Fórum >> Típusok >> 156

Ferke2013-03-29 20:31:28 // 136623
Jah, már leírtad...bocs:)
mreni2013-03-29 20:30:06 // 136622
most nyáron a marea lehet kap egy master coolert meg még ezt azt :)
Ferke2013-03-29 20:25:35 // 136621
Hehe:) Ha elárulom, meg kell öljek valakit!:DD 6 hónapig szívatott ez a dolog, mire rájöttem!:DD
SanyiJTD2013-03-29 20:24:56 // 136620
mreni próbálta, állítása szerint nem lett jobb az autó. Ha lenne fölös pénzem,és egy levél xanaxom ,nekiállnék becoolerezni a 2,4-et. :))
Ferke2013-03-29 20:24:15 // 136619
A nagyobbik kérdés az, hogy mennyire nyomásálló? Az alternatívák nagy része ott vérzik el, hogy felfújódik!:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-03-29 20:23:59 // 136618
Jah bocs én úgy értettem hogy pl a sima alap 1,9 jtd-n mint az enyém érne-e valamit.
SanyiJTD2013-03-29 20:22:19 // 136617
Ja, vagy most a 156-ra irányult a kérdésed?
SanyiJTD2013-03-29 20:21:25 // 136616
Volt mellé egy 17-es csiga, mely 1,5 baron üzemelt, üzemanyagot is kapott pluszot, meg 55ös saválló rendszert. Nem kicsit lendítette meg a cooler, sokkal-sokkal jobb lett az autó!
mreni2013-03-29 20:21:13 // 136615
semmi,max esztétika
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-03-29 19:57:06 // 136614
És van valami értelme a nagyobb coolernak sima széria motornál?
SanyiJTD2013-03-29 14:53:13 // 136613
Itt lehet látni ,hogy punton olyan kevés a hely,hogy a jobb oldalon be sem megy a cső, vissza kell kanyarodni. Itt van a teszt fázis, utána újra szét, minden gyönyörűre köszörül, majd festés. 11patentív kellett hozzá,rengeteg szilikon cső ,én barom 60-as csövet húztam be, elég lett volna az 50-es is a GT17-es turbóhoz...



De azért korrektül össze lett hozva.

156-ra egyszerűbb lenne ilyen nagy cooler felrakni. Mint itt van.
SanyiJTD2013-03-29 14:46:59 // 136612
Uram isten, elnézést a tripláért .... Itt is szétnézhettek : rteam.hu
SanyiJTD2013-03-29 14:45:49 // 136611
Bilincsből a vastagot vegyétek, mert a puntómat mikor felcoolereztem (nem volt az gyárilag), akkor rendszerint lőtte szét a 1,5Bar nyomás a bilincseket, nem volt vicces szívódízel üzemmódba hazajönni 100km-t :D Na meg már értem ,hogy miért nem futkozik magyarországon 1,7 TD(i) MK1 punto. Durva volt becsövezni...
SanyiJTD2013-03-29 14:45:43 // 136610
Bilincsből a vastagot vegyétek, mert a puntómat mikor felcoolereztem (nem volt az gyárilag), akkor rendszerint lőtte szét a 1,5Bar nyomás a bilincseket, nem volt vicces szívódízel üzemmódba hazajönni 100km-t :D Na meg már értem ,hogy miért nem futkozik magyarországon 1,7 TD(i) MK1 punto. Durva volt becsövezni...
SanyiJTD2013-03-29 14:45:38 // 136609
Bilincsből a vastagot vegyétek, mert a puntómat mikor felcoolereztem (nem volt az gyárilag), akkor rendszerint lőtte szét a 1,5Bar nyomás a bilincseket, nem volt vicces szívódízel üzemmódba hazajönni 100km-t :D Na meg már értem ,hogy miért nem futkozik magyarországon 1,7 TD(i) MK1 punto. Durva volt becsövezni...
Alfa GT-Csaba2013-03-29 14:36:41 // 136608
Hát igen!De a műanyag meg hidegben rideggé válik és még mellé jön a rezgés és a turbó nyomás ,nem lehet tudni mi lesz a vége és mikor!!???
Alfa GT-Csaba2013-03-29 14:21:18 // 136607
Én vettem vékony falú kipufogó csövet 2métert és 3db 6/4 colos patent ívet a csőszerelő boltba ,és abból kijött az alsó-felső és kb 5ezerből megvolt az egész meg egy kis idő ráfordítással!A végeket gumi gyűrűvel kötöttem össze,a rezgés miatt!
fony722013-03-29 13:29:24 // 136606
Én is rozsdamentes csőből faragtam rá a felsőt a gumi helyett. Eddig semmi gondom. Persze a rácsatlakozásnál azért toldani kell gumi vagy szilikon csővel, mert azért a súlykülönbség a vibrációknál befigyelhet. Egy gondom volt csak vele eleinte, hogy ha nehezebb volt a talpam, volt, hogy a gumicsőből kicsit kijjebb mászott a fémcső. De aztán megkínáltam egy kitámasztóval a teleszkóp toronynál. A vibrációt meg a gumi csatlakozó csonkok jó étvággyal elnyelik.
Ölöm, bódottá... :-)
Dévid2013-03-29 12:52:17 // 136605
Infó kellene, a csomagtértetőn hogy tudok lejjebb állítani, mivel a szélvédő felőli oldalán szerintem nem fekszik fel rendesen a gumikéderre. Szerintem attól vizes a csomagtérkárpit alja is.
GTPeti2013-03-29 12:47:20 // 136604
Ez szerintem műanyag, nem gumi. Olyan, mint a (lépésálló) gégecsövek. Kiváncsian várom, hogy mennyire válik be.
Hardy2013-03-29 12:45:44 // 136603
Látom egyre gondoltunk!
Hardy2013-03-29 12:43:30 // 136602
Nem tudom ha egy flexibilis csövet megnyom a turbó akkor mi történik. Szerintem jól kitágul. A sima cső is eléggé felfújódik. Nem biztos hogy szerencsés ötlet. Én már néztem rá fém csövet, mert az nem tágul, és csak a kicsi szilikon kell a könyökhöz.
Csövek
Poseidon2013-03-29 12:32:15 // 136601
Szia! A csomagtérajtó nem sérült, az rendben van. A hátfal alatta, az van beljebb 1-2 milliméterrel… le lehet csukni, csak súrolja.
A lökhárító az ami cserés szerintem…
De én valami normális helyen szeretném, nem akarok én szaladgálni ezért-azért, leadom, visszakapom és az Allianz-on kívül mindenki örül…
GTPeti2013-03-29 12:24:57 // 136600
Részvét. :(

Ha rám hallgatsz beszerzel bontóból egy bontott csomagtérajtót. (Mert új gyárit lehet, hogy már nem lehet beszerezni.) Különben még felraknak neked valami utángyártottat, amivel nem leszel boldog. (Tatán biztos tudnak számlát adni.) Erre, vagyis a gyári alkatrészekre mindenképpen figyelj. Mivel újrafényezik őket, nem baj, ha bontottak.
Poseidon2013-03-29 12:19:02 // 136599
Sziasztok!
Tegnap a pirosnál állva belémrongyolt egy pacák hátulról, a lökhárító rommá, a hátfal homorú és alig tudom lecsukni a csomagtérajtót.

Tudtok nekem olyan szervizt ajánlani, ahol:

1. szépen megcsinálják (plusz pár dolgot amit még szeretnék) és beleférünk a biztosító költségeibe.

2. tudnak adni csereautót amíg az enyém elkészül (munkábajáráshoz kénytelen vagyok) és ez is belefér a biztosító költségeibe.

Allianznál van biztosítva Fittipaldi...

Bármilyen ötlet-javaslat welcome…

Köszi!
Piritu - 1.000.0002013-03-29 12:14:08 // 136598
Lehet, hogy 3x drágább az eredeti, de ránézésre többször annyit is bír ki. Illetve bennem még felmerült az is, hogy a nagyobb turbónyomás nem fogj-e felfújni a harmonikát.
Sokszor az olcsóbb a drágább, de kívánom, hogy ne legyen igazam.
Kíváncsian várjuk a tapasztalatokat.
redbull902013-03-29 12:01:31 // 136597
Meg a gyári 3x drágább.... de lényegtelen nem spórolni akarok mer akkor nem vettem volna alfát.. csak ha szerintem nem ér annyit akkor nem is fogom megvenni... Én mielőtt vásárolok valamit körül nézek mint pl motor olaj boltba 12 ezer ha neten körül nézek már webshopokban van valahol 40%, meg ilyen hogy boltban légszűrő 5000Ft webshopban 1600Ft és ugyan az, hülye én se vagyok még ha van is miből venni :)... fiatal vagyok de volt már 3 autóm és szerelgettem mindegyiket és sokszor a gyári alkatrész nem élt annyit mint az után gyártott azóta nem is veszek gyárit mer felesleges 5x annyit kiadni érte...

Erre a turbo csőre kapok 3 hónap garanciát ez se életbiztosítás de itthon melyik alkatrészre kapsz garanciát? Ha veszel egy fékbetét és nem jó a tiédbe mer elnézted már nem veszik vissza mer kibontottad... Max ha ismerősöd jó haverod az eladó... tapasztalat...
GTPeti2013-03-29 10:52:06 // 136596
Ha teheted, olyat vegyél amiben FTDI chip van. (Kiforrottabb a drivere.)
Dévid2013-03-29 00:07:26 // 136595
Nem eszem ilyen úri ételeket. :D Tervben van egy diagnosztikai kábel beszerzése, mert most, hogy az a szokatlan eset állt elő, hogy működő autóm van, jól jönne néha.
Liquid2013-03-29 00:02:14 // 136594
mire? :)
egy diag kábel kijön két gyros árából :D
Dévid2013-03-28 23:50:35 // 136593
No, már tudom mire kell majd beruháznom, ha egyenesbe jövök anyagilag. :D
Liquid2013-03-28 23:47:49 // 136592
a FES/MES-nek van ilyen opciója, amivel ki lehet nullázni, és úgy emléxem a 156-nál nincs vele egyéb tennivaló, öntanul
Dévid2013-03-28 23:40:31 // 136591
Hogy kell újratanítani azt az alapjárati motort?
Liquid2013-03-28 23:32:11 // 136590
ha nem is lassan esik, de nem ugrál
krisz.v2013-03-28 23:19:59 // 136589
Tisztítsd ki az alapjárati motort, az is segíthet! Tesómnak is ingadozott az alapjárat, de alapjárati motor tisztítás után rendbejött! Nem biztos, hogy ez okozza, de egyszerű művelet, érdemes megcsinálni!
Kka2013-03-28 23:17:48 // 136588
azaz a levegőmennyiség mérő és a folytószelep ház között valahol falsol szerinted?
Kka2013-03-28 23:15:07 // 136587
Nem fulladozik, amugy rendesen működik minden, csak ez az egy jelenség van ami nem normális.
Egyébként normálisan működő esetben hogy kellene viselkednie a fordulatnak? ha kiveszem üresben szép lassan egyenletesen kellene lecsökkennie?
Liquid2013-03-28 22:49:26 // 136586
első körben tisztítsd ki rendesen a folytószelep házat, aztán újra kell tanítani az alapjárati motort és jó eséllyel nem lesz több gond. hidegen nem rángat, fulladozik kis fordulaton? Ha igen akkor nézd meg a folytószelep előtti gumicsövet, mert az ki tud repedni és ott szív falsot.
GTPeti2013-03-28 22:35:12 // 136585
Szerintem inkáb falsot szív valahol... A leméretlen levegő sok bonyodalmat okozhat.
Kka2013-03-28 22:22:09 // 136584
Fordulatszám ingadozás problémával szenvedek még mindig.
Ha kiveszem menet közben üresbe, vagy ha csak benyomom a kuplungot, a fordulatszám hirtelen esik vissza, majd fel le ugrál mig meg nem állok vagy amig el nem éri a normális alapjárati fordulatot. Nem zavarna a dolog, de párszor igy már le is fulladt annyira leesett a fordulat, menet közben meg eléggé szar érzés szervó nélkül maradni :D
Levegőszűrőt kipucoltam, de nem hinném h ez lenne a gondja, tuti valamelyik érzékelő lesz a gond, túl van bonyolitva ez az egész... :D HELP
Alfa GT-Csaba2013-03-28 21:51:59 // 136583
Nem lehet valami vastag falu ,ha flexibilis!!a gyárinak is van 4-5 mm-es fala mégsem bír többet 4-5 évnél!!!
redbull902013-03-28 21:47:48 // 136582
6e Ft :) posta is benne van.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-03-28 19:50:28 // 136581
És mennyiért vesztegették?
Alfa GT-Csaba2013-03-28 09:43:58 // 136580
Majd kiderül,mennyire szereti az olajat!A másikkal sem lenne baj ha olaj álló gumiból lenne!
redbull902013-03-28 09:18:58 // 136579
Alsó turbó csövem helyére ilyet rendeltem szerintetek meddig fogja bírni?
Leírás szerint elég strapa bíró!!

Max Temperature: +180° C
Min Temperature: -60° C
Manufacturer: Autosiliconehoses
Type: Ducting
BHP Rating: 300 BHP max
Neck ID: 76mm
Condition: New
Length: 1 MEtre Quantity: 1
Colour: Black
Hose Clips: Yes

Dévid2013-03-27 23:36:13 // 136578
Nekem is fa volt, aztán lecseréltem karbonra. Viszont a fa kormány maradt, mert az tetszik. Az új játékban meg karbonozott a középkonzol, meg az órák körül a gyűrű is, a váltógomb és a kormány meg flokkolt. A TS-hez vettem MOMO karbon váltógombot és kézifékkart, az most a polcon porosodik, mert ugye a TS úgy tűnik kivonódik a forgalomból, és megy bontásra.
Szabeee2013-03-27 23:15:15 // 136577
egyáltalán nem ciki, minden embernek más ízlése van. pl. barátnőmnek is jobban tetszik a fa utánzat, mint a karbon, viszont engem meg ez fogott meg...
padand2013-03-27 20:09:04 // 136576
Ajajj, akkor ciki, ha ez embernek fa van a kocsijában? nekem tetszik :) Remélem nem vagyok vele egyedül
Szabeee2013-03-27 20:02:26 // 136575
hát igen, csak az a helyzet, hogy nekem túl magason van a váltó... szeretnék rövidíteni egy kicsit belőle... úgy 3-4 cm-t
krisz.v2013-03-27 20:01:21 // 136574
A váltó már a legkevesebb....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak