sw 1,9 jtd Mjet 145paci
Jelenség:A számítógép állandóan,vagyis különböző időközönként letilt üzemanyag problémára panaszkodva,különböző fordulatnál vészüzembe vált vagy le is állítja a motort!
Nehezen indul,sokat kel tekertetni!de viszont még le nem tilt szépen jár és megy is mint ahogy kel!csak nagyon kellemetlen mikor előzés közben letilt,leáll!
Van mikor több 10km elmegyek vele,de azt vettem észre,hogy állandó sebességről gyorsítva csinálja többet !
Porlasztok bevizsgálva!
Nyomás szabályzó ultrahanggal tisztítva!
Szűrök cserélve!
Tankban szivattyú tisztítva!
Esetleg valakinek van ötlete szívesen várom
Előre is Köszönöm és boldog Halloweent
Hari2012-11-01 08:22:44 // 132441
:( ... gonosz vagy! Bele a szívébe azt a kést!
Viccet félre téve. Sajnos ez így van. Rendesen össze lett kuszálva. Jó néhány ilyennel találkoztam már én is. Többek között hétfőn is volt nálam egy '06-os 156 ui. problémával.
Nem egyszerű vissza hozni a normális kerékvágásba. ... már ha lehet egyeltalán!
Hardy2012-11-01 07:13:07 // 132440
Rosszul tekerték vissza a km órát, ott kellene rendet rakni, vagy komplett agyat meg km órát cserélni.
Ktomi2012-11-01 00:42:29 // 132439
Kíváncsian várom a megoldást! Több mint 2 éve így használom, legfeljebb marad minden a régiben.
Dévid2012-11-01 00:31:40 // 132438
Nem hiszem, hogy gyári beszerelésű, mert a szivárvány minden színe képviselteti magát a kábelek közt, amik ha a kárpitot eltávolítom, leérnek a csomagtér aljáig, és kb. 2 tekercs szigetelőszalag is be van építve mellé. A hátsó tetőablak előkészítés egy félresikerült próbálkozás fájó emléke.
Zsolesz2012-10-31 23:29:53 // 132437
Azt nézegettem, hogy ok látszik valamennyire, de lehet így hagyom. Nincs festékem, nem is tudom ilyen műanyagot mivel lehet egyáltalán lefújni, de ha a 7végén beépítem ki nem szedem még egyszer a festés miatt.
SanyiJTD2012-10-31 23:12:10 // 132436
Ja okes,azthittem festve van, csak nagyon latszanak a csiszolo papir nyomai. De festes elott ha visszafinomitod nem lesz gond ;)
Sanyi2012-10-31 22:49:54 // 132435
Nekem is hasonló volt a felület az eltüntetés után. De kapott 3D carbon fóliát. Tökéletes lett! :D
Zsolesz2012-10-31 22:43:27 // 132434
Nincs festve, tegnap este odaadtam az ismerősnek hogy tüntesse el a magasság állító helyét, de Ő műanyagos, amúgy direkt így fotóztam hogy látszon a felülete, élőben ennyire nem feltűnő. A fülek is le voltak törve a másik felén azt is megoldotta. Tök profi lett
SanyiJTD2012-10-31 22:21:07 // 132433
Ez a végleges festés? :O
gecsa2012-10-31 21:18:10 // 132432
Nekem is jo volt...postara adtak az uj kulcsomat...:-) mar alig varom,hogy megerkezzen..:-)
Zsolesz2012-10-31 20:37:57 // 132431
Ma jó napom volt.
Szasza tegnap adott ajándékot ez mára kész is lett:


András Bá csomagja is megjött, arról nincs kép, de örülök annak is
linzenbold2012-10-31 20:09:58 // 132430
Nincs valakinek ötlete miért nem tudok csatlakozni a motorvezérlőhőz se a fiat ecuscan 3.4, se a 3.6 és a multiscan 1 0-val sem. Kapcsolós kkl kábel(gyári) abs, légzsák csatlakozik rendesen. Alfadiag progival csatlakoik a motorhoz. EDC15C7. 2002 1.9JTD 8V
Hardy2012-10-31 19:31:08 // 132429
Tudom a megoldast de el lennel keseredve tőle.
Piritu - 1.000.0002012-10-31 16:50:51 // 132428
Valószínűleg nem gyári, neked hátsó tetőablakod is volt :-))
Dévid2012-10-31 15:29:45 // 132427
Nekem ott ovális hangszórók laknak. :)
Ktomi2012-10-31 15:10:56 // 132426
Sziasztok! Mindenekelőtt köszönöm az sok üdvözlést! Mivel (régi) új vagyok itt, lenne egy kérédsem, amiről valószínűleg már korábban volt szó, csak én nem találom. A kérdés: hogyan lehet a szervízintervallumot nullázni az "új" belsős 156-ban. A "szokásos" módszer, mely szerint a menüben a szerviz menüpont alatt a "+" éa "-" gombok együttes nyomvatartása kb. 8-10 másodpercig, nem működik. Villan egyet, de nem változik semmi. FIAT ECUscan-nal sem sikerült, és a gyári "examiner" -ben sincs ilyen menüpont. Ami biztos, nem a kijelző tárolja az adatot (volt aki azt mondta), mert azt is cseréltem már. Szóval ha valakinek van valami ötlete, kérem ossza meg. Előre is köszi!
Hari2012-10-31 14:57:27 // 132425
Háá pe'sze! :) 10 db -os dobozzal! (T10-esből van 1,2 - 3,2W-ig választék. ... méretileg ua. bármelyiket bele teheted!)
.... de az biztos én ezekkel a kis izzókkal én többet nem vesződök! Akkor inkább egy ledsor!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak