Helló,
1.9 8V?
Tozo2013-09-04 08:51:30 // 40284
Norby2013-09-04 08:46:04 // 40283
Hidegen néha nehezen indul a gép.
Honnan tudhatnám mi okozza?
Van hogy pöccre indul, de van hogy csak 5 másodperc önindítózás után, vagy többszöri indítás után.
Izzítás van. Mlegben is, hidegben is csinálja.
A napi első indításra jellemző ez.
Beindulás után kicsi füst, de semmi más tünet. Nincs ingadozó alapjárat.
Ha valaki esetleg sejti mi a gond, az kérem jelezze.
Köszi!
Honnan tudhatnám mi okozza?
Van hogy pöccre indul, de van hogy csak 5 másodperc önindítózás után, vagy többszöri indítás után.
Izzítás van. Mlegben is, hidegben is csinálja.
A napi első indításra jellemző ez.
Beindulás után kicsi füst, de semmi más tünet. Nincs ingadozó alapjárat.
Ha valaki esetleg sejti mi a gond, az kérem jelezze.
Köszi!
Liquid2013-09-04 08:21:34 // 40282
a bal hátsó ülés ülőlapja alatt van a szélén a vésznyitó bovden vége
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2013-09-04 07:53:39 // 40279
hát arra én is kiváncsi lennék mért olyan kib. drága a gázolajszűrő
mizooo2013-09-04 05:46:33 // 40278
Gyors kérdés, ha az akksisaru le van kötve, hogy lehet nyitni a csomit?
Svéd2013-09-04 05:30:23 // 40277
Én 240 eurot fizettem az olaj cserére,minden szűrő,olaj,plusz munkadij,és még azt is sokaltam.De ezek után nyugodt vagyok.:)Bár hogy mi kerül egy gázolaj szürőn 78 €-be?
Tibcsi1662013-09-04 01:44:08 // 40276
Múlt hétvégén bekötöttem a hátsó (gyárilag nem) kapcsolós emblémámat.
Tibcsi1662013-09-04 00:55:17 // 40275
De majd biztos lesz :) :) Ezt tényleg elírtam. Bocs.
aroli2013-09-03 23:24:22 // 40274
Szerintem akkor nekem a hosszabb tőcsavar lehet mert van rajta 10mm-es alátét .
A szívósoron még gondolkozok ,de nem szeretném bent hagyni a lapátokat.
De először is még leömlőre várok.
A szívósoron még gondolkozok ,de nem szeretném bent hagyni a lapátokat.
De először is még leömlőre várok.
Dömpi (il dottore)2013-09-03 23:23:42 // 40273
Amúgy nem mindegy! Pl. a feleségem 147-esébe (1.6 TS) szigorúan Selénia 20K. Sokan mondják, hogy az 1.6 TS csipegeti az olajat. Igen, mondják, akik nem Seléniát tesznek bele. Nálunk a januári olajcsere óta egy csipetnyi sem fogyott. Ráadásul szebb a hangja, és dinamikusabban is megy. Nem tudom az előző tulaj mit rakott bele, de tutira nem Seléniát.
Dömpi (il dottore)2013-09-03 23:20:46 // 40272
öhöm, Castrol-t
Dömpi (il dottore)2013-09-03 23:13:02 // 40271
nem egyszerű művelet, én maham nem fognék neki. Nagyon lent vannak a gyertyák, kézzel nem is lehet hozzáférni. Van aki "spéci" célszerszámokkal (pl. egyszerű vékony gumicső a menetből kitekert gyertya kivételéhez) operál, mint mi anno blog, vagy bont, hogy hozzáférjen.
Dömpi (il dottore)2013-09-03 23:01:38 // 40270
Tegyél csak bele Costrol-t, aztán majd meglátod a hatását!
Alfába Selénia való és kész! Bár tőlem mindenki azt csinál, amit akar...
Alfába Selénia való és kész! Bár tőlem mindenki azt csinál, amit akar...
.......................2013-09-03 23:01:23 // 40269
gyàri vízpumpa biztos jó ,az nem forog el,már..
Tőcsavart is cserélj a leömlőnél ,sőt:
sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
Szerintem vedd ki a szívósorból a lapàtokat a lyukakat meg dugózd le ,talàn fagydugó beleragasztva jó lehet,vagy menet bele aztàn menetes kupakokkal lezàrni..
Mindenesetre egy gondal kevesebb lesz
Tőcsavart is cserélj a leömlőnél ,sőt:
sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
Szerintem vedd ki a szívósorból a lapàtokat a lyukakat meg dugózd le ,talàn fagydugó beleragasztva jó lehet,vagy menet bele aztàn menetes kupakokkal lezàrni..
Mindenesetre egy gondal kevesebb lesz
Dömpi (il dottore)2013-09-03 23:00:02 // 40268
Nekem egy olajcsere szűrővel és olajjal, no meg munkadíjjal 25-ből megvan.
Dömpi (il dottore)2013-09-03 22:54:39 // 40267
Másik dolog, hogy már azóta keresem az okát egy csipogó-zörgő hangnak jobb előlről, mióta megvettem a kocsit (novemberben lesz 2 éve).
A furcsa az, hogy nem akkor hallom, mikor belehuppanok egy nagyobb úthibába, hanem kis apró egyenetlenségeken, pl. mikor végiggördülök a betonozott kocsibeállómon, ahol a beton 2-méterenként dilatálva van. Ennyi elég neki ahhoz, hogy "csipogjon".
Lehet ez a lengéscsillapító hibája?
A furcsa az, hogy nem akkor hallom, mikor belehuppanok egy nagyobb úthibába, hanem kis apró egyenetlenségeken, pl. mikor végiggördülök a betonozott kocsibeállómon, ahol a beton 2-méterenként dilatálva van. Ennyi elég neki ahhoz, hogy "csipogjon".
Lehet ez a lengéscsillapító hibája?
Dömpi (il dottore)2013-09-03 22:47:33 // 40266
Srácok!
Az első futóműnél a gólyaláb után van ugyebár a rugó, azon belül a lengéscsillapító, amin pedig egy porvédő gumi (csatolt fotó ePER-ből, 13-as alkatrész). A porvédőt a lengéscsillapítón felül rögzíti egy műanyag elem, erre kel ráhúzni.
Nálam jobb oldalt ez a műanyag ripityára tört és a porvédő gumi csúszkál fel alá a lengéscsillapítón.
Kérdésem, hogy ez a műanyag a porvédő része - ergo azzal együtt kapható, vagy a lengéscsillapító része, ergo azzal együtt kapható? Azért kérdem így, mert az ePER-ben ilyen alkatrészt külön nem látok.
Valaki találkozott már ilyennel? Szedte már szét a gólyalábat? Esetleg valahogy cserélhető külön ez a nyavalyás műanyag?

Az első futóműnél a gólyaláb után van ugyebár a rugó, azon belül a lengéscsillapító, amin pedig egy porvédő gumi (csatolt fotó ePER-ből, 13-as alkatrész). A porvédőt a lengéscsillapítón felül rögzíti egy műanyag elem, erre kel ráhúzni.
Nálam jobb oldalt ez a műanyag ripityára tört és a porvédő gumi csúszkál fel alá a lengéscsillapítón.
Kérdésem, hogy ez a műanyag a porvédő része - ergo azzal együtt kapható, vagy a lengéscsillapító része, ergo azzal együtt kapható? Azért kérdem így, mert az ePER-ben ilyen alkatrészt külön nem látok.
Valaki találkozott már ilyennel? Szedte már szét a gólyalábat? Esetleg valahogy cserélhető külön ez a nyavalyás műanyag?

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
mzo2013-09-03 21:51:44 // 40261
Na jó magamtól én se választanék Mol olajat az autómba. Egyébként már esküszöm utána nézek tényleg van-e olyan olaja a Molnak ami jó az Alfába! :))
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
mzo2013-09-03 21:31:45 // 40257
Jaa látom már, oke te nyertél! :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
mzo2013-09-03 21:28:54 // 40255
Felőlem jöhetne akár a Mol olaj is ha tudja az előírt szabványokat. :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
mzo2013-09-03 21:26:31 // 40253
Üa szűrő nélkül, igen.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2013-09-03 21:23:15 // 40251
Ma én is szervizlátogatáson voltam pécsett...
Szürők, fékolaj, hütővíz, izzítók cseréje...Beruk voltak a gyári izzítók,azok mentek a helyükre is. 21e munkadíj
Próbaként megkérdeztem, nincs-e valami szoftverfrissités a nyári egyenetlen alapjáratra az első induláskor...meglepődtem amikor mondja a szervizes de van, 2,4-ek nagy típusbetegsége, de csak bizonyos vezérlővel szerelt autókhoz....na mondom ide vele(7000ft):)
Csati rádug, ellenörzés...a szervizgép neten lekérdezte a vezérlőmhöz kapcsolódik e ECU frissités...aztán kidobta: "durva hidegindítási hibák/légáram együtt szabályzás xxxy kód" .
Letöltötte a központi szerverről és már ment is az agymosás...Pozitív csalódás volt, hogy mehet ez így is....
Aztán majd kiderül ért e valamit...
Érdekes, h a MESben a kilométerszámláló életre kelt...133ezret mutat(igaz az óra 135-öt) de eddig "0"-át mutatott...(illetve 10ezret mert pár hónapja elkezdett számolni valamiért) rejtélyes dolgok ezek...:)
Szürők, fékolaj, hütővíz, izzítók cseréje...Beruk voltak a gyári izzítók,azok mentek a helyükre is. 21e munkadíj
Próbaként megkérdeztem, nincs-e valami szoftverfrissités a nyári egyenetlen alapjáratra az első induláskor...meglepődtem amikor mondja a szervizes de van, 2,4-ek nagy típusbetegsége, de csak bizonyos vezérlővel szerelt autókhoz....na mondom ide vele(7000ft):)
Csati rádug, ellenörzés...a szervizgép neten lekérdezte a vezérlőmhöz kapcsolódik e ECU frissités...aztán kidobta: "durva hidegindítási hibák/légáram együtt szabályzás xxxy kód" .
Letöltötte a központi szerverről és már ment is az agymosás...Pozitív csalódás volt, hogy mehet ez így is....
Aztán majd kiderül ért e valamit...
Érdekes, h a MESben a kilométerszámláló életre kelt...133ezret mutat(igaz az óra 135-öt) de eddig "0"-át mutatott...(illetve 10ezret mert pár hónapja elkezdett számolni valamiért) rejtélyes dolgok ezek...:)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-03 21:19:21 // 40248
bakker még 169 sincs nem hogy 195 :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tibcsi1662013-09-03 21:17:37 // 40246
Cartársak! Van itt valakinek gyári BOSE rendszerrel 195 sedan-ja? Konkréten a BOSE nagy SUB (25cm) bekötése érdekelne. eLearn-ben megvan, csak nem tudom melyik az 1-es láb. Szeretnék egy ilyet beépíteni az SW-ba, csak nincs hozzá kábel. Jó lenne egy fénykép a csatlakozóról (a színekből már lehet tudni melyik láb micsoda)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
mzo2013-09-03 21:16:13 // 40244
Azt mondtak csak gyári alkatrészekkel dolgoznak (mondjuk fura is lenne ha egy márka kereskedés vmi aftermarket cuccokat szerelne) és az ár nem az anyagköltségekre értendő, hanem munkadíjjal együtt mondták. Én legalábbis nem az anyag költségre voltam kíváncsi.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Vermacy2013-09-03 21:01:27 // 40238
A lényeg, hogy nem megbántani akartalak, csupán kezd jó kedvem lenni, mert ami eddig elromolhatott itthon az elromlott (ma este a TV villant fel lehet, utoljára), így már csak csupa jó dolog történhet :o)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-03 21:00:27 // 40237
a nivopálca mellett, mögött
Vermacy2013-09-03 21:00:24 // 40236
Kivettem. Ránéztem először a bal, majd a jobb szememmel. Fókuszáltam mindkettővel és azt véltem felfedezni, hogy nem csupán sárga a szűrő, hanem elszürkült...
Kb. ennyi. Összehasonlítottam az új szűrővel, miután azt belemártottam a gázolajba. Akkoriban még nem tankoltam prémium dízelt (naja, majd pont Opelbe fogok...) és ezt láttam. Anyósom 306 dízelében pedig szinte ugyanolyan sárga volt, mint az új.
Kb. ennyi. Összehasonlítottam az új szűrővel, miután azt belemártottam a gázolajba. Akkoriban még nem tankoltam prémium dízelt (naja, majd pont Opelbe fogok...) és ezt láttam. Anyósom 306 dízelében pedig szinte ugyanolyan sárga volt, mint az új.