Robbye2013-03-24 15:51:30 // 136483
Bocs a tudatlanságomért de mi az a MIL lámpa? Világít a töltésvisszajelző vagyis az aksi meg a lámpát ha felkapcsolom az izzóvisszajelző.Egy idő múlva eltűnnek és a kilóméteróra is rendesen működik.
Piritu - 1.000.0002013-03-24 14:36:16 // 136482
Az ePER 100 és 105-öt ír. Bár van néhány cikkszám, ahová nincs beírva adat. ( ASpideremben 100-as van a 2.0TS mellett.)
GTPeti2013-03-24 13:50:03 // 136481
Sajnos így látatlanban nagyon nehéz többet mondani. :(
A MIL-lámpa nem világít?
A MIL-lámpa nem világít?
Robbye2013-03-24 13:48:54 // 136480
Köszi GTPeti. :)
GTPeti2013-03-24 13:33:42 // 136479
"Jelado teheti?"
Bármi okozhatja, a fordulatszámjeladók is abszolút. FiatECUScan-ra van szükségetek, kapcsolásirajzra és főleg totális hozzáértésre.
Bármi okozhatja, a fordulatszámjeladók is abszolút. FiatECUScan-ra van szükségetek, kapcsolásirajzra és főleg totális hozzáértésre.
GTPeti2013-03-24 13:32:23 // 136478
Elmegy a 90A-essel is (nincs csúcsrajáratva), de ha belefér mindenképpen a nagyobbat tedd bele. Nem lesz semmi baj emiatt, csak előnye van. Bár valószínűleg gyárilag is 105-öst tettek bele.
Robbye2013-03-24 13:16:51 // 136477
sziasztok 156 2.0 ts-be mekkora generátor kell 90A vagy 105A ?
Petya772013-03-24 07:36:01 // 136476
szewasztok.
Kellene gyorsan segitseg.Az 1,8 TSbe motor blokkot csreltunk.A bontobol azt mondta a ficko hogy fiatebol paszol.De most az a baj hogy nem tudja begyujtani a szerelo.Tudna valaki segiteni,elegge surgos.Jelado teheti?
Kellene gyorsan segitseg.Az 1,8 TSbe motor blokkot csreltunk.A bontobol azt mondta a ficko hogy fiatebol paszol.De most az a baj hogy nem tudja begyujtani a szerelo.Tudna valaki segiteni,elegge surgos.Jelado teheti?
Alfa GT-Csaba2013-03-23 19:40:51 // 136475
Ott vannak a nagyobb teljesítményű biztik pl klíma izzító relé stb..
Alfa GT-Csaba2013-03-23 19:39:23 // 136474
Szerintem a motortérbe keresd az aksi mellett!
JCsabi2013-03-23 19:34:09 // 136473
Segítsetek légyszi.
Hol találom a motorhűtő ventillátornak a biztosítékát?
FES-el néztem, a relé kattan egyes és kettes fokozaton is, de a venti nem indul be.
Hol találom a motorhűtő ventillátornak a biztosítékát?
FES-el néztem, a relé kattan egyes és kettes fokozaton is, de a venti nem indul be.
SanyiJTD2013-03-23 19:03:42 // 136472
Szigorúan 17.
16ba nem vettem volna meg, úgy nagyon rondán mutat!
16ba nem vettem volna meg, úgy nagyon rondán mutat!
Ákos912013-03-23 19:01:50 // 136471
rossz a generátorod, ugyanez volt nálam is. Kicseréltük a generátort és azóta tökéletesen működik minden.
Dévid2013-03-23 18:34:53 // 136470
Mekkora meló a hátsó lökhárító cseréje?
Trombozis2013-03-23 17:06:22 // 136469
Még az is gondolkodom, hogy kap megint egy 15ös kereket kisebb gumi váltómérettel és ráteszem a kocsit a régi szép idők emlékére.....úgy se lesz belőle semmi, mert mindig minden hülyeséget kitalálok és idő hiányában elmarad. :-D
Trombozis2013-03-23 16:59:50 // 136468
Ez mekkori?
Lehet megy a háztól az egyik hetes felnim. Nem volt jó ötlet télre. Ezen még gondolkodnom kell, mert nagyon megbántam. :-/
Lehet megy a háztól az egyik hetes felnim. Nem volt jó ötlet télre. Ezen még gondolkodnom kell, mert nagyon megbántam. :-/
Robbye2013-03-23 16:53:44 // 136467
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám hogy előjött egy olyan jelenség hogy,indítás után égve marad a töltésvisszajelző,ok ez még nem is gond valoszínűleg a generátor rossz.De a másik meg az hogy a kilóméterórám sem működik ezzel párhuzamosan,ha a töltésvisszajelző elalszik ismét működik a kilométeróra.?????Valaki tud tanácsot adni vagy járt már így valaki?
Lenne egy olyan problémám hogy előjött egy olyan jelenség hogy,indítás után égve marad a töltésvisszajelző,ok ez még nem is gond valoszínűleg a generátor rossz.De a másik meg az hogy a kilóméterórám sem működik ezzel párhuzamosan,ha a töltésvisszajelző elalszik ismét működik a kilométeróra.?????Valaki tud tanácsot adni vagy járt már így valaki?
Roll19832013-03-23 16:45:22 // 136466
Szántóföld csoportjába. :) Sajnos.
gecsa2013-03-23 09:15:47 // 136465
a magyar aszfaltos utak melyik csoportba tartoznak?:D
gecsa2013-03-23 09:14:51 // 136464
ebben is a gyári volt, ~240ezernél lett cserélve... most 251 van a gépben, a 2 hátsó gyári még, a jobb első meg az előző tulajnál volt cserélve 2011ben, az kb. 210ezernél volt (nem emlékszem pontosan, de megvan róla a számla) :)
krisz.v2013-03-22 23:36:48 // 136463
Az fasza! Nekem még a gyári van benne 165000km-nél! Igaz, ebből 153000km-t német utakon futott! Csak érdekességként mondon, hogy az eredeti első felső lengőkarokat is kb. 163000-nél cseréltem ki, akkor kezdett minimálisan koppanni a szilentje, de a gömbfej hibátlan volt még! Németo.-ban más az utak minősége egy kicsit....
Roll19832013-03-22 22:28:41 // 136462
Aszfalton használd a kocsit, úgy tovább fogja bírni. :D
gecsa2013-03-22 22:04:24 // 136461
kb fél évet, és alig 15ezer km-t bírt az új ruville kerékcsapágyam.....:( azt hiszem, ezt a márkát most egy kicsit mellőzöm csapágy téren...
gecsa2013-03-22 22:03:06 // 136460
most olvasom.....szomorú látvány..:(
SanyiJTD2013-03-22 21:33:46 // 136459
SanyiJTD2013-03-22 21:02:46 // 136457
Végülis leszarom, mindegy,hogy 500ft ,vagy 300.000 az kár, 2bónuszom ugrott a picsába. Főleg gáz,hogy B1 be volt még csak...
mreni2013-03-22 21:00:23 // 136456
nekünk is csukódott,azzal nem volt baj :)
SanyiJTD2013-03-22 20:58:19 // 136455
Köszi, amint lesz időm szétkapom!
SanyiJTD2013-03-22 20:57:18 // 136454
Azt kirpóbáltuk ,hogy csukódik-e a csomagtér ajtó faszán, minden ok volt vele!
mreni2013-03-22 20:37:50 // 136453
jaja,így szokott ez lenni,lehet a pótkerekét sem tudja kivenni,jártunk már úgy mi is :D
krisz.v2013-03-22 20:33:00 // 136452
Erre gondoltam én is!:) Láttam olyat, hogy a lökhárító mögött 30!cm-el is tört minden de kívülről nem látszott semmi durva dolog, mert visszarúgott a műanyag!
Trombozis2013-03-22 20:09:51 // 136451
A szep auto! Jobbulast!
mreni2013-03-22 19:57:42 // 136450
majd ha leveszik a lökit a civicről akkor azért lesz csodálkozás :)
sparco2013-03-22 18:46:56 // 136448
Köszönöm a tippeket! (mizoonak is)
A szénkefékre gyanakodtam Én is! :) Remélem valóban annyi lesz a gixer!
A szénkefékre gyanakodtam Én is! :) Remélem valóban annyi lesz a gixer!
Kicsu2013-03-22 17:48:18 // 136447
Enyém is csinálta mert elfogytak a bronzkefék.A végét már gyengén nyomta a rugó.
4ezer pénz volt öninditósnál a 4 kefe tartóval,forraszgatni sem kell mint régen a tiponál.
4ezer pénz volt öninditósnál a 4 kefe tartóval,forraszgatni sem kell mint régen a tiponál.
mizooo2013-03-22 17:10:43 // 136446
Beragad. Ki kellene első lépésben tisztítani.
Zsolesz2013-03-22 16:57:30 // 136445
:) bocs az kimaradt, hogy a bal hátsó ajtóról
Zsolesz2013-03-22 16:56:52 // 136444
SanyiJTD2013-03-22 16:51:45 // 136443
sparco2013-03-22 16:48:09 // 136442
Létezik, hogy az önindító hol működik, hol nem?
Az utóbbi napokban, már elég nehezen indult a gép. Akksira gyanakodtam, mondom hamarosan kicserélem, biztos a végét járja már.
Ma végleg nem indult a gép, nem is tekert az indító. Bikázás... úgy sem indult. Ezek szerint nem az akksival van a gond, hanem az indítómotorral.
Nem szabályos dizel gépnél, de be kellett húzni, nem volt más választás... be is indult könnyen.
Hazaértem (100km után), beálltam a garázsba, leállítottam... mondom rápróbálok, mi a helyzet... Nehezen igaz, de beindult.
Mi lehet a gond vajon??? (műszerfalon nem jelez semmi szokatlant)
Az utóbbi napokban, már elég nehezen indult a gép. Akksira gyanakodtam, mondom hamarosan kicserélem, biztos a végét járja már.
Ma végleg nem indult a gép, nem is tekert az indító. Bikázás... úgy sem indult. Ezek szerint nem az akksival van a gond, hanem az indítómotorral.
Nem szabályos dizel gépnél, de be kellett húzni, nem volt más választás... be is indult könnyen.
Hazaértem (100km után), beálltam a garázsba, leállítottam... mondom rápróbálok, mi a helyzet... Nehezen igaz, de beindult.
Mi lehet a gond vajon??? (műszerfalon nem jelez semmi szokatlant)
Zsolesz2013-03-22 16:28:02 // 136441
Nincs valakinek egy fotója a hátsó ajtóról, amin nincs fent a kárpit? És valami közelebbi képet szeretnék
padand2013-03-22 15:55:08 // 136440
Sziasztok!
Keresgéltem a hozzászólások között, de most nem találtam, pedig már olvastam itt róla: bicskakulcs, 2 gombos.2000-es 156-os. Eddig hibátlanul működött, most nem nyitja sem az ajtót, se a csomagtartót. Ha folyamatosan nyomom a gombot, pirosan villog a led. Gondolom ha egyszerre romlott el mindkettő, akkor az elem lesz a ludas. Csak hogy tudom szétszedni? mintha azt olvastam volna, az embléma alatt van egy csavar?
Köszi
Keresgéltem a hozzászólások között, de most nem találtam, pedig már olvastam itt róla: bicskakulcs, 2 gombos.2000-es 156-os. Eddig hibátlanul működött, most nem nyitja sem az ajtót, se a csomagtartót. Ha folyamatosan nyomom a gombot, pirosan villog a led. Gondolom ha egyszerre romlott el mindkettő, akkor az elem lesz a ludas. Csak hogy tudom szétszedni? mintha azt olvastam volna, az embléma alatt van egy csavar?
Köszi
Jani552013-03-22 15:54:59 // 136439
Urak! Kis segítséget kérek: ma nem indul a 156-os gyári rádiója! Szívat... Azt írja ki: Wait na de mire vár??? akár 20 percig is. nem reagál semmire, csak ki- és bekapcsolni lehet. Mit tegyek? (a hajítsam ki, az nem jó válasz)
Dévid2013-03-22 15:36:21 // 136438
Pont azokat inkább ne... :(
Liquid2013-03-22 15:32:30 // 136437
motort, tetőt pl :)
Dévid2013-03-22 15:24:34 // 136436
Én most relatíve nyugodt vagyok, még áll egy donor a garázsban, míg át nem építem a jobb dolgokat. :)
JCsabi2013-03-22 15:20:18 // 136435
Mi történik mostanság az alfákkal?
Nekem múlt héten a kapu csapódott rá a bal hátuljára, ma meg egy vénasszony húzta rá a kormányt a jobb hátuljára, mert úgy gondolta hogy kikerüli a biciklist. És nem fért el a saját sávjában. És a legdühítőbb az egészben, hogy kb. 800méter után tudtam bevágni elé dudálás és villogás mellett, mire megállt.
Kipattanok a kocsiból. Ki se akarja nyitni az ajtót. Feltépem a suzuki ajtaját, mondom mi történt, erre ő azt mondja, hogy nem is ment neki nagyon csak egy kicsit. Mondom az teljesen mindegy.
A végén rendőr lett belőle mert a vénasszony nem akarta elismerni, hogy nekemjött. A rendőrnek is kb. 3X kellett feltenni a kérdést, mire rábökte, hogy elismeri.
F**z kivan. Lehet járni a biztosító. :-(
Nekem múlt héten a kapu csapódott rá a bal hátuljára, ma meg egy vénasszony húzta rá a kormányt a jobb hátuljára, mert úgy gondolta hogy kikerüli a biciklist. És nem fért el a saját sávjában. És a legdühítőbb az egészben, hogy kb. 800méter után tudtam bevágni elé dudálás és villogás mellett, mire megállt.
Kipattanok a kocsiból. Ki se akarja nyitni az ajtót. Feltépem a suzuki ajtaját, mondom mi történt, erre ő azt mondja, hogy nem is ment neki nagyon csak egy kicsit. Mondom az teljesen mindegy.
A végén rendőr lett belőle mert a vénasszony nem akarta elismerni, hogy nekemjött. A rendőrnek is kb. 3X kellett feltenni a kérdést, mire rábökte, hogy elismeri.
F**z kivan. Lehet járni a biztosító. :-(
Trombozis2013-03-22 14:48:41 // 136434