Mr. Z2015-01-13 18:08:41 // 74729
én is ilyet akarok venni nagyon szép
forrasr2015-01-13 17:02:03 // 74728
Önindító felújítás pipa, most nagyon jó hangja van már indításkor is :)
Létezik, hogy 100kw os jtd-n Bosch önindító gyári lehetett még?
Létezik, hogy 100kw os jtd-n Bosch önindító gyári lehetett még?
Smith2015-01-13 11:47:23 // 74727
vologya[kendács mester]2015-01-13 10:17:08 // 74726
Tudtommal a nagy 5 lyukú volt a 166 facelift előtti standardja és a sok küllős a facelift -esé.
Béci Ɨ|ѯ2015-01-13 09:34:00 // 74725
Azt írja hogy "Giulietta disegno". Gondolom akkor replika. De baromi jól néz ki mindenesetre. :)
Kriszo2015-01-13 08:01:59 // 74723
Sziasztok Urak!
Mivel én annyira nem vagyok képben vessetek már erre egy pillantást.Ez nem 166 gyári alufelni volt anno vagy igen?klatty.:)
Mivel én annyira nem vagyok képben vessetek már erre egy pillantást.Ez nem 166 gyári alufelni volt anno vagy igen?klatty.:)
Arno1662015-01-12 18:21:30 // 74722
Sziasztok!
v6 turbo temaban kepben van valaki?
Kuplung kellene, nem valeo, jó árban.
Tovabbá a lökőrúd végére csésze.
Tippetek van merre érdemes indulni, vagy bevált megoldás a fenti, és egyéb "szokásos" v6 turbo gondokra?
Köszönet!!!
v6 turbo temaban kepben van valaki?
Kuplung kellene, nem valeo, jó árban.
Tovabbá a lökőrúd végére csésze.
Tippetek van merre érdemes indulni, vagy bevált megoldás a fenti, és egyéb "szokásos" v6 turbo gondokra?
Köszönet!!!
Mr. Z2015-01-12 17:43:39 // 74721
nem a turbó szar és tolja be az olajat a motorba, nem az a legvalószínűbb egy turbós motornál? Nekem amikor turbó hibám volt a coolert ha leszdtem volt az alján olaj.
redlbalazs2015-01-12 17:41:56 // 74720
pettinke2015-01-12 15:29:23 // 74719
emlékeim szerint inkább csavarozós, hátulról leszeded az egész pajzsot, aztán meglátod. szopó, mert a műanyagban szépen elfordulnak a berohadt anyák...
Fisher2015-01-12 14:39:46 // 74718
Sziasztok!
Nos, ma eljutottam oda, hogy volt időm ránézni a 6-os hengerre ami nem megy... Hát valószínű ez volt az oka:
Kicseréltem és láss csodát, megy minden henger, tölt a turbó (most, hogy mindhárom henger tölti), megy mint a szélvész! De nem hiszem, hogy hosszú életű lesz, mert a kivett gyertyán annyi friss olaj volt, és gyönyörűen füstöl kéken mint az állat az új gyertyával! Gondolom igen jelentős olajmennyiség jut a hengerbe, ami ezt a gyertyát is kinyírja hamarosan... Ötlet? Kuka az egész motor? Gyűrű vagy szelepszár szimeringen is kaphat ennyi olajat?
Nos, ma eljutottam oda, hogy volt időm ránézni a 6-os hengerre ami nem megy... Hát valószínű ez volt az oka:
Kicseréltem és láss csodát, megy minden henger, tölt a turbó (most, hogy mindhárom henger tölti), megy mint a szélvész! De nem hiszem, hogy hosszú életű lesz, mert a kivett gyertyán annyi friss olaj volt, és gyönyörűen füstöl kéken mint az állat az új gyertyával! Gondolom igen jelentős olajmennyiség jut a hengerbe, ami ezt a gyertyát is kinyírja hamarosan... Ötlet? Kuka az egész motor? Gyűrű vagy szelepszár szimeringen is kaphat ennyi olajat?
Peta742015-01-12 14:23:47 // 74717
Szia! A blogomban találsz képeket!
cezso872015-01-12 13:07:45 // 74716
Embej méjetű :)
Zozo1232015-01-12 11:24:24 // 74714
Sziasztok! Bocs az esetlegesen már elhangzott kérdésért, de valaki már cserélt fűtőmotort? Esetleg erről tudtok valami részletes leírást? Sajnos nálam az a hiba lépett fel, hogy teljesen önállósította magát a ventillátor. Van amikor elindul, van amikor többszöri ki-be kapcsolásra hajlandó életre kelni. A legmagasabb fokozatra kapcsolva pedig leáll. Bármilyen segítséget szívesen fogadnék! Tudom ez nem a szerelőműhely rovat, de ott nem kaptam még választ. Sajnos a bevált szerelőm is csak vakargatta a fejét. Köszi előre is!
csokagm2015-01-11 19:45:52 // 74713
Mekkora méretű embléma kell előre a fl előttibe? :) Ma megkaptam hogy kopott, szóval jönnie kell egy új szépnek :) Illetve pattintós, vagy ragasztós?
golyo12015-01-11 13:39:55 // 74712
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget nagy segítség volt!!!!
Bianco2015-01-11 11:55:12 // 74711
Harlekin fényezéssel...
Ferko2015-01-11 10:42:17 // 74710
Ki mondta, hogy nincs 166 kombi? Ráadásul Q-Tronic váltóval. :-DD
Alfa Romeo.....166......2.4 JTD.....Q-Tronic váltóval. :-D
(Kisfilm a képek után)
:-D
Alfa Romeo.....166......2.4 JTD.....Q-Tronic váltóval. :-D
(Kisfilm a képek után)
:-D
Föckös2015-01-10 23:21:06 // 74709
nem hát, és egy légfelesleggel működő motornál majd a légmennyiség mérő alapján visszaszabályoz alapjáraton az ecu...
kb 6-8 mm3 üzemanyag kell hengerenként alapjáraton, majd 500 mm3es hengerbe, számolj erre egy jo afr-t, aztán gondold végig újra a logikádat.;-)
kb 6-8 mm3 üzemanyag kell hengerenként alapjáraton, majd 500 mm3es hengerbe, számolj erre egy jo afr-t, aztán gondold végig újra a logikádat.;-)
Dzsozy2015-01-10 21:41:23 // 74708
Kalaptartó kiszerelése nem nagy mutatvány, csak a hüle olasz préselt, rétegelt papírlól készítette el, és a hosszú, napsütéses napok miatt, a hátsó ablak szélénél lévő patentok szinte tuti biztos, hogy megsínylik a feszegetést. :)
Coyote2015-01-10 20:23:00 // 74707
ma meg jártam Zé műhelyét. voltam nála egy fékbetét cserére hátulra illetve meg néztük mi a baj a klímával miért mem megy. miután a szokásos hiba lehetőségeket hamar kiderült, hogy a ventilátor maga a hiba okozója. így hát nem marad más mint a csere. nem túl olcsó de még éri.
a fék pedig elég fura mód volt el kopva. a jobb hátsó keréknél a külső betét (kerék felőli oldal) totálisan el volt kopva, már a vason fogott, bele is mart a tárcsába rendesen, viszont a belső az még méretben jó lett volna viszont az meg olyan lukacsos volt mint a sajt, nem tudom milyen betét volt benne. a lényeg hogy a betétek kicserélve, újra biztonságos a rendszer.
a fék pedig elég fura mód volt el kopva. a jobb hátsó keréknél a külső betét (kerék felőli oldal) totálisan el volt kopva, már a vason fogott, bele is mart a tárcsába rendesen, viszont a belső az még méretben jó lett volna viszont az meg olyan lukacsos volt mint a sajt, nem tudom milyen betét volt benne. a lényeg hogy a betétek kicserélve, újra biztonságos a rendszer.
vologya[kendács mester]2015-01-10 19:55:12 // 74706
Még érthetőbb. Kár hogy nem olvastam el hamarabb. :-)
Már csak a kalaptartó leszerelését kell megoldanom (ha majd hazamegyek valamikor) hogy kiszedhessem a régi teleszkópokat a rugók miatt.
Mellékesen szép munka!
Már csak a kalaptartó leszerelését kell megoldanom (ha majd hazamegyek valamikor) hogy kiszedhessem a régi teleszkópokat a rugók miatt.
Mellékesen szép munka!
Dzsozy2015-01-10 19:44:25 // 74705
Hátsó futómű felújítás volt a nyáron. Blogomban képek, ill egy Fiat ePer robbantott rajz!
vologya[kendács mester]2015-01-10 17:59:13 // 74704
Szevasz. Én ugyan így jártam. Már kint voltak a drótok, mikor feltettem a télit, de nekem olyan durván áll a hátulja mit egy driftes japánnak.
A szerelőm szerint szinte minden szét van hullva. Szilentek, uniball, teleszkópok. Mivel van tartalék donor autóm, így az alól kiszereltem a futóművet és teljes felújítást csinálok.
Német fórumokon olvastam, hogy leggyakrabban az uniball-t cserélik, mert az legyen bármilyen gyártótól hamar elszáll.
De jól mondják itt a kollégák, legjobb padon megrángatni és ott meglátszik mit kell cserélni.
Szilentek ide:
Unibal az alsó lengőkaron a keréknél (az előző képen nem látszik)
Ha ez sem segít (bár amúgy is jó kicserélni és nem is drága) a 2 stabilizátor pálca hátul (beton hogy nem így hívják, de ez a szabad fordítás)
Ha ez sem segít akkor jön a 'banán' -ok cseréje (ha megöltük sem tudom magyarul - csehül: priecne rameno zavesenia)
És utoljára maradnak a teleszkópok.
De olyat is olvastam már, hogy valaki mindent kicserélt, de akkor sem érte el a gyári értékeket.
Én 6 helyről szereztem be az alkatrészeket (Delphi, TRW, Magetti Marelli) és kb. 400 euróból megúszom az egészet. A szerelőm ugyan ezeket az alkatrészeket 680 és tudta volna beszerezni (nincs ideje keresgetni, van 4 katalógusa és annyi), szóval érdemes utána járni.
Bontás előtt:
A szerelőm szerint szinte minden szét van hullva. Szilentek, uniball, teleszkópok. Mivel van tartalék donor autóm, így az alól kiszereltem a futóművet és teljes felújítást csinálok.
Német fórumokon olvastam, hogy leggyakrabban az uniball-t cserélik, mert az legyen bármilyen gyártótól hamar elszáll.
De jól mondják itt a kollégák, legjobb padon megrángatni és ott meglátszik mit kell cserélni.
Szilentek ide:
Unibal az alsó lengőkaron a keréknél (az előző képen nem látszik)
Ha ez sem segít (bár amúgy is jó kicserélni és nem is drága) a 2 stabilizátor pálca hátul (beton hogy nem így hívják, de ez a szabad fordítás)
Ha ez sem segít akkor jön a 'banán' -ok cseréje (ha megöltük sem tudom magyarul - csehül: priecne rameno zavesenia)
És utoljára maradnak a teleszkópok.
De olyat is olvastam már, hogy valaki mindent kicserélt, de akkor sem érte el a gyári értékeket.
Én 6 helyről szereztem be az alkatrészeket (Delphi, TRW, Magetti Marelli) és kb. 400 euróból megúszom az egészet. A szerelőm ugyan ezeket az alkatrészeket 680 és tudta volna beszerezni (nincs ideje keresgetni, van 4 katalógusa és annyi), szóval érdemes utána járni.
Bontás előtt:
Josh.812015-01-10 17:44:47 // 74703
Sziasztok!
Olyan nagyvad tulajokat kérdeznék; akiknek esetleg 235/45 R17-es gumi méreten fut az Alfájuk..
Cserélni akarom a nyári 225/45 R17-es gumijaimat újra és mondtak egy nagyon jó árat a 235/45-ös méretre!
Nem tudom,hogy nem-e lenne 'nagyon széles' a 7,5J-s gyári alu-felnire..
Magassága szerintem az rendben lenne ennek a méretnek mert 'csak' 9 mm-el magasabb a 225-nél átmérőben,csak a + 1cm szélességben nem vagyok biztos!Esztétikailag is fontos lenne:)
Ha valaki használ ilyen méretet, azt kérem,hogy írja már meg ;hogy kényelmesen vezethető-e még a vas, nem-e 'ballonos' a kerék tőle a szélesség-arány miatt, és hogy mit mutat a 66 alatt..?Nyomaték van,a 'megmozgatásától'nem félek:)
Köszönöm a válaszokat,üdv!
Olyan nagyvad tulajokat kérdeznék; akiknek esetleg 235/45 R17-es gumi méreten fut az Alfájuk..
Cserélni akarom a nyári 225/45 R17-es gumijaimat újra és mondtak egy nagyon jó árat a 235/45-ös méretre!
Nem tudom,hogy nem-e lenne 'nagyon széles' a 7,5J-s gyári alu-felnire..
Magassága szerintem az rendben lenne ennek a méretnek mert 'csak' 9 mm-el magasabb a 225-nél átmérőben,csak a + 1cm szélességben nem vagyok biztos!Esztétikailag is fontos lenne:)
Ha valaki használ ilyen méretet, azt kérem,hogy írja már meg ;hogy kényelmesen vezethető-e még a vas, nem-e 'ballonos' a kerék tőle a szélesség-arány miatt, és hogy mit mutat a 66 alatt..?Nyomaték van,a 'megmozgatásától'nem félek:)
Köszönöm a válaszokat,üdv!
Fisher2015-01-10 15:42:51 // 74702
Sziasztok!
Az mitől van, ha üresben alapjáraton lepadlózom a gázpedált hirtelen, "gondolkodik" picit és "dadogva" pörög fel? Gyújtás esélyes?
Az mitől van, ha üresben alapjáraton lepadlózom a gázpedált hirtelen, "gondolkodik" picit és "dadogva" pörög fel? Gyújtás esélyes?
redlbalazs2015-01-10 15:02:09 // 74701
hello! nekem lezabálta a gumijaimat régen.
Hátul szilentcsere amik rosszak! Nyúzópadra elviszed ott megmondják melyikek szarok!
Jó móka a cseréje :) Utána futóbeállítás és voala!
Hátul szilentcsere amik rosszak! Nyúzópadra elviszed ott megmondják melyikek szarok!
Jó móka a cseréje :) Utána futóbeállítás és voala!
golyo12015-01-10 12:28:09 // 74700
Sziasztok!Kérdésem az lenne 166-tal kapcsolatban,hogy nagyon terpeszt a hátulja és így eszi a gumit is mit lehet vele csinálni vagy miket kéne cserélnem rajta,hogy egyenesen álljanak a hátsó kerekeim???Segítségeteket előre is köszönöm nektek!Jó lenne 1 rajz is,hogy mi micsoda hátul!!!
Don Gombóc2015-01-10 09:12:41 // 74699
Vesszek meg ha emlékszem rá, pedig párszor szedtem szét. Vagy talán arról megy fel a piezzora a jel? De ha szól a magas csipogó, akkor tényleg nem tudom. :-)
LeonSilver2015-01-10 07:27:43 // 74698
Igen-igen-igen!!
Én nem gondoltam volna, hogy lehet szeretni, nagyon szeretni egy autót.
Amíg meg nem lett az én drágám! Basszus... becézgetem, simogatom :D Egy tárgyat végülis..
Nagyon szeretem az Alfámat :)
Én nem gondoltam volna, hogy lehet szeretni, nagyon szeretni egy autót.
Amíg meg nem lett az én drágám! Basszus... becézgetem, simogatom :D Egy tárgyat végülis..
Nagyon szeretem az Alfámat :)
HátvédRomeo2015-01-10 01:08:01 // 74697
hello!
A face lift előtti 136 lovas 5 hengeres 10 szelepes a leg megbízhatóbb. Vagyis, amit én tudok a 10 szelepesek nagyon össze vannak állva. Nehéz relatíve 200.000 km alattit találni, de nem lehetetlen talán. 200.000 fölött is ha a verda leinformálható és oda volt rá figyelve, bátran megvehető, relatíve bagatel összegért, főleg az új árával összehasonlítva. Formája örök ifjú, stb. Lehet csippelni, tudok ajánlani Cartársat, aki profi és van referenciája is. Fogyasztás valami semmi, kényelemben verhetetlen, ha oda van figyelve rá, akkor elnyűhetetlen. Van, amit józan ésszel lehet magad is szerelni, ha előjön.
Persze van, aki mindenért már szakit hív, én nem az vagyok.
Alkatrészben, ha kell valami új kapni, lehet drágább, mint az átlag, kinek mi a drága, ami nincs újba, vagy pofátlanul drága, lehet hozzá kapni bontottat. itt nem arra, gondolok, ami a biztonság vagy megbízhatóság rovására megy.
Ha találsz olyan 166 Dézelt, vedd meg azonnal!!! Szeretni fogod! ;)
A face lift előtti 136 lovas 5 hengeres 10 szelepes a leg megbízhatóbb. Vagyis, amit én tudok a 10 szelepesek nagyon össze vannak állva. Nehéz relatíve 200.000 km alattit találni, de nem lehetetlen talán. 200.000 fölött is ha a verda leinformálható és oda volt rá figyelve, bátran megvehető, relatíve bagatel összegért, főleg az új árával összehasonlítva. Formája örök ifjú, stb. Lehet csippelni, tudok ajánlani Cartársat, aki profi és van referenciája is. Fogyasztás valami semmi, kényelemben verhetetlen, ha oda van figyelve rá, akkor elnyűhetetlen. Van, amit józan ésszel lehet magad is szerelni, ha előjön.
Persze van, aki mindenért már szakit hív, én nem az vagyok.
Alkatrészben, ha kell valami új kapni, lehet drágább, mint az átlag, kinek mi a drága, ami nincs újba, vagy pofátlanul drága, lehet hozzá kapni bontottat. itt nem arra, gondolok, ami a biztonság vagy megbízhatóság rovására megy.
Ha találsz olyan 166 Dézelt, vedd meg azonnal!!! Szeretni fogod! ;)
vologya[kendács mester]2015-01-09 21:14:20 // 74696
tipoatti-t már kérdeztétek? Neki mindig van valami elfekvőben. Bár látom már átpártolt más szegmensbe :-)
dev1662015-01-09 20:29:50 // 74695
igen, én is spájzoltam tőle egy keveset. Lámpát azt nem :)
mreni2015-01-09 20:25:46 // 74694
de érdekes,hogy vettem tőle pár dolgot és nagyon jó áron adta.. a fényszóró volt horror csak :)
vm2015-01-09 20:08:56 // 74693
Máté, keresett téged egy tag 164-es gátlók miatt?
dev1662015-01-09 19:46:15 // 74692
azaz. én is kiröhögtem, aztán kiderült, h komolyan gondolja :)
mreni2015-01-09 19:39:28 // 74691
én is kérdeztem(valószinuleg ugyanazt a srácot),csak párban adta 320ezerért :)
dev1662015-01-09 19:08:06 // 74690
részvét :(( mindjárt átküldöm a srác számát, aki FL 66-ost bont, pontosabban bontott karácsony előtt. Akkor még mindene megvolt hozzá.
Még trencsiknél van rá esély, h találsz valamit. Ha nagyon brutális árakat mondanak (erre minden esély megvan, mert ritka alkatrészek), akkor én megfontolnék egy máshol törött/motorhibás donort. Hosszú távon még sokkal olcsóbban is kijöhetsz így.
Még trencsiknél van rá esély, h találsz valamit. Ha nagyon brutális árakat mondanak (erre minden esély megvan, mert ritka alkatrészek), akkor én megfontolnék egy máshol törött/motorhibás donort. Hosszú távon még sokkal olcsóbban is kijöhetsz így.
RB 832015-01-09 18:57:42 // 74689
Szia,sztem. nem mert gyárilag két csatlakozós volt a hangszóró,de csak a jobb oldali,sajnos fotót nem készítettem, de én sem értettem,mert szól az összes a csere után is,magas+mélyközép, fura biztos volt vmi szerepe,gondoltam hátha találkozott már valaki ezzel???
Mr. Z2015-01-09 18:19:00 // 74688
köszi sokat segítettél!! Neki is állok holnap, 14 fokot mondanak, akkor a garázsba lesz olyan kellemes 18 :)
Don Gombóc2015-01-09 18:03:08 // 74687
Don Gombóc2015-01-09 17:54:40 // 74686
Nem a felső piezzo sugárzó csatija esett le, mert az előfordul, és arra nem lett visszadugva?
Mr. Z2015-01-09 17:47:19 // 74685
a rovarból a projektor lencsét csak úgy lehet kiszedni, ha levesszük az üvegburát?
Cro1662015-01-09 16:34:35 // 74684
Ja ja. ahogy mondod..jobb képet nem találtam..aláfeküdni meg nincs kedvem :D
Köracélból simán meg lehet hajtani, csak a végére kell valami,h ne csússzon le a tartó gumi.(én egy csavaranyát is el tudnék képzelni,ráhegesztve. vagy valami szétrohadt kipufogóról lenne jó levágni egy olyan tartót,és azt felhegeszteni )
,
Köracélból simán meg lehet hajtani, csak a végére kell valami,h ne csússzon le a tartó gumi.(én egy csavaranyát is el tudnék képzelni,ráhegesztve. vagy valami szétrohadt kipufogóról lenne jó levágni egy olyan tartót,és azt felhegeszteni )
,
RB 832015-01-09 16:11:36 // 74683
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne,a hétvégén cseréltem az első ajtókban a gyári hangszórókat ,minden ok szépen szól,de a jobb oldali hangszóróhoz két vezeték volt gyárilag kötve,az egyik a normál gyári csatis,ami mindegyiknél megtalálható és egy keskenyebb amit nem kötöttem vissza,Valaki tudja mi a szerepe,az utóbbinak mert bár lehet murphy de pár nappal később a jobb oldali tompított kiégett és a vészvillogóm csak akkor működik mikor ő gondolja,tehát nem rögtön,mint eddig.
köszönöm a válaszokat!
köszönöm a válaszokat!
LeonSilver2015-01-09 15:49:40 // 74682
Smith2015-01-09 13:58:36 // 74681
cezso87: kipucolod amit tudsz, a foncsort pedig kiveszed és elküldöd ide: www.gtreflect.hu
Andy2015-01-09 13:31:57 // 74680
Vagy jóvanazúgy! Majd megszokja, 1-2 nap... :P ;)))