Fórum >> Típusok >> 156

lagoon2012-11-30 19:32:15 // 133133
Nekem nincs másik munkahenger.A kinyomó csapággyal van egyben.Ez szívás mert,szét kell húzni a váltót.
lagoon2012-11-30 19:27:49 // 133132
A kuplunggal nálam is ez volt a szitu.A főhenger csere nem oldotta meg a problémát.A légtelenítőnél lévő o gyűrűk cseréjével viszont jó lett.Ha a folyadék nem fogy a tartályból,akkor mindenképp tömítettségi gond van.Ja,és tökéletes légtelenítés.
mreni2012-11-30 19:05:12 // 133131
cseréljétek ki a másik munkahengert is :)
sparco2012-11-30 17:43:33 // 133130
Valahol pedig belevegősödik sztem a rendszer...
Trombozis2012-11-30 16:52:46 // 133129
Gyooooo ez komoly. Nem is hallottam ilyenrol.
gecsa2012-11-30 15:55:51 // 133128
nekem ez a méret kormánykitekerésnél sem ér bele, de 225ös gumik nagy terhelésnél beleérnek az ívbe...
értem 4-5 személy+teli csomi+nagy bukkanó..
gecsa2012-11-30 15:53:40 // 133127
nekem ropog hullámzásnál, gödörnél koppan..
krisz.v2012-11-30 15:51:17 // 133126
Igen nekem is így volt, meg nyikorgott is.
JCsabi2012-11-30 15:47:51 // 133125
Nekem pont ilyen méretű felni és gumi van a kocsin. Nem azt mondom, hogy simán elfér, de nincs vele gond. Ha teljesen ki van tekerve a kormány, akkor ér hozzá egy kicsit a műanyag doblemezhez.
Hardy2012-11-30 15:36:14 // 133124
Meg tudjátok mondani, hogy jó-e nekem a 8X17 Et35-ös felni 215/45-ös gumikkal. Esetleg használ valaki ilyent? A 7,5 40,5-ös ET-vel jó de a 8 35 ET-vel nem széles már?
gecsa2012-11-30 15:22:53 // 133123
ha csak hidegben kopog a jobb eleje, akkor feltételezem az inkább szilent, mint gömbfej..?
tücsi2012-11-30 08:43:47 // 133122
Helló!

Segítséget szeretnék kérni: Valamiért állandóan beesik a kuplung pedálom,de ha pumpálom egy ideig akkor utánna jó egy darabig. kuplung főhenger már lett cserélve,nem oldotta meg a problémát. Ja és még egy :) Csinál olyat a kocsi,hogy belemegyek egy gödörbe,és elmegy a teljesd gyujtásom,a kocsi le is ál de egyből ujra is indul.
gecsa2012-11-30 08:29:44 // 133121
tényleg, azt lehet külön kapni? a tekerőműanyagot
mreni2012-11-30 08:14:25 // 133120
:D :D
gecsa2012-11-30 08:12:05 // 133119
nálam az sem...letört a műanyag...:D
mreni2012-11-30 08:09:12 // 133118
miért nem dönthető az anyós ülés? :D
gecsa2012-11-30 08:01:59 // 133117
akad némi ellentmondás a szövegben..pl dönthető utasülés?
mreni2012-11-30 07:10:57 // 133116
nekem is a sima megvan már pár éve,napi rendszerességgel használom és hibátlan.
GTPeti2012-11-29 22:11:40 // 133115
Jól döntöttél. Stabilabb a sima. Ha nem szempont a vezetéknélküliség, ebben az esetben is jobb a drótos.
fony722012-11-29 21:56:26 // 133114
Majdnem én is a bluetooth-os mellett döntöttem, de végül mégis a sima lesz. Majd írd be mi vele a helyzet!
sparco2012-11-29 21:44:17 // 133113
Tehát csak kinézetre olyan... :)
Hardy2012-11-29 21:40:19 // 133112
A 147-nek van 3 megvezetője a 156-nak nincsen ezért nem megy rá csak ha kireszeled. De kormánnyal nem ildomos játszani.
sparco2012-11-29 21:34:39 // 133111
Én pedig azt hittem, hogy a faceliftes 156 és a 147 kormánya ugyanaz... ezekszerint csak kinézetre?
GTPeti2012-11-29 21:17:19 // 133110
Ennél már csak a soft-touch spray lett volna durvább. :)
Liquid2012-11-29 21:12:44 // 133109
hát ez nagyon gáz, a középkonzol oké, a váltógomb már necces, de ki az a barom ami egy MOMO fakormányt lefúj ezüstre? Az egy dolog hogy nekem nem bejövős, de ilyet...? Idióta
Hardy2012-11-29 20:56:11 // 133108
Nem!
Bckk2012-11-29 20:55:34 // 133107
sziasztok, azt szeretném megtudni hogy Alfa 147es kormány belepasszolhat -e a facelift elotti Alfa 156-ba?
Sajnos 156ezer km utan a kormanybor mar nem a legszebb, es ezt szeretnem kikuszobolni.
Koszonom a segitseget.
krisz.v2012-11-29 20:54:37 // 133106
Ez így igaz, csak azért írtam a B6-ot mert te írtad a Bilsteint...:)
GTPeti2012-11-29 20:46:44 // 133105
Egyből a cartársnak is válaszolhattál volna, hogy ne legyenek illúziói, hogy olcsóbbat talál. Tekintve, hogy ez volt az eredeti kérdés. ;)

A B6 valóban többe kerül, de van olcsóbb középkat, ami még használható és 4-500 euró. Lásd mreni szettjét.
krisz.v2012-11-29 20:41:45 // 133104
Már azért mondom, mert a keményebb és ültetett futóműről volt szó a szériához képest.
krisz.v2012-11-29 20:38:25 // 133103
Azért egy Bilstein B6+pl. eibach rugó szettet nagyon nem úszol meg 400euro-ból szerintem!
mreni2012-11-29 20:27:29 // 133102
így van,én is 370 euro-ért vettem a TA-t....
mreni2012-11-29 20:26:24 // 133101
na ja :D

az az érdekes,hogy nem pont olyan mint a 145 gyárija,de mérete passzol
GTPeti2012-11-29 20:24:22 // 133100
Az asszim. konstrukció miatt a 156-nál meglehetősen nagy a felső lengőkarokon a terhelés. Ezt én is tapasztaltam. :(

Az alsók lengőkaros mércével tényleg szinte "örökélet+1nap", a felsőket min. 2x olyan gyakran kell cserélni. Néha az én egyik TRW-im is koppan már megint. :(
(Ha vmikor újra hozzányúlunk az első futóműkhöz, akkor lehet hogy Lemförderek mennek be.)
GTPeti2012-11-29 20:20:00 // 133099
Ja, csak Mo számára nem gyártanak külön "félárú" alkatrészeket. Az számít, hogy mennyi az alkatrészek piaci ára.
Egy kpl. futóműért (hozzávaló!!! lengéscsillapítókkal) ha utánanézel meglátod, hogy nem sok a 400 euró.

Ha azt veszed, hogy egy pár rugó 20eFt, akkor a lcs-k darabja 20-25eFt-ra jön ki. Ami jutányos. Még Mo-n is.
krisz.v2012-11-29 20:14:16 // 133098
Láttam a hirdetésed, érdekes, hogy nem kell senkinek, pedig nagyon jó áron hirdeted és úgy gondolom nem keveset javít a menetteljesítményen, bár nem mindenkinek a sportos viselkedés a cél...ha 156-hoz jó lenne 20 perc múlva ott lennék érte!:)
szivagyerek2012-11-29 20:03:00 // 133097
valaki nem ismeri? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.9_jtd_progression_klima.2xlegzsak.abs.navi-6377073
mreni2012-11-29 19:59:33 // 133096
jaja,én eibach-al szemeztem,anno vettem is a 145-höz,most meg nem tudom eladni,nem kell senkinek,lehet hogy feldobom ebayre holnap.
krisz.v2012-11-29 19:53:39 // 133095
Én ezekkel szemeztem eddig:
http://www.alfastumper.com/product_info.php?cPath=270_1_4&products_id=1427

itt van minden, nem csak egy méret mit az Eibach-nál, de ez sem apró pénz, gondolkoztam azon is, hogy nem lehetne-e gyártatni valami rugógyártó céggel itthon?!
krisz.v2012-11-29 19:44:06 // 133094
Én az eredeti gyári 12 éves felsőket cseréltem 163000km-nél és érdekes, hogy nem volt semmi baja a gömbfejnek csak a szilent kopott meg az kottyant, de ezt csak a kiszerelés után tudtam meg. Az alsók még eredetik, semmi bajuk!
sparco2012-11-29 19:43:03 // 133093
helyesbítve alsó-felső pár lengőkarért
sparco2012-11-29 19:42:27 // 133092
Mert kezd kopogni , de nem akarok most 70-80 ezreket rákölteni egy komplett lengőkarért...
mreni2012-11-29 19:41:30 // 133091
csak nem mindegy mennyit ül :D
mreni2012-11-29 19:41:14 // 133090
azon én is nagyon agyaltam
Hardy2012-11-29 19:39:55 // 133089
Enyém is ültetett volt, és elég jól bírta, illetve bírja csak már nem nálam.
krisz.v2012-11-29 19:38:48 // 133088
Lehet én is kipróbálom a közeljövőben...bár előtte lehet beruházok egy erősebb stab rúdra is.
mreni2012-11-29 19:31:08 // 133087
nem tudom már milyen volt,de nem az unixos kategória az tuti,mondjuk az ültetés is odab@sz neki rendesen
Hardy2012-11-29 19:29:40 // 133086
Az jó nagy sz@r lehetett. Nekem 160000 km-t a felső és 240000-nél jár az alsó. 15000 az még bejáratós :-))))
mreni2012-11-29 19:25:09 // 133085
ja,az előző felső lengőkar tizen pár ezer km-t bírt :))
Az alsókban már 15e felett van és semmi baja.
mreni2012-11-29 19:23:50 // 133084
Nekem nagyon bevált,hátul az van mindenhol,elöl is a felső lengőkarokat kivéve.
Sokkal stabilabb az autó,nem nyúlik annyit tempós kanyarokban,mint előtte.
Én nem bántam meg,hogy rászántam azt a kis plusz pénzt,de nem mindenkinek éri meg.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak