Fórum >> Típusok >> 164-166

Mr. Z2015-02-07 21:47:40 // 74979
Köszi ránézek. Amúgy index van csak nincs visszajelzés a műszerfalon
kepi1662015-02-07 21:34:43 // 74978
Köszi Szépen :) Így már látok mindent :D
Grando2015-02-07 20:37:42 // 74977
Parancsolj kérlek! ;)


(Persze szigorúan csak nagyképűsködésből. Akinek szól, az érti. :P )
pettinke2015-02-07 20:25:45 // 74976
index visszajelzést (és vezérlést) egy kis zöld dobozka csinálja, a középkonzolban, a sebváltó rúd előtt. az anyós oldalon le kell szerelni a lábtér bal oldali burkolatát (előbb az első taposó műanyagot is), és onnan hozzáférsz.
sajnos a 166 típushibája a csordogáló fűtésradiátor, és az pont oda ereszti a levet, rá erre a kis zöld elektronika dobozra meg a csatlakozóira (automata váltós kocsiban meg még a váltó vezérlőre is).
forrasr2015-02-07 20:20:05 // 74975
Nehéz lenne megmutatni, érezni kell, mert nem látod mikor csinálod. Ha leveszed a váltó körüli takarót, akkor belátsz lámpával hol kell benyúlni kb csavarhúzóval, hogy eltaláld amit kell.
kepi1662015-02-07 20:06:00 // 74974
Köszi a videot....az a baj pont azt nem mutatja hova kell bedugni a csavarhúzót hogy jó legyen...pedig pont az a lényeg ...
Ez a piros Ics tényleg nagyon vagány :)
vm2015-02-07 20:02:54 // 74973
Piros genothermből ki kell vágni :D
vm2015-02-07 20:01:38 // 74972
Én is azon gondolkodom már rég, hogyan lehetne izmosítani a 164 klímapaneljét. Nappal elég gyengusz... Lehet hogy LED lesz itt is a szóló sün ;-)
csokagm2015-02-07 20:00:48 // 74971
Kíváncsi vagyok a képre hogy mutat. :)
Engem még ez érdekelne hogy lehet ezt megoldani mert nagyon vadul néz ki.
Vörös ics
kepi166: Itt a videó gyakorlatilag 2 kis pöcköt kell benyomni és óvatosan kihúzni.
videó
kepi1662015-02-07 19:48:44 // 74970
Keresem az Ics kiszerelésének az útmutatóját..de nem találom..pedig ha hozzászólásokban keresem töbször is láttam hogy "többször is leírtuk" de nem találooom....:)
Ha valaki belinkelné..vagy megmondaná hogy kell azt megköszönném :) Előre is köszi :)
Mr. Z2015-02-07 19:00:45 // 74969
még nem csináltam, de az a durva , hogy nappal is nagyon látszik hogy világít :)
csokagm2015-02-07 18:34:15 // 74968
Kép? :)
Lali752015-02-07 17:54:48 // 74967
98-as 2.4jtd-hez kellene váltókulissza
Mr. Z2015-02-07 16:41:59 // 74966
Sziasztok.

kicseréltem az óracsoportban az izzókat ledekre, nagyon durván jó lett.

Azonban az indek visszajelzés továbbra sincs akár hogy rakom bele, próbáltam sima rizzsel is. ... Illetve a kilóméterszámláló sem világít, pedig amikor rádugom a kábelt felvillan... Tudtok valakit ajánlani aki szakértő a témában és megnézné? Vajon egy szervíz mindezt hogy csinálja? Mert ha rácsatlakoztatom a kocsira és úgy próbálnám kimérni az indexelést nem igazán férni hozzá . Én nekem nincs hozzá türelmem.
tipoatti2015-02-07 15:26:23 // 74965
Bővebben? :)
vm2015-02-07 14:28:36 // 74964
Jó verda.
Jó zenék vannak benne... :P
Don Gombóc2015-02-07 12:05:52 // 74963
A hét számjegyű összeg természetesen euróban ! :-)
Gondoltam csak szólok. :-)
Andy2015-02-07 11:21:31 // 74962
A Nuvolát nem, azt esetleg eladom. Persze megfelelő ajánlat esetén! ;))
Ha valakit érdekel szívesen meghallgatom az ajánlatát.
Lényeg hogy 7 számjegyű az összeg amitől korpásodni kezd a hajam. :))))


A másikból van még ez-az, azok már mehetnek.
Egyéb beruházás miatt, nem kell megtartanom őket! :))))
vm2015-02-07 11:16:43 // 74961
Na! Csak szétkapod? :D
Andy2015-02-07 07:30:40 // 74960
Nagyjából mégis mit?
Ablakemelő kapcsolót, vagy hátsóhidat?
Lali752015-02-07 07:26:15 // 74959
166 bontott alkatrészt keresek
W.2015-02-05 06:37:19 // 74958
Amit nekem igértél! Elvileg...;)
W.2015-02-05 06:36:00 // 74957
Kilo 166 volt vasa.
atis_166jtd2015-02-05 02:00:14 // 74956
Szép de valszinű nem uszta meg a motor sem , mivel a kisfilm alatt végig jár a motor viz nélkűl.
csokagm2015-02-04 22:04:01 // 74955
3.0
Kár érte... ( bár már régóta meglehet törve 2010.-es műszaki alapján) Ritkán látni ennyire szép belet. Látszik hogy jó gazdája volt.
Arno1662015-02-04 18:50:16 // 74954
Szeva! Nekem van elvileg...
forrasr2015-02-04 06:59:29 // 74953
lehet engem keresel. hátsó alsó lengőkar belső( nem kerékoldali) gl szem helyére ment bele egy acél persely(kb 2mm-es,megvan a pontos méret) és abba az e36 uniball. Annyi, hogy gyárilag gumival van belesütve,de nem venni észre komfortban. 50ezer km-t már mentem vele így. Ha jól emlékszem febit tettem bele
atis_166jtd2015-02-03 23:15:40 // 74952
Srácok egy kis segitség kellene. Melyik társunk volt aki valami bmw szilentet rakott a hátsó futóműbe? Halálra keresem de nem találtam meg.
Előre is köszi.
Mr. Z2015-02-03 21:14:28 // 74951
Sziasztok van valakinek eladó 2.5 v6 hátsó felirat? az enyémről hiányzik :(
Andy2015-02-03 17:10:44 // 74950
Válaszoltam! ;)
LeonSilver2015-02-03 16:21:29 // 74949
Írtam Neked e-mailt
Andy2015-02-03 14:48:05 // 74948
Van két teljesen kifogástalan gyári kulcsom 166-hoz.
Mivel erre biztosan nem lesz szükségem eladnám őket.
Nem lopott, vagy ilyesmi és a kódja is megvan.
Tokkal vonóval a kettő: 50000 Huf:

forrasr2015-02-03 12:44:53 // 74947
Bontott autóból lévő kulcsot össze lehet tanítani a kocsiddal,nekem rieglerben megcsinálták. immo chipet meg szárat át lehet tenni a mostani kulcsfejből.(két gombos trw kulcsra vonatkozik)
LeonSilver2015-02-03 08:59:23 // 74946
Srácok!

Nem tud valaki jó képességű kulcsos embert? Valahol a Dunántúlon?
A pápai pali... hát biztos jó, de hetek óta arra várok, hogy legyen "nyersanyaga".
Nekem olyan kulcs kellene, ami a központi zárat is működteti és a riasztót is. Sajna az összes gyári "elfogyott" és most azt a kulcsot használom, amin nincs semmi, egy bicskán meg van a központi zár működtetője. Tudna csinálni 40e Ft-ért, de állítólag nincs hozzá most nyers kulcs.

A hivatalos kereskedés 118 000,- Ft-ért hozatna Itáliából egy darabot... :D

És még valami! Olyan szaki is kellene, aki tudja a kompjútert mahinálni :)
Olyan szoftvert kellene feltölteni, ami tudja a tempomatot.
Cro1662015-02-02 13:15:40 // 74945
Ok. lelkileg készülj rá, azért mondom :) Egyébként a vez tengelynél levőnek is "csak" kábel baja volt.
forrasr2015-02-02 12:50:17 // 74944
köszi az infót,olvastam a korábbi hozzászólásaidat a témában. mivel ki volt törve a vezeték, így nem volt kár kicserélni ezt sem ,még ha a másikkal is van gond.
Cro1662015-02-02 11:50:28 // 74943
Ha esetleg megismétlődik, akkor mégsem ez volt a hiba, hanem a vezérműtengelyen levő jeladó... (nekem az volt, 2,5 éve...cserélhettem is a vezérlést miatta)
Trumpf (NagyVad)2015-02-02 10:21:22 // 74942
Én is úgy vagyok vele, hogy nem rossz a PU, tartja a kereket és deformálódik is ha kell, de csuklani nem tud mint az unibal.
takip2015-02-02 09:58:35 // 74941
Én tőlük rendeltem, amit az első felső lengőkarokba raktam, elnyíródtak, nekem nem vált be. Ezek után inkább vettem gyári lengőkarokat, azok hibátlanok.
A hátsó lengőkarokban is cseréltem, azoknak semmi bajuk, de ott is vissza fogom alakítani. Nem a keménységével van baj, hanem a kirúgózást korlátozza. Kb. 0,5-1 cm alacsonyabb az autó hátulja, ha ezek a szilentek vannak benne. A problémát a szilentek alakja jeleni, nem véletlenül vannak ott G szemek.
Ez persze nem gond ha esetleg ültető rúgóval használod.
Kíváncsiságból megpróbáltam, de én még egyszer nem tennék bele.
vologya[kendács mester]2015-02-02 08:48:32 // 74940
Az lehetséges, nem vizsgáltam meg, de a méretek pontosak. Szinte erőlködés nélkül be tudtam illeszteni a helyére mindent.
Trumpf (NagyVad)2015-02-02 08:12:34 // 74939
Ezzel az oldallal megleptél, nem ismertem és ahogy látom az első-alsó lengőkarhoz is van mindhárom szilentjük. Viszont valaki már írta itt, hogy neki a lengyel PU-k nem pászoltak 100%-osan. Én csak annyit vettem észre hogy a PowerFlex-nél a csapok saválló acélból vannak, míg a lengyeleknél csak galvanizált vas.
vologya[kendács mester]2015-02-02 07:44:41 // 74938
Én ezt vettem, mert ezt ajánlotta egy versenyző barátom (RaceShop) Ő a BMW-jébe pakolja és szerinte nagyos sokat bír, de "jól le kell pasztázni". Cseh és Lengyel fórumokon is olvastam, hogy nincs velük gond és még olcsók is.
wk 1662015-02-02 05:27:06 // 74937
Üdv mindenkinek nekem is a lila powerflex van a gl szemek gyáriak.
atis_166jtd2015-02-02 02:06:43 // 74936
Én ezt találtam, és ha jó akkor rendelek is tőlük.
Zotya 1642015-02-01 22:23:51 // 74935
Ezt nem osztom. Ha betartják a kefék megfelelő csere intervallumát, akkor nincs gáz.Egy bizonyos hosszúságig " robban a szál" semmi gondot,karcot nem okoz, pontosabban nem többet,mintha vödörből, kézzel mosod. Viszont mikor már olyan mint a tű ( ez az elterjedt. mert nem occsó a lom) akkor jön a karc, stb és természetesen a gép nyomásérzékelőjének a beállítása is fontos.Tíz évig csináltam, igaz nem a mostani technikával , de a régi gép sem okozott gondokat, mert kefék, hajtóművek, érzékelők rendbe voltak. :)))
Trumpf (NagyVad)2015-02-01 21:51:02 // 74934
Üdv! Még csak 2éve/30e km-e vannak hátul lila PowerFlex szilentjeim, eddig OK, és nem tűnik keményebbnek. Viszont cseh cartársak preferálják ezt a lengyel céget. Előnye hogy ami gyárilag GL szem (unibal) volt, az az utángyártottban is GL szem.
kepi1662015-02-01 18:02:18 // 74933
Sziasztok....az a kérdésem lenne hogy Vas megyei vagy környékbeli tagok közül van e valakinek olyan 2.4 Jtd(140Le)-je amit Izidor chippelt...
Érdekel minden tapasztalat kinek mi a véleménye az efféle módósításokról...
Gondolkodok rajta csak nem tudom hogy megéri e bolygatni a jól müködö rendszer...
A választ előre is köszönöm...
vm2015-02-01 14:00:58 // 74932
Megoszlanak a vélemények Powerflex-ügyben. Egyfelől jól hangzik hogy az erősebb szilentek majd jobban bírják a szar utakat, másfelől egy alaposan megtervezett futóműben keményebbre cserélni elemeket, nem biztos hogy a többi résztvevőnek jót tesz.
atis_166jtd2015-02-01 11:01:21 // 74931
Egy kis segitséget kérnék poliuretán szilentel kapcsolatban, mennyire tartósak? Jó a powerflex vagy érdemesebb körűlnézni?
forrasr2015-02-01 09:47:44 // 74930
Héten volt egy kis indítási probléma p1320-as hibakód kíséretében. Éltem a gyanúperrel, hogy a képen látható főtengely fordulatszám érzékelő volt az okozó. A noname érzékelő helyett Bosch-t tettem bele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak