Fórum >> Típusok >> 156

Rizzo2013-03-19 04:58:30 // 136323
Szia
Én már javítottam a kilincset .Leírtam a blogomba.
A gumigyűrű mérete :belső átmérő 22 mm, vastagság 2mm
GTPeti2013-03-18 21:50:21 // 136322
Én cseréltem, mert el volt szakadva a gyűrű. A beragadás igazi oka az, az, hogy homokszemek jutnak a zár fémtengelye és annak hüvelye közé. Ki kell mosni, és megzsírozni. A gyűrűt a közeli víz-gáz szaküzletben vettem.
GTPeti2013-03-18 21:38:05 // 136321
Remek kis gyűjteményt prezentáltál, de ahogy Hardy is írta ez inkább a mobil v. GPS antennája. Előfordul amúgy tényleg, hogy MK2-es SW-n van antenna, de a cartárs autója MK1 és berlina, ugye. :)
gecsa2013-03-18 20:57:41 // 136320
emlékszem én is, amikor szó volt róla, de szerintem a gumigyűrű mérete nem szerepelt..

viszont, ha megnézed a képeket, akkor látszik, hogy kívülről is lemérhető. legalábbis szerintem.

valami olyasmi rémlik, hogy bevitte a boltba a régit, hogy olyan kell, és nem is lett lemérve.
Poló2013-03-18 20:52:17 // 136319
Igen, ezt én is megtaláltam, meg rá emlékeztem is, hogy cserélte, de sajnos az az információ amire nekem szükségem lenne /a gumigyűrű pontos mérete/ sajnos nincs benne.
mreni2013-03-18 20:43:30 // 136318
mondjuk ez könnyen lehet
gecsa2013-03-18 20:41:59 // 136317
én is a nem működikből tudtam meg anno...illetve tudatták velem..:D
Hardy2013-03-18 20:41:10 // 136316
Elvileg az a GPS vagy telefon antenna helye. Nekem is ott van, de a rádióé a hátsó szélvédőbe van. Azért "nem működik" az ablakfűtés két szála!
mreni2013-03-18 20:38:32 // 136314
nekem is van :P
JCsabi2013-03-18 20:36:00 // 136313
Nekem is van külön antenna a kocsin.


Sőt találtam még egy jópár képet a neten ahol szintén van külön antenna.



Poló2013-03-18 20:33:29 // 136312
Sziasztok!

Múltkor valaki írt blogbejegyzést arról, hogy cserélte a gumigyűrűket az ajtónyitó gomboknál, így most nem ragad be a gomb nyitáskor.
Nem emlékszik valaki, hogy ki volt ő? Ha jól tudom, akkor leírta a gumigyűrű pontos méretét is, erre lenne szükségem.
gecsa2013-03-18 20:30:26 // 136311
amit úgy hívnak: Pálinka...:D:D
Hardy2013-03-18 20:27:06 // 136310
Most már megvenném azt a mérget :-)
Hardy2013-03-18 20:26:18 // 136309
Így fordítsd el:
GTPeti2013-03-18 20:24:54 // 136308
Még jó, hogy a 156 berlinában a hátsó szélvédőbe van integrálva az antenna. :))

(A SW-ben pedig a spoilerbe.)
Hardy2013-03-18 20:23:19 // 136307
Szerintem sehogy, mert amit rendeltél az egy rádió antenna, amit letörtek az meg egy GPS antenna, de mérget azért nem vennék rá :-)
gecsa2013-03-18 20:03:45 // 136306
A szárakat kell elforgatni egy fogóval, és akkor kijönnek a helyükről.
Zotyy1562013-03-18 19:59:03 // 136305
Sziasztok! első ülés fejtámláit ki lehet valahogy szedni,ha igen hogyan ? :)
Zoszko2013-03-18 19:43:06 // 136304
Hali!
Letörték az antennám sajnos, rendeltem egy ilyet . Hogy tudom kicserélni, mit (és mennyire) kell szétszedni?
GTPeti2013-03-18 18:55:50 // 136303
(Még annyit, hogy 40-50eFt-ért high-end hangszórókat kaptam. Ha a többi komponens is jófajta, nagyon nagy élvezet ezeket hallgatni. A természetes hang és főleg a kiváló felbontás miatt.)
GTPeti2013-03-18 18:46:17 // 136302
Dede, a uD hangszórókat Mo-n vettem a Duett Kft-nél, Óbudán. (Tudnak jóárasítani is. ;)
Hardy2013-03-18 18:11:37 // 136301
Elindulsz az aksi negatív sarujától és végigmész rajta. Van egy ami a karosszériához van rögzítve, és onnan tovább kellene mennie a motorhoz. Ezeket szedd le és csiszold át, hátha segít.
thealfa1562013-03-18 18:06:47 // 136300
kicsit kezdő vagyok szakszavak terén úgyhogy kifejtenéd kicsit bővebben a testkábeleket???:)) melyikeket? merre? köszi:))
Hardy2013-03-18 18:03:45 // 136299
Van motortakaród alulról? Nem lepődnék meg ha nem lenne! A testkábeleket szedd le, csiszold át és tedd vissza. Nem tudom mivel sózzák az utakat de iszonyatos módon oxidálódnak a szabadon lévő vezetékek. Nekünk szinte az összes teherautónk bekrepállt, és ez volt a baja mindegyiknek.
thealfa1562013-03-18 17:58:39 // 136298
ma mikor elindítottam a kocsit akk elég nehezen indult...(akksi miatt) aztán kitolattam vele és mikor bekapcsolt a ventilátor rögtön leállt és alig akart újra indulni...azért állhatott le mert szar az akksi??? tegnap már leírtam a többi észrevételt, hogy miket csinál még...
gecsa2013-03-18 17:50:26 // 136297
szíjból dayco, szűrőből mann..
Szabeee2013-03-18 11:57:17 // 136296
nekem dayco szíj + lpr(??) vízpumpa került bele....
sparco2013-03-18 11:34:09 // 136295
Vezérműszíj szettbe+ vízpumpába milyet ajánlanátok ami jó minőségű?
sparco2013-03-17 20:51:39 // 136294
Csavarjaim vannak, csak kerékőr szett kellene, de majd elmegyek egy gumis ,,felfedező" útra hamarosan! :)
Imyx2013-03-17 19:10:55 // 136293
Nekem is így van :). Szerintem a Homasitában is van. Én anno a norauto-nál vettem.
mreni2013-03-17 18:58:10 // 136292
Minden normális gumisnál tudsz venni mindkettőt.
Nekem mozgókúpossal volt fent a kerék a 45ön+kerékőr
sparco2013-03-17 18:54:50 // 136291
Van köztünk olyan, akinek mozgókupossal vannak a gurigái felfogatva és esetleg van kerékőre?
Vagy tudna segíteni valaki, honnan tudnék beszerezni? Neten nem találtam normális darabokat...
Trombozis2013-03-17 18:51:29 // 136290
Vagy járó motorral kivett aksival kell bikázni. :-P :-))))) Na megyek eszek, mert leesett a cukrom a hülyeségtől. :-)
Trombozis2013-03-17 18:50:04 // 136289
Mondom, zsigulis korszakból terjedt el. :-D Ott nem számít semmi! :-D

Más: Az u-Dimension eszközöket honnan vetted (ha vásároltál)? Van valami bejáratott boltod? Gondolom, ha van az nem hazai. :-) Jön a jó idő és borítom szét a kocsi belsejét.
Holnap ki is nézek az új garázsba, hogy mik kellenek oda. :-D (csocsó asztal az tuti)
GTPeti2013-03-17 16:32:03 // 136288
Álló motornál (és levett gyújtásnál) semmi baj nem lesz. Olyan, mintha ott sem lenne az autó.

(Amúgy magam sem értem, hogy hogyan terjedhetett el a téves módszer. OK... van sejtésem. Lehet, azt feltételezik, hogy járó motornál elektromos szempontból terhelhetőbb lesz az elektromos rendszer. Pedig dehogy. Lásd generátor maximális terhelhetősége vs. szóló akku maximális terhelhetősége.)
Trombozis2013-03-17 16:26:59 // 136287
Nekem mindig járt a donor autó. Így tudtam mindig. Mondjuk ellent mond, hogy 2x tönkrement emiatt a diódahidam, szóval valószínű neked van igazad. :-)

Emiatt is nem volt nálam a kábel, mert kölcsön adtam havernak, amikor lemerült az aksija. Mondtam neki keressen embert, akiéről bebikázza, mert én már nem kockáztatom. (álló motorral sem :-D )
GTPeti2013-03-17 16:07:18 // 136286
NEM. A bikázáskor két akksi van a rendszeren, vagyis VAN köztes puffer. És ez jó.

Ismétlem: Bikázáskor a donor autó motorja álljon, ekkor nem terheled indítózáskor annak generátorát, ami NEM bírja el az indítóáramot és tönkremehet.
mreni2013-03-17 16:01:38 // 136285
akksi lesz az vagy est hiba
Trombozis2013-03-17 15:47:42 // 136284
Bikázás is ezt műveli? :-)

Amúgy ezért jó egy zsiguli. Ott ezeket nem veszed észre. :-D
Trombozis2013-03-17 15:43:58 // 136283
Nekem nem mondta senki. De jó tudni. :-) Gyorsan cselekedtem. :-D
Akkor megúsztam. Amúgy mérges lettem volna, ha dióda híd meghal megint, mert már kétszer szívtam miatta (na nem emiatt az akció miatt)

Minden nap tanul az ember. :-)
Trombozis2013-03-17 15:42:05 // 136282
Igen, úgy lett volna, csak sajnos a kábelem kölcsön volt adva. :-) ...még most sem kaptam vissza. :-o
Dévid2013-03-17 15:20:42 // 136281
Ez csak a saját véleményem, de először tegyél bele egy megfelelő kapacitású (minimum gyári értékű), ép állapotú akkumulátort, ha azzal is csinálja, utána vidd el autóvillamossági szerelőhöz.
thealfa1562013-03-17 15:16:51 // 136280
próbáljam új akksival??? vagy mit tegyek??? nemtudom, hogy mi lehet a baja:(:(:(
GTPeti2013-03-17 15:10:07 // 136279
"Beindítottam és ment vissza az Alfa aksija az Alfába, járó motornál."

Ilyet ne csinálj máskor! Rendkívül veszélyes akció.


Az akku ugyanis egy köztes tároló, ami kisimítja a generátor pulzáló feszültségét. Az Alfa akksiját eleve nem kellett volna kivenni. hanem a másikat párhuzamosan rákapcsolni, 5 percet várni (és mindkettő akksi "segítségével") indítani.
6UR202013-03-17 14:54:39 // 136278
Ezt én is csak hallottam meg olvastam. Próbálni nem próbáltam mert ha nekem vmire azt mondják h nem szabad és látok is benne némi logikát akkor nem kísérletezgetek vele csak ha netán nagyon muszály. Nálad viszont az elmélet és a gyakorlat tipikus esete történt meg :D
Trombozis2013-03-17 14:50:28 // 136277
;-)

Nekem, akkor most túl élte. :-)
Trombozis2013-03-17 14:48:20 // 136276
Utoljára, amikor 4 hétig állt a garázsban a kocsim és nem töltöttem rá az aksira, akkor így csináltam. Pözsóból aksi ki. Át az Alfába. Beindítottam és ment vissza az Alfa aksija az Alfába, járó motornál. Azóta az indít. Semmi baja nincs. Nem hiszem, hogy gond lenne. Ha igen, akkor megúsztam. :-) ;-)
6UR202013-03-17 14:47:57 // 136275
"Ha a sarukat leveszi, a rendszerből hirtelen eltűnik egy, a többi fogyasztóhoz képest meglehetősen nagy terhelés, így a feszültség egy pillanatra igen magasra ugrik - akár 20-22V fölé is. Ekkor nagy a valószínűsége, hogy az egyenirányító híd diódái átégnek, ami nyilván rendesen odatesz a töltőrendszer egészségének, és a leendő új akkut is igen gyorsan tönkreteszi."

Ettöl jobban nem tudtam volna megfogalmazni (totalcar.hu) :D
thealfa1562013-03-17 14:42:32 // 136274
a régi fel lett töltve...este levettem töltőről és akkor már nem volt időm visszacserélni úgyhogy másnap tettem be délután...és akk már csak harmadszorra indította el...:S:S:S
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak