Imyx2013-02-25 14:11:16 // 135833
Bosch-al fog működni csak, legalábbis hosszabb távon :)
Dante2013-02-25 14:02:00 // 135832
Ha lesz végre egy kis időm, lebontom majd a szívócsövet és megnézem milyen légmennyiségmérő van benne, meg akkor már azt is nem-e szív valahonnan falsot.. Amúgyis akarok cserélni egy levegőszűrőt.
Gyártmányra melyek amúgy a "megbízható" légmennyiségmérők?
Gyártmányra melyek amúgy a "megbízható" légmennyiségmérők?
Liquid2013-02-25 13:41:10 // 135831
te fogsz otthon vezérlést cserélni?
Kka2013-02-25 13:08:14 // 135830
Kész rablás azért, hogy életemben 2x max 3x használjam 30 percig :D
Még megrágom a dolgot, lehet megpróbálok valahonnan kölcsönkérni :D
Még megrágom a dolgot, lehet megpróbálok valahonnan kölcsönkérni :D
szeda2013-02-25 13:01:19 // 135829
Megoldottam, 3000-ért :D
mreni2013-02-25 12:04:57 // 135826
tizen pár ezer volt anno
mreni2013-02-25 12:04:08 // 135825
Cam timing lock tool és/vagy Camshaft Alignment Lock Tool néven találod meg ebay-en,ha jól rémlik :D
Kka2013-02-25 11:48:30 // 135824
okéjó, és mi ennek a neve külföldiül? :D
Hardy2013-02-25 11:21:04 // 135823
Létezik! Ha ki van véve vidd el és rakass bele. Pár perc alatt megvan és sok helyen megvárható. Vagy új.
szeda2013-02-25 10:35:06 // 135822
Sziasztok,
létezik az hogy a hátsó futómű támasztó karjaiba (tehát amik keresztben állnak és oldalanként kettő van) a szilentet külön nem árulnak csak komplett kart? Vettem egy szilentet de kicsi bele.szerintem a kerékagy alatti szilent lesz amit adtak.
Keresnék akár bontottat sürgősen ma Érd közelében.A Budakeszi kartárs számát elvesztettem...
létezik az hogy a hátsó futómű támasztó karjaiba (tehát amik keresztben állnak és oldalanként kettő van) a szilentet külön nem árulnak csak komplett kart? Vettem egy szilentet de kicsi bele.szerintem a kerékagy alatti szilent lesz amit adtak.
Keresnék akár bontottat sürgősen ma Érd közelében.A Budakeszi kartárs számát elvesztettem...
redbull902013-02-25 09:54:51 // 135821
Sziasztok!
Alfa Romeo 156 1.9jtd 99-es évjárathoz keresek
1. Óracsoportot (üzemanyag+óra+vizhöm) ami működik világít rendesen!
2. Klímás fűtésvezérlő panelt ami világít működik minden gomb rajta!
3. Alsó + Felső jó állapotú turbócsövet!
Egyenlőre ár információt kérnék mindenről!
Köszönöm!
Alfa Romeo 156 1.9jtd 99-es évjárathoz keresek
1. Óracsoportot (üzemanyag+óra+vizhöm) ami működik világít rendesen!
2. Klímás fűtésvezérlő panelt ami világít működik minden gomb rajta!
3. Alsó + Felső jó állapotú turbócsövet!
Egyenlőre ár információt kérnék mindenről!
Köszönöm!
mreni2013-02-25 09:30:48 // 135820
milyen légtömegmérőt vett bele?
én azért utánanéznék,nekem LMM gyanus a dolog így elsőre.
én azért utánanéznék,nekem LMM gyanus a dolog így elsőre.
mreni2013-02-25 09:29:15 // 135819
Ebay-en van olcsón,vagyis szokott lenni.
Diag interface nem kell? :D
Diag interface nem kell? :D
Kka2013-02-25 09:26:21 // 135818
Vezérlés rögzítőt hol lehetne kapni, vagy ki tud gyártani? 1.8-as mocihoz kellene.
Neten találtam készletet 65e-ért, de azt hiszem azt kihagyom, nem kell nekem az egész Fiat-Alfa családhoz :D
Neten találtam készletet 65e-ért, de azt hiszem azt kihagyom, nem kell nekem az egész Fiat-Alfa családhoz :D
GTPeti2013-02-24 21:56:08 // 135817
Az a baj, hogy ha valami "hardveres hiba" van az autóban azt nem fogja megoldani a resetelés. De van értelme, persze, nem azt mondom, hogy nincs. Az én benzinesemen falsszívás okozta a torpanást.
Dante2013-02-24 21:30:03 // 135816
Az Akkusarus dolgot próbáltam már.
Még január elején 1ik este melóból hazafele játszotta velem az autó, hogy minden egyes alkalommal mikor üresbe tettem le akart fulladni. 2-300as fordulatról szedte magát vissza majd csak azután állt be alapjáratra. Teljesen mindegy volt neki hogy 3000-es fordulatról nyomtam be a kuplungot vagy 1000-ről. Ha sebességben léptem le a gázról akkor is érezhető volt hogy hatalmasat ránt a hirtelen motorfék. Majd ahogy hazaértem, gondoltam kipróbálom ezt az akkusaru le, várakozás, akkusaru vissza, 90 sec gyújtáson, 90 sec gyújtás nélkül, majd negyed óráig alapjáraton pöfékelés dolgot. Azóta nem csinált ilyet szerencsére. Bár lehet csak egy pillanatatnyi üzemzavar volt, és amúgyis megoldódott volna ha leállítom és újra beindítom.
Viszont az állítólagos "reset" után sem lett másabb az autó, ugyanúgy ment mint előtte. Ami viszont zavar, hogy azóta is ugyanúgy torpan hidegen 1500-as fordulat alatt. (Illetve nagy ritkán melegen is torpan néha néha egyet, de azt ritkábban) Szóval kipróbálnám ezt a Self adaptation reset-et, s bár kétlem, hogy ennyit számítana, de hátha ér valamit, mert az előző tulaj elvileg ősszel vett bele új légtömegmérőt, ugyanilyen torpanás miatt.
Kérdés csak az, hogy ezután is kell-e hagyni alapjáraton pöfékelni, vagy nem?
Még január elején 1ik este melóból hazafele játszotta velem az autó, hogy minden egyes alkalommal mikor üresbe tettem le akart fulladni. 2-300as fordulatról szedte magát vissza majd csak azután állt be alapjáratra. Teljesen mindegy volt neki hogy 3000-es fordulatról nyomtam be a kuplungot vagy 1000-ről. Ha sebességben léptem le a gázról akkor is érezhető volt hogy hatalmasat ránt a hirtelen motorfék. Majd ahogy hazaértem, gondoltam kipróbálom ezt az akkusaru le, várakozás, akkusaru vissza, 90 sec gyújtáson, 90 sec gyújtás nélkül, majd negyed óráig alapjáraton pöfékelés dolgot. Azóta nem csinált ilyet szerencsére. Bár lehet csak egy pillanatatnyi üzemzavar volt, és amúgyis megoldódott volna ha leállítom és újra beindítom.
Viszont az állítólagos "reset" után sem lett másabb az autó, ugyanúgy ment mint előtte. Ami viszont zavar, hogy azóta is ugyanúgy torpan hidegen 1500-as fordulat alatt. (Illetve nagy ritkán melegen is torpan néha néha egyet, de azt ritkábban) Szóval kipróbálnám ezt a Self adaptation reset-et, s bár kétlem, hogy ennyit számítana, de hátha ér valamit, mert az előző tulaj elvileg ősszel vett bele új légtömegmérőt, ugyanilyen torpanás miatt.
Kérdés csak az, hogy ezután is kell-e hagyni alapjáraton pöfékelni, vagy nem?
GTPeti2013-02-24 20:56:35 // 135814
SZVSZ akkusaru levételével NEM tudod resetelni az ECU-t. A negyedórás alapjáraton ketyetgtetés állítólag működik. No meg, a MES-sel történő dolog, amit írsz.
Dante2013-02-24 20:54:55 // 135813
Valaki próbálta már Multiecuscan-ben a Self adaptation reset-et? Leírás alapján ez ugyanaz a reset mint ahogy akku saru levételével tudjuk reset-elni a motorvezérlőt.
Érdemes kipróbálni, illetve, ez után is kell egy negyed óráig alapjáraton hagyni az autót?
Vagy tévedek, és ez mégiscsak más? Ha valakinek van bármi infója ezzel kapcsolatban, arra kiváncsi lennék, nem akarok csak úgy mindjárt nekiesni és kipróbálni.
Érdemes kipróbálni, illetve, ez után is kell egy negyed óráig alapjáraton hagyni az autót?
Vagy tévedek, és ez mégiscsak más? Ha valakinek van bármi infója ezzel kapcsolatban, arra kiváncsi lennék, nem akarok csak úgy mindjárt nekiesni és kipróbálni.
Dante2013-02-24 20:30:14 // 135812
Top Gear-ben is vendégeskedett, ott úgyemlékszem szintén megemlítették, hogy ez volt az egyetlen rendes autója :)
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo"
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo"
Lambi1562013-02-24 19:10:18 // 135811
Felpróbáltuk a Bosal-t is ma. Olyan folytott hangja lett. Szép szolíd. Nincs az a Ladás visítás 3000 felett, mint a mostanival. Szerencsére szétszedhető a hátsó futóműnél a rendszer, ugyhogy meghagyom a mostanit is, majd találkozók előtt felteszem, végülis csak egy bilincs :)
sparco2013-02-24 19:10:15 // 135810
Tudtátok, hogy Danny Boyle rendező úr több évig is egy 156-t hajtott? :)
Ezt ma hallottam, mint érdekességet. :) Azért amerikában nem mindennapi járgány egy Alfa!
Filmjei többek közt: Gettómilliomos, 127 óra...
Ezt ma hallottam, mint érdekességet. :) Azért amerikában nem mindennapi járgány egy Alfa!
Filmjei többek közt: Gettómilliomos, 127 óra...
sparco2013-02-24 18:59:30 // 135809
Nekem is bejön a hangja... bár kérdés, hogy hosszú távon tényleg mennyire idegesítene! :D
GTPeti2013-02-24 17:11:59 // 135808
Van egy szimpatizánsunk odaát is. :))
Imyx2013-02-24 11:09:26 // 135807
Jó hangja van!! :-).
Lambi1562013-02-24 10:35:57 // 135806
Brospeed Bosal dob van fent valakinek? Havernál van egy, oda is adná (mivel nincs kocsija), de nem tudom milyen lenne a hangja, feleslegesen meg nem vagdaltatnám szét a kipuffot. A mostani hangja rohadtul üvöltős 3000 felett, alatta viszont szép mély viszont visszadurrog..
Hosszabb utakon többnyire 3000 felett forog és elég idegesítő egy idő után.
Viszont azt sem szeretném ha "jellegtelen" hangja lenne.
Szívesen fogadom a javaslatokat!
A mostani hang: http://www.youtube.com/watch?v=Bp5BcEYgMJ8
A visszadurrogás ami idegesít: http://www.youtube.com/watch?v=H6hGTbOM--o
Hosszabb utakon többnyire 3000 felett forog és elég idegesítő egy idő után.
Viszont azt sem szeretném ha "jellegtelen" hangja lenne.
Szívesen fogadom a javaslatokat!
A mostani hang: http://www.youtube.com/watch?v=Bp5BcEYgMJ8
A visszadurrogás ami idegesít: http://www.youtube.com/watch?v=H6hGTbOM--o
Imyx2013-02-24 08:38:44 // 135805
Nagyon jó lett a belső tér.
Jobban nézne ki, ha legalább 2 cm-t lejjeb lenne a hátulja. Így se vészes egyébként.
Jobban nézne ki, ha legalább 2 cm-t lejjeb lenne a hátulja. Így se vészes egyébként.
Liquid2013-02-24 00:09:34 // 135804
gyári dobozban van. én nem szórakoztam a márkák keresgélésével. Annyit tudok csak hogy a hosszbordás Dayco volt.
Kka2013-02-23 22:28:33 // 135803
és az milyen márka? :D
GTPeti2013-02-23 22:25:33 // 135802
A forrócsokiban látok esetleg fantáziát. :)
Roll19832013-02-23 22:25:22 // 135801
Szerintem nem ég mindig. Ha nyitom ki, akkor kapcsolódik és amikor csukom vissza és kb. még 1 centi van a teljes becsukásig, akkor már nem ég.
Frucsi2013-02-23 22:21:30 // 135800
Kösziiiiii!Forró rágógumi.....megoldom....máshova teszem!:D
Kka2013-02-23 22:19:12 // 135798
Szijj cserék le van blogozva valakinek nem tudjátok? Na meg miből milyen márkát érdemes?
Ma megnéztem s a hosszbordás szíjam eléggé repedezett már, s gondolom a vez szijj sincs jobb állapotban akkor :/
Ma megnéztem s a hosszbordás szíjam eléggé repedezett már, s gondolom a vez szijj sincs jobb állapotban akkor :/
Kka2013-02-23 22:10:07 // 135797
értelek :) végül is jó így, nekem pont fordítva áll most sajnos :D
Kka2013-02-23 22:08:02 // 135796
nekem az összes volt autómnál meleg volt ott mikor hosszú távot mentem, azoknál azon rész mögött volt a fűtőventi, s idővel ennyire felmelegítette azt a részt is. Gondolom az alfával is így van.
Frucsi2013-02-23 22:04:31 // 135795
Nem nem ég, csak nagyon meleg az oldala, gondoltam hátha valami rendellenes.....
GTPeti2013-02-23 21:58:25 // 135794
Annak az izzónak nincs külön kapcsolója tudtommal. Amikor ég a műszerfalvilágítás, akkor ég az az izzó is. SZVSZ amúgy sem csinál az olyan meleget a maga pár wattjával.
sparco2013-02-23 21:58:17 // 135793
Nem állítható sajna...csak ültetőrugók vannak alatta...
Előző tulaj állítólag hátulra is ültetőrugót rakott...
Mondjuk alacsonyabb is, mint az SW-m... meg akarom majd cserélni az sw rugóival,
ez marad gyári magas, és az sw alá mennek ezek a rugók.
De filózok, hogy a hátulján módosítsak-e valamit... :S
Előző tulaj állítólag hátulra is ültetőrugót rakott...
Mondjuk alacsonyabb is, mint az SW-m... meg akarom majd cserélni az sw rugóival,
ez marad gyári magas, és az sw alá mennek ezek a rugók.
De filózok, hogy a hátulján módosítsak-e valamit... :S
Roll19832013-02-23 21:53:54 // 135792
Nem ég folyton az izzó a hamutartónál?
Frucsi2013-02-23 21:35:57 // 135791
SZiasztok!
Az normális ha forró a középkonzol alja, a középső tárolórekesznél, pedig a szélévdőre van állítva a levegő.olvad a rágóm....:D
Köszi, ciao!
Az normális ha forró a középkonzol alja, a középső tárolórekesznél, pedig a szélévdőre van állítva a levegő.olvad a rágóm....:D
Köszi, ciao!
Kka2013-02-23 21:35:46 // 135790
állítható van alatta?
ha igen én a helyedben letekerném, legalább addig hogy egyforma "hézag" legyen elöl hátul a kerék és a sárvédő közt :)
ha igen én a helyedben letekerném, legalább addig hogy egyforma "hézag" legyen elöl hátul a kerék és a sárvédő közt :)
Kka2013-02-23 21:32:53 // 135789
én is most azt keresek, szürke konzolt, meg sima "gumi" kormányt szereztem már a fa helyett :D
Trombozis2013-02-23 21:30:04 // 135788
Egy valtogomb nekem is kene.
sparco2013-02-23 20:29:35 // 135787
jaaa... és persze a vörös órák is bekerültek! :)
sparco2013-02-23 20:28:45 // 135786
Sziasztok!
Jelentem ,,kifásultunk"... azaz minden fa ill. fa utánzatú dolog kikerült. :)
És a végeredmény:
Köszönet érte Erik illetve mreni cartársnak!
Illetve látom volt lentebb szó ültetésről...
Szerintetek ültessek még a hátulján, vagy esztétikailag így is szép az összkép?
(az elejéhez nem nyúlok az épp elég alacsony)
Jelentem ,,kifásultunk"... azaz minden fa ill. fa utánzatú dolog kikerült. :)
És a végeredmény:
Köszönet érte Erik illetve mreni cartársnak!
Illetve látom volt lentebb szó ültetésről...
Szerintetek ültessek még a hátulján, vagy esztétikailag így is szép az összkép?
(az elejéhez nem nyúlok az épp elég alacsony)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-02-23 20:15:06 // 135785
Szóval a nagyon csodás wv- vezérműtengely audi, ha 5 mikron alatt van az ütáse akkor audiba megy, ha 5-9 mikron akkor wv, ha 9-1 5 mikron akkor seat skoda. 10 mikron felett elvileg kuka mert annyi a tűrés. Pár hónapja kisérleti szerszám 18 mikronos ütése olt a kész vez mű tengelynek, kérdeztem főnököt akkor most ez a 30edb kuka? Válasz nem, jó lesz a wv tuaregbe- pfff tessék ennyi abba jó a szar is. pedig nem egy ólcsó autó. szal ha nekem valaki még egyszer azt mondja a wv ilyen meg olyan jó el mehet a pi.. ba :D
Lambi1562013-02-23 20:02:30 // 135784
A fej teljesítményéhez mérve szerintem elég amit a gyári ISO-n kap, mivel a fejen lévő csatlakozó "tüske" is elég vékonyka, de megér egy próbát. Most fejcsere előtt állok, ha nem lesz jobb, kipróbálom amit javasolsz. Ha úgy sem, akkor bekötöm a 640-es Blau erölködőt az ajtókban lévőkre. Az olyan kb 45-50W RMS/csatorna.